Luin tänään lehdestä, että Sats pyrkii saamaan suomalaisetkin samaan malliin kuin muissakin ketjun maissa eli jäseneksi liittyneet sitoutuvat pitkäksi aikaa.
Itse olen pysynyt erossa Satsista ja muista vastaavista klubeista juuri tuon minimijäsenyysajan tai kuten sen ymmärrän pakko-ostoajan vuoksi. Ja tuo minimijäsenyysaika on useimmiten vähintään vuosi - erilaisten erikoistarjousten vuoksi joskus vielä pitempi.
Kaipaisin keskustelua asiasta. Satsin korttien ostajat myyvät alehintaan korttejaan yrityksen vastaanotoissa, kun jostakin syystä eivät voikaan enää käyttää yrityksen palveluja. (Tällöin ei edes ole kyse todellisesta klubista, kun jäseneksi voi tulla täten kuka tahansa.)
Eli onko muitakin kuntoilun harrastajia, jotka eivät tule periaatteesta liittymään klubeihin (Sats, CMS-klubit)??
Ja miksi taas toiset sitten liittyvät klubeihin, kun kk- tai viikkomaksut on maksettava silloinkin, kun on muuttanut 100 kilometrin päähän tai makaa liikuntakyvyttömänä viikkoja. (Olen lukenut muutaman klubin ehtoja eli kyllä yllättävät tilanteet useimmiten aiheuttavat asiakkaalle täyden maksuvelvollisuuden ilman, että hän voi mitään. Jossakin ehdoissa velvoitettiin sopimuksen irtisanoja tulemaan neuvottelemaan asiasta.)
Klubien
1
197
Vastaukset
- Aktiivikävijä
Minäkään en suostu liittymään noihin pakkojäsenyys saleihin, vaikka käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. Minua ärsyttää se, että monet kaverini saavat työpaikan kautta halvemmalla Satsin jäsenyyden, kun työnantaja maksaa osan vuosimaksusta. Työnantajan ei tarvitse maksaa läheskään sitä summaa Satsille, jonka me muut kävijät joutuisivat maksamaan itse! Työnantaja saa paljousalennuksen. On se niin väärin! Me muut saamme maksaa itsemme kipeeksi. Meillä työnantaja jakaa liikuntaseteleitä, joilla minä käyn Motivuksessa. Mitä muita hyviä saleja on Hesassa, joissa ei ole pakkojäsenyyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824