Tässä on enemmän normaalin kokoinen nainen.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Ruotsin normaalikokoinen mallinukke herättää ihailua/a1363837301737?ref=tf_iHSisboksi300-artikkeli&jako=4bc7420b64cf30fb72460705d0512c3b
Tuostakin poikkeaa vielä monta erimallista, normaalia vartaloa. :)
Naisen vartalon mallit!
24
176
Vastaukset
- lifemocker
vasemmanpuoleinen on silti parempi
- huh.
Olet vain tottunut katsomaan median, mallimaailman ja Hollywoodin ikuisesti tyrkyttämää anorektista mallivartaloa. Jota naiset matkivat.
- lisäksi.
huh. kirjoitti:
Olet vain tottunut katsomaan median, mallimaailman ja Hollywoodin ikuisesti tyrkyttämää anorektista mallivartaloa. Jota naiset matkivat.
Sitäpaitsi isommalla mallinukella ei ole pitkiä hiuksia ja jalat on käännetty outoon asentoon. Kannattaa huomioida se. Oudot pitkät sukat ja värit, liian pitkä kaula. Eli ei pidä heti tuomita kaikkien vartaloita...
- lifemocker
huh. kirjoitti:
laihduta jos sua kilos kerta häiritsee. se nyt vaan ei ole terveen (eli täten hyvännäköisen) merkki, että kantaa useita kiloja ylimääräistä mukanaan
- kyllästynyt täysin
lifemocker kirjoitti:
laihduta jos sua kilos kerta häiritsee. se nyt vaan ei ole terveen (eli täten hyvännäköisen) merkki, että kantaa useita kiloja ylimääräistä mukanaan
Sä et näe mikä on normaali ja mikä ei. Ihan kuin SULLA olis joku vara arvioida muita.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasvaprosentti
"Normaalin rasvaprosentin ihannearvona miehillä pidetään noin 15 prosenttia, hyvän suosituksen vaihdellessa välillä 13–18 % ja naisilla noin 22 prosenttia."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Painoindeksi - lifemocker
kyllästynyt täysin kirjoitti:
Sä et näe mikä on normaali ja mikä ei. Ihan kuin SULLA olis joku vara arvioida muita.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasvaprosentti
"Normaalin rasvaprosentin ihannearvona miehillä pidetään noin 15 prosenttia, hyvän suosituksen vaihdellessa välillä 13–18 % ja naisilla noin 22 prosenttia."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Painoindeksijuu löytyy varaa kyllä
Liian laihoille naisille tulisi asettaa ano-vero ja mallinukeille makeisvero. Minun mielestä Juttan kokoiset naiset luotettavia.
- siisC
Pienissä mallinukeissa ärsyttää se, että niiden päälle on puettu aina se viimeinen kappale pientä kokoa ja rekissä on vaan XXXXL:llää. Henkilökuntaa ei näy missään jotta voisi kysyä saako mallinuken riisua.
- S Etämies
Merillä näin kaunskroppaisia suomuäämiä, merenneitosia
kannattaisi "normaalin" Suomiäämän (5kg fläsää barlastina) syödä kalaa
sillä omega-3 fläsä segmentoituu kroppamallin parempiin ja kaunistaviin paikkoihin----omeg-6 rumentaviin
Täkeätä on ettei kuumenna kalaruokaa yli 35C asteeseen, ettei omega-3
hajoa omega -6 laardiksi.
Merinakkosen alakropan suomujen kanssa on ongelmana ns. viemärisuoli l.
kloaakki--kakka tulee pimpista, kuten puskaliskoillakin- huh huh
Oletko itse täysin rasvaton joka paikasta, ei ole sitä haukkumaasi "fläsää"? Miehille tulee helpommin lihaksia kuin naisille. Kirjoituksesta ei saa muuten mitään selvää, mistä oikein puhut.
- S Etämies
huh huh kirjoitti:
Oletko itse täysin rasvaton joka paikasta, ei ole sitä haukkumaasi "fläsää"? Miehille tulee helpommin lihaksia kuin naisille. Kirjoituksesta ei saa muuten mitään selvää, mistä oikein puhut.
puskan kannataisi tuntemattmien rasvaprosenttien sijasta opiskella biokemiaa
ja muuta tietoa
paranisi luetun ymmärtäminen
sanoja voi katsoa esim. wikipediasta ja saa varmempaa tietoa, kuin palstan persuilta
"Suomessa nuken peruskoko on 36–38."
hah, ainakin niissä liikkeissä missä minä eniten käyn nuket ovat lähempänä kokoa 32-34
kyllä siinä jo 36-kokoinen tuntee itsensä norsuksi,
eikä teekään mieli ostaa mitään
aika huono myyntikikka, niinku
murrifantti- Kyöstix
Näytä pylde ;)
- huomaan että
Kyöstix kirjoitti:
Näytä pylde ;)
Kommentin perusteella en palaa palstalle, koska sinkkupalstan miehet ovat löytäneet tiensä tänne. Tai sitten jokin muutos on tapahtunut miehissä. Ennen oli todella ystävällisiä miehiä joukossa ja kommentteja.
- ...
luin otsikon:
Naisen vartaloon mällit!
Mistähän sekin kertoo. Mun vaatekoko on 34-40, mallista ym. riippuen, mutta silti en koe muistuttavani ollenkaan vartaloltani tuota laihempaa mallinukkea, vaan olevani jotain noiden kahden väliltä. Ja syy on tämä: nuo ovat melkein 10 cm mua pidempiä. Olen siis keskimittainen eli 167. Minusta mallinuket saisivat olla lyhyempiä, niin sitten päästäisiin lähemmäs keskivertonaisen kokoa. Molemmista siis lyhyempi versio, kiitos.
Harvassa muussakaan asiassa normaali tai oikeastaan keskiverto on sama asia kuin ihanne. Moni on tyytyväinen Toyotaansa vaikka haluaisikin Ferrarin.
Nuo mallinuket ovat kuitenkin naisille. Jos näen kaupassa mallinuken päällä vaatteen, en osaa hahmottaa noista kummastakaan nukesta, sopisiko vaate mulle. Paremmin tuosta laihemmasta tavallaan, kun on oppinut , mutta usein kuitenkin nuo isot mallinuket vetävät katseen, koska niissä mittasuhteet on lähempänä omaa. Sit vaate onkin itselle kuitenkin järkyn iso, jos erehtyy koettamaan sellaista vaatetta.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Nuo mallinuket ovat kuitenkin naisille. Jos näen kaupassa mallinuken päällä vaatteen, en osaa hahmottaa noista kummastakaan nukesta, sopisiko vaate mulle. Paremmin tuosta laihemmasta tavallaan, kun on oppinut , mutta usein kuitenkin nuo isot mallinuket vetävät katseen, koska niissä mittasuhteet on lähempänä omaa. Sit vaate onkin itselle kuitenkin järkyn iso, jos erehtyy koettamaan sellaista vaatetta.
Naiset on vissiin keskimäärin tarkkasilmäisempiä kuin minä. En minä näe päältä, sopiiko joku vaate minulle vaan aina täytyy sovittaa. Monesti on käynyt niin, että jotkut farkut tai paita on näyttänyt hyvältä mallinuken päällä, muttei ole istunut minulle.
Ratikkakuski kirjoitti:
Naiset on vissiin keskimäärin tarkkasilmäisempiä kuin minä. En minä näe päältä, sopiiko joku vaate minulle vaan aina täytyy sovittaa. Monesti on käynyt niin, että jotkut farkut tai paita on näyttänyt hyvältä mallinuken päällä, muttei ole istunut minulle.
Mä olen oppinut kurkistamaan mallinukkien selän puolelle, siellä on usein laitettu jotain kiristyksiä tai vekkejä, että vaate istuisi paremmin.. Huijausta.
- S Etämies
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mä olen oppinut kurkistamaan mallinukkien selän puolelle, siellä on usein laitettu jotain kiristyksiä tai vekkejä, että vaate istuisi paremmin.. Huijausta.
Olis idea valmistaa vaahtomuovista erilaisia läskimakkaramaisi lisäosia somistajille.........vaan mahtaiskohan monen läskiäämän shoppailu lieventyä
kun näkisi totuuden?????? yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Kappas, aina oppii uutta.
Onhan nuo aika realistisia. Huomasin, että molemmilla nukeilla on valtavan pitkät kaulat. Kirahvi mallia. :)
- S Etämies
Luuhailin yhden nättikroppaisen naikkosen kanssa , joka myi kotikutsuilla
naisten sexikkäitä alushörhelöitä
En päässyt koskaan kutsuille, mutta oli silmälle iloa katsella, kun hän itse kokeili
kaikkia malleja----näytöksen jälkeen tuli aina sexysessionjom njom
Hörhelöiden myynissä oli pahana ongelmana äämien erimuotoisuus esim
bodyissä xxxxxl äämät himoitsivat keiujkaiselle sopivan kokoista
Olisi pitänyt olla valtava varasto kun erikseen tilattuna ei hörhelöbody sopinutkaan
näppäränä ompelijana sai liian isosta otettu sisään
ei kahta äämää samstamuotista ole olemassakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145