Olen itse komea mies ja saan katseita kauniilta naisilta. Olen kuitenkin sosiaalisesti kömpelö ja minulla on vain yksi naiskokemus. Kauniit naiset saavat varmasti niin paljon lähestymisiä, että heille on muodostunut selkeä kuva siitä, että millainen on onnistunut yritys. Pelkään siis, että minut diskattaisiin jo ennen kuin ehdin avata suuni. Kävelisin väärin, katseeni olisi määrätiedoton, ym.
Olen toisaalta myös ajatellut, että olisiko kömpelö lähestyminen jopa positiivista, koska siitä näkee heti, että ainakaan mikään pelimies ei ole kyseessä? Tarkoitus olisi selvänä yrittää ja jossain muualla kuin baarissa, joissa en kyllä edes käy.
En uskalla lähestyä kauniita naisia
8
529
Vastaukset
- Natural selection
Kauneus on luonnon luoma pelote, joka karkottaa ei-toivotut lähestyjät, eli epävarmat miehet.
- ampiaijnen
Ennyt kuvittele olevani mikään maailmanluokan megabeibe, mutta kohtuullisen mukiinmenevä kuitenkin :D Niin voisin tuoda tähän vähän naisnäkökulmaa.
Pariin kertaan mulle on käynyt tapailuvaiheessa juuri niin, että mies on tosi epävarma itsestään. Koko ajan kyselee, että miks olen hänen kanssaan, mitä näen hänessä jne. Se on jotenkin hyvin rasittavaa, sillä minulle ulkonäkö esimerkiksi on hyvin toissijaista pariutumisessa. Ei tälläisissa olosuhteissa voi oikein syntyä mitään vakavaa.
Olin vähän aikaa sitten tuttavani avecina eräässä tapahtumassa. Jälkeenpäin sain kuulla yhteiseltä tutulta (joka oli siis samassa tapahtumassa), kuinka avecini oli kehunut minua hyvin kauniiksi (johtuen varmaan tällingistä :D). Tuttuni oli rohkaissut aveciani kertomaan tämän minulle, mutta hän oli kieltäytynyt jyrkästi, tiedä sitten miksi. Varmasti olisin suhtautunut tosi ilahtuneesti tähän huomioon! (Tämähän on nyt ihan eri asia, kun joku känniläinen baaritiskillä tulee sepustamaan jotain: hei kaunokainen, lähetään panee)
Itse toivoisin hyvinkin tavallista miestä, minua ei kiinnosta mitkään pintaliitäjät, lihaskimput, koppavat, "naistenmiehet" jne. Mutta koittakaa saada sitä itsetuntoa nousuun! (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty..). Perusjantteri hyvällä itsetunnolla tekis kyllä!- ap.
Kiitos tästä, lisäsi vähän itsevarmuuttani. Minulla on siis kovin pienet sosiaaliset piirit ja kavereiden kavereissa ei ole yhtään vapaata naista. Pitäisi siis melkein mennä linjalla kauppa / kirjasto / liikennevalot / lenkkipolku. Miten ihmeessä keskustelu tuntemattoman ihmisen kanssa tosin aloitetaan? Siinäpä minulle pohtimista.
Kunhan pääsisin tämän alkuvaikeuden yli, eli saisin naisen jotenkin treffeille ja kenties jopa suhteenjyväsen alulle, niin tuskin kuitenkaan alkaisin tivata, että miksi tapailet tällaista apinaa. Minulla on paljon epävarmuuksia, mutta osaan pitää ne piilossa ja tarpeen tullen esittää ihan vahvaa tyyppiä. Lopulta kun olisi jo jonkin aikaa seurustellut, niin kaipa ne epävarmuudetkin kaikkoaisi ja kaikki kyseenalaistamiset katoaisi ajatuksistakin. Toki riippuu paljon naisen käyttäytymisestä, että onko hyväksyvä vai arvosteleva. Voihan suhteessa varmaan joutua entistä huonompaakin jamaan.
- Onnenruttaus
Arvostelevaa naista sinä et kyllä ansaitsisikaan.. katso mieluummin kerralla sellainen, joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Minun mielestäni on todellista vahvuutta uskaltaa olla myös heikko kumppanin nähden ja kertoa epävarmuuksistaan. Jos toinen ei hyväksy toisessa niitä piirteitä, niin tuskin on oikea ihminen sinulle.
Itseä viehättää ehkä eniten juurikin sellaiset "kömpelöt" lähestymiset, joissa jotenkin aistii sen, että mies on ujohko. Itse pitäisin kyllä hienona sitä, jos mies lähestyy juurikin ihan normielämässä muualla kuin baarissa. Jotenkin uskon, että niille kuvailemillesi kauniille naisillekin lähestymisiä tulee eniten juurikin baareissa jos sellaisissa käyvät, joten villi veikkaukseni on, että arvostaisivat kyllä sitä, jos mies lähestyy muualla. Tuskin he niin helposti torjuisivatkaan, kuin baarissa jossa känniläiset lähestyvät välillä hyvinkin karskisti.
Tsemppiä vaan siulle. Toivottavasti vielä rohkaiset mielesi ja löydät ihanan naisen itsellesi. Monikin nainen varmaan arvostaisi sitä, että lähestyt. Ihan omana itsenäsi, poislukien kaikki pelimiehen elkeet. :)- ap.
Ilman muuta pitää pystyä kertomaan omista heikkouksistaan. Tarkoitin siis, että sellaista päivittäistä valittamista ja huonon itsetuntoni osoittamista en harrastaisi. Pikemminkin yrittäisin rehellisesti tuoda ilmi, että millaisia puolia minusta löytyy. Ei siis mitään kyselyä naiselta, että miksi tykkäät, miksi olet kanssani, mikset etsi jotain muuta miestä tms. Nuo kyllä varmasti pyörisivät aluksi päässäni, mutta tiedän, ettei kannata ruveta tivailemaan ääneen.
Jos naiselta tulee jotain tuomiota, kun olen järkevästi omat heikkouteni tuonut ilmi, niin sitten osannenkin itse perääntyä tilanteesta ja vaihtaa maisemaa...
Kiitos rohkaisusta.
- Onnenruttaus
Nyt ymmärränkin paremmin mitä tarkoitit. Tottakai liika on liikaa ja vaikka epäilyksiä alussa olisikin, niin sellainen jatkuva tivaaminen, kuten sanoit, voisi joillekin olla liikaa. Tiedän kokemuksesta, sillä oma epävarmuuteni ja herkkyyteni on ollut joillekin miehille liikaa, vaikkei siihen kyllä ole tuollaisia "mikset etsi toista naista jne.." ole kuulunutkaan. Mutta sitä tärkeämmäksi on tullut juurikin se, että toinen hyväksyisi sellaisenaan, toista kun ei voi muuttaa mieleisekseen, voi muuttaa vain omaa suhtautumistaan muihin.
Toivottavasti kaikki menee hyvin. Mukavaa kevättä muutenkin. Kummasti sitä alkaakin näin keväisin hormoonit hyrräämään ja miettimään enempi vastakkaista sukupuolta. :)- ap.
Herkät ja epävarmat naiset ovat kivoja. Enkä varmasti ole ainut mies, joka näin ajattelee, joten ehkäpä löydät tässä kevään ja kesän aikana jonkun kivan tapauksen. Hölmöjä nuo jotkut miehet, ehkä heiltä menikin aito ihminen sivu suun.
- pohti
Minulla on samanlaisia estoja kauniita naisia kohtaan. Mutta olet täysin väärässä selityksessi kanssa miksi niitä estoja on.
kysymys on evoluutiolisesti kehittynyt suojamekanismi, jos saisit kauniin naisen, tai siis jos minä saisin kauniin naisen nussin sitä kaiket päivät tästä seuraisi tuhottomasti jälkeläisiä ja näin resurssi pulaa, jatkuvuus vaarantuisi, kysymyksessä on siis sisään rakennettu puolustus mekanismi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749