Hei,
mitä mahtaa kiinteistöhuoltomiehen tienata kuukaudessa, tai mikä on suunnilleen tuntipalkka?
Jos työ on arkipäivisin,ja päiväsaikaan (n.7-16),lisäksi viikon kestävä yöpäivystys kerran kuussa...
Pääseekö töihin ilman koulutusta esim oppisopimus
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kiinteistöhuoltomiehen palkka, pääseekö oppisopimuksella
1
272
Vastaukset
- töitä sekin on
Ihan mukavia hommia on, jos tykkää ajella päivät pitkät eri osoitteisiin ja kuunnella ihmisten ongelmia, itsenäinen työ. ite aloitin kanssa nollasta hesassa töissä, ei ollu kokemusta, aluksi tein oven avauksia nimiä vaihtelin sit olin ammattimiehen mukana sitä kautta opin alaa, alkuu 11e tunti n. 1400e käteen, päivtystyksestä hankkii mukavasti.
Oon pitäny työstäni tosissaa kukaan ei kyttää ku homman hoitaa.
suosittelen jos liikkuva työ kiinnostaa.
Paljon työpaikkoja vapaana etenkin Pk seudulla johtuu siitä palkka asumiskustannuksiin nähden pieni mutta olen pärjänny.
jos ala kiehtoo ja haaveissa päässä aikanaan ammattilaiseksi kiinteistöalalla ni suosittelen ihmeessä. mutta varoituksen sana nämä ei ole mitää löysiä hommia hommia saat painaa mutta eipä käy aika pitkäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492169
- 1211465
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3361270Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401190Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni651185IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31171- 1411159
- 491109
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet99978Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470967