Helmikuun puolesta välistä syönyt nyt terveellisesti ja harrastanut liikuntaa kolme kertaa viikossa. Olen 170cm. Paino on tippunut 73 kilosta 69 kiloon. Syön noin 1000kcal per päivä. Normaali kulutukseni on noin 1700, eli 700kcal vajeella mennään. Syön siis kuitenkin terveellisesti: puuroa, kalaa, kanaa, paljon kasviksia, hedelmiä, ruisleipää, raejuustoa, maitorahkaa yms.
Kysymys kuuluukin nyt niin, että haittaako painonpudotusta jos kerran viikossa tulee syötyä vähän enemmän? Eilen söin jauhelihakastiketta lautasellisen, tosi vähän tummaa pastaa, yhden ruisleivän yhdellä saunapalvikinkulla, ei noissa syömisissä kai mitään, mutta sitten söin illalla about 120-140g fazerin sinistä ja karkkiakin varmaan 100g....
Tuli kauhee morkkis. Oon mä joskus kuukausi sitte syönyt pari palaa pannukakkua ja pari viikkoa sitten 80g karkkia, mutta nyt tuntu että meni vähän överiksi. Mutta siis onko tosta haittaa painonpudotukselle, että joskus syö vähän enemmän karkkia/suklaata?
Haittaako laihdutusta?
apua??
1
85
Vastaukset
- cuba libre
Ei 1000kcal/pvä ole terveellisesti syömistä. EIkä ihme, ettet siinä pysty pysymään, vaan karkkien, suklaatien, pannukakkujen sekä muiden avulla sitten saat enempi energiaa, kenties lähemmäksi kulutustasi, mikä todennäköisimmin ei ole 1700kcal/pvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018654- 605581
- 245197
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni355084Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384921Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774819- 624363
- 434027
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on463308- 452999