Heitän tässä täysin tyhjänpäiväisen gallup-aiheen, mutta vastatkoon, ken viitsii! :) Eli kuinka paljon sinulle kertyi kesä- ja lomakiloja, jos kertyi? Itselleni niitä tuli 2-3 kg. Ihan kun syksy ei muutenkin olisi jo tarpeeksi synkkä...
Gallup: paljonko lomakiloja?
11
1426
Vastaukset
- samoin
joo mulle tuli ihan saman verran ja masentaa totaallisen paljon, en saa niitä millään pois, koska en pysty halitsemaan syömistäni ollenkaan...
- syöppö
Multa PUTOS ainakin pari kiloa (ei ole vaakaa, mutta pieneks jääneet vaatteetki mahtuu). En ole tietoisesti laihduttanut, mutta helteellä ei tee mieli syödä. Kesällä usein myös liikun enemmän.
Muuten, 2 - 3 kilon lisäys ei ole paljon mitään, se lähtee parissa viikossa. Tsemiä! - syöpöttelijä
Multa PUTOS ainakin pari kiloa (ei ole vaakaa, mutta pieneks jääneet vaatteetki mahtuu). En ole tietoisesti laihduttanut, mutta helteellä ei tee mieli syödä. Kesällä usein myös liikun enemmän.
Muuten, 2 - 3 kilon lisäys ei ole paljon mitään, se lähtee parissa viikossa. Tsemiä! - laihtunut
Multa lähti kiloja 11 kesän aikana enkä laihduttanu yhtään. Nyt olis tarkotus vielä jatkaa niin et lähtis vielä n.8kg. Töissä kun kävi eikä pahemmin ehtiny syömään. Nälkäkään ei ollu kun oli koko ajan tekemistä eikä ehtiny ajattelee syäömistä. No kauppaa eikä kioskia ollu lähellä joten herkkuja ei tullu syötyy oikeestaan lainkaan. Se vaikutti varmaan oman osansa. Nyt on jo kiva olo kun ihmiset huomaa et oon laihtumu ja kuulemma oikeen paljon.
- maria
ne meni.. lomalla on aikaa tehdä kunnon ruokaa ja liikkua..
- kevyesti
en syönyt makkaraa kuin kaksi kertaa, ja kaljaakin olen juonut vain silloin tällöin pullon tai pari :)
- ....
MÄ LAIHDUIN KESÄLLÄ N. 2 KG VAIKKA SÖIN KOKO AJAN MELKEE...MISTÄHÄN JOHTUU??
NIIN JA EN HIRVEESTI EES LIIKKUNU.. - Eija
Heinäkuussa toimin nutrifast-laihdutusohjeiden mukaisesti. Tuona aikana eli heinäkuussa lähti 10 kg. Nyt alkaa jo elokuun loppu lähestyä ja painoa ei ole tullut yhtään takaisin. Suosittelen muillekin!
- sape
voisko joku kertoo tosta nutrifast laihdutuksesta???!!! kiitos.. = )
- sape
mullapas tulikin aika runsaasti noita kiloja.. ja nyt kauheel vaival pitäis saada ne pois..
- Marshmallow
...ensimmäinen kesä kun ei tullut yhtään. Aloitin 15.6. painonpudotusprojektini ja kiloja on siitä lukien karissut nyt 16, mutta projekti jatkuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679