Naisvartaloihanteista ajattelunaihetta

naiset ajatelkaa

Ollaan oltu jo pitkään antiikin aikojen ihanteissa, jossa miehinen vartalo oli in ja naisen vartaloakin kuvattiin miehen vartalona, lisättiin vain eri sukupuolielimet. Naisen vartaloa on iän kaiken parjattu ja kontrolloitu. Miehet ei ikinä suostu siihen, että naiset olis tyytyväisiä omiin vartaloihinsa, silloin naisia ei voisi kontrolloida. On kiva läskitellä ja vitsailla ylimääräisillä kiloilla, rupsahduksilla, selluliitilla ja muilla epäkohdilla ja saada naiset tuntemaan epävarmuutta ja itseinhoa. Vian siten miehillä on naiseen ja naisen seksuaalisuuteen valta.

Nuoren pojan vartaloisia naisia ihaillaan miesten keskuudessa edelleen, vain harva täysi-ikäinen nainen sellaisen vartalon pitämiseen kykenee, jo ihan fysiologian vuoksi. Miehet tietävät tämän, mutta onhan se kivaa pitää muija ruodussa ja pikkunälässä, niin ei mene pikkuaivoihin energiaa eikä jaksa muija ajatella mitään muuta kuin laihtumista ja rumaa ruhoaan. Pysyy valta meihillä, siellä missä sen pitääkin olla.

Ihanat miehet

136

1573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

sua vituttaa kun läskeys ei ole in?

• ap.

Kuules palstakiusaaja ja ulkonäkökeskeinen kloppi, läskeys ei ollut pointti tässä vaan naisen vartalon hyväksyminen. Missä oli maininta hurjasta ylipainosta ja megaläskeydestä?
        Jatka vaan isompien naisten haukkumista jos se sut kerran niin onnelliseksi tekee.

• TheOtus
        ap. kirjoitti:

Kuules palstakiusaaja ja ulkonäkökeskeinen kloppi, läskeys ei ollut pointti tässä vaan naisen vartalon hyväksyminen. Missä oli maininta hurjasta ylipainosta ja megaläskeydestä?
        Jatka vaan isompien naisten haukkumista jos se sut kerran niin onnelliseksi tekee.

Aamun naurut, kiitos!

Ulkonäkökeskeinen kloppi? Lifemocker on aivan oikealla asialla. Keskivertonainen, joka on kaukana ihannevartalosta niin ulkonäöllisesti kuin terveydellisesti yrittää muuttaa miesten ihanteita. Ei tule onnistumaan.

Onko jokainen nainen heti märkänä kun näkee kaljamahaisen keskivertomiehen? No ei varmasti.

• lifemocker
        ap. kirjoitti:

jatka sinä vain läskin luulemista hyvännäköiseksi jos se sut kerran niin onnelliseksi tekee.

• rumarumaruma
        lifemocker kirjoitti:

jatka sinä vain läskin luulemista hyvännäköiseksi jos se sut kerran niin onnelliseksi tekee.

Läskistä pääsee eroon, mutta sun ruma naama on sulla läpi elämäsi. Tosin tän oot varmasti kuullut jo aika monta kertaa (syystä?)

• TheOtus
        rumarumaruma kirjoitti:

Läskistä pääsee eroon, mutta sun ruma naama on sulla läpi elämäsi. Tosin tän oot varmasti kuullut jo aika monta kertaa (syystä?)

Harvat tuntuvat pääsevän läskeistään eroon. xD Että pisteet sulle säälittävästä viestistäsi!

• wewewee3
        TheOtus kirjoitti:

Harvat tuntuvat pääsevän läskeistään eroon. xD Että pisteet sulle säälittävästä viestistäsi!

Kaikkia ei vain jaksa kiinnostaa painonsa, jos elämässä on muutakin.

• lifemocker
        rumarumaruma kirjoitti:

ainut vaan ettei mulla ole rumaa naamaa :)

• rumarumaruma
        lifemocker kirjoitti:

Just keep telling that to yourself..

• ;D ;D ;D
        lifemocker kirjoitti:

Et sä kyllä ole komeudella pilattu. Harvat haivenet leuassa roikkuu ja poju luulee olevansa mies ;) . Juu, varsinainen adonishan sä olet, oikein unelmamies, hunksien hunk, ihqu namupala ;)

• lifemocker
        rumarumaruma kirjoitti:

Just keep telling that to yourself..

juu säkin voit jatkaa itsesi häpeämistä anonyyminä ;)

• lifemocker
        ;D ;D ;D kirjoitti:

Et sä kyllä ole komeudella pilattu. Harvat haivenet leuassa roikkuu ja poju luulee olevansa mies ;) . Juu, varsinainen adonishan sä olet, oikein unelmamies, hunksien hunk, ihqu namupala ;)

sä voit toki ajatella ihan mitä tahansa kenestä tahansa. ei ole multa pois.

mulla vaan sattuu olemaan hyvä itsetunto ja pidän itsestäni, sille sä et voi mitään! :)

• tuskin on
        lifemocker kirjoitti:

mulla vaan sattuu olemaan hyvä itsetunto ja pidän itsestäni, sille sä et voi mitään! :)

Sä vaan olet narsisti ja siinä ei ole mitään tekemistä hyvän itsetunnon kanssa. Ei hyvän itsetunnon omaavan ihmisen tarvitse tuhlata aikaansa toisten ihmisten mollaamiseen. Se on hyvä että edes itse pidät itsestäsi, sillä luulenpa ettei kukaan muu susta pidä, varsinkin jos sulla on oikeassakin elämässä tapana laukoa toisille ihmisille suoraan päin naamaa mitä mieltä olet heidän ulkonäöstään ja painostaan.

• hjklmnopq
        lifemocker kirjoitti:

Tuntuu sule olevan ylitsepääsemättömän vaikean ymmärtää/hyväksyä se tosiasia ettet ole ainoa joka omaa itsetunnon ja pitää itsestään, myös moni lihavampi ihminen. Sillä erotuksella etteivät hauku esim.laihoja päivittäin täällä palstalla.

• terveisinihmettelijä
        lifemocker kirjoitti:

miksei läskeillä sais olla hyvä itsetunto, jos kerran naamasta rumalla saa olla? Kysynpähän vaan.

• Nasdaq

Mjaa

Mä en tiedä mitä sä pidät antiikkina ja mitä et, mutta jossain kahdeksantuhatta vuotta vanhoissa kaiverruksissa (Egypti) naiset olivat kyllä naisen näköisiä - siis erittäin naisen näköisiä. Joskus jopa hämmentää, että kuinka lähellä esim. (erotettuna aikajanasta) Nefertiti oli nykyihannetta.

http://www.bank-zdjec.com/foto5/14461_b.jpg

• Nasdaq

Mä olen lukenut Naurun historian, mutta en kauneuden. Pitäisiköhän repäistä itsensä tästä hommiin?

(historiallista naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mä olen lukenut Naurun historian, mutta en kauneuden. Pitäisiköhän repäistä itsensä tästä hommiin?

(historiallista naurua)

Mä kun olen ihminen, jolla on vain huonoja kokemuksia kauneudesta, niin saattaisin olla siihen muottiin jo valmiiksi sopiva.

IQ on muuten 148

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mä kun olen ihminen, jolla on vain huonoja kokemuksia kauneudesta, niin saattaisin olla siihen muottiin jo valmiiksi sopiva.

IQ on muuten 148

(reps)

Mutta katselkaa nyt hetki ihan kiireettä tämän kuvakulman koko antia. Ottaakaa siihen kuningatar, hullu kuningas ja Egyptin suisto murroksessaan. Sotaa, väkivaltaa ja öljyttyjä pappeja. Ja sitten tämä heppu (tai heput), jotka naputtelivat esiin joko jotain todellista tai sitten epätodellista, poliittisen tarkoitusperän epätodellisen epätodellista.

(veistoksellista naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mutta katselkaa nyt hetki ihan kiireettä tämän kuvakulman koko antia. Ottaakaa siihen kuningatar, hullu kuningas ja Egyptin suisto murroksessaan. Sotaa, väkivaltaa ja öljyttyjä pappeja. Ja sitten tämä heppu (tai heput), jotka naputtelivat esiin joko jotain todellista tai sitten epätodellista, poliittisen tarkoitusperän epätodellisen epätodellista.

(veistoksellista naurua)

Voilá

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lkk7mtgO5Q1qzjda1o1_500.jpg

• Nasdaq

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Vai oliko Nefertitin kuuppa puuta?

(reps)

Siis mä voisin katsella tuota pyttyä ikuisuuksiin asti. Siis aivan käsittämättömän taidokas teos.
        Mikä antaa, tai mistä tulevat voimat tuollaisen veistoon?

Voi taivahan talikyndelit sentään.

Jos mä olisin ollut tuo hefe, joka Neferin kasvot ikuistivat, niin olisin yhtä lailla kuolematon kuin on malli itsekin. Millainen kaula. Millainen jalous ja erilaisuus hänessä yhtyykään ilman pienintäkään merkkiä mistään tulevasta. Hän on kuin fantasia. Hän on enemmän sisällä ihmismielessä kuin mikään muu käsitys tai mallinnus naiskauneudesta - siis siitä, mitä se todellisuudessa kättärillä on.

(naurua catwalkilta)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Siis mä voisin katsella tuota pyttyä ikuisuuksiin asti. Siis aivan käsittämättömän taidokas teos.
        Mikä antaa, tai mistä tulevat voimat tuollaisen veistoon?

Voi taivahan talikyndelit sentään.

Jos mä olisin ollut tuo hefe, joka Neferin kasvot ikuistivat, niin olisin yhtä lailla kuolematon kuin on malli itsekin. Millainen kaula. Millainen jalous ja erilaisuus hänessä yhtyykään ilman pienintäkään merkkiä mistään tulevasta. Hän on kuin fantasia. Hän on enemmän sisällä ihmismielessä kuin mikään muu käsitys tai mallinnus naiskauneudesta - siis siitä, mitä se todellisuudessa kättärillä on.

(naurua catwalkilta)

Jos mä olisin niin kuin snagarilla duunissa, ja tällainen mirri tulisi luukulle skruudaamaan. Niin mä antaisin hänen syödä kädestäni.

Mä voisin jopa asettua tuoliksi hänen alleen. Mä voisin vetää hänen olutkärryjään pitkin kivikkoisia joenuomia tuhannen asteen kuumuudessa ilman päämäärää, juomatta tippaakaan hänen lekastaan.

Enkä kutsuisi häntä muuksi kuin Jumalaksi maan päällä.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Jos mä olisin niin kuin snagarilla duunissa, ja tällainen mirri tulisi luukulle skruudaamaan. Niin mä antaisin hänen syödä kädestäni.

Mä voisin jopa asettua tuoliksi hänen alleen. Mä voisin vetää hänen olutkärryjään pitkin kivikkoisia joenuomia tuhannen asteen kuumuudessa ilman päämäärää, juomatta tippaakaan hänen lekastaan.

Enkä kutsuisi häntä muuksi kuin Jumalaksi maan päällä.

(reps)

Ja kun aikaa olisi kulunut, niin ehkä minä näyttäisin hänelle millaista on olla ihminen. Ettei hän luulisi, että hän itse on jollain tavalla poissa täältä - värikkäästä joukostamme.

(just näin)

• elli pillittää

ihme lässytystä ja itkemistä jos miehet ei halua lihavia ja ylensyöviä naisia alkaa elättämään ja katselemaan niin töytyiskö sitten koittaa tehdä asialle jotain mutta kuin syyttä miesten nais makua?
      naisten lehdet on täynnä puoalostomista miehistä joilla öljytyt timmitvartalot selvästi erottuvilla sixpäcillä.
      jos naisten lehtien miesihannekin on itsestään pitävä tiukkavartaloinen mies niin on todella naivia ja lapsellista odottaa että joku sellainen mies joka pitää itsestään niin hyvää huolta ottaisi itselleen jonkun velttoperseisen ja pönppövatsaisen sohvaperunan.
      kaunis ja urheilullinen vartalo on se miehen tai naisen niin kauniita ja haluttavia ne ovat eikä sitä mikään läskin normalisointi yritykset miksikään muuta jollei mennä takapakkia ja miehen varakkuuden merkki sohvalla lojuva ryhävalas joka muistuttaa naista josain määrin.

• ajattelu sallittua

Nainen voi valita yksinolonkin ja tätähän paljon tapahtuukin. Minkäs sille voi ettei kelpaa, vaikka laihduttaisi kuinka niin ei välttämättä kelpaa kuin satunnaisseuraksi kun on niin kovat ulkonäkökriteerit.
        Pullukoilla tietty vielä vaikeampaa. Kun ei välttämättä onnistu hoikillakaan miehensaanti pidempään suhteeseen niin ajaahan se lohtusyömiseen ja syrjäyttää pariutumismarkkinoilta.
        Julma maailma, rakkaus on kuollut, himo enää jäljellä.

Eikä meistä kukaan ole ikuisesti nuori.

Markkinamiehethän tästä hyötyy. Kaikkea myydään, diettiruoista kauneustuotteisiin ja kallista plastiikkakirurgiaa myöden. Kuinka olla haluttavampi jotta olisi rakkauden arvoinen.
        Myös valtakoneisto hyötyy sinkkuudesta. Voi korotella vuokria sun muita maksuja mielin määrin ja sinkut maksaa yksin kaiken ja painaa pitkää päivää pärjätäkseen.

Joku tästä lisääntyästä sinkkuudesta hyötyy ja siitä ettei kukaan kelpaa enää kenellekään.

• 6+10
        ajattelu sallittua kirjoitti:

Nainen voi valita yksinolonkin ja tätähän paljon tapahtuukin. Minkäs sille voi ettei kelpaa, vaikka laihduttaisi kuinka niin ei välttämättä kelpaa kuin satunnaisseuraksi kun on niin kovat ulkonäkökriteerit.
        Pullukoilla tietty vielä vaikeampaa. Kun ei välttämättä onnistu hoikillakaan miehensaanti pidempään suhteeseen niin ajaahan se lohtusyömiseen ja syrjäyttää pariutumismarkkinoilta.
        Julma maailma, rakkaus on kuollut, himo enää jäljellä.

Eikä meistä kukaan ole ikuisesti nuori.

Markkinamiehethän tästä hyötyy. Kaikkea myydään, diettiruoista kauneustuotteisiin ja kallista plastiikkakirurgiaa myöden. Kuinka olla haluttavampi jotta olisi rakkauden arvoinen.
        Myös valtakoneisto hyötyy sinkkuudesta. Voi korotella vuokria sun muita maksuja mielin määrin ja sinkut maksaa yksin kaiken ja painaa pitkää päivää pärjätäkseen.

Joku tästä lisääntyästä sinkkuudesta hyötyy ja siitä ettei kukaan kelpaa enää kenellekään.

Tää on ulkonäköekskeisille tyypeille varattu palsta, mene muualle kirjoittelemaan järkeviä, jonnekin missä ajatellaan.

• sääli
        6+10 kirjoitti:

Tää on ulkonäköekskeisille tyypeille varattu palsta, mene muualle kirjoittelemaan järkeviä, jonnekin missä ajatellaan.

Minun käy sinua sääliksi :o

• 20+19

Naiset ovat jo vuosituhansien ajan hallinneet seksillä miehiä. Nykyään miehillä ei ole paljon valinnanvaraa, kun lähes kaikki naiset ovat ylipainoisia. Siitä on sitten otettava se siiderivalas ja katseltava vierestä, kun se lihoo ja lihoo aina vain lisää papin aamenen ja lapsien jälkeen.

Naiset ovat myös alkaneet viljellä omia ihanteinaan yleisinä miehillekin kelpaavina ihanteina. Naisten mielestä on sovinismia, jos miehet vaativat, että nainen on kauniin ja haluttavan näköinen.

• ap.

Kaunis ja haluttava=Hollywoodin 0-kokoinen nainen?
        Normaalipiano=max koko 36?
        Kyllä te miehet olette niiiiiiiiiiin median vietävissä ja aivopestävissä. Photoshop on muuten ihmeellinen juttu, sitä kun ei kotioloissa voi naiseensa käyttää niin pojilta pääsee itku. Kun muijani on ruma ja lihavakin vielä, poikaparat.

• Lihavan valitusta
        ap. kirjoitti:

Kaunis ja haluttava=Hollywoodin 0-kokoinen nainen?
        Normaalipiano=max koko 36?
        Kyllä te miehet olette niiiiiiiiiiin median vietävissä ja aivopestävissä. Photoshop on muuten ihmeellinen juttu, sitä kun ei kotioloissa voi naiseensa käyttää niin pojilta pääsee itku. Kun muijani on ruma ja lihavakin vielä, poikaparat.

ei täällä olla kenenkään vietävissä, ei erityisesti lihavien eikä laiskojen. Lihavat ja laiskat keivät yksinkertaisesti pysy mukana alkaa valittaa ja kitisee ääh ja puuh mä en jaksa tulee hiki mä en ainaa enää leiki tää on tyhmää huilataa välillä.
        Mee pois puhumasta miesten puolesta.
        Maailma on pullollaan ja jopa Suomi hoikkia itsensä kurissa pitäviä naisia jotka eivät velttoile sohvalla roskaruokaa kitaansa hotkien.
        Syö vähemmän liiku enemmän ei siinä mitää photoshoppia tarvita

• ajattelu sallittua
        Lihavan valitusta kirjoitti:

ei täällä olla kenenkään vietävissä, ei erityisesti lihavien eikä laiskojen. Lihavat ja laiskat keivät yksinkertaisesti pysy mukana alkaa valittaa ja kitisee ääh ja puuh mä en jaksa tulee hiki mä en ainaa enää leiki tää on tyhmää huilataa välillä.
        Mee pois puhumasta miesten puolesta.
        Maailma on pullollaan ja jopa Suomi hoikkia itsensä kurissa pitäviä naisia jotka eivät velttoile sohvalla roskaruokaa kitaansa hotkien.
        Syö vähemmän liiku enemmän ei siinä mitää photoshoppia tarvita

Vanhenemista ei voi pysäyttää. Selluliittia tulee hoikillekin. Milloin nainen kelpaa omana itsenään, omanlaisenaan? Ei koskaan, siitä pidetään kyllä huoli.

Aina on olemaasa joku nuorempi, hoikempi ja kauniimpi. Tästä muistutetaan.

Kamalaa, maailmani romahtaa kun paino nousee pari kiloa. Toisella puolen maailmaa ei naisilla ole mitään oikeuksia. Pakko käyttää huntua, mutta meilläpä on pakko näyttää hyvältä ja seksikkäältä. Mitä eroa silläkin nyt sitten on? Ei mitään.

Naisen ulkonäkö taysin kontrolloitua, ääripäihin vietynäkin.

• voi jestas
        ajattelu sallittua kirjoitti:

Vanhenemista ei voi pysäyttää. Selluliittia tulee hoikillekin. Milloin nainen kelpaa omana itsenään, omanlaisenaan? Ei koskaan, siitä pidetään kyllä huoli.

Aina on olemaasa joku nuorempi, hoikempi ja kauniimpi. Tästä muistutetaan.

Kamalaa, maailmani romahtaa kun paino nousee pari kiloa. Toisella puolen maailmaa ei naisilla ole mitään oikeuksia. Pakko käyttää huntua, mutta meilläpä on pakko näyttää hyvältä ja seksikkäältä. Mitä eroa silläkin nyt sitten on? Ei mitään.

Naisen ulkonäkö taysin kontrolloitua, ääripäihin vietynäkin.

Näin naisena olen pistänyt merkille, että naiset itse ovat luoneet omat ulkonäköpaineensa, ei miehet. Olen miesvaltaisella alalla, nytkin ainut nainen koko talossa, eikä siellä puhuta naisista koko päivää, ei todellakaan, turhaa kuvitelmaa. Asiakkaina käy naisia, eivätkä miehet ole heti arvostelemassa. Toisin kuin edellisessä työpaikassa, jossa oli naisvalta, siellä todellakin kuiskuteltiin asiakkaistakin, että kato minkänäköinen ja onpas läski jne.

Itse olen hoikkana pysynyt, vaikka olen lapsia tehnyt, ikä alkaa tässä iässä jo näkymään, mutta en ota paineita, näkyy se miehilläkin ikä.

• Kunnioitus hoi...

Mä olen naisena sitä mieltä, että tämä mies on oikeassa: miksi leikata ja värjätä tukka kummallisekis, ryypätä ja kasvattaa mahaa. Eri asia, jos ei vaan pysty laihduttamaan, on niin addikti ruoan suhteen, mutta jos asia johtuu väliinpitämättömyydestä, on se rumaa toista kohtaan. Onhan asia tietty niinkin, että Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia. Mutta tämä ajatukseni ei olekaan sukupuolisidonnainen: omasta miehen tai naisen kehostaan huolen pitäminen on myös toisen kunnioittamista. Minne katosi kunnioitus, ja se, että tehdään asioita ilolla toisen eteen, siksi, että toiselle tulisi hyvä mieli, eikä vain aina minäminäminä...

• Hikijumppaalihaville

Kyllä mies erottaa naisen ja miehen toisistaan vaikka pimeässä peiton alla. Ei siitä tarvitse lihavien naisten huolta kantaa : D
      Aloittaja haluaa päästä selvästi divaanille lojumaa kun palvelusväki kantaa viinirypäleitä ja muita herkkuja naposteltavaksi viilentäen siinä samalla viuhkoillaan huitoen ilmaa.
      Nykypäivän mies ei ala elättää tollasia velttolijoita täytyis olla joku ruhtinas vähintää.

http://sites.duke.edu/vms590s_01_f2012/files/2012/10/Lucian-Freud-Benefits-Supervisor-Sleeping-Big-Sue-Tilley-19951-300x200.jpg

• d't eat like a hippo

Kuulkaapa nyt naiset. Ette te voi alkaa tuolla tavalla syyllistämään ja määräilemään miehiä siitä, miten heidän tulisi ajatella. On vain omaa laiskuutta, jos ei viitsi vähän katsoa, mitä suuhunsa pistää. Sitä sopisi jokaisen tehdä nykypäivänä. Ei ole paljoa vaadittu, että pysyy hoikkana. Eihän siinä tarvitse kuin välttää syömästä liikaa. Olisi eri asia, jos miehet vaatisivat, että käytte kahdesti viikossa aerobikissa ja kolmesti viikossa puntilla. Sellaista ei ole kukaan teiltä vaatimassa. Moni hyväkuntoinen mies sen sijaan vaatii itseltään, mutta joutuu silti tyytymään läskiin naiseen.

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lltkxhVvPP1qewazuo1_500.jpg

• pelkkää pintaa

Ei ole pakko tyytyä mihinkään. Yksinkin voi olla.

Monet ylipainoiset muuten käy puntilla ja jumpissa yms ja ovat hyväkuntoisia.

Näyttelyesineeksi voit ostaa auton ja jättää naiset rauhaan.

• vihaksi pistää

Mä inhoon tota sun linkittämää kuvaa. Tässä kyllä vähätellään naista pahan kerran. Kukaan yli 20-vuotias nainen ei pysy itsestään tuossa kunnossa, hyvät geenit toki auttavat. Puhumattakaan lasten saannista tai varttuneemmista naisista. Jos noin todella ajattelee niin on aivopessyt itsensä. Kuvan tyttökin varmasti harrastaa jotain liikuntaa.
        Aloittajalle sitten. Ei kukaan mies oleta vaimonsa vastaavan Hollywood -tähte. Tiesittekö muuten, että nuo julkimot sun muut treenaavat paljon, tarkkailevat syömistään ja käyttävät satojatuhansia dollareita ulkonäkänsä ylläpitämiseen? Heihin on turha kenenkään taviksen itseään verrata.

• 5+7
        vihaksi pistää kirjoitti:

Mä inhoon tota sun linkittämää kuvaa. Tässä kyllä vähätellään naista pahan kerran. Kukaan yli 20-vuotias nainen ei pysy itsestään tuossa kunnossa, hyvät geenit toki auttavat. Puhumattakaan lasten saannista tai varttuneemmista naisista. Jos noin todella ajattelee niin on aivopessyt itsensä. Kuvan tyttökin varmasti harrastaa jotain liikuntaa.
        Aloittajalle sitten. Ei kukaan mies oleta vaimonsa vastaavan Hollywood -tähte. Tiesittekö muuten, että nuo julkimot sun muut treenaavat paljon, tarkkailevat syömistään ja käyttävät satojatuhansia dollareita ulkonäkänsä ylläpitämiseen? Heihin on turha kenenkään taviksen itseään verrata.

Totta joka sana, mutteivät nämä photoshopin pilaamat miehet sitä ymmärrä. Mun puolestani voivat olla yksin ja kuolata ikuisesti niitä kiiltokuviansa ja parikymppisiä pimuja kaupungilla jos ei omantasoinen nainen kelpaa(tavis).

Aion syödä tänäänkin ruokaa, vaikken olekaan kuvan mallin mitoissa. Tuo tyttö tuskin syö kunnon ruokaa päivittäin. Nälällä tuo vartalo pidetään. Mun mielestä ei ole sen arvoista että joka toinen päivä paastotaan ja joka toinen päivä murehditaan kun tuli syötyä, vain että pysytään kuvan mallin mitoissa. Tätä olen havainnoinut lähipiirissäni kaikista hoikimpien tekevän jatkuvasti. EIvät edes uskalla liikkua jottei lihakset kasva=paino nouse. Ovat jatkuvasti sairaana esim.nuhassa ja kalpeita. Mutta puntari pysyy alle 50kg, on ihanaa kuulemma.

• hiuhjhv

Tuon malliset miehet ovat sen verran harvassa että kyllä heille ihan varmasti hoikkia naisia riittää, ei tarvitse mihinkään tyytyä jos se hoikkuus on ainoa kriteeri.

• 12+7
        vihaksi pistää kirjoitti:

Mutta noin se juuri menee. Tuollaiseen vartaloon pääsee nimenomaan vain syömällä sopivasti. Ei siihen tarvita tunteja kestäviäv viikoittaisia uhheiluja tai salitreenejä.

• tytöille riittää
        12+7 kirjoitti:

Mutta noin se juuri menee. Tuollaiseen vartaloon pääsee nimenomaan vain syömällä sopivasti. Ei siihen tarvita tunteja kestäviäv viikoittaisia uhheiluja tai salitreenejä.

Eli alle 20-vuotiaalle riittää, että tarkkailee syömistä. Tuokin tyttö on ehkä 18-vuotias. Mutta entäpä kun ikää naisella onkin 40 vuotta? Luuletteko, että todella riittää, ettei syö kuin hevonen? Entä kun on synnyttänyt kolme lasta, luuletteko, että nainen kiinteytyy itsekseen ainoastaan tarkkailemalla syömistään? Ihan oikeesti miehet, olette todella naiveja.
        Ja sitten vielä halusin sanoa, että lihavuus on valitettavasti myös hyvin paljon kiinni omasta geenikartasta. Lasten lihavuuden on todettu johtuvan geeneistä ja vähemmän siitä mitä syö. Toisinsanoen joku pistelee koko ikänsä ylipainoisena salaattia poskeensa, toinen voi syödä mitä vaan ja pysyy alipainoisena. Kiinteys ja ruumimalli ovatkin sitten eri juttuja kuten myös sairaudet ja lääkkeistä tulevat haitat.
        Aloittajan mielestä antiikin ihanne on miehennäköinen nainen. Tämä on täyttä puppua, sillä antiikin ihanne oli normaalin hedelmällisen ja hyvinvoivan naisen ulkonäkö. Rinnat ovat patsailla pienehköt mutta erottuvat (normaalit) lantio suuri ja vyötärö pieni, monella patsaalla on jopa pieni pömppis! Ei ole moni mies kuvailemani kaltainen. Miehet kuvaillaan lihaksikkaina.

• laiskuus syynä
        tytöille riittää kirjoitti:

Eli alle 20-vuotiaalle riittää, että tarkkailee syömistä. Tuokin tyttö on ehkä 18-vuotias. Mutta entäpä kun ikää naisella onkin 40 vuotta? Luuletteko, että todella riittää, ettei syö kuin hevonen? Entä kun on synnyttänyt kolme lasta, luuletteko, että nainen kiinteytyy itsekseen ainoastaan tarkkailemalla syömistään? Ihan oikeesti miehet, olette todella naiveja.
        Ja sitten vielä halusin sanoa, että lihavuus on valitettavasti myös hyvin paljon kiinni omasta geenikartasta. Lasten lihavuuden on todettu johtuvan geeneistä ja vähemmän siitä mitä syö. Toisinsanoen joku pistelee koko ikänsä ylipainoisena salaattia poskeensa, toinen voi syödä mitä vaan ja pysyy alipainoisena. Kiinteys ja ruumimalli ovatkin sitten eri juttuja kuten myös sairaudet ja lääkkeistä tulevat haitat.
        Aloittajan mielestä antiikin ihanne on miehennäköinen nainen. Tämä on täyttä puppua, sillä antiikin ihanne oli normaalin hedelmällisen ja hyvinvoivan naisen ulkonäkö. Rinnat ovat patsailla pienehköt mutta erottuvat (normaalit) lantio suuri ja vyötärö pieni, monella patsaalla on jopa pieni pömppis! Ei ole moni mies kuvailemani kaltainen. Miehet kuvaillaan lihaksikkaina.

Kyllähän se kroppa alkaa roikkua niiden lapsien jälkeen, mutta jos siinä ei ole paljon, mitä roikkua, niin ei se silloin ainakaan leviä käsiin. Normaali vatsa kyllä palautuu raskauden jälkeen. Ne läskit eivät sen sijaan poistu sillä, että vauva poistuu mahasta ja treenaa vatsaa. Pitää laihduttaa.

Naisilla on joku ihme uskomus, että jokaisen raskauden aikana olisi lihottava vähintään se 10-15kg. Siis 15kg per raskaus. Siitähän he eivät tietysti puhu mitään, että lasten jälkeen jäivät ne entisetkin pudottamatta pois. Lisää vain. Se on kumma juttu, että jotkut naiset ne pysyvät timmeinä, vaikka synnyttäisivät monta lasta. Tärkeintähän tuossa on, ettei päästä sitä lihomista leviämään käsiin.

• hoikka=?

Jos tuon kuvan "miesihanne" olisi myös naisihanne, niin naiset joutuisivat tekemään ihan h*lvetisti enemmän työtä ihannekropan saavuttamiseen kuin miehet. Lihaksen kasvu vaatii testosteronia, jota naisilla on TODELLA paljon vähemmän kuin miehillä. Eli ihan kohtuullista, ettei nainen tarvitse valtavia muskeleita ollakseen kaunis.

"Ei ole paljoa vaadittu, että pysyy hoikkana."

Ongelma on se, miten hoikka määritellään. Moni mies täällä palstalla paasaa, että yli 50 kg nainen on läski, pituudesta riippumatta. Ja vaatekoko 38 on ihan hirveän iso.

"Moni hyväkuntoinen mies sen sijaan vaatii itseltään, mutta joutuu silti tyytymään läskiin naiseen."

Hyväkuntoinen ei ole sama kuin hyväkroppainen. Monet ylipainoiset ovat parempikuntoisia kuin monet hoikat. Itse olen esimerkki huonokuntoisesta hoikasta naisesta, jonka hieman ylipainoinen kumppani on parempikuntoinen.

• Mietittävää
        laiskuus syynä kirjoitti:

Kyllähän se kroppa alkaa roikkua niiden lapsien jälkeen, mutta jos siinä ei ole paljon, mitä roikkua, niin ei se silloin ainakaan leviä käsiin. Normaali vatsa kyllä palautuu raskauden jälkeen. Ne läskit eivät sen sijaan poistu sillä, että vauva poistuu mahasta ja treenaa vatsaa. Pitää laihduttaa.

Naisilla on joku ihme uskomus, että jokaisen raskauden aikana olisi lihottava vähintään se 10-15kg. Siis 15kg per raskaus. Siitähän he eivät tietysti puhu mitään, että lasten jälkeen jäivät ne entisetkin pudottamatta pois. Lisää vain. Se on kumma juttu, että jotkut naiset ne pysyvät timmeinä, vaikka synnyttäisivät monta lasta. Tärkeintähän tuossa on, ettei päästä sitä lihomista leviämään käsiin.

Ihan tarkennukseksi pakko tähän kommentoida, että ei ole itsestään selvää naisen vatsan palautuminen ennalleen useamman raskauden jälkeen, hoikkuudesta ja läskien puuttumisesta huolimatta. Ei vaikka kuinka hoitaisi kuntoaan ja treenaisi. Kyse ei ole laiskuudesta. Tarvitaan vaativa kirurginen opetaatio, jolla venyneet vatsakalvot ja toisistaan erkaantuneet suorat vatsalihakset korjataan. Leikkaus on kallis ja tähän tarvitaan rahaa. Kaikilla ei mahdollisuutta leikkaukseen esim. tämän vuoksi ole. Ko leikkauksia tehdään silti naisille paljon. Ihmisten turha syyllistäminen, kertoo tietämättömyydestä ja melkoisen omahyväisestä asenteesta. Mielipiteidensä tueksi kannattaisi hankkia faktoja, eikä vain heitellä sanojaan sinne tänne, vaikka keskustelupalsta anonyymiyden "bunkkerista" käsin, siihen antaakin hyvän mahdollisuuden.

• Tuollainen vartalo
        5+7 kirjoitti:

Totta joka sana, mutteivät nämä photoshopin pilaamat miehet sitä ymmärrä. Mun puolestani voivat olla yksin ja kuolata ikuisesti niitä kiiltokuviansa ja parikymppisiä pimuja kaupungilla jos ei omantasoinen nainen kelpaa(tavis).

Aion syödä tänäänkin ruokaa, vaikken olekaan kuvan mallin mitoissa. Tuo tyttö tuskin syö kunnon ruokaa päivittäin. Nälällä tuo vartalo pidetään. Mun mielestä ei ole sen arvoista että joka toinen päivä paastotaan ja joka toinen päivä murehditaan kun tuli syötyä, vain että pysytään kuvan mallin mitoissa. Tätä olen havainnoinut lähipiirissäni kaikista hoikimpien tekevän jatkuvasti. EIvät edes uskalla liikkua jottei lihakset kasva=paino nouse. Ovat jatkuvasti sairaana esim.nuhassa ja kalpeita. Mutta puntari pysyy alle 50kg, on ihanaa kuulemma.

No eipä niillä sun laihoilla ystävillä sitten tuollaista tai lähellekään tuollaista vartaloa ole, sillä tuolla tytöllähän on lihaksia. Sen sijaan että katsoo sitä numeroa mikä vaakaan ilmaantuu, kannattaa katsoa peilikuvaansa.

Tuollainen vartalo tulee hyvin suurelta osalta geeniperimänä (ruumiinrakenne), mutta se ylläpidetään syömällä kunnolla ja ihan reilusti terveellistä ruokaa (paljon kasviksia ja hyvän laatuista proteiinia) ja liikunnalla. Mistäkö tiedän tämän? Siitä että minulla tuollainen vartalo on. En ole koskaan joutunut pitämään itseäni nälässä ja laihduttamaan, vaikka olen jo aikuinen nainen. Pikemminkin on niin, että joudun pitämään huolen siitä ettei yhtään ateriaa jää välistä, sillä jos näin käy minä laihdun hetkessä olemattomiin.

Mielestäni ei ole oikein syyllistää ylipainoisia naisia enempäänsä ja haukkua, mutta ei sekään ole oikein että hoikkiin suhtaudutaan hyvin vihamielisesti, ja oletetaan meidän olevan jotain pari riisinjyvää päivässä syöviä anorektikkoja. Toisilla meistä vain on sellaiset geenit, että hoikkana pysyminen on erittäin helppoa. Selluliittiäkään ei keräänny, jos ruoka on hyvälaatuista. Sitten taas jos syö roskaruokaa alkaa selluliittiäkin ilmaantua persukseen ja iho huononee, mutta paino ei kuitenkaan lähde rajuun nousuun, olen kokeillut tämänkin - tehnyt omat "morgan spurlockit".

• tehkää asialle jotai

Alkaa jo pannu keittää, kun kuuntelee noita naisten itkuvirsiä ja ainaista valitusta siitä, mitä miehet vaativat. Kyllä se on naiset niin, että teidän pitää ottaa vähän omaakin vastuuta tuosta terveydestä. Aina selitellään, että ollaan hyväkuntoisia tms. Paskanmarjat sanon minä! Mikä teidät on tehnyt hyväkuntoiseksi? Sinne jääkaapille juokseminenko vai kapustan nosteleminen kattilan ja suun välillä?

Höpöhöpö. Nyt oikeasti vähän vastuunkantoa. Jättäkääpä puolet siitä syömästänne ruoasta pois, niin alkaa tuloksiakin näkyä. Olen kyllästynyt siihen jokakuukautiseen selittelyyn, kuinka alkaa "dieetti". Se dieetti on ollut alkamassa jo kymmenen vuotta, ja silti samat naiset ovat läskejä. Tehkää niille asioille jotain.

• pitäkää tunkkinne

Joo otetaan gwyneth paltrow dieetti käyttöön, vain alle 1000kaloria päivässä käyttöön niin meihet on tyytyväisiä. Ollaan kalpeita, sairaita ja väsyneitä mutta miehellä on kivaa kun on silmänruokaa.
      V'tut, valitsen vastedeskin fazerin sinisen, se ei marise, se ei hauku, se ei alista, se ei petä eikä lähde nuoremman, kauniimman ja hoikemman matkaan.

• Juttiin juu

jos sinä et tee mitään muuta kuin makoilet sohvalla et tarvitse yhtään ton enempää kaloreita tai sitten alat lihoamaan.
        eitarvitse mitään ihme hollywood diettejä eikä mitää muttakaan kunhan kulutat enemmän kuin syöt niin laihdut.
        Ei pitäis olla vaikeata muuta kuin jollekin omahyväisilla ahnailla omannavan tuijottelijoille joka marisee jos joku muu on hoikka tai yrittä pysyä hoikkana.

• pitäkää tunkkinne
        Juttiin juu kirjoitti:

jos sinä et tee mitään muuta kuin makoilet sohvalla et tarvitse yhtään ton enempää kaloreita tai sitten alat lihoamaan.
        eitarvitse mitään ihme hollywood diettejä eikä mitää muttakaan kunhan kulutat enemmän kuin syöt niin laihdut.
        Ei pitäis olla vaikeata muuta kuin jollekin omahyväisilla ahnailla omannavan tuijottelijoille joka marisee jos joku muu on hoikka tai yrittä pysyä hoikkana.

Fyysinen kolmivuorotyö pari kertaa viikossa punttia kerran viikossa tankotanssi hyötyliikunnat päälle. Omaan rautaisen kunnon vaikken painakaan alle 50kg! H*lvettiäkö nillität?
        Ja todellakin aion syödä kunnolla jotta jaksan!!! Ja valitsen todellakin suklaan ennemmin kuin pinnallisen sovinistiukon miellyttämisen!

• lapsellista!
        pitäkää tunkkinne kirjoitti:

Fyysinen kolmivuorotyö pari kertaa viikossa punttia kerran viikossa tankotanssi hyötyliikunnat päälle. Omaan rautaisen kunnon vaikken painakaan alle 50kg! H*lvettiäkö nillität?
        Ja todellakin aion syödä kunnolla jotta jaksan!!! Ja valitsen todellakin suklaan ennemmin kuin pinnallisen sovinistiukon miellyttämisen!

Kuuleppa nyt. Lopetapa tuo uhoaminen, ja vähennä kohtuudella sitä ruokamäärää. Joku tankotanssi tai sali ei nyt niin paljoa kuluta, että niitä varten pitäisi mahdottomasti ruokaa lappaa naamariin. Naisia leimaa juuri tuollainen omahyväinen ja itsepäinen vastuuttomuus. He aivan miesten kiusaksi lihottavat itseään. Ja kun kaikki ovat lihavia, niin ei ole pelkoa, että mies karkaisi.

• pitäkää tunkkinne
        lapsellista! kirjoitti:

Kuuleppa nyt. Lopetapa tuo uhoaminen, ja vähennä kohtuudella sitä ruokamäärää. Joku tankotanssi tai sali ei nyt niin paljoa kuluta, että niitä varten pitäisi mahdottomasti ruokaa lappaa naamariin. Naisia leimaa juuri tuollainen omahyväinen ja itsepäinen vastuuttomuus. He aivan miesten kiusaksi lihottavat itseään. Ja kun kaikki ovat lihavia, niin ei ole pelkoa, että mies karkaisi.

Kokeilepa kuule ite vetää rankat treenit raskaan työn lisäksi ja tuu sitte sanoon. En todellakaan laihduta 50kg painoon miesten mieliksi, mä en tarvi tuollaisia pinnallisia öyhöjä mihinkään. Tienaan omat rahani ja pärjään. Haukkumista alistamista en katselisi mistään hinnasta. Ihana rauha.

• ?????
        lapsellista! kirjoitti:

Ei ole hyvä jos löhöää sohvalla ja syö.
        Ei ole hyvä jos huolehtii kunnostaan käyden salilla yms ja syö.
        Mikä on hyvä? Olla hoikka ja syödä vähän vaikkei kuntoilisi yhtään?
        Eli hoikkuus on prasta, aivan sama miten muuten elää.

• Juttiin juu

Ihme raivotar? Minä sanoin että toi Hollywood näyttelijä ei tarvitse yhtään enempää syödä jos makaa sohvalla (lueskellenja harjoitellen vuorosanoj.
        Jos sinä taas pää märkänä sahaat kolmevuorotyössä ja käyt kuntoilemassa aamuin illoin ja kotona pyörin tankoa ympäri on se nyt aivan eri asia ja silloin sitä tarvitsee kyllä syödä en ole muuta väittänytkään.
        Jatkossa saat raivota ihan yksiksesi ja ihan vitun sama oletko läski vai hoikka opettele lukemaan.
        Olet niin ruma suustasi ettei kiinnosta tollasen kanssa nyhjätä tyhjästä
        Toisaalta epäilen kyllä että todellisuudessa olet joku norppaa tai hyljettä muistuttava pötkylä

• Tunkki suuhus

Esimerkki jossa 752 kcal ja jos ei tollasella ruokamäärällä pärjää sohvalla maaten niin jo on jumalauta ahnas syöppö. Tolla määrällä jo pystyy liikkumaankin ihan kohtuudella ei todellakaan ole mitään nälässä riutumista.
        http://i.imgur.com/pg0qZg4.jpg

Siitä vaan sinne laskemaan ja kokeilemaan itse kuinka paljon voi syödä jos laittaa rajaksi 1000 kcal
        http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto

• URPO!!!
        Tunkki suuhus kirjoitti:

Esimerkki jossa 752 kcal ja jos ei tollasella ruokamäärällä pärjää sohvalla maaten niin jo on jumalauta ahnas syöppö. Tolla määrällä jo pystyy liikkumaankin ihan kohtuudella ei todellakaan ole mitään nälässä riutumista.
        http://i.imgur.com/pg0qZg4.jpg

Siitä vaan sinne laskemaan ja kokeilemaan itse kuinka paljon voi syödä jos laittaa rajaksi 1000 kcal
        http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto

60kiloisen naisihmisen koomakulutus on noin 1400kcal.Siis se minkä hän kuluttaa pelkkiin elintoimintoihin vuorokaudessa, maaten paikallaan. Siihen kun lisätään liikkumiseen ja muuhun toimintaan tarvittava energiamäärä, päästään tyypistä riippuen sinne parintonnin kieppeille. Ja sinä idiootti vakavissasi kuvittelet että alle tuhannella kalorilla elää terveellisesti? Miten tyhmä pitää ihmisen olla? Nälkiinnyttämällä pääsee hienosti eroon lihaksista ja kehon nesteistä, eikä lopputulos ole kaunista katsottavaa. Puhumattakaan siitä mitä moinen ruoan kanssa leikkiminen tekee aineenvaihdunnalle. 1800kcal päivässä on jo dieettilukema liikkuvalle naiselle. Että jos sinä imbesilli nyt tunkisit ne kalorioppaasi vaikka peräreikääsi ja olisit ihan hiljaa asioista mistä et tajua tuon taivaallista.

• Tunkki suuhus
        URPO!!! kirjoitti:

60kiloisen naisihmisen koomakulutus on noin 1400kcal.Siis se minkä hän kuluttaa pelkkiin elintoimintoihin vuorokaudessa, maaten paikallaan. Siihen kun lisätään liikkumiseen ja muuhun toimintaan tarvittava energiamäärä, päästään tyypistä riippuen sinne parintonnin kieppeille. Ja sinä idiootti vakavissasi kuvittelet että alle tuhannella kalorilla elää terveellisesti? Miten tyhmä pitää ihmisen olla? Nälkiinnyttämällä pääsee hienosti eroon lihaksista ja kehon nesteistä, eikä lopputulos ole kaunista katsottavaa. Puhumattakaan siitä mitä moinen ruoan kanssa leikkiminen tekee aineenvaihdunnalle. 1800kcal päivässä on jo dieettilukema liikkuvalle naiselle. Että jos sinä imbesilli nyt tunkisit ne kalorioppaasi vaikka peräreikääsi ja olisit ihan hiljaa asioista mistä et tajua tuon taivaallista.

Sinä se taidat olla oikein todella URPO.
        Jos haluaa laihtua eikä harrasta liikuntaa ja makailee sohvalla niin ei pidä hotkia niitä suositus annoksia.
        Laita tonne kalorilaskuriin ruokia mitä mättäät suuhus niin huomaat oikeasti kuinka paljon voi syödä jos valitsee vähäkalorista syömistä niin yllätyt.
        Ei sitä sohvalla makaillessa ja pieniä askareita tehdessä tarvitse niitä suosituksi noudattaa tai silloin ei laihdu. ja hyvässä lykyssä vain lihoo.
        On aivan eriasia jos harrastaa aktiivisesti liikunta.
        Kuten kirjoitin jo aikaisemmin mutta ei tälläiset URPOT näköjään osaa lukua joten toistetaan vielä kerran.
        Sohvalla maaten ja lueskellessa pärjää ilman että ylittäisi 1000kcal rajaa eikä silti tarvitse riutua nälässä

• jo nyt on?!?!??!
        lapsellista! kirjoitti:

Fyysisen kolmivuorotyön jälkeen MIEHESTÄ ei kuule ole edes tiskaamaan, saati mihinkään salille. Niin kamala on miehelle tuollainen työ ettei mitään jaksa. Lopeta itse höpinäsi.

• v*t*ttaa
        jo nyt on?!?!??! kirjoitti:

Fyysisen kolmivuorotyön jälkeen MIEHESTÄ ei kuule ole edes tiskaamaan, saati mihinkään salille. Niin kamala on miehelle tuollainen työ ettei mitään jaksa. Lopeta itse höpinäsi.

Sinäpä sen sanoit. Naisen pitäis aina jaksaa kaikki vähillä kaloreilla mutta mies saa syödä ja lepäillä mahakumpuineen. Kyllähän joku konttorirotta/insinöörimies jaksaa pumpata salilla joka ilta ittensä timmiks ja arvostelee esim.kolmivuorosiivoojaa/hoitajaa pulleudesta.

• TheOtus
        v*t*ttaa kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit. Naisen pitäis aina jaksaa kaikki vähillä kaloreilla mutta mies saa syödä ja lepäillä mahakumpuineen. Kyllähän joku konttorirotta/insinöörimies jaksaa pumpata salilla joka ilta ittensä timmiks ja arvostelee esim.kolmivuorosiivoojaa/hoitajaa pulleudesta.

Miten siinä raskaassa kolmivuorotyössä onnistuu lihoamaan? Minun mielestäni siinä pitäisi saada lihasta kropan joka kohtaan, ilman salilla käyntiä. Konttorirotan se vasta pitääkin pumpata kun päivän aikana ei tule treeniä lainkaan. Syöminen luonnollisesti mukautetaan kulutukseen, varsin yksinkertaista! Kenenkään ei pitäisi lihota.

Herätkää nyt vähitellen siihen todellisuuteen...Jääräpäisyys ja täysin väärät käsitteet toki toimivat melkein joka asiassa, eikö niin?

• CCDD
        Tunkki suuhus kirjoitti:

Sinä se taidat olla oikein todella URPO.
        Jos haluaa laihtua eikä harrasta liikuntaa ja makailee sohvalla niin ei pidä hotkia niitä suositus annoksia.
        Laita tonne kalorilaskuriin ruokia mitä mättäät suuhus niin huomaat oikeasti kuinka paljon voi syödä jos valitsee vähäkalorista syömistä niin yllätyt.
        Ei sitä sohvalla makaillessa ja pieniä askareita tehdessä tarvitse niitä suosituksi noudattaa tai silloin ei laihdu. ja hyvässä lykyssä vain lihoo.
        On aivan eriasia jos harrastaa aktiivisesti liikunta.
        Kuten kirjoitin jo aikaisemmin mutta ei tälläiset URPOT näköjään osaa lukua joten toistetaan vielä kerran.
        Sohvalla maaten ja lueskellessa pärjää ilman että ylittäisi 1000kcal rajaa eikä silti tarvitse riutua nälässä

Joo mutta kun ruoka on muutakin kuin kaloreita. Ihminen tarvitsee vitamiineja ja kivennäisaineita ja rasvoja elintoimintoihinsa! Niitä ei saa 1000 kalorin päivästä vaikka söisi huipputerveellisesti. Netistä löytyy laskureita.

Nainen joka syö jatkuvasti 1000 kaloria päivässä on jo anorektikko.

Nämä on hurjia nämä proana-miehet. Vaikka tukka lähtis naiselta päästä ja kuukautiset loppuisi niin pääasia että nainen on laiha.

Kyllä tuo on jo henkistä väkivaltaa että naista kehotetaan syömään korkeintaan 1000 kaloria päivässä.

• 77-
        CCDD kirjoitti:

Joo mutta kun ruoka on muutakin kuin kaloreita. Ihminen tarvitsee vitamiineja ja kivennäisaineita ja rasvoja elintoimintoihinsa! Niitä ei saa 1000 kalorin päivästä vaikka söisi huipputerveellisesti. Netistä löytyy laskureita.

Nainen joka syö jatkuvasti 1000 kaloria päivässä on jo anorektikko.

Nämä on hurjia nämä proana-miehet. Vaikka tukka lähtis naiselta päästä ja kuukautiset loppuisi niin pääasia että nainen on laiha.

Kyllä tuo on jo henkistä väkivaltaa että naista kehotetaan syömään korkeintaan 1000 kaloria päivässä.

Totta.
        Mutta vielä typerämpiä ovat naiset jotka alistuvat tuohon. Masokisteja? Marttyyreja? Joku saa toki kiksit alistumisestakin.
        Ei kukaan fiksu nainen anna miehen pompottaa itseään vaan potkaisee alistajan pois elämästään.

• mikä tässä on vaikea
        TheOtus kirjoitti:

Miten siinä raskaassa kolmivuorotyössä onnistuu lihoamaan? Minun mielestäni siinä pitäisi saada lihasta kropan joka kohtaan, ilman salilla käyntiä. Konttorirotan se vasta pitääkin pumpata kun päivän aikana ei tule treeniä lainkaan. Syöminen luonnollisesti mukautetaan kulutukseen, varsin yksinkertaista! Kenenkään ei pitäisi lihota.

Herätkää nyt vähitellen siihen todellisuuteen...Jääräpäisyys ja täysin väärät käsitteet toki toimivat melkein joka asiassa, eikö niin?

"Miten siinä raskaassa kolmivuorotyössä onnistuu lihoamaan? Minun mielestäni siinä pitäisi saada lihasta kropan joka kohtaan, ilman salilla käyntiä."

Raskas voi olla myös henkistä. Epäsäännöllisyys usein johtaa lihomiseen. Eikä lihaskaan tuosta noin vain ilmesty (vielä vähemmän naisille), varsinkaan jos ravintoa ei tule tarpeeksi.

"Syöminen luonnollisesti mukautetaan kulutukseen, varsin yksinkertaista!"

Ei se ihan noin yksinkertaista ole. Aineenvaihdunnalla on suuri merkitys. Kolmivuorotyötä (=epäsäännöiilsyys) tekevän aineenvaihdunta hidastuu, mikä johtaa lihomiseen. Laihduttajan ei myöskään kannata ihan nollakaloreilla aloittaa, koska silloin kroppa menee säästöliekeille, eli kulutus hidastuu merkittävästi ja paino ei vaan putoa.

Syömisen määrän pitäisi siis vastata kulutusta, elämän pitäisi olla säännöllistä, unta pitää tulla tarpeeksi... Ei siis ole ollenkaan niin yksinkertaista kuin "syö vähemmän kuin kulutat". Tuo hokema on täysin mustavalkoinen.

• sivusta..
        TheOtus kirjoitti:

Stressi lihottaa.
        Naiset lihoavat helpommin.
        Näistä molemmista on tutkimustuloksia.

• Auroraaaaaaaa

Miehet, minä olen tätä keskustelua lukenut ja tullut siihen tulokseen, että haluan suklaalevyn. Saatan olla lihava, mutta olenpa ainakin onnellinen ja tyytyväinen elämääni.

• niih ettäs tiette

hellan lettas sentään ota pulla pussi mukaas sinne sohvarerukoilla myös

• pitäkää tunkkinne

Amen!!!
        Nämä ei kyllä naisen parhaasta välitä, omaan napaan tuijottelijoita koko porukka. Pitäis olla laiha näitten mamojen mieliks vaikka henki menis, olis sit niin ihanan heikko ja alistettavissa.

• Auroraaaaaaaaaa
        niih ettäs tiette kirjoitti:

Just nappasin pari levyä mansikkaista Fazerin sinistä suuhuni, hih!

• pitäkää tunkkinne
        Auroraaaaaaaaaa kirjoitti:

Just nappasin pari levyä mansikkaista Fazerin sinistä suuhuni, hih!

Ajattelin vetäistä 250g mämmiä ja lorauttaa kunnolla vaniljakastiketta päälle :)
        *nami nami*

• niih ettäs tiette

Amen!!!
        Nämä ei kyllä naisen parhaasta välitä, omaan napaan tuijottelijoita koko porukka. Pitäis olla laiha näitten mamojen mieliks vaikka henki menis, olis sit niin ihanan heikko ja alistettavissa.

ei oo tiukkavartaloisten miesten vika jos olette olleet lihavan alistasikamiehen alistettavana ja siten kuvittelette et kaikki miehet on alistajsikoja
        tai mitä se mulle kuuluu sen kun syöt ja lihoavat jotta voit tulevaisuudessa kohdata aina vain isompia alistajasikoja

• elämä on

ei oo tiukkavartaloisten miesten vika jos olette olleet lihavan alistasikamiehen alistettavana ja siten kuvittelette et kaikki miehet on alistajsikoja
        tai mitä se mulle kuuluu sen kun syöt ja lihoavat jotta voit tulevaisuudessa kohdata aina vain isompia alistajasikoja

Totuutta muuten tohon heittoon sen verran, että isot miehet usein ihannoivat niitä kaikkein hoikimpia ja pienimpiä naisia kun taas isommat naiset eivät uskalla edes haaveksia timmeistä miehistä.
        Miehillä ilmeisesti ei mitään häpyä, eli itse saa olla millainen suohirviö hyvänsä mutta naisella ei saa olla edes viittä ylipainokiloa.

• mä tykkään pullasta

Mikäs sen parempaa kuin itse leivottu lämmin, uunituore kanelipulla ja kyytipojaksi lasi kylmää maitoa..nam.. maistuis varmaan jollekin joka ei turhia nipota syömisistään. Entä mikä maistuu sen paremmalta leffaa katsellessa kuin muutama pala fazerin sinistä. Elämästä pitää nauttia omalla tavallaan, toiset huhkii hiki hatussa salilla ja toiset lötköttää rennosti työpaivän päätteeksi sohvan nurkassa. Ei kaikkia ihmisiä voi samaan muottiin pistää ja yrittää vääntää kaikista saman muotoisia ja kokoisia palasia

• Läskisinkku

Joo, just kirjoitin toiseenkin ketjuun että nyt kun miehet eivät pysty enää alistamaan naista esim. seksin suhteen tai taloudellisesti, niin nyt yritetään hallita ja alistaa naista tiettyyn nollakokokroppaisuuteen.

Itse olen normaalikokoinen, 36 mutta liian läski miesten mielestä. Meitä terveitä normaalikroppaisia naisia on esim. liikuntapaikat pullollaan, ja vieläpä monet meistä on sinkkuja, mutta missä on miehet, miksi miehiä ei näy näissä paikoissa? Itse miehet viihtyvät kaljakuppiloissa, luulevatko löytävänsä sen nollanaisen sieltä.

Myös me naiset ollaan syyllisiä kun sorrumme syömishäiriöihin ja näännyttämään itseämme miesten mieleiseksi joten ajamme toisiamme tähän epäterveen naiskuvan noidankehään.

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lltkxhVvPP1qewazuo1_500.jpg

Miksi miehet luulevat että nainen saa hyvän kropan kun ei syö kuin hippo joka päivä. Itselläni on yhtä hyvä kroppa kuin tuolla tytöllä silloin kun viikko-ohjelmani on: lenkki vähintään 5 kertaa yli tunnin harrastan astangajoogaa yhtä paljon tanssitunnit syön 1500 kaloria päivässä 1-3 paastopäivää. Ai niin fyysinen työ ja hyötyliikunta. Vain näillä keinoin saan painoni alle 60 kg. Eli mennään jo aika lähelle syömishäiriötä. Varsinkin kun liikuntaa tulee niin paljon niin oikeasti pitäisi syödä isompia kalorimääriä.

Eli miehet, älkää sanoko että naiselta vaaditaan “vain” syömishäiriötä.

Joo, lähdenpä tästä viettämään sunnuntaita liikunnan pariin. Jospa sinne olisi edes yksi mies eksynyt tänään silmäniloksi.

• TheOtus

Mitenköhän tuo on mahdollista kun tuon kokoisen naisen peruskulutus on melkein 1500 kcal päivässä, vaikkei tekisi yhtään mitään! Et sä noilla jutuilla huijaa ketään kuka tietää näistä asioista jotain.

• 57wek57986e

Siinä se sun ongelmas onkin, syöt liian vähän. Tyypillinen moka laihduttavalta naiselta, syödään ihan liian vähän ja liikutaan kuin hullu. Ei sillä keinoin laihdu. Ja paastopäivätkin vielä, onko tarkoituksesti pistää aineenvaihdunta kokonaan jäihin? Mikäli liikuntamääräsi pitävät oikeasti paikkansa, voit nostaa päivittäisen kalorinsaannin sinne 2200-2400 ja laihdut. Olettaen tietenkin että ne kalorit pitävät sisällään oikeaa puhdasta ruokaa, eikä karkkia ja eineksiä. Hiilarit, proteiinit ja rasvat oikeassa suhteessa niin tulosta tulee.

Ei se oikeasti ole niin vaikeata päästä läskeistä eroon, jos vain tietää miten se tapahtuu. "Syö vähemmän kuin kulutat" ei ihan sellaisenaan toimi.

• Läskihipposinkku
        57wek57986e kirjoitti:

Siinä se sun ongelmas onkin, syöt liian vähän. Tyypillinen moka laihduttavalta naiselta, syödään ihan liian vähän ja liikutaan kuin hullu. Ei sillä keinoin laihdu. Ja paastopäivätkin vielä, onko tarkoituksesti pistää aineenvaihdunta kokonaan jäihin? Mikäli liikuntamääräsi pitävät oikeasti paikkansa, voit nostaa päivittäisen kalorinsaannin sinne 2200-2400 ja laihdut. Olettaen tietenkin että ne kalorit pitävät sisällään oikeaa puhdasta ruokaa, eikä karkkia ja eineksiä. Hiilarit, proteiinit ja rasvat oikeassa suhteessa niin tulosta tulee.

Ei se oikeasti ole niin vaikeata päästä läskeistä eroon, jos vain tietää miten se tapahtuu. "Syö vähemmän kuin kulutat" ei ihan sellaisenaan toimi.

MInä olen syönyt 2400 kaloria ja paino nousi 64 kiloon. Silloin on niin iso maha että aurinkotervehdys on kömpelö.

Tarkoituksella en ole paastonnut, se täytyy sanoa, sillä se jouhtui siitä että elämäntilanne oli surullinen. Mutta kyllä oli sutjakka vartalo.

Karkkia enkä eineksiä en syö, olen ollut puhtaalla vegaaniruualla joa 20 vuotta.

Siitäpä tuli siis mieleeni että pitääkö oikeasti olla syömättä jotta pääsee tuollaiseen kroppaan.

En mä mielestäni liiku kuin hullu. Ihminen on luotu liikkumaan, ei mikään 3 kertaa viikossa liikunta pidä ihmistä terveenä. Ennen vanhaan ihmiset teki fyysistä työtä aamusta iltaan plus välimatkat käveltiin/hiihdettiin jopa 30 kilsaa päivässä kaupunkiin kun myöhästyi aamulypsyn vuoksi bussista.

• 57457568
        Läskihipposinkku kirjoitti:

MInä olen syönyt 2400 kaloria ja paino nousi 64 kiloon. Silloin on niin iso maha että aurinkotervehdys on kömpelö.

Tarkoituksella en ole paastonnut, se täytyy sanoa, sillä se jouhtui siitä että elämäntilanne oli surullinen. Mutta kyllä oli sutjakka vartalo.

Karkkia enkä eineksiä en syö, olen ollut puhtaalla vegaaniruualla joa 20 vuotta.

Siitäpä tuli siis mieleeni että pitääkö oikeasti olla syömättä jotta pääsee tuollaiseen kroppaan.

En mä mielestäni liiku kuin hullu. Ihminen on luotu liikkumaan, ei mikään 3 kertaa viikossa liikunta pidä ihmistä terveenä. Ennen vanhaan ihmiset teki fyysistä työtä aamusta iltaan plus välimatkat käveltiin/hiihdettiin jopa 30 kilsaa päivässä kaupunkiin kun myöhästyi aamulypsyn vuoksi bussista.

Jos liikut niin paljon kuin aiemmassa viestissäsi väitit, et todellakaan liho 2400kcal ruokavaliolla. Valehtelet joko liikunnan tai ravinnon määrän.

Syömättömyydellä ei saa kaunista ja kiinteää kroppaa, se on fakta.

• Älkää itkekö

Joskus keskiajallahan ihanne oli pyöreä, koska harva pääsi silloin siihen kuntoon. Kellä varaa syödä kellä ei ja se mitä ei paljoa näe on kiintoisampaa.

Thaimaassa vaaleus on kauneutta ja länsimaassa itserusketus on kovaa huutoa.

En tiedä voiko sanoa, että nykyään lihavia on paljon ja siihen kuntoon on helppo päästä näillä nykyajan eväillä. Ne jotkat pitävät itsestään huolta ja ovat timmissä kunnossa erottuvat ja saavat mielenkiinnon.

Terveys on kelpo indikaattori suvunjatkamisen kyvystä. Siksi en tiedä miksi lihavuus on ollut sitten in joskus rokokoo aikana, mutta kai se muoti on ollut niin tärkeää.

Nykyään lihavat saavat tekosyitä olla laihduttamatta ja huolehtimatta terveydestään, kun vatvotaan luonnollisen pyöreydestä (mikä siis ei ole lihavuus vaikka monet niin kuvittelevat). "Pitää olla pikkasen pläski pläski"
      No justiinsa. Ehkä ihan ensiksi oman terveyden takia ei kannata hyväksyä vartaloaan 150kg:nä. Myöskin vaikka kuinka vahvana itseään pitää, tietää että oma markkina-arvo naimakaupoissa ei ole kovin korkea ja siitä se päänvaiva syntyykin.

Miski on niin vaikeaa laihduttaa. Senkun syö kotiruokaa ja liikkuu. Ei tarvitse olla mikään laiheliini vaan terveyden edistämiseksi ja sen hyvä ylläpito ei vaadi mitään h&m kuvaston muokattua runkoa.

• älä itse itke

"Terveys on kelpo indikaattori suvunjatkamisen kyvystä. Siksi en tiedä miksi lihavuus on ollut sitten in joskus rokokoo aikana, mutta kai se muoti on ollut niin tärkeää."

Milloin terveennäköinen on ollut ihanne? Ei milloinkaan. Joskus se oli lihava, joskus laiha, sitten taas lihava ja taas laiha. Nämä ihanteet ovat vaihdelleet. Nyt on ilmeisesti nousemassa puntti naisihanne. Ihanne ei koskaan ole sellainen, miltä ihminen näyttää normaalisti. Naisille ei niitä lihaksia tule ilman järjetöntä pumppaamista. Lihavuus ei ole tervettä, eikä laihuus sen enempää.

• 5666766554346

Koskahan historiassa on muka ihannoitu laihuutta yhtä paljon kuin muutamana viime vuosikymmenenä?

Ja tuo median luoma laihuuden ihannointi ei todellakaan ole mikään globaali itsestäänselvyys, monessa paikassa lihavuus koetaan kauniina ja menestyksen merkkinä.

• Haloo naiset!

No jaa. Tiettyyn ikään ja henkiseen tasoon kun pääsee, niin ei ole merkitystä sillä mitä "miehet" ajatetteleva. RIittää kun itse on tyytyväinen ja mahdollisesti se oma mies. Miesten miellyttäminen on aivan turhaa, riittää kun se yksi on onnellinen.

• Get Real

Oletko oikeasti katsonut antiikin ajan taideteoksia? Ei ne naiset millekään miehille näyttäneet. Ei ne nyt mitään lihavia olleet, mutta eipä ole nykyinenkään naisihanne mikään lihava.

Miehet suostuisivat siihen että naiset olisivat tyytyväisi vartaloihinsa niin loppuisi tämä iän ikuinen narina. Olen kyllä täysin toista mieltä siitäkin että naisia jotenkin voisi kontrolloida tai kontrolloitaisiin vaikka täällä Suomen kulttuurissa.

Taidat vain kokea kaikki normaalivartaloiset ja varsinkin laihat pojan vartaloisiksi. En tiedä miksi kun me miehet emme selkeästi niin koe.

• aivosolut

Olen aina ihmetellyt miksi catwalkien mallien tulee olla niin laihoja että nääntyvät nälkään tätä vaatimusta tavoitellessaan kun esim.etiopiasta voisi tuoda jo valmiiksi laihoja naisia malleiksi.
      Jonkinlaista naisvihaa ja naisten vartalon kontrollointia ja väkivaltaa täytyy olla tuollainen laihuuden vaatimus ja ihannointi.
      Länsimainen nainen on liian vapaa, hänet täytyy kahlita. Vaikka sitten siten että hänen vartalonsa ei ole ikinä niin hyvä ettei hänen tarvitsisi ajatella syömisiään ja ulkonäköään 24/7.

• TheOtus

Tuon catwalkin tuominen tähän keskusteluun on aivan turhaa. Ei kukaan mies ihaile lommoposkista, muodotonta ja surullisen näköistä anorektikkoa. Se on aivan turhaa asioiden vääristelyä.

Siihen että on todella haluttavan näköinen vartalo ei kukaan tarvitse ympärivuorokautista syömistensä tarkkailua. Totta kai pitää tehdä se valinta että syökö kuin porsas välittämättä mistään muusta, vai haluaako myös näyttää hyvältä ja sen eteen seuraa syömisiään edes vähän. Kyllä mä ainakin olen iloinen toimiessani oman vartaloni eduksi, en ymmärrä mikä siinä on niin kummallista.

Kyllä tuo kertoo taas niin paljon kun tuodaan kaikkea kontrolloinnista ja naisvihasta tähän keskusteluun. Voit verhota oman saamattomutesi toki noinkin.

• leveet hartiat

Ne catwalkien naiset ovat käyttäneet aika rajujakin keinoja pysyäkseen laihoina, he kärsivät syömishäiriöistä, aika kova hinta siitä että kelpaavat sinne catwalkille. Ainoa syy miksi heidän pitää olla aliravittuja on se, että he ovat muodinluojien eläviä vaateripustimia, ei sen kummempia. Ei kaikki lihavat syö kuin porsaat eli lapa ruokaa tauottamana suuhunsa ympäri vuorokauden tai kittaa bissee ja siideriä litratolkulla tai käy päivittäin roskaruokapaikoissa. Jos esim. mä yrittäisin laihduttaa, niin mun pitäis heittää syöminen että edes jonkun verran laihtuisin tai liikkua kuin duracell-pupu aamusta iltaan. Jo pentuna, olin kooltani tukevampi kuin veljeni vaikka syötiin samaa kotona tehtyä ruokaa, ei syöty makeisia, ei juotu limsaa tai mitään makeaa muutakaan vedetty huiviin. Piti tehdä kotitöitä, siivosin jo alle 10v. koko kodin, tamppasin matot, imuroin, piti tiskata, hakea vettä ämpäreillä vesipostilta ja kesällä hoitaa kasvimaata ja muutenkin tuli liikuttua paljon, kun oli metsää lähellä missä talvella hiihdettiin, tuli käytyä marjassa vanhempien kanssa eli tarvottiin kilometritolkulla jossain suolla jne.. Silti olin se meidän perheen tukevin. Selitäppä tuo mistä se johtui, tuskin ainakaan liikunnan puutteesta.

• uyjsd
        leveet hartiat kirjoitti:

Ne catwalkien naiset ovat käyttäneet aika rajujakin keinoja pysyäkseen laihoina, he kärsivät syömishäiriöistä, aika kova hinta siitä että kelpaavat sinne catwalkille. Ainoa syy miksi heidän pitää olla aliravittuja on se, että he ovat muodinluojien eläviä vaateripustimia, ei sen kummempia. Ei kaikki lihavat syö kuin porsaat eli lapa ruokaa tauottamana suuhunsa ympäri vuorokauden tai kittaa bissee ja siideriä litratolkulla tai käy päivittäin roskaruokapaikoissa. Jos esim. mä yrittäisin laihduttaa, niin mun pitäis heittää syöminen että edes jonkun verran laihtuisin tai liikkua kuin duracell-pupu aamusta iltaan. Jo pentuna, olin kooltani tukevampi kuin veljeni vaikka syötiin samaa kotona tehtyä ruokaa, ei syöty makeisia, ei juotu limsaa tai mitään makeaa muutakaan vedetty huiviin. Piti tehdä kotitöitä, siivosin jo alle 10v. koko kodin, tamppasin matot, imuroin, piti tiskata, hakea vettä ämpäreillä vesipostilta ja kesällä hoitaa kasvimaata ja muutenkin tuli liikuttua paljon, kun oli metsää lähellä missä talvella hiihdettiin, tuli käytyä marjassa vanhempien kanssa eli tarvottiin kilometritolkulla jossain suolla jne.. Silti olin se meidän perheen tukevin. Selitäppä tuo mistä se johtui, tuskin ainakaan liikunnan puutteesta.

Eivät ne kaikki mallit ole syömishäiriöisiä ressukoita, osa toki on mutta eivät kaikki. Valtaosa heistä on luonnostaan sukkapuikkomallia, ihan samanlailla kuin jotkut meistä ovat persjalkaisia päärynöitä. Normaalikroppaisesta tytöstä ei huippumallia tule edes kitudieetillä ja rääkillä, se on se muutama hassu prosentti naisista joilla on se vartalo luonnostaan. Toki hekin lihovat, etenkin iän myötä ja menestyksen tuoma makea elämä kostautuu myös ja siinä ollaan sitten kovien keinojen kimpussa kun se työkalu, eli kroppa täytyy pitää laihana.

Terve ihanne se laiha vartalo ei ole, mutta ei pidä tuomita kaikkia laiheliineja median orjuuttamiksi anorektikoiksi. Jotkut vain eivät liho.

• epistä on.

Aineenvaihdunta ja vartalomalli sanelevat hyvin pitkälle millainen ihmisestä tulee. Rotevasta naisesta ei tule keijukaista vain romuluinen vaikka kuinka olisi syömättä ja liikkuisi.
        Tämän kun miehet ymmärtäisivät.

• aivosolut

Omasta painostani en maininnut mitään. Se ei kuulu tähän. Kritisoida voi näitä asioita normaalipainoisenakin. Ja ajatella voi joka koossa, on jopa suotavaa ajatella painosta huolimatta.
      Kontrollointi ja naisviha kuuluu nimenomaan juuri tähän ketjuun. Kuinkahan moni poikaystävä/avo/aviomies hallitsee ja alistaa naistaan nimenomaan ulkonäköä/painoa arvostelemalla(ja myös silloin kun nainen on hoikka/normaalipainossa). Jostakin ne mallit opitaan kuinka naista kyykytetään. Ja nämä keinot toimivat, ikävä kyllä.
      Media muokkaa mielipiteitä, myös miesten ja sitä kautta myös naisten.
      Nainen on aina vääränlainen. AINA väärän painoinen ja väärän näköinen sekä väärän ikäinen.
      Ainut tapa hypätä pois ulkonäköpaineiden oravanpyörästä on kai jättäytyä sinkuksi? Ja tämä trendihän on jo näkyvissä. Kolmasosa on sinkkutalouksia.
      Haukutaan toisiamme ja markkinakoneisto kiittää.
      Because we are worth it???

Ps. Ja kyllä, naisten tulee jatkuvasti tarkkailla syömisiään jos haluavat pysyä hoikkina. Mulla olisi tähän kymmeniä esimerkkejä lähipiiristä, en jaksa edes alkaa.
      Pps. On muitakin arvoja elämässä kun näyttää haluttavalta tuttujen/tuntemattomien miesten simissä, toivottavasti, no ainakin pitäisi jokaisella naisella olla, minulla ainakin on.

• Ajattelua

Lihava ja tukeva nainen on itsessään jo miehen alistaja koska hänen suuren kokonsa johdosta miehen pitää tienata jo naisen ruokahalusta johtuen enempi koska isokokoinen ja ruualle ahnas nainen syö enempi kuin hoikka ja pienikokoinen.
        Niin oli tuolla jossain maininta siitäkin että tälläinen isokoinen ja rehevä nainen tarvitsee kahdet yhden hoikan naisen vaatekankaasta.
        Jos mies on vähäänkään tietoinen luontoarvoista ja ajattelee hiukan omaa napaansa ja vehjettään pitemmälle niin ei hän halua sellaista naista joka turmelee ihan kokonsa vuoksi maapallon luonnonvaroja kahden hoikan ja pienikokoisen naisen verran siinä missä miehen on kaksin verroin aherrettava pitääkseen ison ja rehevän naisen tyytyväisenä.
        Eikä tee pahaa kenellekään isokoiselle ja rehevälle naiselle ajatella joskus niitä kehitysmaiden riutuneita lapsia jotka näkevät nälkää.

• -oikaisu-
        Ajattelua kirjoitti:

Lihava ja tukeva nainen on itsessään jo miehen alistaja koska hänen suuren kokonsa johdosta miehen pitää tienata jo naisen ruokahalusta johtuen enempi koska isokokoinen ja ruualle ahnas nainen syö enempi kuin hoikka ja pienikokoinen.
        Niin oli tuolla jossain maininta siitäkin että tälläinen isokoinen ja rehevä nainen tarvitsee kahdet yhden hoikan naisen vaatekankaasta.
        Jos mies on vähäänkään tietoinen luontoarvoista ja ajattelee hiukan omaa napaansa ja vehjettään pitemmälle niin ei hän halua sellaista naista joka turmelee ihan kokonsa vuoksi maapallon luonnonvaroja kahden hoikan ja pienikokoisen naisen verran siinä missä miehen on kaksin verroin aherrettava pitääkseen ison ja rehevän naisen tyytyväisenä.
        Eikä tee pahaa kenellekään isokoiselle ja rehevälle naiselle ajatella joskus niitä kehitysmaiden riutuneita lapsia jotka näkevät nälkää.

Usein halvempi ruoka on sitä lihottavaa ja terveellinen kalliimpaa. Saat valmispyöryköitä halvemmalla kuin kilon tomaattia. On tutkittukin että Suomessa köyhin kansanosa lihoo ja ovat yhä lihavampia.
        Eli tulisi siis halvemmaksi pitää lihavaa naista. Jos pistät naiseen ja tämän ruokavalioon rahaa, hän pysyy hoikkana.

• Ajattelua
        -oikaisu- kirjoitti:

Usein halvempi ruoka on sitä lihottavaa ja terveellinen kalliimpaa. Saat valmispyöryköitä halvemmalla kuin kilon tomaattia. On tutkittukin että Suomessa köyhin kansanosa lihoo ja ovat yhä lihavampia.
        Eli tulisi siis halvemmaksi pitää lihavaa naista. Jos pistät naiseen ja tämän ruokavalioon rahaa, hän pysyy hoikkana.

Täh? Syö sitä kallista tai halpaa ruokaa niin ihan yhtä paljon se lihottaa jos sitä syö liikaa ja lihottavia eineksiä.
        Esim. 10€:lla saa riisiä tai kvinoa ja kanaa pariksi päiväksi kummasti ja saman 10€ voi laittaa pitzan lättyihin pariksi päiväksi.
        Eihän se ole kuin siitä kiinne mitä ostaa.
        Ja totta se on jos ei ole tarkkana ja haluaa syödä laadukasta ruokaa niin kyllä ne kauppiaat kusettaa.

• just joooo
        Ajattelua kirjoitti:

LOL... En mä vaan saa mun miestä alistettua millään vaikka painan sitä 40 kiloo enempi =DDD ja syön puolet vähempi...

• rasva on halpaa
        Ajattelua kirjoitti:

Täh? Syö sitä kallista tai halpaa ruokaa niin ihan yhtä paljon se lihottaa jos sitä syö liikaa ja lihottavia eineksiä.
        Esim. 10€:lla saa riisiä tai kvinoa ja kanaa pariksi päiväksi kummasti ja saman 10€ voi laittaa pitzan lättyihin pariksi päiväksi.
        Eihän se ole kuin siitä kiinne mitä ostaa.
        Ja totta se on jos ei ole tarkkana ja haluaa syödä laadukasta ruokaa niin kyllä ne kauppiaat kusettaa.

Toisaalta 10eurolla saa 10 saariosten pizzaa tai täysjyväriisiä ja kanapaketin. Totta on, että 21% rasvaa sisältävä sikanauta jauheliha on puolet halvempaa kuin 10% paistijauheliha. Samoin paistisuikaleet ovat edullisempia kuin filesuikaleet. kokoliha kalliimpaa kuin makkara. balkkan halvempaa kuin kinkkuleike. Oltermanni kalliimpaa kuin oltermanni 17%. Maito kalliimpaa kuin tiivistemehut jne.jne. listaa voi jatkaa loputtomiin.

• ajattelepa oikeasti
        Ajattelua kirjoitti:

"Lihava ja tukeva nainen on itsessään jo miehen alistaja koska hänen suuren kokonsa johdosta miehen pitää tienata jo naisen ruokahalusta johtuen enempi"

Suomessa nainen tienaa itse omat rahansa. Mies ei elätä naista täällä Lisäksi hyvin todennäköisesti parisuhteessa mies syö enemmän kuin nainen. Enkä edes mitenkään pysty ymmärtämään, miten kuvittelet naisen ruokailutapojen alistavan(!) miestä.

"Jos mies on vähäänkään tietoinen luontoarvoista ja ajattelee hiukan omaa napaansa ja vehjettään pitemmälle niin ei hän halua sellaista naista - - -."

Mies ei tasan tarkkaan valitse naistaan minkään "luontoarvojen" perusteella vaan puhtaasti ulkonäöllisin perustein. Ja noista vaatteista sen verran, että hoikka ja hyvännäköinen nainen todennäköisesti omistaa enemmän vaatekappaleita, kun lihava nainen, joka käyttää niitä muutamaa säkkiä. Kumpi näistä kuluttaa siis enemmän luonnonvaroja vaatteiden muodossa?

"Eikä tee pahaa kenellekään isokoiselle ja rehevälle naiselle ajatella joskus niitä kehitysmaiden riutuneita lapsia jotka näkevät nälkää."

Pyydän huomioimaan, että Suomessa on enemmän lihavia miehiä kuin lihavia naisia. Eli sais ne miehetkin ajatella "joskus niitä kehitysmaiden riutuneita lapsia jotka näkevät nälkää". Ja toisekseen, ei se ruoka, jonka suomalainen jättää syömättä, mitenkään teleportoidu niille kehitysmaiden lapsille. Jos kauppa ei saa tuotetta myytyä, tuote lentää roskiin.

• Normaali

Ei kaikkien tarvi tarkkailla syömistään. Minä esim olen 50 v ja koskaan ei ole ollut paino-ongelmia. Ei raskausaikana eikä muulloinkaan. Koskaan en ole laihduttanut en paastonut. pituutta 170 ja painoa 62

• epistä on
        Normaali kirjoitti:

Ei kaikkien tarvi tarkkailla syömistään. Minä esim olen 50 v ja koskaan ei ole ollut paino-ongelmia. Ei raskausaikana eikä muulloinkaan. Koskaan en ole laihduttanut en paastonut. pituutta 170 ja painoa 62

Ole onnellinen, kuulut vähemmistöön. Minun on taas pakko vahtia syömisiäni joka päivä pysyäkseni joten kuten normaalipainoisena. Painoni vaihtelee helposti mutta vain ja ainoastaan ylöspäin :(

Myönnän että painossa pysyminen vie minulta muista asioista energiaa, en koe olevani edes deitti/parisuhdekunnossa. Kymmenen vuotta on jo vierähtänyt yksin ja harmitellessa, alan jo hyväksyä sen että tulen aina olemaan yksin ja pyöreä.

• TheOtus

Kyllä sinulla osaa olla aika ahdistunut kuva asioista. Jos totuus tosiaan on se että oikeasti kauniita ja hyvävartaloisia naisia haukutaan parisuhteissa koko ajan, paheksun sitä kyllä suuresti itsekin. En vaan usko että tuo on mitenkään yleistä. Vielä surullisempaa on jos joku suostuu sellaiseen kontrollointiin. Ei siihen pitäisi olla mitään syytä kun uuden miehen löytämisen pitäisi olla helppoa jos todellakin syyttä valitetaan.

Mitä vikaa sinkkuna olemisessa on? Mä ihmettelen suuresti että miksi sinkkuja ei ole enempää. Monilla kavereilla on naisystävä, kenestäkään en ole kade enkä kenenkään edes usko pitävän naistaan erityisen viehättävänä. Jos pitää, itsepetosta.

Ps. Ei pidä paikkaansa. Tuntuu että hoikkana pysymisestä tehdän väkisin niin kamalan vaikea ja ikävä asia. Se on ihan totta että jos on passiivinen, eipä sitä kovin paljoa voi tietenkään syödä. Mutta jos käy töissä ja harrastaa liikuntaa muutaman tunnin viikossa, saa syödä aivan varmasti niin ettei jää nälkä. Jos ajatellaan vielä että söisi vaikkapa pari suklaapatukkaa viikossa "ylimääräisenä", lihoaisi noin 60 grammaa. Vuositasolla se tekisi noin 3 kiloa, jonka laihduttamiseen pois menee rauhalliseen tahtiin reilu kuukausi. Painonhallinta ei todellakaan ole vaikeaa.

Pps. En väittänyt missään vaiheessa että hyvältä näyttäminen olisi elämän ainoita arvoja. Mutta jos et ole valmis tekemään ulkonäön eteen yhtään mitään, on aika kohtuutonta odottaa ettei sillä olisi mitään seurauksia.

• oletpa fiksu

"Jos pitää, itsepetosta."

Juuri niin. Se, joka ei ajattele samoin kuin minä, valehtelee.

• TheOtus
        oletpa fiksu kirjoitti:

"Jos pitää, itsepetosta."

Juuri niin. Se, joka ei ajattele samoin kuin minä, valehtelee.

Mä tiedän monta kaveria jotka ovat deittailleet kaikennäköisten palleroiden kanssa samalla kun illat katsellaan tietokoneen ruudulta jotain ihan muuta kuin itsensä ja kumppanin yhteiskuvia. Uskotko itse että suurin osa suhteista perustuu siihen että kumppania pidetään maailman upeimpana olentona ja rakastetaan enemmän kuin mitään muuta? Saat toki uskoa niin.

• lapsellista sulta
        TheOtus kirjoitti:

Mä tiedän monta kaveria jotka ovat deittailleet kaikennäköisten palleroiden kanssa samalla kun illat katsellaan tietokoneen ruudulta jotain ihan muuta kuin itsensä ja kumppanin yhteiskuvia. Uskotko itse että suurin osa suhteista perustuu siihen että kumppania pidetään maailman upeimpana olentona ja rakastetaan enemmän kuin mitään muuta? Saat toki uskoa niin.

Niin ja tiedän myös että monien normaalipainoisten ja hoikkien miehet haaveksivat ruudun äärellä iltaisin eikä todellakaan tyttiksen kivien kera.
        Onko noin vaikea ymmärtää että jollekulle se pullukka voikin olla se kaikkein ihanin. Mitä sinä siitä edes välität, eihän se ole sulta pois? Vai onko?

• vcxvcxvcxvcx

Kannattaa katsoa hieman tarkemmin jos et huomaa eroa hoikan naisihanteen ja nuoren pojan vartaloissa. Ensimmäisenä eroavaisuutena voisi mainita lantion kaaren ja kiinteät pyöreät rinnat.

• haukotussss

Olen omastakin mielestäni lihava,aivan liian lihava, mutta oma mieheni rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. jopa kiihottuu minusta???!!!! kuvitelkaa!!! ja on itse melkein liiankin laiha.

Jostain kumman syystä olen huomannut, että muutkin miehet haluavat minua jopa ne hyvä kroppaiset naisten lehdissä poseeraavat miehet. Tällaiset keskustelut on aivan turhia. Joku tykkää äidistä joku tyttärestä, minkäs sille voi.

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Makuasioista on aivan turha kiistellä, pahoitatte sillä vain huonolla itsetunnolla varustettujen mielen.

• kukkaminkälehmäsöi

Kyllä naistenlehdissä poseeraavat miehet haluavat sinua. Minuakin haluavat pornoelokuvien naisnäyttelijät, miestenlehtien vähäpukeiset naiset ja vielä kaikki julkkisnaisetkin. Painan yli 100 kg, selässä kasvaa hirveä talja ja kasvojani koristavat hikiset viikset rillit.

Nyt menen hakeen kaljan ja makkaraa. Antakaa kaikkien kukkien kukkia.

• tsuppi

Minä olen 162 cm ja painan 61 kg. Mies vaatii että kävisin salilla, kiinteyttäisin persettä ja mahaa (olen synnyttänyt, mahani ei ole enää niin kuin 20 vuotiaalla). itse olen tyytyväinen ulkonäkööni. Miksi mieheni ei? En ole liian lihava, joogaan ja lenkkeilen. Syön ihan tavallisesti, en himodiettaa enkä mässäile.
      MISSÄ VIKA, KUN EI KELPAA? Kuulemma seksihalut menee, kun mua katselee.

• Kuuta taivaalta

Hoikat, normaalipainoiset, pyöreät ja lihavatkin, eli ihan kaikki naiset saavat miehen jos itsellä ei ole taso liian korkealla.

Kyllä ne pariskunnat vaan laidasta laitaan ovat ulkonäöltään kun niitä katselee.

Liiallinen laihuus tai lihavuus ei ole omalle terveydelle kuitenkaan hyvä. Ja toisin kuin joku väitti, niin kyllä läskillekin voi tehdä jotain jos tahtoa riittää.

Täällä palstalla on nörttejä joiden elämä on tietokoneessa ei muualla, eivät he näe (tai eivät halua nähdä) todellisuutta sellaisena kuin se on.

Jokaisella on ja saa olla kuitenkin oma vaatimustasonsa turhaa siihen on puuttua.

Eli voihan tavoitella vaikka kuuta taivaalta, se on eriasia saako sitä.

Käsitykseni mukaan suurin osa kuitenkin palstalla liikkuvista miehistä on kuitenkin sinkkuja, eiköhän sekin kerro jo aika paljonkin.

• tsuppi

Niin, se että mieheni vaatii minulta tällaista, ei ole minun häpeäni. Jos hänelle ei kelpaa normaalivartaloinen, kuntoileva ja tavallisen näköinen nainen,joka huolehtii itsestään ihan riittävästi peruskunnon ylläpitämiseksi, se ei ole minun häpeä.
      Saahan se vaihtaa naista, jos löytää ja SAA paremmannäköisen. Itsehän hän on ihan tavallinen jamppa, ei mitenkään erikoinen adonis.

• Ei ainakaan rakkautta

Nimimerkki tsuppi,
        Miksi katselet tuollaista miestä?

Mies ei välitä susta, eikä arvosta sua yhtään. Aika todennäköistä että hänellä on toinen nainen/naisia.

Neuvo:
        Vaihdat nyt (edes vähän) komeampaan mieheen ja jätät sen nykyisen.
        Eron jälkeen sanot sille miehelle että: "multa meni seksihalut kun katselin sun löysää kaljamahaasi." Näin mä tekisin sun paikalla.

• poikameinen

No mulla sattuu oleen tollainen "pojan vartalo" mut eipä miehet ole koskaan kiinnostuneet musta millään lailla. Myös kasvoista olen aika maskuliinisen nököinen joka on ollut suurin syy miesten karkottamiseen.

• kuosissakunnolla

minä olen 160cm 52kg 88-60-88. tyytyväinen tähän muodottomuuteen ja vientiä riittää. ja kasvot ihan ok. harrastan liikuntaa päivittäin ja salilla käyn kolme kertaa viikossa. vatsassa lihakset näkyvät ja pinkeä olen kaikkineen.

• TheOtus

Sinun sietää olla ylpeä itsestäsi, lähes täydelliset mitat ja urheilullisuus! Kun kaikki naiset olisivat tuollaisia...

• hmmmmmmmmmmmmmm
        TheOtus kirjoitti:

Sinun sietää olla ylpeä itsestäsi, lähes täydelliset mitat ja urheilullisuus! Kun kaikki naiset olisivat tuollaisia...

Mitä teet kaikilla naisilla?
        Miksi kaikkien naisten pitää olla sinun mieleisiäsi?
        Meinaatko saada kaikki naiset itsellesi?
        Meinaatko ettö kelpaat kaikille heistä?
        Meinaatko kuolata muita naisia avoimesti myös oman timmipepasi seurassa vai aiotko kenties pettää häntä aina tilaisuuden tullen muiden timmipepojen kanssa? Mistä ihmeestä johtuu tällainen miesten itsetunto että kaikki ei-niin-mieleiset naiset mollataan surutta sekä tylytetään urakalla ja ne mieleiset naiset napsittaisiin pois kuleksimasta jos vain kaikki olisivat sellaisia?
        Luulen kyllä että löytäisit heistäkin jotakin vikaa, kukaan kun ei ole täydellinen vaikka niin kovasti naisilta sitä vaatisitkin.

• TheOtus
        hmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

Mitä teet kaikilla naisilla?
        Miksi kaikkien naisten pitää olla sinun mieleisiäsi?
        Meinaatko saada kaikki naiset itsellesi?
        Meinaatko ettö kelpaat kaikille heistä?
        Meinaatko kuolata muita naisia avoimesti myös oman timmipepasi seurassa vai aiotko kenties pettää häntä aina tilaisuuden tullen muiden timmipepojen kanssa? Mistä ihmeestä johtuu tällainen miesten itsetunto että kaikki ei-niin-mieleiset naiset mollataan surutta sekä tylytetään urakalla ja ne mieleiset naiset napsittaisiin pois kuleksimasta jos vain kaikki olisivat sellaisia?
        Luulen kyllä että löytäisit heistäkin jotakin vikaa, kukaan kun ei ole täydellinen vaikka niin kovasti naisilta sitä vaatisitkin.

Hyvänen aika, unohtunut vastata tähän lähes kaunokirjalliseen tekeleeseen.

En teekkään kaikilla naisilla mitään, kun nyt olisi edes yksi välttävä. Kenenkään ei tarvitse olla mieleeni eikä muidenkaan miesten mieleen, mutta sitten on turha ruikuttaa kun ei kelvata miehille. Olisin uskollinen kumppanilleni jos sellaisen löytäisin, minulla vaan sattuu olemaan kriteerejä. Suruton haukkuminen taas on tehokkaampi keino oikeaan suuntaan ohjaamiseen kuin valehtelu.

Ihannenaisenikaan ei ole tavallaan täydellinen, mutta lähimpänä sitä kaikesta näkemästäni ja kuitenkin niin upea ettei tarvitsisi muita katsoa.

• olen upea

Olen 167cm/74kg
      104-74-106
      Harrastan aktiivisesti liikuntaa.

Mitä sen väliä mitä muut ajattelevat?
      En halua kuin yhden miehen enkä tarvitse ulkopuolisten miesten ihailua tai hyväksyntää.

Miksi ihmeessä naiset tahtovat tuhansien miesten hyväksynnän olomuodolleen ja olemassaololleen?
      Heikko itsetunto?

• TheOtus

Upea? Anteeksi vain, mutta oikeasti olet lihava. Laskepa painoindeksisi. Voit toki väittää painosi tulevan lihaksista, mutta teit virheen kertomalla oikeat mittasi. = D

Eikö se ole kerrottu jo moneen kertaan että naiset haluavat hyväksynnän holtittomalle lihoamiselleen koska ovat liian laiskoja tehdäkseen asialle jotain? Sen lisäksi he vielä pettävät itseään sepittämällä mistä miehet muka pitävät.

• olen upea
        TheOtus kirjoitti:

Upea? Anteeksi vain, mutta oikeasti olet lihava. Laskepa painoindeksisi. Voit toki väittää painosi tulevan lihaksista, mutta teit virheen kertomalla oikeat mittasi. = D

Eikö se ole kerrottu jo moneen kertaan että naiset haluavat hyväksynnän holtittomalle lihoamiselleen koska ovat liian laiskoja tehdäkseen asialle jotain? Sen lisäksi he vielä pettävät itseään sepittämällä mistä miehet muka pitävät.

Voin olla lihava mutta on minulla lihaksiakin ja isot rinnat jotka eivät todellakaan roiku navassa :)

Mutta todellakin samapa tuo mitä sinä minulle kirjoitat ja kuinka minua haukut, et kelpaisi minulle kuitenkaan. Minulla on jo timmikroppainen urheilijamies.

En ole sepitellyt mitään mistä miehet pitävät. Minua ei kiinnosta mistä miehet pitävät, minua kiinnostaa mistä mieheni pitää ja mistä itse pidän.
        Harmittaako tämä totuus?

• TheOtus
        olen upea kirjoitti:

Voin olla lihava mutta on minulla lihaksiakin ja isot rinnat jotka eivät todellakaan roiku navassa :)

Mutta todellakin samapa tuo mitä sinä minulle kirjoitat ja kuinka minua haukut, et kelpaisi minulle kuitenkaan. Minulla on jo timmikroppainen urheilijamies.

En ole sepitellyt mitään mistä miehet pitävät. Minua ei kiinnosta mistä miehet pitävät, minua kiinnostaa mistä mieheni pitää ja mistä itse pidän.
        Harmittaako tämä totuus?

Noniin, kerrankin toiveet kohtaavat! = ) Enkä minä hauku, kerroin vai miten asiat ovat.

Sinä et henkilökohtaisesti olekaan sepitellyt, valaisin vain sinua koska et tuntunut tietävän mikä täällä on meininkinä. Eli tavallaan kyllä sepitit koska esitit tietämätöntä kysymyksilläsi.

• Hippolainen
    • Lihavateiolelepposia

Totta kait tosta uudemmasta! Siinä on liikunnallisen ja urheilullisen naisen vartalo. Vanhemmassa on tyypillinen nykyteinin vartalo jossa ei näy minkäänlaisia liinan merkkejä.
      Ja ne rinnat eivät ole mitään muuta rasvaa ja läskiä ja senkin erottaa kuvasta.
      Ihmeellistä valitusta täällä noin yleensäkin kun nähdään urheilullisessa ja terveessä naisen vartalossa sairauden merkkejä kun taas lihaksettomassa rasvan kyllästämässä vartalossa terveyden merkkejä?
      No mutta läskit ja laiskat naisen on saanut monet mukaan tähän kouhotukseen ja samalla oman läskin vartalon haluttavammaksi miestenkin puolesta.
      epäterveelliseen elämään ja sohvalla velttoiluun tämmöinen kannustaa ja se näkyy jo elintasosairauksina monella tapaa.

• ???

...... pilailet?

• Eilepposahippo

Nälkiinnytetty vartalo liikunnallinen ja urheilullinen? Ajatteleppa miten näivettynyt tuo kroppa on livenä, valokuvathan lihottavat. Tuollaista kroppaa ei saa kuin alle 1500 kalorin dietillä. Ristiriitainen tämä keskustelu. Toiset miehet kannustavat syömään 2400 kaloria päivässä ja sitten ihaillaan tällaista kroppaa joka on saatu kitukuurilla. Julkkikset joskus näännyttävät itsensä kitukokoon, mutta ei kukaan jaksa iänkaiken olla kitukuurilla(paitsi V. Beckham) ja sitten heidät taas näkee normaalimmassa koossa ja miehet haukkuvat heidätkin lihaviksi.

Miksi ammattilaisnaisurheilijat eivät näytä tuolta 2012? Siksi kun he kuitenkin syövät jaksaakseen urheilla.

Katsopa uusi Fit-lehti, siinä näet liikunnallisten ja urheilullisten naisten kuvia. Ja joilla oikeasti on lihaksiakin. Ja sopivasti rasvaakin, naisen EI kuulu olla yhtä rasvaton kuin miehen.

• Lihavateiolelepposia

Fitnes lehdissä on ammattilaisia jotka ammatikseen syövät kauheita määriä ruokaa olkoonki se terveellistä mutta kumminkin ja harjoittelevat ammatilaisten tavoinn siis ihan järjettömästi järjettömillä painoilla.
        En muista kuka mut joku suomalainen fitnes tähti se oli kun veteli 50kg levytangolla niskantakaa istuen. Siis kuinka moni nainen edes pystyy moiseen? Ei edes hissukka miehet pysty.

• 4+17

Kaikesta huolimatta eniten poikamaista vartalomallia ihailevat juuri naiset. Esim. fitness-harrastuksessa oikein pyritään siihen, että rasvaa on vähän, vyötärö kapea, hartiat V-malliset. Rinnathan siinä myös surkastuvat ja lantiorasva katoaa. Naisesta tulee kuin nuori mies. Tähän siis naiset oikein pyrkimällä pyrkivät vuosien työllä.

• Hippihippo

Fit-lehti ei ole käsittääkseni fitness-lehti.

Eli liikkua pitää kuin hullu mutta syödä ei saa, sekö on tämän keskustelun loppukaneetti.

• -.,

Ei, vaan että
        -vähät välittää ulkonäköpaineista,
        -näyttää ulkonäkömanipulatiivisille markkinamiehille ovea elämästään
        -Syö terveellisesti ja kunnolla silloin kun on nälkä
        -pitää huolta kunnostaan liikkuen
        -herkuttelee joskus koska elämä on nautittavaksi annettu
        -ottaa ilon irti elämästä eikä murehdi joutavia (ettei viis-kuuskybäsenä harmittele että koko ihana nuoruus meni joutavien ulkonäköpaineiden kanssa taistellessa)

jos on muutama ylipainokilo, se ei maailmaa kaada. jos jonkun ohikulkijamiehen tai treffikaverimiehen maailma siinä kaatuu, niin se olkoon hänen murheensa.

• tsuppi edelleen

Niin, mietin tässä edelleen sitä, että mikä siinä on, että jos nainen ei näytä fitnessmallilta, mieheltä katoaa halut.

Ihmettelen itsekin, miksi katselen edelleen miestäni. Hänellä itsellään on mahaa, hän on lyhyt ja kasvot ovat epämiehekkäät. Ehkä kuitenkin rakastan häntä. Vaikka toisaalta tuntuu järjettömältä, että rakastan ihmistä, joka ei hyväksy minua.

• 362ja5ey

Ja sitten jos nainen näyttää fitnessmallilta, miestä alkaa itkettää että se nainen näyttääkin mieheltä eikä sillä ole tissejäkään enää :D

Ihan sama miltä se nainen näyttää, aina se jotakuta itkettää.

• Fwefwejkwefwefefwwef

Miehillä on valtaa vain jos naiset mukautuvat.

Jos miesten mieltymykset ovat naisten mielestä väärät, niin silloin teidän ei tarvi mitään muuta kuin kulkea omaa polkuanne. Se ei tee teitä suosituksi miesten keskuudessa, mutta miksipä naiset sitä haluaisivat olla?

Tosin - kun naisella on meitä miellyttävä vartalo me tietenkin kilpailemme sellaisen naisen huomiosta ja annamme hänelle huomiomme ja haluamme häntä.

Me emme omista naisen vartaloihin mitään valtaa. Naiset omistavat sen vallan ja he käyttävät sitä haluamallaan tavalla. Jos nainen käyttää valtaansa vartaloonsa miellytääkseen miehiä hän saa miehiltä vastaavasti huomiota. Tällöin naiselle jää VAPAUS valita haluaako hän miesten haluavan häntä, vai haluaako hän noudattaa omaa vartaloihannettaan.

Mitään ei ole naisilta estetty tai kielletty - paitsi sitä että vastakkainen sukupuoli omaa yhtäläiset oikeudet määritellä mikä heitä itseään miellyttää; niinsanotun mielenvapauden.

Se ei ole valtaa - vaan se on makukysymys. Ja kyllä, me kerromme oikein mielellämme ja painokkaasti mikä meitä viehättää, ja annamme huomiomme sille joka tässä viehättämisessä onnistuu parhaiten, mutta kukaan ei pakota naista edes yrittämään ja monet eivät selvästikään yritä. Ja koska yritämme maksimoida kauneuden määrän ympäristössämme kerromme kyllä mikä kauneusihanteemme on ja pyrimme meille mahdollistetuilla keinoilla - kuten vittuilulla - ohjaamaan maailmaa ja naisia siihen suuntaan mikä saa meidän ympäristömme laadukkaammaksi.

Samaa tekevät naiset miehille joten asiassa ei ole mitään ongelmaa. Asiat olisivat ehkä helpompia jos yleisesti olisi terveemmät elintavat ja tottumukset....

• :DDDDDD voihan femakko.
      Suoraan pitää kysyä : Vituttaako sinua olla läski? Oletko niin laiska ettet saa asialle tehtyä mitään? Eikö sinulla ole varaa mennä kuntosalille?

• Itse treenaan : en miehen vaan itseni vuoksi.
        Urheilu ylläpitää terveyttä ja pitää mielen virkeänä

Syön terveellisesti, en sen takia että miellyttäisin miehiä millään tavalla
        Terveellisesti syöminen ylläpitää terveyttä ja pitää mielen virkeänä

Lisäksi elää pidempään.. Niin ja saa ostettua normi vaatekaupoista vaatteita.

• tsuppivaan

Haista sinä.
      Olen yhden lapsen synnyttänyt, käyn kolme kertaa viikossa juoksemassa ja kerran-pari salilla viikossa. Lisäksi joogaan. Että siinä sulle laiskuutta mis.sy. Mitä sinä tänne tulet lässyttämään omasta täydellisyydestäsi. Ja kun sanoit minua läskiksi, niin millä ilveellä painoindeksi 22 on läski? Loukkaavaa puhetta. Toisekseen, en puhunut siitä, että minua vituttaisi olla läski vaan siitä, että miestäni vituttaa kun olen hänestä läski. Sittemmin on tajunnut että hänen päässään se vika on jos sellaista on alkanut ajatella...

• Missä vaiheessa olen sanonut olevani täydellinen? niin en missään :D

Ja tuo sinun aloituksesi kuulosti katkeran läskin ämmän jauhamiselta.
        Painoindeksi nyt ei kerro ulkonäöstä yhtään mitään.Ja jokainen urheileva ihminen tietää sen :D Joten etpä taida oikeasti pahemmin liikkua.. :D

• jössesperkele

Hohhoijaaaa!!!

Itsellä on pömppömassua jonku verran. Aika terveelliset elämäntavat kylläkin. Liikun päivittäin koirien kanssa ja syön paljon salaattia sekä hedelmiä joka päivä. Ukkokin jopa löytyy jolla sitä pötsiä ei oo ollenkaan.

V..ittu tää suomi24 saitti on perseestä. Lytäkkää läskejä ihmisiä niin paljon ku lystää, ei taija teijän pääsä olla kaikki muumit laaksosa. Ootte olevinanne niin täydellisiä hoikkine uumineen ja pikkupeppusineen.

Mua äsyttää kaikki sellaset hoikat sporttimimmit jotka inisee ja haukkuu pyöreämpiä naisia. Samoiten miehet jotka haukkuu lihavia naisia. Mitä se teijän persettä kutittaa kuka on lihava? Ette te oo täydellisiä vaikka teillä ei ehkä oliskaan sitä saatanan selluliittia ja ihraa siellä omassa "ah niin täydellisessä" kropassanne. Median luomaa aivopesua nää hemmetin mies ja nais ihanteet.

• onko media luonut aivopesullaan myös sydän ja verisuonisairaudet? Diabeteksen?
        Ei siinä, alipainokin on epäterveellistä, jopa epäterveellisempää kuin ylipaino.

• ehkä tai sitten
        mis.sy kirjoitti:

onko media luonut aivopesullaan myös sydän ja verisuonisairaudet? Diabeteksen?
        Ei siinä, alipainokin on epäterveellistä, jopa epäterveellisempää kuin ylipaino.

Riippuu siitä, kuinka alipainoinen taikka ylipainoinen on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      24
      3712
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2712
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2270
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2251
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1739
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1529
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1501
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1231
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1194
    Aihe