Kannattaako tätä suhdetta enää jatkaa?

kenzi1

Eli, olemme tapailleet miehen kanssa n. 5 kuukautta. Olemme tapailleet aluksi viikottain ja nyt jo lähes päivittäin, viettelemme useita päiviä putkeen yhdessä jne. Sovittiin aluksi että edetään hitaasti, mutta pari kuukautta sitten sovittiin että nyt yritetään tosissamme, tutustutaan toisiimme kunnolla jne että suhde voisi edetä ihan parisuhteeksi asti. Hän sanoi haluavansa yhtä paljon, ja oikeastaan olemme jonkun aikaa jo “käyttäytyneet” kuten pariskunnat. Seksiä olemme harrastaneet melkein alusta asti.

No, nyt kuitenkin minulle selvisi että mies on jonkin aikaa sitten tutustunut johonkin toiseen naiseen ja paneskellut “pari kertaa” tämän kanssa. He ovat pitäneet yhteyttäkin yli kuukauden ajan. Mies ei kertonut asiasta minulle itse vaan sain selville itse. Pahinta on etten tiedä olisiko hän lopettanut suhdetta jos en olisi saanut selville.. En tiedä uskonko edes että nyt lopetti vaikka niin sanoo. Sanoi että katuu sitä ja että ihminen oli ihan merkityksetön ja haluaa edelleen yrittää mun kanssa. Ettei osannut arvostaa mua tarpeeksi ennen kuin vasta nyt kun on menettämässä minut.
Eihän me oltu sovittu ns. pelisäännöistä (ettei saa tapailla muita) mutta mielestäni jos sovitaan että nyt yritetään tosissaan, niin silloin noin ei tehdä.. Ei se ainakaan yrittämistä silloin ole. Sanoi ettei kertonut kun ei tahtonut pahoittaa mun mieltä.
Ja pahinta on se valehtelu, hän on valehdellut jo useasta asiasta ja ihan kirkkain silmin. Nyt en enää tiedä mihin uskoa, tai vaikka haluaisin niin en oikeasti pysty uskoa enää juuri mihinkään mitä hän sanoo, vaikka lupasikin nyt muuttua. Annoin anteeksi kun sanoi ettei valehtele enää, enkä haluaisi luopua hänestä muutenkaan. Mutta en vaan saa ajatusta pois päästäni, tuleeko hän pettämään tulevaisuudessa, koska sitä en kestäisi.
Tuntuu tosi pahalta, enkä tiedä onko minulla siihen edes oikeutta ?
Kannattaako vaan päästää tässä vaiheessa irti ?

21

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr Max Martin

Olet kehittämässä liiallista riippuvuussuhdetta tähän mieheen ja tarkkailet ja analysoit hänen tekemisiään jo suhteen alkuvaiheessa liiaksi. Jos olet nyt jo hermoraunio sen pettämisepäilysi suhteen, ei suhde sovi sinulle laisinkaan. Teillä on liian erilaiset tavoitteet ihmissuhteissa. Mies ei selvästikään ole yksiavioista tyyppiä, etkä sitä voi häneltä vaatia. Itse selvästikin arvostat yksiavioista sitoutumista hyvinkin paljon ja miesystäväsi kanssa seurustelu on sinulle loukkaavaa. Kenties teillä suuret näkemyserot maailmankatsomuksellisesti ja kenties eri uskontokin.

Mutta etsi itsellesi joku vähän rauhallisempi kaveri seuramieheksi. Kyllä niitä tossunnalla viihtyviä kotimiehiäkin riittää tässä maailmassa. Se, että syytät miesystävääsi valehtelijaksi ja pidät sitä pahana asiana, on merkki siitä, että et viihdy hänen kanssa suhteessa. Ne, jotka valehtelee usein ovat sitä mieltä, että kuuluukin valehdella eikä ainakaan tarvitse kaikille kertoa kaikkea aina totuudenmukaisesti.

• kenzi1

Hmm.. Kiitos kommentista. Ihan oikeassa olet noitten näkemyserojen suhteen. Silti tässä meidän suhteessa on jokin kolahtanut (harvoin kolahtaa) ja mies väittää nyt kuitenkin olevansa erilainen kuin millaisen kuvan itsestään on viime aikoina antanut.
        En halua mitään kotimiestä tossun alle, ihan vaan luotettavan miehen. Mielestäni ihminen voi olla vaikka kuinka menevä ja silti pysyä rehellisenä ja luotettavana, ainakin minä oon siihen tähän mennessä pystynyt.

Mutta luultavasti olet oikeassa kuitenkin ja jonkinlainen päätös minun pitäisi tässä nyt saada aikaseksi..

• 13-14
        kenzi1 kirjoitti:

Hmm.. Kiitos kommentista. Ihan oikeassa olet noitten näkemyserojen suhteen. Silti tässä meidän suhteessa on jokin kolahtanut (harvoin kolahtaa) ja mies väittää nyt kuitenkin olevansa erilainen kuin millaisen kuvan itsestään on viime aikoina antanut.
        En halua mitään kotimiestä tossun alle, ihan vaan luotettavan miehen. Mielestäni ihminen voi olla vaikka kuinka menevä ja silti pysyä rehellisenä ja luotettavana, ainakin minä oon siihen tähän mennessä pystynyt.

Mutta luultavasti olet oikeassa kuitenkin ja jonkinlainen päätös minun pitäisi tässä nyt saada aikaseksi..

Mietitkö tosissasi jatkavasi suhdetta petturimihen kanssa, johon et luota. Ihmiset eivät muutu ja ilman luottamusta ei hyvää parisuhdetta pysty rakentamaan.

• uerureui

Kannattaa. Jos sovitaan että yritetään tosissaan ja suhde on kestänyt jo kuukausia, tavataan noin usein jne. on itsestään selvää ettei haluta enää paneskella muiden kanssa eikä tapailla muita. Ihastunut ja rakastunut ei tarvitse edes sopimusta asiasta, koska semmoinen ihminen ei halua tapailla muita.

Suomennettuna: Se tuntuu pahalta myöntää, ja on karua, mutta tuo mies ei ole ihastunut eikä ainakaan rakastunut sinuun. Eikä siihen toiseen naiseen. Hän haluaa mitä haluaa, ja se on syödä kakun ja säästää, pitää vakituisen suhteen ja sivusuhteita. Aivan kuten hän käytöksellään nyt alusta saakka osoittaa. Hän sanoo että hän muka oppii ja tajuaa, mutta ei tule oppimaan eikä tajuamaan.
      Se asia ei tosiaankaan tule siitä muuttumaan ja sinä tajuat sen todennäköisesti kun on jo myöhäistä: hän kertoi käytöksellään nyt kuka on ja mitä tuntee. Sanoillaan hän sanoi jotain muuta, mutta jos käytös ja sanat eivät vastaa toisiaan, on aika helppoa päätellä mikä on asia.

Helppoa taas hyväksyä, se ei tosiaankaan ole. Ei ole kiva myöntää, ettei toinen välitäkään kuten toivoisi eikä suhteesta ole tulossa sitä mistä haaveili. On tuskaista pitää oma päänsä ja on tuskaista myöntää, että pitää uskoa käytöstä eikä puhetta haaveista mitä itse haluaa kuulla.

Kyllä, omiin tunteisiinsa on oikeus ja sinun pitäisi nyt miettiä, miksi epäilet asiaa tuommoisessa tilanteessa.
      Et muka tiedä mitä uskoa, vaikka tiedät ihan tasan tarkalleen, et vain halua uskoa. Haluat haaveen rakkaudesta, haluaisit suhteen, kaipaat sitä että tuo mies olisi jotain mitä toivoit hänen olevan. Ja tiedät myös, että puhui hän miten tahansa, vaikka kuin runeberg, hän ei sitä ole ja se siitä.

Harvoinhan se aina kolahtaa mutta silti: sekö on syy roikkua asioissa mitkä ei ole totta? Suomennettuna, pelkäät että jäät taas pitkäksi aikaa yksin, etkä löydä ketään. Näinkin voi käydä. Mutta jos se on syy uskoa tuohon, niin siitä vaan täysillä mukaan. Ja ei siinä mitään pahaa ole: jotkut valitsee asioita oikeasti tietäen karujakin huonoja puolia, mutta laskevat vaan ne hyvät puolet niin ihaniksi, että kannattaa. Sinä päätät mikä kannattaa sinulle, mutta minun mielestä tosiasiat ovat nämä.
      Äläkä sitten ainakaan valitse muun kuin ihan oman päätöksesi perusteella, mistä vastaat itse, siis älä miehen selityksen (että pääset sitten häntä syyttämään, kun tiedät teot nyt jo), älä kenenkään muun neuvojen tai toiveiden, äläkä yrtä tämän jälkeen syyttää miestä jos hän ei osoittaudu toiveittesi mukaiseksi.
      Jos valitset hänet ja suhteen, valitse se tietäen, että hän on pettänyt sinua, valehtelee ja todennäköisesti tulee muitakin lähestymään, hänen hyvät puolensa ovat vaan niin hyviä, että se on sen arvoista.
      Se on ainoa tapa valita tulematta katkeraksi, kävi miten kävi. Valita itse.

• Faffel

Aloittaja, sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa:
      -jatkat ja katsot mitä tuleman pitää.
      -lopetat suhteen ja elät eteenpäin.

Valinta on sun. Sitä ei kukaan muu voi sulle tehdä.

• rumamies

No mietis vähän. mies panee toista naista ja sinua kans. Selvä pettäjä ja epäluotettava mies. Pettää sua varmana heti uudestaan. Tuskin olisi kertonut sulle mitään jos et olisi saanut selville. Meinaatko muka tuollaisen kanssa alkaa suhteeseen kun pettää sua jo nyt. Ei kertonut kun ei halunut pahoittaa sun mieltä. No pettäjä ei yleensä kerro ja tietenkin nainen pahoittaa mielen jos saa selville et mies panee toisia naisia. Todellakin kannataa nyt jo lopettaa kun tuo on epäluotettava, valehtelee sulle jo nyt. mietis nyt vähän itsekkin et haluatko olla tuon kanssa.

• kenzi1

Kiitos teille jotka olette vaivautuneet kirjoittamaan. Tiedän että on ehkä vähän tyhmää kysellä täältä neuvoja koska päätöksen joudun tekemään itse, mutta tuntuu kun olisin niin hukassa, että tarvin edes mielipiteitä.
      Juttelin vielä aamulla asiasta miehen kanssa. Sanoi katuvansa ja häpeävänsä koko juttua enemmän kun mitään. Kuulemma säikähti omia tunteitaan mua kohtaan, koska ei ole etsinyt parisuhdetta, mutta nyt haluaisi yrittää. Hänellä on muutaman vuoden seurustelu takana joka loppui viime kesänä.

Ihan oikeassa olette että olen periaatteessa vähän tyhmä kun edes mietin jatkavani suhdetta, mutta mulla kummittelee päässä ajatus että jos mies onkin nyt tosissaan, jos tätä kaikkea voisikin kutsua virheeksi ? Toki sanoin sen jo miehellekin, että ensimmäinen kerta olisi ollut virhe mutta jos juttua on pitänyt jatkaa noinkin kauan niin se on silloin jo valinta.. Mutta virhe olisi helpompi kestää ja kenties jatkaa suhdetta.. Hän sanoi esittelevänsä minut äidilleen seuraavaksi jos päätän että haluan yrittää vielä. Minä uskon että ihmiset voi muuttua, mutta se tapahtuu todella harvoin, enkä tiedä uskonko että tässä tapauksessa niin kävisi.

Taidan olla oikeasti jäänyt vaan jotenkin riippuvaiseksi. Jotenkin tuntuu, että ehkä normaalisti olisin jo käskenyt miehen häipyä.

• varmaan säikähti

Et sä kuitenkaan valinnallasi ketään muuta vahingoita kun itseäsi, eli sulla on ihan oikeus valita mitä haluat. Kunhan teet sen realistisesti, niin et edes katkeroidu, jos ja kun hän pettää sinua taas.
        Ihmiset voi muuttua kyllä, mutta omista lähtökohdistaan ja omasta halustaan, yleensä riittävän kovan kolauksen takia ja 5 kuukauden seurustelu ei sellaista tarjoa kovin suurella todennäköisyydellä ainakaan. Tiedän vaikka miten sikoja pelureita ketkä pystyy esittelemään seuraavalla viikolla jätetyksi jäävän tapailunsa koska heidän suhteensa ei muille kuulu ja aina esitellä voi. Missä he ovat täysin oikeassa, eivät muut, vanhemmat tai siskot, päätä heidän suhteistaan ja ihmisiin voi tutustua mistä kautta tahansa. Perheelle esittely ei tarkoita yhtään mitään välttämättä.

Sanon tämän vaan siksi, että valitse kuten tunnet ja jos oletkin riippuvainen, ehkä sä sitten teet oman tiesi ja hakkaat päätäsi seinään, tai ehkä toi on sun juttus tai mitä vaan: mutta tee sen oma tiesi niin ettet katkeroidu ja hakkaa päätä seinään niin, että sinä valitset sen. Ei kukaan muu, manipuloimalla tai muuten, ja että tiedät riskit, mutta päätät silti. Ja jos sanot että luotat, luota sokeasti.

Mies tosin valehteli sinulle jo aamulla uudelleen: "Kuulemma säikähti omia tunteitaan mua kohtaan, koska ei ole etsinyt parisuhdetta, mutta nyt haluaisi yrittää"
        Kumpi oli valhe, se kun hän sopi kanssasi että yritetään tosissaan vai ettei muka etsinyt parisuhdetta. Älä ole noin epälooginen, hän sanoi ettei etsinyt parisuhdetta. Etsipäs ja lupasi sinulle yrittää tosissaan.
        "mutta pari kuukautta sitten sovittiin että nyt yritetään tosissamme, tutustutaan toisiimme kunnolla jne että suhde voisi edetä ihan parisuhteeksi asti"

Kyllä hän ainakin silloin etsi parisuhdetta. Nyt haluaisi taas yrittää, eiks hän silloinkin halunnut. Hän valehteli silloin ja hän valehteli taas. Joten kysy, ihan piruuttasi, kumpi valhe on hänen mielestään totta.

• sisic

Voi jeesus, että esittelee äidilleen... Meinaatko olla oikein kiitollinen?

Sulla näkyy olevan potentiaalia parisuhteeseen. Älä viitsi tuhlata sitä sellaisen kanssa jolla ei ole. Susta ei ole enää sitten yrittämään uudelleen, kun tapaat miehen joka pystyy sitoutumaan.

• ntiperhonen

Juu sanoo katuvansa ja sanoo virheeksi... Sanat on eri asia kuin teot. Kokemuksesta voin sanoa, että jälkeenpäin toivoin, etten olisi uskonut niitä lausahduksia, vaan kuunnellut järkeä.

• Eli? Miksi aloitat viestisi sanalla "eli"? Miksi tuo tapa on alkanut lisääntyä räjähdysmäisesti?

No joo. Nimimerkki uerureui vastasi niin hyvin, ettei siihen ole mitään lisättävää. Jos nyt kuitenkin päätät antaa anteeksi ja jatkaa suhdettanne niin muista, että menneet jätetään silloin myös taakse kun jatkamispäätös tehdään.

• lifemocker

sovitteko ettei muita tapailla?

sillä jos ette asiasta ole ääneen PUHUNEET eli tehneet selväksi, ettette tapaile muita samaanaikaan niin tällöin miehellä on oikeus panna vaikka 10 naista samaan aikaan.

jos kuitenkin sovitte pelisäännöistä niin ei hän kovinkaan tosissaan kanssasi ole

• Nonniii olikiii

Jos sovitaan, kuten ap melko selkeästi selitti, että yritetään tosissaan rakentaa parisuhdetta, niin eikö se nyt idiootillekin ole selvää, ilman rautalankaa, kirjallista sopimusta ja erittelevää puhetta asiasta, ettei suhdetta rakenneta panemalla vaikka 10 naista samaan aikaan, vai voiko joku tosiaan olla noin s-tanan tyhmä?

- Mitä me sun mielestä nyt tehdään tai ollaan?
        - No... Me ollaan tapailtu, mutta... Mä haluaisin että me ihan oikeesti rakennettas suhdetta.
        - Joo, niin mäkin, mä haluan tutustua suhun ihan oikeesti.
        - Niin mäkin suhun.
        - Joo, tota semmonen juttu vielä, että kuinka monen muun kanssa mä saan panna?
        - Niin, mehän rakennetaan tässä tätä suhdetta tosissaan ja yritetään tutustua...
        - Joo, mutta tää täytyy sopia ihan erikseen, se on ihan eri juttu.
        - Niinpäs onkin. Sovitaanko että ensimmäisen puolen vuoden aikana kun me tosissaan tutustutaan ja tätä suhdetta rakennetaan, niin nussitaan kumpikin vaikka vaan korkeintaan 5-10 muun kanssa? Sitten jos se siitä vakavoituu, että mä nyt susta paskaakaan sitten enää välitän, ni jos vähennettään asteittain?
        - Joo, tosi hyvä idea, koska mäkin ajattelin, että jos me tosissaan tutustutaan ja halutaan suhdetta rakentaa, on ehkä hyvä vähän vähentää muiden kanssa nussimista.
        - Sovitaan sitten niin, ja vuoden päästä katotaan tunnetaanko me, ja onko meille rakentunut tässä suhde. Sitten ei nussita ehkä enää kenenkään toisen kanssa?
        - Joo ei.

Nonni, kyllä on asiat sovittu niin että idioottikin ymmärtää.
        Tietty, helppohan se sun on teoretisoida, koska sulle vois antaa jopa luvan nussia vaikka 50 muuta. Arvatkaa miksi :D ????

• lifemocker
        Nonniii olikiii kirjoitti:

Jos sovitaan, kuten ap melko selkeästi selitti, että yritetään tosissaan rakentaa parisuhdetta, niin eikö se nyt idiootillekin ole selvää, ilman rautalankaa, kirjallista sopimusta ja erittelevää puhetta asiasta, ettei suhdetta rakenneta panemalla vaikka 10 naista samaan aikaan, vai voiko joku tosiaan olla noin s-tanan tyhmä?

- Mitä me sun mielestä nyt tehdään tai ollaan?
        - No... Me ollaan tapailtu, mutta... Mä haluaisin että me ihan oikeesti rakennettas suhdetta.
        - Joo, niin mäkin, mä haluan tutustua suhun ihan oikeesti.
        - Niin mäkin suhun.
        - Joo, tota semmonen juttu vielä, että kuinka monen muun kanssa mä saan panna?
        - Niin, mehän rakennetaan tässä tätä suhdetta tosissaan ja yritetään tutustua...
        - Joo, mutta tää täytyy sopia ihan erikseen, se on ihan eri juttu.
        - Niinpäs onkin. Sovitaanko että ensimmäisen puolen vuoden aikana kun me tosissaan tutustutaan ja tätä suhdetta rakennetaan, niin nussitaan kumpikin vaikka vaan korkeintaan 5-10 muun kanssa? Sitten jos se siitä vakavoituu, että mä nyt susta paskaakaan sitten enää välitän, ni jos vähennettään asteittain?
        - Joo, tosi hyvä idea, koska mäkin ajattelin, että jos me tosissaan tutustutaan ja halutaan suhdetta rakentaa, on ehkä hyvä vähän vähentää muiden kanssa nussimista.
        - Sovitaan sitten niin, ja vuoden päästä katotaan tunnetaanko me, ja onko meille rakentunut tässä suhde. Sitten ei nussita ehkä enää kenenkään toisen kanssa?
        - Joo ei.

Nonni, kyllä on asiat sovittu niin että idioottikin ymmärtää.
        Tietty, helppohan se sun on teoretisoida, koska sulle vois antaa jopa luvan nussia vaikka 50 muuta. Arvatkaa miksi :D ????

"Sovittiin aluksi että edetään hitaasti, mutta pari kuukautta sitten sovittiin että nyt yritetään tosissamme, tutustutaan toisiimme kunnolla jne että suhde voisi edetä ihan parisuhteeksi asti."

tässä vaan EI asiasta mainita

eli aloittaja OLETTAA, että molemmilla on sama käsitys tapailusta ja sen säännöistä. mutta mitäs oikeasti tämä olettaminen on? aivan, se ei ole tietoa, faktaa vaan se on oletus.

jos aikuiset ihmiset eivät osaa puhua haluistaan ja suhteen säännöistä suoraan toisilleen VAAN asiat jätetään OLETUKSEN VARAAN siinä käy juurikin näin miten aloittaja kertoo:

"No, nyt kuitenkin minulle selvisi että mies on jonkin aikaa sitten tutustunut johonkin toiseen naiseen ja paneskellut “pari kertaa” tämän kanssa. He ovat pitäneet yhteyttäkin yli kuukauden ajan."

• Ihmettelijä?

Jaa, taas näitä.

Nainen haluaa panomiehen itselleen ja nainen olettaa että hänen tunteet ohjaavat häntä oikeaa suuntaan sekä mies vannoo kaikenlaista plussana vielä sanoo että "nyt on tunteet mukana" lässynlässynlää.

Faktat:
      -Mies tieten tahtoen ei ole sopinut kanssasi että olette yhdessä koska tahtoo katsella muitakin naisia
      -Jäänyt jo kerran kiinni toisen naisen kanssa
      -Parisuhdetta ei voi perusta että "nyt yritetään tosissaan" perusteelle

Lopputulos:
      Päättele itse.

Ei ihminen oikeasti voi olla noin tyhmä. nämä lupailut muuttua yms. ovat tutta alkoholistin tai seksiholistin puhetta.

KYse on siitä että mitä vittua näet tuossa Urpossa ELI, mikä vittu sua vaivaa?!

Nyt vähän itsekunnioitusta aloittaja ja mies pihalle.

• ei kannata

Jos päässä pyörii kysymys, "Kannattaako tätä suhdetta enää jatkaa? ", niin ei kannata.

• PARAS NEUVO

SE ON SELVÄ ETTÄ OIKEAA SUHDETTA TUOSTA EI KOSKAAN TULE!

NIIN ETTE OLE SOPINEET "PELISÄÄNTÖJÄ" ELI SÄÄNNÖT EI PÄDE SULLEKAAN.

NYT ALAT TEKEMÄÄN SAMAA ELI PETTÄMÄÄN! JA SITTEN VAAN ESITÄT MIEHELLE IHAN POKKANA ETTÄ "VOI EI, MÄ EN TIENNYTKÄÄN ETTEI SAA PETTÄÄ, EN TARKOITTANUT LOUKATA"

JA MUISTA ALOITTAA MYÖS AKTIIVINEN VALEHTELU JOKA ASIASTA.

TOMMOSET IHMISET EI OPI MILLÄÄN MUULLA KUIN MAISTAMALLA OMAA LÄÄKETTÄÄN!

JA KUN KYLLÄSTYT LEIKKIMÄÄN MIEHEN KANSSA, NIIN SITTEN JÄTÄT SEN JA VAIHDAT PAREMPAAN.

NÄIN MÄ TEKISIN!

• kyynisyyttäkö?

Eikö oletusarvona ole romanttisissa suhteissa, että muita ei tapailla? Pitääkö siitä erikseen sopia? Ihanko totta?

Kuulostaa kyyniseltä, vai onko tämä nykyaikaa?

• kyynisyyttäkö

^ jatkan vielä.
        Jos kumppani valehtelee, se on minulle selvä juttu silloin: ei voi jatkaa ihmissuhdetta, ei ystävänäkään. Ystävälle ei valehdella. Kannattaa päästää irti.

"Ja pahinta on se valehtelu, hän on valehdellut jo useasta asiasta ja ihan kirkkain silmin. Nyt en enää tiedä mihin uskoa, tai vaikka haluaisin niin en oikeasti pysty uskoa enää juuri mihinkään mitä hän sanoo, vaikka lupasikin nyt muuttua. "

Kysyt, onko sinulla oikeutta? Mihin? Oman elämäsi ratkaisuihin? Kenellä sitten, jos ei sinulla? "Tuntuu tosi pahalta, enkä tiedä onko minulla siihen edes oikeutta ? Kannattaako vaan päästää tässä vaiheessa irti ?"

• nainennnn25

Hei aloittaja! Ehkä tärkeintä olisi selvittää miksi noin tapahtui. Tosin eri asia on onko sitä mahdollista selvittää. Jos mies päätyi sänkyyn toisen kanssa vain koska epäili ettei sinulla ole tarpeeksi tunteita häntä kohtaan tai pelkäsi ettei suhteestanne tule vakavaa, ettei hän riitä sinulle tms. niin silloin itse yrittäisin vielä. Näitä alun epävarmuudesta kumpuavia sekoiluja ymmärtääkseni tapahtuu usein.

Jos kuitenkin syy oli että mies epäilee omia tunteitaan sinua kohtaan niin harkitsisin hänen elämästään poistumista.

Kokemukseni mukaan jotkut miehet eivät heti alussa tiedä mitä haluavat, mutta ajan myötä lämpenevät ja ovat mitä uskollisimpia ja rakastavimpia kumppaneita.

Sanon vain että täällä palstalla ei kannata kysyä neuvoa. Vastaukset ovat hyvin usein negatiivisia, lähes aina neuvotaan jättämään mies. Asiat eivät kuitenkaan todellisuudessa ole niin mustavalkoisia. Kyllä suuri osa miehistäkin haluaa löytää hyvän parisuhteen ja rakastaa. Kuuntele sydäntäsi, kyllä se sitten kertoo jos olet saanut tarpeeksesi ja valmis jatkamaan matkaa. Itse päätin yrittää vaikka monta kertaa teki mieli jättää leikki kesken. Nyt asiat ovat todella hyvin ja olen onnellinen etten luovuttanut.. Tsemppiä jatkoon!

• ilmainen vinkki

Pettäminen on aina tahallinen teko. Ei tuo mies mitään tunteita säikähtänyt vaan petti koska sai tilaisuuden ja tekee sen avrmana uudestaan vielä. Ehkä varovaisemmin ettei jää kiinni.

Tietenkin se sanoo levansa tosissaan koska annat sille varmana pimppiä ja sitähän se haluaa. Samaan aikaan sillä on muitakin joita käy panemassa. tollanen mies ei ikinä pysty olemaan parisuhteessa uskollinen. Sun ei kannata sen selityksiä uskoa sillä pettäjillä on aina selitykset valmiina kun jäävät kiinni ja nyt se sulle niitä valheita syötää. Omaa tyhmyyttäs on jos uskot.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      160
      3566
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      51
      2030
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1088
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1024
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe