Demarit lunastivat taas.....

oikein hyvä, todella

27

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerSuttaa taas

Näin me demukat. Kypros,Italia..Kreikka tarvitsevat sun rahojasi. Ole solidaarinen!

• Oliivia

Eikös ne Kreikan velkapaperit olleet miljoona bisnes Suomenpankkihan tuloutti 225 miljoonaa Valtiolle,kehuivat Kreikkanlainoista saadun erittäin hyvät korkotulot?

• demujen pisnekset ..

hahahahahahaaaa... hyväpisnes, ainoa hyväpisnes suomenpankille on ollut kun markkoja jäi vaihtamattaeuroiksi, tuloutti valtiolle parisataamilliä....

• !!!???

Josko täällä alkais se runosuoni purkautumaan.

Tarkoitan sitä persujen ansioluetteloa.

• työväenpuolue hah

ottaa koville demukoiden töppäilyt... eiks vaan...?

• jiii peee

minkälainen on demukojen ansioluettelo ?

• tyypillinen vasu
        jiii peee kirjoitti:

minkälainen on demukojen ansioluettelo ?

ei se vastaa koskaan mihinkään itse laittaa kysymyksiä joihin on monesti vastattu

• osanakokoomusta.

Hienoaseurata työväenpuolueen kiemurtelua.

http://www.hs.fi/kotimaa/Demarikenttä tuohtui veroalesta/a1364011152884

Noo seuraavissavaaleissa ei enää puhuta mitään työväenpuolueesta.

• vielä on toivoa

tämä jo tiedettiin ettei voi demukoihin luottaa! MUTTA Arhinmäen porukka menee kokoomuksen taakse kyykyttämään tavallisia ihmisiä myös matalapalkkalaisia. siinä ei auta selitellä on sen verran mustetta paperilla!

Mustajärven täytyy saada porukkaa riveihin muuten työväen aate on kuopattu!

• selväksi tuli tuokin

Joskus kun opiston jälkeen lähdin etelään töihin ja pääsin myyntihommiin erääseen maahantuotiyritykseen, pomoni antoi minulle neuvon.
      Kun tätäkin ketjua luen, se nevo palautui elävästi mieleeni. Pomo sanoi, "muista aina, älä koskaan hauku asiakkaalle kilpailijoita, hae myyntiargumentit omasta vahvuudesta, älä muiden haukkumisesta"
      Se päätee elämässä yleisemminkin ja myös politiikassa. Tulee vain tästäkin ketjusta mieleen, että jos ei omaa osaamista ole, muiden haukkuminen on se halpahintaisin ja helpoin tapa, ilman omia vaihtoehtoja se kuitenkin on tyhjän tynnyrin kolistelua.

• Kusettajat

Demarit ovat perseestä,heidät pitäisi viedä saunan taakse.

• Heikinpoika Henry

Kyllä sulla muisti pätkii, etköhän se ole sinä joka haukut jatkuvasti muita puolueita ja varsinkin persuja! Tämmöinen kaksnaamaisuus saa inhon ja epäluotettavan olon sinun puolueesta! Saa myös ylilyönteihin, koska se raivostuttaa.

• yökkö pääsöö

Minä nyt en ole ketään haukkunut, mutta persujen olen huomannut aina ja kaikkialla muita haukkuvan.

• onko rasiminen kysym

Mitä mieltä sosiaalidemokraatti on Kyproksen pankkien ja venäläisten rahoittamisesta (kyseenalaisten rahojen) ?

• !!!???

Persujen ansioluettelosta puhenollen, ööö äh pää !!!! jne...

• varmaan vit,,uttaa

tuoko oli sinun vastaus? kyllä ottaa pattiin pahasti kun omat möhlii vastaus on siis ööö äh pää

• !!!???

Ai niin, demukojen ansioluettelo. No esimerkiksi, he ovat olleet rakentamassa maatamme tähän kukoistukseen, jossa nyt olemme. Suomalaisten talous ei ole ollut näin hyvässä kunnossa koskaan ennen.
      Nyt persuihin hairahtuneitten sosiaaliturva on parempi kuin koskaan.
      Suomen asiat eivät silti ole kaikiltaosin kunnossa, demukat näin uskon, tekevät kaikkensa, että parannuksia edelleen saadaan aikaiseksi, tietysi yhteistyössä muiden puolueiden kanssa, no persuista en ole niin varma.

• demukat ne vain..

No niin nyt se Urpilainen sosdem. anto 200 miljooonaa € Kyprokselle EVM:n kautta. Ois ollu käyttöä tääl Suomessaki.

• perintönä 0e

voi voi nyt taas kohta saadaan tietää mitä seuraavaksi tehdään oman maan kiristämiseksi. sitä ollaan velassa loppu elämä!

• yks persu

De mari! Kerro minulle, ku en tiijä. Ny kun on takaudet annettu jo moneen maahan Kreikkaan jo kolomasti, niin osallistuvatko nämäkin maat rahoittamaan tulevia rahan pyytäviä maita? Millä rahalla he osallistuvat, koska ovat saaneet velkarahaa. Ei mee minun päähän, velkarahallako jos niin on niin sehän alkaa taas uus kierros ja lisää velkautuvat. Kerro! Ite olen aivan ulalla ja huono politiikassa. Oravan pyöräkö?

• puoluetoveri

Ota jotain rauhottavaa.
      Olen melkein saletti, että et tiedä euroopan talousasioista yhkikäs mitään. kuitenkin meuhkaat ihan silmittömästi.
      Niitä on hoitokeinoja tunkaltaisiinkin oireisiin, kunhan vain hakee ajoissa apua.

• de marisi

Mielestäni en ole esiintynyt Euroopan- puhumattakaan Maailmantalouden asiantuntijana.
      Ymmärtääkseni Suomi ei ole antanut rahaa näihin ongelmamaihin, vaan taannut lainoja. Siis ainakaan vielä emme ole olleet maksumiehinä.
      Rahaahan on maalmassa vaikka kuinka, se vain on kapitalistin hallussa. Kapitisti keinottelee ja kiristääkin yhteiskuntia saadakseen taas lisää rahaa haltuunsa, kierre on loputon, ellei tule sääntelytaloutta.
      Olen huolissani Euroopan taloudesta, siinä kuin kuka tahansa kansalainen, eikä minulla ole yksinkertaisia ratkaisumalleja, niin kuin eräillä.
      Uskon Suomen hallituksen tekevän kaiken minkä osaavat, maamme parhaaksi.

• lipposet jalkaan

Mihin se Lipponen sos.dem. häipy ? Sehän oli kaiken eurovouhotuksen takana. Tässä sitä ollaan eli kusessa.

• yks persu

Voi hyvä tavaton! En mielestäni ole meukannut! Erota meuhkaaminen ja kirjoittajat. Sinä luulet et minä vaan kirjoittelen! Itsekkin olen joskus luullut kirjoittavan niinkuin tänään, mut en vaan ole, koska en etes oo ollut koneella. Yövuoro ja heräsin joku aika sitten.
      Kirjoittaa muutkin ihmiset murteella ja ovat persuja.
      Olen tasapainoinen ja rehellinen ihminen. Asia jäi epäselväksi, se siitä.

• netti vinouma

Oh, onko teitä kaks de mariaa? Olin ymmällä, koska olen ymmärtänyt oikean de marin olevan asiallinen ja hyväkäytöksinen ja sit olikin aivan muuta.

• de marisi

Voiko tuon asiallisemmin vastata, kuin vastasin "yks persun" kysymykseen. Halusin ymmärtää kysymyksen asialliseksi. Olin mielestäni ylisympaattinen.
      Myönnän, että aina en ole ollut kovin "kuldivoitunut", yritän olla kaskustelun tyylille sopiva.

• keskityn paremmin

Hokasin jälkeenpäin et hän olikin nimim. puoluetoveri eikä de mari, kait hämmästyin ja jätin nimmarin lukematta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe