Liedellä tulossa makkarakastiketta (hk:n sinisestä) ja perunat kiehumassa, kylkeen pilkoin vielä raikkaan salaatin! Aamupalaksi söin kaurapuuroa ison lautasellisen rasvattoman maidon ja marjojen kanssa. Jonka voimalla olinkin hiihtämässä 25km:n lenkin. Päiväaterian jälkeen lähden lumikenkäilemään luonnon helmaan muutamaksi tunniksi! Kyllä näillä eväillä jaksaa ja aina olen ollut terve! Kaikki arvot aina ihanteellisen kohdallaan! Iltapalaksi ruisleipää juustolla, leikkeleellä ja kasviksilla! :)
Hyvää päivän jatkoa teille ukkelit! Ja toivottavasti smetana pekoninne maistuu! :D
Makkarakastiketta ja perunaa
12
66
Vastaukset
- VP?
Jotain on pielessä, ja pahasti. Ympäri Ruotsia (Suomea) yrittävät ihmiset elää terveellisesti, täysin median ja mainosten terveyssanomien mukaisesti. Kuitenkin yhä useimmilla paino nousee vuosien mukana. Vatsa temppuilee ja terveys heikkenee. Perheessä ja tuttavapiirissä esiintyy sairauksia, diabetes, sydänsairauksia ja ehlä myös demensiä tai syöpää.
Mielestämme tämä on normaalia. Teemme jatkossakin kuten meille kerrotaan: vähemmän kaloreita (älä välitä että on jatkuva nälkä), juokse enemmän, syö hedelmää 5 kertaa päivässä, vältä rasvoja, syö täysjyvätuotteita, syö enemmän kuitua (sahanpuruja) vatsasi hyvinvoinniksi ja kevytmargariinia (halpaa teollisuusrasvaa) kolesterolin alentamiseksi. Meidät opetetaan pelkäämään oikeaa ruokaa.
Monet jatkavat kamppailua vuosia vaikka se vaikuttaakin toivottomalta. Paino nousee ja terveys heikkenee yhä useammalla. Ehkä ratkaisu on lääkärillä käynti lääkkeiden jotka vähentävät oireita saamiseksi. Liikalihavuusleikkaus jossa terveitä vatsan elimiä leikataan pois että et pystuisi syömään liikaa.
Tai ehkä ratkaisu onkin aivan toisenlainen.
http://lchf3356.blogit.fi/tietoja/terveempaa-tulevaisuutta-kohti/- TerveistäTervein
Minä olen jo siinä iässä että painoni olisi jo huikeissa lukemissa jos näillä eväillä lihoisi! :) olen terve ja iloinen ihminen! Ikinä en ole sairastanut mitään! Noin viisi vuotta sitten taisi olla pieni flunssan poikanen mutta edes kuume ei noussut. :) isäni on jo 72 ja isoisäni 98 vuotta, minulla on jo lapsen lapsia! Näillä eväillä minun perheeni porskuttaa terveinä, laihoina ja iloisina ihmisinä! :)
- VP?
TerveistäTervein
Onneksi olkoon, miksi olet tällä sivulla? Onko sittenkin joku muu vaiva ravintosi tuloksena hiipinyt yläpäähäsi?
Käytkö myös muilla sivuilla kirjoittamassa sivun aiheeseen kuulumattomia asioita ja millä nimimerkillä?.- TerveistäTervein
Naurattaa tämä vhh hysteria!! Täällä suomi24 palstalla kirjoitan juuri siellä aihealueella missä itse haluan! :D tämähän on muuttunut joksikin uskon lahkon palvomiseksi ja kaikki "vääräuskoiset" on ihan per...stä! Ei voi kun ihmetellä miten joku ruoka valio saa ihmiset näin sekaisin! Jättäkää toi syynääminen taustalle ja eläkää! Nauttikaa elämästä! Menkää joka paikkaan, tehkää kivoja retkiä ja asioita! Älkää ottako stressiä jostain hiilihydraateista! Muistakaa vaan kohtuus! Nauttikaa kevään auringosta! :)
- VP?
TerveistäTervein kirjoitti:
Naurattaa tämä vhh hysteria!! Täällä suomi24 palstalla kirjoitan juuri siellä aihealueella missä itse haluan! :D tämähän on muuttunut joksikin uskon lahkon palvomiseksi ja kaikki "vääräuskoiset" on ihan per...stä! Ei voi kun ihmetellä miten joku ruoka valio saa ihmiset näin sekaisin! Jättäkää toi syynääminen taustalle ja eläkää! Nauttikaa elämästä! Menkää joka paikkaan, tehkää kivoja retkiä ja asioita! Älkää ottako stressiä jostain hiilihydraateista! Muistakaa vaan kohtuus! Nauttikaa kevään auringosta! :)
TerveistäTervein
Kiitos selventävästä vastauksesta. Onko koko suvulla sama vika ? - TerveistäTervein
VP? kirjoitti:
TerveistäTervein
Kiitos selventävästä vastauksesta. Onko koko suvulla sama vika ?Mitään vikaa ei ole! :D älä ole pessimistinen vaan ajattele positiivisesti!
- VP?
TerveistäTervein kirjoitti:
Mitään vikaa ei ole! :D älä ole pessimistinen vaan ajattele positiivisesti!
TerveistäTervein
Tietynlaisten sairauksien kohdalla on tyypillistä se ettei sitä itse tiedosta mutta kaikki muut kyllä huomaa, esim. siitä että ollaan hillumassa väärässä paikassa. - THL:n lääkäri
VP? kirjoitti:
TerveistäTervein
Tietynlaisten sairauksien kohdalla on tyypillistä se ettei sitä itse tiedosta mutta kaikki muut kyllä huomaa, esim. siitä että ollaan hillumassa väärässä paikassa.Sinunkin veijo pitäisi hakeutua hoitoon! Olet väärässä paikassa.
- ei herkkuja VHH:lla
Juuri niin. Smetana-ukkelit katkerana kiukuttelevat kun joutuvat syömään joka päivä sitä samaa massaa jossa ei ole ravinteita eikä nälkäkään siitä lähde.
- THL:n lekuri
Mattilakin kävi tässä ketjussa kommentoimassa, mutta miksi pyyhki viestinsä pois?? :D
- THL:n lääkäri
THL:n lekuri kirjoitti:
Mattilakin kävi tässä ketjussa kommentoimassa, mutta miksi pyyhki viestinsä pois?? :D
Mattilalle iski laskuhumala.
- mattilanmummi
Puustisen insuliinikänni on kroonista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475505Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612436Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181900Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171635
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361622Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5141881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089