Tässäpä rujo runo...

Mitä kylvät sitä niität
jossain näin todetaan
Kynnetty multa maa
se voimaa pursuaa

Silmissä sävy jään
katsot eloa imelää
olet keskellä ei mitään
ne melua pitää

Ei ruostu terä auran
se maahan pureutuu
mustamaa alla kauran
työmies ja koruton ies

Kaikki kultaa kumartaa
rikkauteen rakastuttaa
Ihmismäiset tyhjäpäät
rakkautta rikastuttaa

Ei ruostu terä auran
se maahan pureutuu
mustamaa alla kauran
työmies ja koruton ies

70

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ..O..

don anhedon?on se tietty parempi kun iivar-runoilija

• ..O.. kirjoitti:

don anhedon?on se tietty parempi kun iivar-runoilija

...onko sillä artistin nimellä mitään virkaa musiikissa... eikös se musiikki ole se pääasia... =)

• .rek.n.

Herttinen sentään. Mitäs iivarille on tapahtunut? Onko kaikki hyvin?

• -n-
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh, olisiko jotain tämänkaltaista

Ennen...

http://www.youtube.com/watch?v=IA0kx9ZbOzI

Jälkeen...

http://www.youtube.com/watch?v=iWt5IJf922k

Tosin aapeessa ei ole ikinä ollut munaa, toisin kuin zakkilla joskus uransa alussa.

Iivarin pudonneessa pallikarvassaki on enemmän munaa ku sussa

• -n- kirjoitti:

....ei pidä paikkaansa.... pallini ovat siistin karvattomat, eli niitä ei tipu...

• -n- kirjoitti:

Heh, kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Sinun maustasi siis...

Mutta "makunsa kullakin", sanoi koira kun persettään nuoli.

• -n-
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh, kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Sinun maustasi siis...

Mutta "makunsa kullakin", sanoi koira kun persettään nuoli.

Pidän miehistä,en nyssyköistä

• .rek.n. kirjoitti:

Herttinen sentään. Mitäs iivarille on tapahtunut? Onko kaikki hyvin?

...kaikki ok... =)

• -n- kirjoitti:

....hjuva suomi muija... ihhanaaa.... =)

• hippi hiljaa

• -n- kirjoitti:

Zakk Wyldeltakin taisi unohtua jossain vaiheessa matkaa oman biisinsä sanat ja neuvot...

"...Don't forget just who and where you are --
        You can spread your wings son
        But don't you spread yourself too far..."

http://www.youtube.com/watch?v=3afICUGZSJ8

• Genio.Mente kirjoitti:

Zakk Wyldeltakin taisi unohtua jossain vaiheessa matkaa oman biisinsä sanat ja neuvot...

"...Don't forget just who and where you are --
        You can spread your wings son
        But don't you spread yourself too far..."

http://www.youtube.com/watch?v=3afICUGZSJ8

Niinjoo... En usko, että mielenkiintoni riittää samojen naisten huomiosta kilpailemiseen, jotka ruunailijaa kiinnostavana pitää. Mutta The Palstalla ja The Palstalaisten mielissä sekin on toki mahdollista. Joten, knock yourselves out, folks!

• Genio.Mente kirjoitti:

Niinjoo... En usko, että mielenkiintoni riittää samojen naisten huomiosta kilpailemiseen, jotka ruunailijaa kiinnostavana pitää. Mutta The Palstalla ja The Palstalaisten mielissä sekin on toki mahdollista. Joten, knock yourselves out, folks!

Heh, eikös olekin huvittavaa kun ruunailija on tässä vähäsanaisessa aloituksessaan jo ehtinyt mainostaa sitä, et sheivaa pallinsa...?

Ei vittu mitä spedejä te ootte...

• -n-
        Genio.Mente kirjoitti:

Voi kuule! Kelpaisin sulle varmasti.

• -n- kirjoitti:

Voi kuule! Kelpaisin sulle varmasti.

Itseluottamuksesi on ainakin kohillaan. Mutta makusi taas vähän niin ja näin.

Et kelpaisi, olen ja kauan sitten ohittanut kestoerektio-iän.

• Genio.Mente kirjoitti:

Itseluottamuksesi on ainakin kohillaan. Mutta makusi taas vähän niin ja näin.

Et kelpaisi, olen ja kauan sitten ohittanut kestoerektio-iän.

Mutta takaisin aiheeseen, eli musiikkiin ja Zakk Wyldeen. Tämä on helvetin hieno levy häneltä

http://www.youtube.com/watch?v=4t-6seugXNc

Pride & Glorykin oli vielä hyvä, mutta sen jälkeen alkoi herran musiikillinen alamäki. Merkitystä alkoi olla vaan sille "bullseye"-LesPaulilla ja Black Label Society-ryhmällä(sokeilla typerillä aivottomilla faneilla). Musiikki on ollut paskaa.

• dididii!
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh, eikös olekin huvittavaa kun ruunailija on tässä vähäsanaisessa aloituksessaan jo ehtinyt mainostaa sitä, et sheivaa pallinsa...?

Ei vittu mitä spedejä te ootte...

Siisti mies tuo iivari ;d

• dididii! kirjoitti:

Siisti mies tuo iivari ;d

Sitten vielä vähän tuotesijoittelua, Gilette Fusion tai jotain. Sillä lähtee pallikarvat parhaiten...

• rek.pusk.
        Genio.Mente kirjoitti:

Mutta takaisin aiheeseen, eli musiikkiin ja Zakk Wyldeen. Tämä on helvetin hieno levy häneltä

http://www.youtube.com/watch?v=4t-6seugXNc

Pride & Glorykin oli vielä hyvä, mutta sen jälkeen alkoi herran musiikillinen alamäki. Merkitystä alkoi olla vaan sille "bullseye"-LesPaulilla ja Black Label Society-ryhmällä(sokeilla typerillä aivottomilla faneilla). Musiikki on ollut paskaa.

Miksi tarve rimpuilla aapeen ketjussa?

• rek.pusk. kirjoitti:

Miksi tarve rimpuilla aapeen ketjussa?

Sitähän te kaikki odotatte, vai mitä?

Ei, vaan minua huvittaa ja on oikeastaan aina huvittanut ap. Sen valitsema rooli ei pidä edes tällä paskapalstalla. Onkohan valinnut itselleen sopivan roolin? Jotenkin epäilyttää sen näyttelijänkyvyt sen roolin vetämiseen.

Toinen juttu mikä on aapeessa aina huvittanut on sen itsetunnon olemattomuus ja se kuin paljon hän rakentaa sitä palstan ja palstalaisten varaan. Mutta kukin kai tyylillään ja niillä eväillä mitä on annettu...

• Genio.Mente kirjoitti:

Ei, vaan minua huvittaa ja on oikeastaan aina huvittanut ap. Sen valitsema rooli ei pidä edes tällä paskapalstalla. Onkohan valinnut itselleen sopivan roolin? Jotenkin epäilyttää sen näyttelijänkyvyt sen roolin vetämiseen.

Toinen juttu mikä on aapeessa aina huvittanut on sen itsetunnon olemattomuus ja se kuin paljon hän rakentaa sitä palstan ja palstalaisten varaan. Mutta kukin kai tyylillään ja niillä eväillä mitä on annettu...

Pitäis varmaan antaa plussa aloittajan runolle, vaikka en ole sitä edes lukenut. Luotan hänen sanallisiin taitoihin ilmankin...

Noniin. Plussa runolle minultakin.

• Genio!
        Genio.Mente kirjoitti:

Eikö sulla herää kysymys miksi ap ei jaksa kiinnostua sun kommenteista? Oletko miettinyt sitä..

• Genio! kirjoitti:

Eikö sulla herää kysymys miksi ap ei jaksa kiinnostua sun kommenteista? Oletko miettinyt sitä..

Heh, sillä ei ole mitään älyllistä sanottavaa niihin eikä älyttömyyksiä viitti laukoa enempää kuin on jo vahingossa tänne laukonut.

• hau hau ?
        Genio! kirjoitti:

ton iiworin runon pätkä antaa vastaukse tähä , "olet keskellä ei mitään, ne melua pitää"

• hau hau ? kirjoitti:

ton iiworin runon pätkä antaa vastaukse tähä , "olet keskellä ei mitään, ne melua pitää"

Aika laimeaa. Ruunailijan pitäis ehkä lukea vaikkapa Bukoa, saattaisi nähdä maailman vähän erilaisena mitä näkee. Ehkä oppisi Bukolta hieman itsekritiikkiä. Buko oli sitä mieltä, että paras kriitikko kirjailijalle on kirjailija itse. Sitä ei taas ruunailijan tuotoksissa huomaa. Hänelle näyttää olevan tärkeämpää muiden mielipiteet.

Ei sen puoleen. Itse en ole kirjoittanut tai luonut mitään muutakaan julkaisemisen tai mainitsemisen arvoista jo vuosiin. En ole ollut tyytyväinen siihen mitä itsestäni on irronnut. Jos en itse pidä niistä, miten voin kuvitella kenenkään muunkaan pitävän niistä? Ne jää pimentoon. Tällä viikolla on tapahtunut muutama vahinko joiden päälle voin ehkä mahdollisesti rakentaa jotain tai sitten ei. Niitä keskeneräisiä raakileita on ihan vitusti, mutta mikään niistä ei ole oikein julkisen esittämisen arvoinen(hyvä, et häipyi muutama viesti eräässä toisessa aloituksessa. ennenaikaisen julkaisun voi laittaa sunnuntaipöhnän piikkiin). Tiedä sitä, ehkä mun ei ole tarkoituskaan saada mitään valmiiksi julkaistavaksi. Mutta hyvää terapiaa ne on silleen henkilökohtaisella tasolla...

• Genio.Mente kirjoitti:

Aika laimeaa. Ruunailijan pitäis ehkä lukea vaikkapa Bukoa, saattaisi nähdä maailman vähän erilaisena mitä näkee. Ehkä oppisi Bukolta hieman itsekritiikkiä. Buko oli sitä mieltä, että paras kriitikko kirjailijalle on kirjailija itse. Sitä ei taas ruunailijan tuotoksissa huomaa. Hänelle näyttää olevan tärkeämpää muiden mielipiteet.

Ei sen puoleen. Itse en ole kirjoittanut tai luonut mitään muutakaan julkaisemisen tai mainitsemisen arvoista jo vuosiin. En ole ollut tyytyväinen siihen mitä itsestäni on irronnut. Jos en itse pidä niistä, miten voin kuvitella kenenkään muunkaan pitävän niistä? Ne jää pimentoon. Tällä viikolla on tapahtunut muutama vahinko joiden päälle voin ehkä mahdollisesti rakentaa jotain tai sitten ei. Niitä keskeneräisiä raakileita on ihan vitusti, mutta mikään niistä ei ole oikein julkisen esittämisen arvoinen(hyvä, et häipyi muutama viesti eräässä toisessa aloituksessa. ennenaikaisen julkaisun voi laittaa sunnuntaipöhnän piikkiin). Tiedä sitä, ehkä mun ei ole tarkoituskaan saada mitään valmiiksi julkaistavaksi. Mutta hyvää terapiaa ne on silleen henkilökohtaisella tasolla...

Tässä on muuten yksi positiivinen yllätys lähivuosilta. Hemmetin hienosti ovat saaneet 80-luvun parhaat tunnelmat omaan musaansa. Siis helvetti! Jätkät vetää kasaria paremmin kuin suurin osa varsinaisista kasariryhmistä.

http://www.youtube.com/watch?v=vmc_ZHFCauI

• hau hau ? kirjoitti:

....tarina on kuulijan korvassa...

• Genio.Mente kirjoitti:

....kuules.... sano yksi hyvä syy miksi minun pitäisi tehdä jotain mistä sinä pidät.
        En keksi yhtään syytä... ja muuten, jos lukee liikaa niin omat ajatukset katoaa kokonaan.... =) .

• iivar-runoilija kirjoitti:

....kuules.... sano yksi hyvä syy miksi minun pitäisi tehdä jotain mistä sinä pidät.
        En keksi yhtään syytä... ja muuten, jos lukee liikaa niin omat ajatukset katoaa kokonaan.... =) .

Tee jotain mistä itse pidät. Siitä on hyvä aloittaa.

Jos taas pidät siitä mitä olet tehnyt, niin onnea vaan.

• Genio.Mente kirjoitti:

Tee jotain mistä itse pidät. Siitä on hyvä aloittaa.

Jos taas pidät siitä mitä olet tehnyt, niin onnea vaan.

....asia on niin että et oikeasti tiedä minusta juuri mitään. Itse asiassa kukaan palstalainen ei tiedä yhtään mitään sen enempää kuin mitä olen tänne kirjoitellut. Eikä tarvitsekkaan tietää. Asia on hyvin yksinkertainen. Ja miksi soittaisin tai tekisin sellaista musiikkia josta en pidä. En ole masokisti. Tuo kitarointi ja musiikki on sellaista eräänlaista "paskantamista"....se puhdistaa ja keventää oloa. Siksi sitä teen, en siksi että täältä kerjäisin huomiota tai jotain muuta. Ja jos jotain on ladannut nettiin kuultavaksi niin kai sen voi jakaa muillekin. Ja tuolla pöytälaatikossa odottaa paljon säilöttyä paskaa. Otan ne lautaselle sitten kun on oikea bändi ympärillä. No niin, nyt tiedät vähän enemmän. Helpottiko?

....tarina on kuulijan korvassa...

Kuuntele vaikkapa tän biisin sanoja ja miten Tyla ilmaisee ne.

" I can see it your cat-green eyes
        your magic neckless round your throut of lies
        you're a desperado in disguise..."

tai

" Your good is evil turned inside out
        your hearts on fire, but I got no doubt..."
        http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=yH8W97nXJUg&feature=endscreen

Sori, mut mä oon fanittanut Tylaa ja Bukoa ja muita Vahvan Työn tekijöitä jo alle parikymppisenä. Vaikea pistää paremmaksi. Kova homma se on ollut tehdä kunniaa heidänkin työlle. Joskus siinä on ollut hetkeni, mutta enimmäkseen keskinertaista tulkintaa. Onneksi typerät jeejee-ihmiset eivät sitä huomaa...

http://www.youtube.com/watch?v=gifEn61dZBc

....asia on niin että et oikeasti tiedä minusta juuri mitään. Itse asiassa kukaan palstalainen ei tiedä yhtään mitään sen enempää kuin mitä olen tänne kirjoitellut. Eikä tarvitsekkaan tietää. Asia on hyvin yksinkertainen. Ja miksi soittaisin tai tekisin sellaista musiikkia josta en pidä. En ole masokisti. Tuo kitarointi ja musiikki on sellaista eräänlaista "paskantamista"....se puhdistaa ja keventää oloa. Siksi sitä teen, en siksi että täältä kerjäisin huomiota tai jotain muuta. Ja jos jotain on ladannut nettiin kuultavaksi niin kai sen voi jakaa muillekin. Ja tuolla pöytälaatikossa odottaa paljon säilöttyä paskaa. Otan ne lautaselle sitten kun on oikea bändi ympärillä. No niin, nyt tiedät vähän enemmän. Helpottiko?

Noh, me tiedetään ainakin se, että sheivaat pallis. Vielä ei tiedetä minkä merkkisiä välineitä siihen käytät.

• Genio.Mente kirjoitti:

Kuuntele vaikkapa tän biisin sanoja ja miten Tyla ilmaisee ne.

" I can see it your cat-green eyes
        your magic neckless round your throut of lies
        you're a desperado in disguise..."

tai

" Your good is evil turned inside out
        your hearts on fire, but I got no doubt..."
        http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=yH8W97nXJUg&feature=endscreen

Sori, mut mä oon fanittanut Tylaa ja Bukoa ja muita Vahvan Työn tekijöitä jo alle parikymppisenä. Vaikea pistää paremmaksi. Kova homma se on ollut tehdä kunniaa heidänkin työlle. Joskus siinä on ollut hetkeni, mutta enimmäkseen keskinertaista tulkintaa. Onneksi typerät jeejee-ihmiset eivät sitä huomaa...

http://www.youtube.com/watch?v=gifEn61dZBc

....liiiiiiian paljon estrogeenia JO neljännen tahdin jälkeen.....

....liiiiiiian paljon estrogeenia JO neljännen tahdin jälkeen.....

Homostelu on varsin Miehist puuhaa niin kuin me kaikki tiedämme...

Mut jatka vaan valitsemallasi tiellä. Sinulla on palstalla ainakin yksi suht realistisesti asioihin suhtautuv kriitikko. Muista en olisi niinkään varma...

• Genio.Mente kirjoitti:

Homostelu on varsin Miehist puuhaa niin kuin me kaikki tiedämme...

Mut jatka vaan valitsemallasi tiellä. Sinulla on palstalla ainakin yksi suht realistisesti asioihin suhtautuv kriitikko. Muista en olisi niinkään varma...

.....ei tietä valita, tie se valitsee....

• Genio.Mente kirjoitti:

Noh, me tiedetään ainakin se, että sheivaat pallis. Vielä ei tiedetä minkä merkkisiä välineitä siihen käytät.

...onko sillä kenties jotain merkitystä sheivaanko vai en....siis palstalaisille.... ei.

• JEAH!

ROUHEATA! TRIO NISKALAUKAUSTA KOTITEOLLISUUDELLA!

• hey dude

äänitystasot huojuu mut täähän on ihan vitun hyvä biisi = DIGGAAN!

• ?!?!
        iivar-runoilija kirjoitti:

...onko sillä kenties jotain merkitystä sheivaanko vai en....siis palstalaisille.... ei.

voi sillä ollakin...

• kisälli

Tämä ei ole homoa,vaikka runoilu aina on. Pidä tämä linja! Prkl!

• ...tämä linja on helppoa pitää.... =)

• Komea :)

Laitan tähän yhden (erittäin kaukaisen, varmaan Aatamin kautta sukua, mut kumminkin) sukulaisen kirjoittaman värssyn tästä päivästä:

On raitis aamu, Palmusunnuntai,
      ja ilma tuoksahtaa niin puhtahalta,
      mut kylmä tuntu on sen tuoksullai -
      on vielä talvi, viel’ on hallan valta.

Jo kirkkahana aaltoo avaruus,
      jo päivyt paistavi, jo hohtaa hanki,
      vaan kaikkialla viel’ on hiljaisuus
      ja taivas valju on ja maa on vanki.

Niin luonto nukkuu kuni lapsonen,
      mi onnen untaan uinuu herttahinta,
      ja tuskin kuulee hengitystä sen,
      on otsa puhdas sekä tyyni rinta.

Ei vielä leivon suvilaulut soi,
      ei virrat vuolaat syökse kuohumalla,
      mut keväästä jo urvut unelmoi
      ja kesä haaveksii jo hangen alla.

Näin kevätunelmoita urpupuun
      ja lemmen haavehia hangen alta
      lie nääkin nuoret laulut maaliskuun,
      kun vast’ on aavistettu kevään valta.

:)

• yxinkert.bond

Olet sukua Eino Leinolle?

• ....tuohon en pysty.... =)

• Varma kevään merkki, näin runosuonet puhkeaa ja värssyt ilmoille kaikaa.
      Hienoja runoja, iivarilla ja yb:llä.

Itse en osaa, luen mielelläni toisten tuotoksia. :)

• ...jaa...että kevättä rinnassa.... kohtahan nuo pellot paljastuu peltojen alta.... =)

...jaa...että kevättä rinnassa.... kohtahan nuo pellot paljastuu peltojen alta.... =)

...korjaus ....
        ei kun pellot paljastuu lumen alta....joo.... =)

• Kyllä toverit

Oliko tuossa sanailussa Genio vs Iivari kyse mistään muusta kuin "kummalla on isommat sarvet"?

Ihan diiba daabaa.

Mutta sanottava, että Iivarin runo oli hieno ja samaten yb:n.
      Mun biisin sanat voivat olla runsaampia (ja nekin ovat puolet lyhyempiä kuin nuo), mutta runot ovat sitäkin yksinkertaisempia. Minimalismia. Mikä taas on ihme tippaleipäaivolta. Ehkä mainosala kokemus treenautti karsimaan.

Runoilu on Suomessa tuhatvuotinen perinne, vissiin enempi miesten harrastus.

Siitä hyvästä saatte kuunnella jotain kamalaa
      http://www.youtube.com/watch?v=QfqD9B4fhhE

• .rek.n.

Tarvitseekohan edes kysyä kummalla on isommat sarvet ;d

• * visioi*

Ois muuten hauska nähdä mitä tapahtuis jos ne sattumalta istuis samaan pöytää baarissa tietämättään. Nehän ei kait tunne toisiaan?

• huom.!

Siis yybeen runo oli EinoLeinon, ei yybeen.

• Jees, toverit

Pitäis mainita lähde jos kerran lainaa tekstiä.

Enkä kommentoi sarvien kokoa, koska en tarkoittanut muuta kuin palstasarvia, en housujen tuumakokoa. Muutta täällähän voi väitellä mistä vaan ja tulkinta on aina lukijalla.

• huom!

yybeehän kertoi että teksti on hänen sukulaisensa eli Eino Leinon. Iivari tajusi.

• 1 + 1
        huom! kirjoitti:

yybeehän kertoi että teksti on hänen sukulaisensa eli Eino Leinon. Iivari tajusi.

Ne molemmat onkii blondeja

• ihanko totta?

"Mainosala kokemus" erikseen kirjoitettuna, eikä tunnista Leinoa, hmm..

• Geniö Mäntti

Käyttäjätuki on jo saanut ilmoituksen jne.

• xD>

Genio elää tuskaisia hetkiä, niin kauan kunnes aloitus poistetaan.

• tsih ;D
        xD> kirjoitti:

Genio elää tuskaisia hetkiä, niin kauan kunnes aloitus poistetaan.

sit jos yybee kehus viel iivarii ni se räjähtäs vihreydestä

• ..........
        tsih ;D kirjoitti:

sit jos yybee kehus viel iivarii ni se räjähtäs vihreydestä

Kehui jo komeaksi, ainakin runoa...

• tsih ;D
        .......... kirjoitti:

Kehui jo komeaksi, ainakin runoa...

on komee, runokin ;DDDD

• rek.nainen
        tsih ;D kirjoitti:

on komee, runokin ;DDDD

omakehu haisee..

• Notice

Tuo tekstihän on miehen logiikkaa aidoimmillaan, millä perusteella sitä voi vaatia poistamaa?!!

• tsih;D
        rek.nainen kirjoitti:

omakehu haisee..

höpsistä pöpsistä ;D

• Kauniita unia
    • keu keu

jos kukaan ei vihaa sinua olet tavallinen...

• palstan ämmät

Hyvä iivar-runoilija.Olisi ihquu jos nauhoittasit seuraavan videon alasti ja laittaisit tuon nauhurin kuvaamaan hieman alemmas.Saisimme vastauksen moniin mieltämme askarruttaviin kysymyksiin. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5285
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1790
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1355
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1240
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1219
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe