Olen tavannut aivan ihanan miehen suomi24:sen kautta. Aloimme jutella chatissä syksyllä ja vaihdoimme s.posti osoitteita. Kirjoittelimme toisillemme lähinnä arjen asioista ja hiljalleen aloimme soittelemaan toisillemme, puhelut saattoivat kestää useamman tunnin. Hieman ennen joulua tapasimme ja niin siinä kävi että rakastuimme.
Sitten tuleekin se iso mutta: Elän itse avoliitossa (ei lapsia), olemme olleet yhdessä avokkini kanssa kahdeksan vuotta. Ainakin viiden vuoden ajan olen osittain ollut onneton suhteessani lähinnä siksi etten saa huomiota enkä kosketusta mieheltäni. Rakkauden osoitukset rajoittuvat siihen että pyydän niitä. Mutta missään tapauksessa tarkoitukseni ei ollut rakastua toiseen mieheen.
Suurempi ongelma tulee vielä: Tapaamani mies on naimisissa ja hänellä on kolme lasta (6,10 ja 13 vuotiaat). Minulle on hiljalleen käynyt selväksi että mies on etsinyt suhdetta jo pidemmän aikaa, koska ei halua jäädä yksin kun ero tulee. Kuitenkin hän välillä surkuttelee kun ei uskalla lähteä suhteesta lapsien vuoksi.
Olen aina ollut mahdottoman periaatteellinen että haluan miehen jolla ei ole lapsia, jolloin äidiksi ja isäksi tullaan ensimmäistä kertaa yhdessä. (Tämähän ei tule onnistumaan "uuden" miehen kanssa. Toinen periaatteeni on aina ollut etten sekaannu varattuihin ja olen itseeni ollut todella pettynyt tämän asian suhteen. Erityisesti koska kyseessä on vielä kolme pientä lasta.
Nyt olen kehittänyt elämäni sotkun,, rakastan varattua miestä, jolla kolme lasta. En edes tiedä miten elää lapsi perheen arkea. Haluaisin mielipiteitä ihmisiltä jotka ovat ollet samassa tilanteessa ja miten olette selvinneet eteenpäin.
parisuhde ja toinen suhde
14
313
Vastaukset
- 0åiojhö
Oletko aivan varma, että kysymyksessä on rakkaus..? Avoliittosi on surkeassa jamassa ja olet hakenut lohtua toisesta miehestä. Sanot, että tämä perheellinen mies on hakenut suhdetta pitkään, ettei jää "tyhjän päälle" eron tullessa... Mietihän nyt oikeasti, onko tuossa nyt olemassa tarpeeksi rakennusaineita hyvän ja tasapainoisen parisuhteen muodostamiseksi? Suhteen pitää olla itsessään vankalla pohjalla kestääkseen esim uusperheen mukanaan tuomat haasteet.
Olette ikään kuin pelastusrenkaita toisillenne, vastaatte toistenne huutoon... Mutta riittääkö se? - hmm.
Onko mies rakastunut myös kunnolla vai vain seksin perässä? Onko mitään konkreettista todistetta että eroaa ja menee kanssasi yhteen? Vai heiluttaako tuuli huulia? Lapset ovat ukkomiesten pahin TEKOSYY ja niitä juttuja lukee näillä palstoilla jatkuvasti. En suosittele että alat hoitajaksi tai leikkimään kotia lasten kanssa, anna heidän hoitaa lapset. Erikseen suhde jos sellainen on. Mies ei uskalla olla sinkku koskaan kun voi jäädä aina tyhjän päälle, mies ei uskalla erota, mies ei uskalla luvata mitään? Mitä hän sitten uskaltaa tehdä ylipäätään ja koska?! Mies panee limaisesti vaimoaan edelleen? Miten se lipsahtaa sinne? Miten häneen voi luottaa..?
MIksi olet entisen miehen kanssa yhdessä jos hän ei kiinnosta, eikä voi korjata? Onko hänelläkin toinen vai mikä syy käytökseen?- hmm.
3 lasta on paljon. Jos haluaisi lapsettoman tai vähemmän lapsia. Olisivatko ne 3 isällä sekä äidillä tarpeensa mukaan. Asuisitteko erillään vai miten?
- 1234567890987
Siinäpä tuhannen taalan kysymys, onko ukkomies oikeasti rakastunut vai pelkästään hyvän seksin perään? Ehkä viisas ja kypsä nainen sen tuntee. Vai mistä voi päätellä? Miehet kun usein myös osoittavat rakkauttaan fyysisesti.
- hyi
1234567890987 kirjoitti:
Siinäpä tuhannen taalan kysymys, onko ukkomies oikeasti rakastunut vai pelkästään hyvän seksin perään? Ehkä viisas ja kypsä nainen sen tuntee. Vai mistä voi päätellä? Miehet kun usein myös osoittavat rakkauttaan fyysisesti.
Joo ja kun muna ja järki seisoo yhtäaikaa niin muuta ei tarvita.
- Sitä saa mitä rilaa
Kaksi pettäjää, joilla molemmilla haku päällä deittipalstalla. Ongelmasi on aktiivisesti itse aiheutettu. Tolla luonteella et tule löytämään rehellistä ratkaisua.
- mariannah-79
Kummallakaan meistä ei ollut ns. hakua tällä sivustolla, mutta rekisteröidyt nicit. Ja itse ainakin vietin puhtaasti aikaa chattaillen ilman sen kummempia taka-ajatuksia!
Itseäni myös mietityttää se kolme lasta ja ex-vaimo, kuinka tulen lasten kanssa toimeen ja osaanko olla hyvä äitipuoli, mitä mieltä hänen nykyinen vaimo on minusta ja tulenko hänen kanssaan toimeen. Ja kyllä haluaisin vielä yhteisiäkin lapsia.
Olen myös miettinyt haluaako mies minusta vain seksiä, mutta jos olemme harrastaneet sitä n. 4 kertaa, 5 kk aikana niin onko se silloin pelkkää seksiä? Itse en usko niin.- tuota noin
"mitä mieltä hänen nykyinen vaimo on minusta ja tulenko hänen kanssaan toimeen"
Jos viet toisen miehen, niin hän ei halua välttämättä nähdä koskaan naamaasi tai tulla toimeen. Eikä sitä voi vaatiakaan, ymmärrettävää. -Uskomatonta että voit edes miettiä, miten tulet toimeen otettuasi hänen miehensä? Miten itse tulisit toimeen jos joku muu ottais sun miehen ja olisi ikäänkuin parempi miehen mielestä? Olkoonkin että miehen syy tavallaan koko homma, luultavasti. Miksi haluaisit edes tavata ex vaimon? Ellet halua kuulla miehen seikkailuista, jos niitä on aiemmin ollut??
Mutta kuten sanottua oma asianne mitä teette. Muiden on siihen vaikea puuttua mitenkään. Miehen pitäisi olla rehellinen nyt vaimolleen, tai hän tekee väärin ollessaan kahden kanssa samaan aikaan. Vaimoa puukotetaan nyt selkään ja hänen selän takanaan toimitaan! Ei reilua. Joko tai pitäisi olla. Miten voit luottaa. - totta turiset
tuota noin kirjoitti:
"mitä mieltä hänen nykyinen vaimo on minusta ja tulenko hänen kanssaan toimeen"
Jos viet toisen miehen, niin hän ei halua välttämättä nähdä koskaan naamaasi tai tulla toimeen. Eikä sitä voi vaatiakaan, ymmärrettävää. -Uskomatonta että voit edes miettiä, miten tulet toimeen otettuasi hänen miehensä? Miten itse tulisit toimeen jos joku muu ottais sun miehen ja olisi ikäänkuin parempi miehen mielestä? Olkoonkin että miehen syy tavallaan koko homma, luultavasti. Miksi haluaisit edes tavata ex vaimon? Ellet halua kuulla miehen seikkailuista, jos niitä on aiemmin ollut??
Mutta kuten sanottua oma asianne mitä teette. Muiden on siihen vaikea puuttua mitenkään. Miehen pitäisi olla rehellinen nyt vaimolleen, tai hän tekee väärin ollessaan kahden kanssa samaan aikaan. Vaimoa puukotetaan nyt selkään ja hänen selän takanaan toimitaan! Ei reilua. Joko tai pitäisi olla. Miten voit luottaa.Juurikin noin. Ja onkohan ap muistanut kertoa omalle miehelleen, että eroa on puuhaamassa? Mulla ei riitä sympatiaa ihmisille, jotka ei edes uskalla erota ilman että uusi suhde on odottamassa. Missä välissä ap oman eronsa käsittelee, missä välissä uusi mies sen tekee? Eikun vaan uutta perhettä perustamaan ja sitten itketään parin vuoden päästä kun mies pettikin. Rakastuminen sokaisee ihmisen ilmeisesti täysin?
Todellakaan ei ap voi odottaa, että miehen vaimo hyväksyy hänet millään tavalla ikinä. Kuulostaa aivan teinimeiningiltä koko homma.
- wilhelmiinaw
tutun kuuloinen mies. Haukkuu vaimoaan, tämä on muka epämiellyttävä ja mielipuolinen jne. ja haluaisi erota mutta mutta.. Vaimolle haukkuu varmasti minua samoin sanoin. Kummallista että molempien kanssa silti haluaa olla. En sentään laskisi mitään tuollaisen miehen varaan, ei sinunkaan kannata. Vaimoa ihmettelen kun tietää millainen mies on ja silti uskoo miehen rakkauteen.
- i76i76t
"Aloimme jutella chatissä syksyllä ja vaihdoimme s.posti osoitteita. Kirjoittelimme toisillemme lähinnä arjen asioista ja hiljalleen aloimme soittelemaan toisillemme, puhelut saattoivat kestää useamman tunnin. Hieman ennen joulua tapasimme ja niin siinä kävi että rakastuimme. "
MIKSI IHMEESSÄ ylipäätään teit noin????!
Kertomasi perusteella olet pahinta mahdollista pettäjäainesta.
Yleensä kehottaisin oloemaan aikuinen ja jättämään sivusuhde siihen paikaan, mutta kun ei ole lapsia ja olet tuollainen pettäjä, niin pelastaakseni miehesi sinunlaiselta hirviöltä sanon, että jätä miehesi!!! - Onni odottaa
Irti tuosta salasuhteesta ja äkkiä!
Ei voi pahemmin elämäänsä pilata, kerron sen omasta kokemuksesta.
Lapset ovat jo riski sinänsä, olet perheen hajottaja ja kohtelu sen mukaista.
Mies on ammattipettäjä, usko pois. Älä ala lohduttajaksi, äläkä myy itseäsi tässä. - missäs sun aivot on?
Mistä kohtaa pettävä mies on ihana? Jos mies hakee seuraa suomi24:ssä, niin voit olla varma, ettet ole eka etkä viimeinen nainen, jota hän pyörittää.
Eikö sua mietitä ollenkaan, miten oma miehesi suhtautuu tilanteeseen? Sä ajattelet vaan miehen lapsia ja miten hänen perhe suhtautuu asiaan. Oletko sä unohtanut oman miehesi kokonaan? - Mitä odotat?
"kuinka tulen lasten kanssa toimeen ja osaanko olla hyvä äitipuol"
Voi jessus. Pettää perheenisän kanssa ja pohtii, kuinka hieno äitipuoli oliskaan. Voin taata, että jos lapsille nyt joskus valkenee, ja varmasti valkenee, jos ero edes tulisi,niin sä olet ilkeä äitipuoli koko heidän elämänsä. Eivät koskaan tahdo olla sun kanssa missään tekemisissä, jos voivat välttää. Jos joutuisivat sua isänsä kanssa näkemään, kylmää kohtelua tulet saamaan. Ja ansaitusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760