Olen pannut merkille tällaisen kuvion viimeaikoina ollessani sosiaalisessa kanssa käymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Aina baarissa, tuttavan luona tai oikeaastaan missä vaan, kun juttelen tai olen avaamassa keskustelua kauniin naisen kanssa, paikalle saattaa pöllähtää kuin tyhjästä lihava siiderilortto.
Miksi näiden lorttojen pitää aina tulla törkeästi keskeyttämään keskustelu tai huoraamaan siihen väliin? Ovatko he niin tiedottomia ulkonäöstään ja luulevat itsestään liikoja vai yrittävätkö he tahallaan cock-blockata kaverinsa koska eivät itse saa koskaan viehättäviä miehiä?
Nämä typerät valaat usein pilaavat tunnelman tulemalla väliin joko heittämällä niin helvetin typerää läppää tai ihan vaan vetävät ystävänsä kädestä pitäen tilanteesta pois. Ihme touhua ja helvetin epäkohteliasta.
Ei mitään ongelmaa läskien kanssa, mutta läskit naiset ovat usein myös niitä typerimpiä yksilöitä.
Miksi lihavat/punkerot naiset aina pilaavat kauniiden tsäänssit?
26
736
Vastaukset
- Vaihtoehtoja
Voi olla todella useita selityksiä.
Ystävykset ovat voineet sopia näin tehtävän, jos joku "alaluokkainen" mies tulee iskemään.
Molemmat/toinen vaikkapa varattu ja eivät välttämättä halua jutella miesten kanssa ( varsinkaan niiden jotka selvästi ovat kiinnostuneet vain saamaan p****a..).
Tai sitten kyseessä voi olla myös vahva humalatila, ei vaan tajuta.
Tai niinkuin sanoit, toinen voi olla kyllä kateellinen.
Kysy säiritsijältä ensi kerralta kun noin käy ja kerro mikä oli vastaus.- Vaihtoehtoja
*häiritsijältä, ei säiritsijältä....
Ja tietty tätä saattaa joku tehdä ihan vain ilkeyttään.
Mutta huomioitavaa kuitenkin on, etteivät ne pullukat keskimääräisesti tyhmempiä ole kuin laihatkaan.
Harvemmin ketään haittaa jos keskeyttäjä onkin yhtä tyhmä kuin saapas, mutta laiha mallin näköinen pimu... Silloin mies yleensä vain kiinnostuu juttelemaan myös tuolle häiritsijälle.
- Useinko tapahtuu?
Jos tuota tapahtuu kovinkin usein, voit alkaa miettiä omaa käytöstäsi ja ulkomuotoasi. Naisilla on nimittäin tapana pelastaa kaverinsa täysin toivottomien, sanoisinko suorastaan neuvottomien, yksilöiden lähestymiseltä. Jospa sinä olet niitä miehiä, jotka on pakko käydä karkottamassa joukkovoimin?
- nainen7
Sano keskeyttäjälle HETI neutraalisti suht kuuluvasti (muttei vihaisesti), että "anteeksi, meillä on juttu kesken - voisitko odottaa 5 minuuttia". Ja vaihda naisen kanssa numeroita tai facebook.
Voit myös suoraan joskus sanoa tunkijalle, että väliin tunkeminen ei tunnu hyvältä käytökseltä, kun keskustelet jonkun kanssa. Kyllä naisille voi ihan hyvin sanoa vakavana niin. Ehkä niillä joillakin isoilla naisilla on kateus syynä, kukaan ei välitä. Tai halu pilata kauniimman naisen kohtaaminen miehen kanssa. Nainen luottaa sokeasti ystäviinsä. Itse en ole luottanut koskaan muihin naisiin, että menisin heidän kanssaan pitkin mantuja ja maita baariin vaikka. Luulisi että älykäs nainen sen itsekin huomaa, jos ei huomaa, ei ole ÄLYÄ. Tai sitten pitää kohdata paikassa joka on rauhallisempi. Ja ei kavereita lähettyvillä. Ja nainen jolla on keskittymiskykyä sinuun ja osaa itsekin ohjeistaa kavereitaan. Ei nuori nainen ole mikään tahdoton nukke, että kaveri voi hämätä huomion muualle... Ihan naisesta itsestäänkin kiinni. Tai sitten on viestin laittanut kaverilleen laukussa, että pelastaa tilanteesta. EI reilua. - neuvovakaveri
Vika voipi olla myös joku seuraavista:
A Olet aina baarissa
B viime aikoina olen keksinyt uusia yhdyssanoja.. tai
C sosiaalinen kanssakäyminen on jäänyt vähemmälle.
D Olet moukka
Vinkki: Sinulle ei oltaisi epäkohteliaita jollet ansaitsisi sitä,joten lopeta turha itku.- neuvovakaveri
E Olen läski, älä välitä mielipiteistäni.
F Menen nyt syömään - Jaakkopaneepupuja
Oletko feministi? Etkai vain ole sellainen tukeva nainen itse?
- Dino Rex
Kyllä lihavat muijat tulee väliin usein silloinkin, kun se kenelle juttelet on kiinnostunut susta. Jos joku jätkä tekis toisille tollasta, ei sillä olis kohta ystäviä ollenkaan.
- ,,,,,,,,,,
Dino Rex kirjoitti:
Kyllä lihavat muijat tulee väliin usein silloinkin, kun se kenelle juttelet on kiinnostunut susta. Jos joku jätkä tekis toisille tollasta, ei sillä olis kohta ystäviä ollenkaan.
Kyllä se vaan on sen merkki, ettei nainen ole kiinnostunut susta, kun lähettää kaverille "tule pelastamaan tilanne" -merkin. Ei vain osata jutella epäkohteliaasti, kun ollaan saatu sellainen kasvatus. :)
Näitä kavereita tarvitsee, kun liian innokkaat tyypit piirittävät jatkuvasti, ja haluaisi vähän itsekin valita seuraansa. - Dino Rex
,,,,,,,,,, kirjoitti:
Kyllä se vaan on sen merkki, ettei nainen ole kiinnostunut susta, kun lähettää kaverille "tule pelastamaan tilanne" -merkin. Ei vain osata jutella epäkohteliaasti, kun ollaan saatu sellainen kasvatus. :)
Näitä kavereita tarvitsee, kun liian innokkaat tyypit piirittävät jatkuvasti, ja haluaisi vähän itsekin valita seuraansa.Mut onpa sellasiakin tilanteita, missä olen jo pussaillu muijan kanssa ja kaveri tulee blokkaamaan tai lähdössä jatkoille ja muijan lihavat kaverit estelee: "Älä lähde ton kanssa, se on selvästi joku playeri". Enkä oo todellakaan kaveripiirissä ainoa joka on kokenu samoja juttuja. Kyl näitä riittää.
- ,,,,,,,,,,
Dino Rex kirjoitti:
Mut onpa sellasiakin tilanteita, missä olen jo pussaillu muijan kanssa ja kaveri tulee blokkaamaan tai lähdössä jatkoille ja muijan lihavat kaverit estelee: "Älä lähde ton kanssa, se on selvästi joku playeri". Enkä oo todellakaan kaveripiirissä ainoa joka on kokenu samoja juttuja. Kyl näitä riittää.
No se muija ei missään nimessä halunnut enempää kanssasi kuin pussailua, siksi piti pelastaa. ;)
- Dino Rex
,,,,,,,,,, kirjoitti:
No se muija ei missään nimessä halunnut enempää kanssasi kuin pussailua, siksi piti pelastaa. ;)
Aika tyhmiä muijia sitten kun antaa vielä pillua sen jälkeen :D
- ,,,,,,,,,
Dino Rex kirjoitti:
Aika tyhmiä muijia sitten kun antaa vielä pillua sen jälkeen :D
Niinpä niin. Silloin on kyllä ihan turha valittaa "väliin tulevista lihavista muijista". Vai tuliko ne vielä siinäkin vaiheessa väliin? ;)
- Dino Rex
,,,,,,,,, kirjoitti:
Niinpä niin. Silloin on kyllä ihan turha valittaa "väliin tulevista lihavista muijista". Vai tuliko ne vielä siinäkin vaiheessa väliin? ;)
En mä mitään ole valittanu. Onhan toi toki rasittavaa, mutta lähinnä mä nyt kerroin omat kokemukseni kun asiasta kerran keskusteltiin.
- naikkonen 75
Myös työttömät tyhjätaskumiehet ovat joskus aika tyhmiä, joten kaveri pelastaa pinteestä.
- lifemocker
tyhjätaskuilla harvoin on varaa istua baareissa..
- truulia
lifemocker kirjoitti:
tyhjätaskuilla harvoin on varaa istua baareissa..
Tyhjätaskurentuilla ei ole varaa istua baareissa. Silti niitä on moni baari pulloillaan. "Hei viittiskö joku vipata pari euroa, että saan bissen?"
- lifemocker
truulia kirjoitti:
Tyhjätaskurentuilla ei ole varaa istua baareissa. Silti niitä on moni baari pulloillaan. "Hei viittiskö joku vipata pari euroa, että saan bissen?"
oudoissa paikoissa/sakeissa säkin liikut
- truulia
lifemocker kirjoitti:
oudoissa paikoissa/sakeissa säkin liikut
:D Saattaa olla.
- omatoiminen läski
Nykynainen ei elä puutteessa, joten pelkän peniksen perään ei olla.
Sinulla ei ole muuta tarjottavana, joten miten voit edes odottaa seuraa tai kiinnostusta.
Sivistä vähän itseäsi, asiassa kuin asiassa.. - ...
Aloittajalla taitaa vaan olla parinhaku niin tiiviisti päällä, että sen jälkeen, kun hän on havainnut ns. saaliin, kuka tahansa tielle osuva on hänen silmissään häiritsevä, typerä, lihava jne... Ei ehkä tule mieleen, että kun ollaan sosiaalisessa tilanteessa, ei ole tarkoituskaan uppoutua kahdenkeskiseen keskusteluun.
Tiedä nyt noista siiderilortoista, mutta tokihan tuo kaverin väliintulo on yleistä. Sinänsä ihan ymmärrettävää, että jos on baariin yhdessä lähdetty, harmittaa, jos toinen lähtee jonkun muun kelkkaan.
Edellisen johdosta kannattaa tarkkailla tilannetta ja selvittää, liikkuuko mimmi yksin, kaksin vai porukassa. Sitten valikoi joko yksin tai porukassa olevan.- dfheth
Kyllä olen itsekin huomannut saman.
Lihavat naiset ovat niin sairaan kateellisia niille kuniimmille, että heidän on pakko saada pilata kaikki. - hmm.....
Neuvottomalla kaverilla on melko omituinen käsitys huoraamisesta, jos hänen mielestään tällainen käytös on sitä: "heittämällä niin helvetin typerää läppää tai ihan vaan vetävät ystävänsä kädestä pitäen tilanteesta pois"
Eipä hän, tekstistään päätellen, itsekään mikään kohteliaisuuden perikuva näytä olevan. On siis erittäin suuri todennäköisyys, että kaunokaiset pyytävät kaveriaan pelastamaan. - suuri tietäjä
Onko kukaan havainnut naisten taholta reilua käytöstä näissä baarikuvioissa, en ole sellaisesta kuullut koskaan?
-reilu nainen- sanoina särähtää jo pahasti korvaan, siinä on jotakin outoa ja vierastal sellaista ei ole oikeasti olemassa.
Tuo kaikki on totta, mitä aloituksessa kerrottiin, jokainen mies sen tietää, läskit ja rumat ämmät täällä yrittää väliin heittää typeryyksiään, joista huomaa, he toimivat juuri kerrotun kaltaisesti.
Naiset eivät ole ihmisinä mitään kunnioitettavaa laatua, itsekkyys ja kateus hallitsee elämää, eivätkä siitä muutu, joten olkaa heille yhtä v-mäisiä, kuin he ovat itse. - Etkö tajua
He eivät pilaa mitään, he pelastavat kaverinsa juntin lähestymiseltä. Kiitos siitä heille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807