Pettää kuitenkin vaimoaan usean naisen kanssa.
Vaimo ei edes huomaa?
Miehen moraalissa, vai missä on vika kun himo saa vallan?
Miksi kukaan ei kerro vaimolle.....
Suorastaan karmeaa, kun vaimoa käytetään vain kodinhoitajana ja kulissina.
Uusioavioliitot on pahimpia.
"Rakastava Mies"
4
135
Vastaukset
- Sinkkutyttö
Uusi nainen, uusi valloitus, jännitys, pelkkää sexiä. mitä vaimo voisi tehdä, erota ?
Pettäjät pettää aina. Turha bordellien asiakkaita on kasvattaa. Kysynnän ja tarjon-
nan laki.
Moraali on joka miehen omassa päässä, sitä joko on tai ei ole. Kodinhoitaja voi
heittää luutun nurkkaan ja tehdä tilaa seuraavalle. Näin se vain on. - Pettäjän ex
Tapapettäjät on niin liukaskielisiä, että voi olla että vaimo ei todellakaan tiedä mitään. Jos saisi tietää, heittäisi ukon pihalle, Niin minä tein, kun totuus vuosien valehtelusta selvisi.
- Plääh!!!!!!!!!
Et sinä, eikä kukaan muukaan, voi tietää parisuhteen todellista tilannetta. Joten keksi itsellesi joku muu huolehtimisen aihe.
- yksityisrittäjä
Vain he kaksi, jotka parisuhteessa keskenään ovat tietävät sen todellisen tilan. Jos he pettämiskiiristään huolimatta haluavat yhteisymmärryksessä yrittää, tulee kaikkien ulkopuolisten antaa siihen mahdollisuus, jos tukeaan eivät pysty antamaan. Jokainen, joka on mennyt kakkoseksi toisten parisuhteisiin, voi keksiä itselleen uuden vapaan tai sitten muuta puuhaa, jos ei kestä katsoa toisten yrittämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828