minut jätettiin eilen viiden vuoden jälkeen. puoliso lähti jonkun ****** matkaan. olen 27-vuotias ja biologinenkello tikittää. luulin olevani koko elämän puolisoni kanssa ja että hankittaisiin lapsia jne. mistä minä enään näin vanhana löydän ketään? aikataulun mukaan minun pitäisi olla naimisissa vuoden päästä. jos vaikka löytäisinkin jonkun niin miten saisin sen alttarille vuoden sisällä? en edes usko että pystyn rakastamaan ketään enään koskaan.
sinkku nyt
4
119
Vastaukset
- aikaonaikaa
Ota vain rauhallisesti! Olet nuori. Ei hätää, ei syytä kiirehtiä. Älä tee aikatauluja tällaisten asioiden suhteen. Tee kivoja asioita, sellaisia mistä sinulle tulee hyvä mieli. Uusi ihminen tulee sitten kun on tullakseen. Hyvä että pääsit eroon tuosta entisestä, koska hän ei ollut sinulle se oikea! Pystyt kyllä vielä rakastamaan, elämäsi on vasta alussa oikeasti.
- teri4
"mistä minä enään näin vanhana löydän ketään? "
- Vanha?? Siinä tapauksessa itse olen muumio kun eron jälkeen olin muutaman vuoden sinkkuna ja nyt 32-vuotiaana löysin uuden kumppanin.
"aikataulun mukaan minun pitäisi olla naimisissa vuoden päästä. jos vaikka löytäisinkin jonkun niin miten saisin sen alttarille vuoden sisällä?"
- Minkä ihmeen aikataulun? Onko se sinun henk.koht. laatima aikataulu vai etkö luota siihen että naimisiin voi mennä myöhemmälläkin iällä? eräs tuttuni meni juuri naimisiin, ikää 36.
"en edes usko että pystyn rakastamaan ketään enään koskaan. "
- noin varmasti ajattelee suurinosa jätetyistä,(niin minäkin ajattelin alkuun) mutta kun pahin suru ja kaipuu väistyy, anna uusien tuulien puhaltaa mieleesi ja sydämeesi, ole avoin ja tutustu uusiin ihmisiin. - lifemocker
miksi helvetissä pitää olla jotain "aikatauluja" elämässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008