Minua ei kiinnosta räkäposkella siideriä ja röökiä vetävä ylipainoinen nainen - se on iljettävää! Naisen (kuten miehenkin) kuuluu pitää itsestään huolta! Lisäksi kaiken maailman miss seksikkäin yms. pimut saa vain naurun huulille. Kun katsoo heidän koulutustaustaa (työtaustaa)niin siitä ei isoa kirjaa saa. Naisen kuuluu olla koulutettu ja älykäs:) Kaiken lisäksi luotettava:) Miksi muutoin antaisin siemeneni (puolet siitä) tulevalle lapseni äidille:)::)
Älykäs, hoikka ja luotettava - siinä ihannenaiseni
3
124
Vastaukset
- ghfg09jg7
Pitkälle kouluttautuneet älyköt saattavat haluta tehdä uraa enemmän kuin lapsia. Eivät he korkeaa koulutustaan halua välttämättä haaskata jättäytymällä kotiäidiksi ja miehensä varjoksi. Usein myös luotettavat korkeasti koulutetut naiset edellyttävät myös mieheltä 100 % luotettavuutta ja lojaaliutta.
- tavissmies
No suurin osa vaihtoehdoista on vain räkä poskella siideriä imevät laihahkot naiset tai korkeasti koulutetut, rumat ja lihavat huumorintajuttomat naiset. Pitää löytää tästä välistä nainen, mutta ei niitä kyllä kauhean paljon ole vapailla markkinoilla.
- Voi raukkaa
Ja ilmeisesti tämä sama kaveri sitten valittaa ihannemies-palstalla toistuvasti kuinka hän ei kelpaa kenellekään.
Taitaa olla oma rima liian korkealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5552493Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671406Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971297
- 1371228
- 1051118
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133984- 48910
- 47851
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60790