Puhelimen valintakriteerisi

tiiliskivimalli

Merkki,malli, kun kaverillakin on tää vai mikä?

22

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppokäyttöisyys ja käytännöllisyys. Toki kiva väri siinä on vielä plussaa. ;)

Viimeksi olen tainnut ostaa jotain, koska kaverillakin on niin teininä. Kyllä mun ostopäätökseen vaikuttaa se mitä itse tarvitsen ja mistä itse pidän. Se mikä sopii kaverille ei ehkä mulle sovikkaan, siksi teen hankintoja vain oman tarpeen mukaan. Eihän se haittaa jos kaverilla sattuu samanlainen olemaan ja kumpikin kokee samanlaiset hyviksi ja tarpeellisiksi. Mutta se että kaverilla on jotain tai ei ole, ei kyllä vaikuta mun ostoksiin.

• Merkki; Nokia. Malli C2-05. Väri bonuksena, metallihohtoinen pinkki/musta.

• unelmien sulttaanisi
        himatuikku kirjoitti:

Merkki; Nokia. Malli C2-05. Väri bonuksena, metallihohtoinen pinkki/musta.

Mikä numero? Soitan sulle illalla

• himatuikku onnina
        unelmien sulttaanisi kirjoitti:

112.

• unelmien sulttaanisi kirjoitti:

Soita 020202, ehkä ne tietää. :)

• iPhone. Tuota ennen oli 5 Nokiaa, joista pidin kaikista, banaanista aikoinaan kaikista eniten. Jokaista Nokiaa on aina pitänyt jonkun verran opetella käyttämään. Mutta kuin on ollut Applen kone kotona viimeiset 7 vuotta, niin kun tuon iPhonen otti ensimmäisen kerran käteensä, tuntui kuin sitä olisi käyttänyt ikänsä.

Eikä sillä, etteikö seuraava kännykkä voisi olla yhtä hyvin Nokia tai joku muukin. Kunhan ei ole enää yhtään tätä nykyistä suurempi kokoinen. Eihän Lumian 920 tai Galaxy mahdu enää kunnolla taskuun. Pitäisi hankkia joku hinttipussi, että sen saisi kuskattua mukana.

• aitoa nahkaaaa

Hanki vyölaukku. Se aina muodikas :P

• aitoa nahkaaaa kirjoitti:

Hanki vyölaukku. Se aina muodikas :P

Loistava idea! Näinkin niitä vasta jokunen kuukausi sitten Stockmannilla.

• sicis

Kriteereinä on se, ettei ole älypuhelin eikä ole kameraa, ja että sillä voi soittaa ja tekstata.

• Rollikkakuski

Nokia 808 Pureview. Helppokäyttöinen ja hyvä kamera ratkaisi.

• Oasis

Se otetaan, mikä työnantajalla on milloinkin tarjota vaikka itsekin saa toivoa. Tällä hetkellä on Nokian Lumia 820, loistava näyttö, sopivat ominaisuudet ja kooltaankin suht sopiva, ei ainakaan isommaksi saa mennä.

Langaton latauskin on yllättäen ominaisuus, johon ihastuin vaikka alkuun ajattelin sen olevan "turhake". Kun on hetken ladannut puhelimen heittämällä sen vain tyynylle lepäämään, tuntuu laturien ja johtojen ja liittämisten kanssa sähläily turhauttavalta.

• Riirrää kun voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä

• Piti käydä kattomassa, on vielä laatikossa. Nokia Lumia 800 tuli jonain kytköskauppana. Just olen nykyisen kanssa oppinut toimimaan ja nyt pitäis taas vaihtaa :( Nykyisessä on huonot, liian herkät hipaisunäppäimet mutta ok kamera.

En kiinnitä mitään huomiota ihmisten kännyköihin enkä tiedä onko mun uusin nyt sitten joku hieno vai huono. Oppis vaan käyttään eli lähinnä soittamaan ja tekstaamaan ja että kamera olis ok.

Vanhempi lapsi himoaa kyllä mun uusinta kännyä, hänelle sillä on väliä. Ehkä annankin sen hänelle :)

• Jörrikkä mies

Viisas päätös. Itsekin sain lahjana Lumia 920 luurin, kun tuli tuoreena ilmestyessään. Joulun tienoilla. Annoin sen tytölleni. Hän luopui pois jostain Calaxy II luurista.
        Minen ala sitomaan energiaani johonkin hipaisu näyttöihin ja "älyllisiin" ominaisuuksiin. Mitä älyä se on? Ei yksikään puhelin toimi ilman käyttäjänsä tekemiä toimenpiteitä. Läppäri on tietoyhteys ja asia käyttöä varten.
        Edelleen on kaksi peruspuhelinta, normaaleilla näppäimillä. Akkujen kesto huikea. No en paljon soita, en tekstaile. Ehkä 5 euroa per kuukausi.
        Huvittaa katsoa niitä räpeltäjiä julkisissa kulkuneuvoissa. Eivät näe eivät kuule ja kuola valuu suunnilleen. Vähintään nenät.

• timanttia ei kirj.

Ulkonäkö :) Mulla on keräilypuhelin.

• Mulla on Samsung S3, perusteena iso selkeä näyttö. Juuri sopiva minulle.
      Harkitsin kyllä iphoneakin, ehkä vuoden päästä sitten.

• Puhuminen ei enää niin tärkeää, jolloin puhelimen valintakriteeriksi on muodostunut: 1) hyä nettiselain, 2) fyysinen näppäimistö, 3) riittävä teho ja tallennustila, 4) mahdollisimman avoin käyttöjärjestelmä jotta itse saan valita mitä puhelimelleni asennan (viimeinen on vähän ideologinen kriteeri, kieltämättä).

Toistaiseksi vielä Nokia N900 käytössä, kunnes joku Sailfish, Ubuntu tai Firefox-puhelin lunastaa lupaukset...

• zzzzzz....

miespuolinen bimbo..

• S Etämies

Yxi luureistani on N900 mameo käyttis---siitä on tarjottu rahaa enemmän, kuin maksoin.............rosmot ja yx IT guru valvontaviranomainen
        Ihmettelin miksi? yx osmo selvitti kuinka sillä voi lamauttaa valvontakamerajärjestlmiä.......oiva apu murtovarkaalle

Yx pikkunapero kauppasi puoliälykännyä jossa oli nappuloitakin rikki 2€
        sanoin naperolle, etten tarvitse romua kun on kymmenkunta ehjääkin luuria
        napero esitti kuinka paljon WiFi-verrkoja ja proxyja sillä löytää
        ja pääsee salttunkin WiFiin
        Toimii näppäränä hotspotmittarina

• S Etämies kirjoitti:

Yxi luureistani on N900 mameo käyttis---siitä on tarjottu rahaa enemmän, kuin maksoin.............rosmot ja yx IT guru valvontaviranomainen
        Ihmettelin miksi? yx osmo selvitti kuinka sillä voi lamauttaa valvontakamerajärjestlmiä.......oiva apu murtovarkaalle

Yx pikkunapero kauppasi puoliälykännyä jossa oli nappuloitakin rikki 2€
        sanoin naperolle, etten tarvitse romua kun on kymmenkunta ehjääkin luuria
        napero esitti kuinka paljon WiFi-verrkoja ja proxyja sillä löytää
        ja pääsee salttunkin WiFiin
        Toimii näppäränä hotspotmittarina

Niin, ja siinä on infrapunalähetin - toimii kakena tiukan paikan tullen, esim. baarissa jos ei tule mieluista ohjelmaa telkkarissa (no, en ole kokeillut vielä).

Alkaa kyllä tuntumaan hitaalta, mutta toimii... jotenkuten puhelimenakin.

• S Etämies
        silverfire kirjoitti:

Niin, ja siinä on infrapunalähetin - toimii kakena tiukan paikan tullen, esim. baarissa jos ei tule mieluista ohjelmaa telkkarissa (no, en ole kokeillut vielä).

Alkaa kyllä tuntumaan hitaalta, mutta toimii... jotenkuten puhelimenakin.

Hanki juuri tarjouksest tabletit 7 tuuman mahtuu povitaskuun
        mutta tarvii modeemin erikseen

Tuoreena on 10tuuman samsung 2 vasta opiskelen jasitä ja etsin applikaatioita
        siinä on hyvä kosketusnäppis ja välttyy virhelyönneiltä

kätevä reisulla vanhat läppärit joutaa roskiin---suunniteltu kestämään just takuuajan ja pännii kadottaa kalliit soellukset

• relaxed_eyes

Samsung Xcover ykkönen. Seuraavaksi laitan Xcover kakkosen tai Catepillarin.... Ellei sitten Firefoxilla tai Sailfishillä tule markkinoille pomminkestäviä puhelimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe