Merkki,malli, kun kaverillakin on tää vai mikä?
Puhelimen valintakriteerisi
22
108
Vastaukset
Helppokäyttöisyys ja käytännöllisyys. Toki kiva väri siinä on vielä plussaa. ;)
Viimeksi olen tainnut ostaa jotain, koska kaverillakin on niin teininä. Kyllä mun ostopäätökseen vaikuttaa se mitä itse tarvitsen ja mistä itse pidän. Se mikä sopii kaverille ei ehkä mulle sovikkaan, siksi teen hankintoja vain oman tarpeen mukaan. Eihän se haittaa jos kaverilla sattuu samanlainen olemaan ja kumpikin kokee samanlaiset hyviksi ja tarpeellisiksi. Mutta se että kaverilla on jotain tai ei ole, ei kyllä vaikuta mun ostoksiin.- unelmien sulttaanisi
himatuikku kirjoitti:
Merkki; Nokia. Malli C2-05. Väri bonuksena, metallihohtoinen pinkki/musta.
Mikä numero? Soitan sulle illalla
- himatuikku onnina
unelmien sulttaanisi kirjoitti:
112.
unelmien sulttaanisi kirjoitti:
Soita 020202, ehkä ne tietää. :)
iPhone. Tuota ennen oli 5 Nokiaa, joista pidin kaikista, banaanista aikoinaan kaikista eniten. Jokaista Nokiaa on aina pitänyt jonkun verran opetella käyttämään. Mutta kuin on ollut Applen kone kotona viimeiset 7 vuotta, niin kun tuon iPhonen otti ensimmäisen kerran käteensä, tuntui kuin sitä olisi käyttänyt ikänsä.
Eikä sillä, etteikö seuraava kännykkä voisi olla yhtä hyvin Nokia tai joku muukin. Kunhan ei ole enää yhtään tätä nykyistä suurempi kokoinen. Eihän Lumian 920 tai Galaxy mahdu enää kunnolla taskuun. Pitäisi hankkia joku hinttipussi, että sen saisi kuskattua mukana.- aitoa nahkaaaa
Hanki vyölaukku. Se aina muodikas :P
aitoa nahkaaaa kirjoitti:
Hanki vyölaukku. Se aina muodikas :P
Loistava idea! Näinkin niitä vasta jokunen kuukausi sitten Stockmannilla.
- sicis
Kriteereinä on se, ettei ole älypuhelin eikä ole kameraa, ja että sillä voi soittaa ja tekstata.
- Rollikkakuski
Nokia 808 Pureview. Helppokäyttöinen ja hyvä kamera ratkaisi.
- Oasis
Se otetaan, mikä työnantajalla on milloinkin tarjota vaikka itsekin saa toivoa. Tällä hetkellä on Nokian Lumia 820, loistava näyttö, sopivat ominaisuudet ja kooltaankin suht sopiva, ei ainakaan isommaksi saa mennä.
Langaton latauskin on yllättäen ominaisuus, johon ihastuin vaikka alkuun ajattelin sen olevan "turhake". Kun on hetken ladannut puhelimen heittämällä sen vain tyynylle lepäämään, tuntuu laturien ja johtojen ja liittämisten kanssa sähläily turhauttavalta. Riirrää kun voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä
Piti käydä kattomassa, on vielä laatikossa. Nokia Lumia 800 tuli jonain kytköskauppana. Just olen nykyisen kanssa oppinut toimimaan ja nyt pitäis taas vaihtaa :( Nykyisessä on huonot, liian herkät hipaisunäppäimet mutta ok kamera.
En kiinnitä mitään huomiota ihmisten kännyköihin enkä tiedä onko mun uusin nyt sitten joku hieno vai huono. Oppis vaan käyttään eli lähinnä soittamaan ja tekstaamaan ja että kamera olis ok.
Vanhempi lapsi himoaa kyllä mun uusinta kännyä, hänelle sillä on väliä. Ehkä annankin sen hänelle :)- Jörrikkä mies
Viisas päätös. Itsekin sain lahjana Lumia 920 luurin, kun tuli tuoreena ilmestyessään. Joulun tienoilla. Annoin sen tytölleni. Hän luopui pois jostain Calaxy II luurista.
Minen ala sitomaan energiaani johonkin hipaisu näyttöihin ja "älyllisiin" ominaisuuksiin. Mitä älyä se on? Ei yksikään puhelin toimi ilman käyttäjänsä tekemiä toimenpiteitä. Läppäri on tietoyhteys ja asia käyttöä varten.
Edelleen on kaksi peruspuhelinta, normaaleilla näppäimillä. Akkujen kesto huikea. No en paljon soita, en tekstaile. Ehkä 5 euroa per kuukausi.
Huvittaa katsoa niitä räpeltäjiä julkisissa kulkuneuvoissa. Eivät näe eivät kuule ja kuola valuu suunnilleen. Vähintään nenät.
- timanttia ei kirj.
Ulkonäkö :) Mulla on keräilypuhelin.
Mulla on Samsung S3, perusteena iso selkeä näyttö. Juuri sopiva minulle.
Harkitsin kyllä iphoneakin, ehkä vuoden päästä sitten.Puhuminen ei enää niin tärkeää, jolloin puhelimen valintakriteeriksi on muodostunut: 1) hyä nettiselain, 2) fyysinen näppäimistö, 3) riittävä teho ja tallennustila, 4) mahdollisimman avoin käyttöjärjestelmä jotta itse saan valita mitä puhelimelleni asennan (viimeinen on vähän ideologinen kriteeri, kieltämättä).
Toistaiseksi vielä Nokia N900 käytössä, kunnes joku Sailfish, Ubuntu tai Firefox-puhelin lunastaa lupaukset...- zzzzzz....
miespuolinen bimbo..
- S Etämies
Yxi luureistani on N900 mameo käyttis---siitä on tarjottu rahaa enemmän, kuin maksoin.............rosmot ja yx IT guru valvontaviranomainen
Ihmettelin miksi? yx osmo selvitti kuinka sillä voi lamauttaa valvontakamerajärjestlmiä.......oiva apu murtovarkaalle
Yx pikkunapero kauppasi puoliälykännyä jossa oli nappuloitakin rikki 2€
sanoin naperolle, etten tarvitse romua kun on kymmenkunta ehjääkin luuria
napero esitti kuinka paljon WiFi-verrkoja ja proxyja sillä löytää
ja pääsee salttunkin WiFiin
Toimii näppäränä hotspotmittarina S Etämies kirjoitti:
Yxi luureistani on N900 mameo käyttis---siitä on tarjottu rahaa enemmän, kuin maksoin.............rosmot ja yx IT guru valvontaviranomainen
Ihmettelin miksi? yx osmo selvitti kuinka sillä voi lamauttaa valvontakamerajärjestlmiä.......oiva apu murtovarkaalle
Yx pikkunapero kauppasi puoliälykännyä jossa oli nappuloitakin rikki 2€
sanoin naperolle, etten tarvitse romua kun on kymmenkunta ehjääkin luuria
napero esitti kuinka paljon WiFi-verrkoja ja proxyja sillä löytää
ja pääsee salttunkin WiFiin
Toimii näppäränä hotspotmittarinaNiin, ja siinä on infrapunalähetin - toimii kakena tiukan paikan tullen, esim. baarissa jos ei tule mieluista ohjelmaa telkkarissa (no, en ole kokeillut vielä).
Alkaa kyllä tuntumaan hitaalta, mutta toimii... jotenkuten puhelimenakin.- S Etämies
silverfire kirjoitti:
Niin, ja siinä on infrapunalähetin - toimii kakena tiukan paikan tullen, esim. baarissa jos ei tule mieluista ohjelmaa telkkarissa (no, en ole kokeillut vielä).
Alkaa kyllä tuntumaan hitaalta, mutta toimii... jotenkuten puhelimenakin.Hanki juuri tarjouksest tabletit 7 tuuman mahtuu povitaskuun
mutta tarvii modeemin erikseen
Tuoreena on 10tuuman samsung 2 vasta opiskelen jasitä ja etsin applikaatioita
siinä on hyvä kosketusnäppis ja välttyy virhelyönneiltä
kätevä reisulla vanhat läppärit joutaa roskiin---suunniteltu kestämään just takuuajan ja pännii kadottaa kalliit soellukset
Samsung Xcover ykkönen. Seuraavaksi laitan Xcover kakkosen tai Catepillarin.... Ellei sitten Firefoxilla tai Sailfishillä tule markkinoille pomminkestäviä puhelimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760