Onko kenelläkään tietoa ammattillisen ohjaajan työstä? Mitä työtehtäviin kuuluu ja millainen palkka on? Onko vain koulunkäyntiavustaja ammattikoulussa?
Ammatillinen ohjaaja
3
8052
Vastaukset
- opiusk
ajattelin juuri samaa, koska yhdessä työpaikassa oli vaatimuksena suorittaa koulunkäyntiavustajan ammattitutkinto!
- ohjus
Ammatillisen ohjaajan työ riippuu pitkälti siitä millä alalla toimii. Olen itse ammatillinen ohjaaja ja työnkuvani on hyvin erilainen kuin muiden alojen ohjaajilla vaikka toimimmekin samassa talossa. Työhösi kuuluu pääasiassa toimia apuopettaja tunneilla etenkin hojksattujen tukeminen on tärkeää. Työhösi voi kuulua myös erilaisia sovittuja työtehtäviä (ammattitaidostasi riippuen) kuten ryhmän ohjaajana toimiminen, poissaolojen selvittely, erityisopetus, rästien teettäminen, työssäoppimispaikkojen järjestäminen ym. Opetusvastuu on kullakin aineen opettajalla ja tunnin kulusta on hyvä sopia vastuuopettajan kanssa. Koska ammatillinen ohjaaja toimii ammatillisessa koulutuksessa voi vaatimuksena olla ohjattavan alan työkokemus ja koulutus sekä aineenopettajan koulutus. Työ on laaja-alaisempaa taitoa vaativampaa kuin perusopetuksen koulunkäyntiavustaja.
- Näkijä1
Hengailla oppilaitoksessa ja vältellä työntekoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780