Miksi jotkut (useimmat) miehet kiinnostuvat ja suorastaan liimautuvat tyhmiin naisiin? Tyhmyydellä en nyt tarkoita mitään älykkyyden puutetta tai täysin järjen vastaista jatkuvaa sekoilua vaan enemmänkin
- sinisilmäisyyttä
- keskustelutaidottomuutta
- "esitetään vähän tyhmempää kuin mitä ehkä oikeasti ollaan" (ts. huomionhaku, huono itsetunto)
- yleissivistyksen puute
- arvojen ja mielipiteiden puute (en tarkoita että pitää olla joku päällepäsmäri, vaan ollaan sellasia "ihan sama" -ihmisiä)
- "helppous"
ja miehet juoksee perässä?
kertokaa mulle miksi, miehessä nuo ominaisuudet on käsittääkseni todellnen turnoff... ja itseni kohdalla myös naisissa, ei herätä mitään todellista kiinnostusta.
Tyhmät naiset, kiinnostavia?
37
2396
Vastaukset
- sisic
Oisiko noi helppoja seuralaisia. Miehellehän yleensä riittää, kun on joku hyvännäköinen tai melko hyvännäköinen. Naisen älykkyydellä ei ole väliä, koska mies ei kuitenkaan kuuntele. Evoluutio on kehittänyt miehelle erityiset korvaluomet, jotka sijaitsevat syvällä korvakäytävässä.
Lisäksi miehen kuuloaivokuoren eklektinen järjestelmä pysäyttää kieltosanojen etenemisen eteenpäin aivoissa. Nominityyppiset käsitteet etenevät parhaiten. Tästä syystä ei pidä mainita miehelle mitä ei pidä tehdä ("älä osta jogurttia", "älä polta sanomalehtiä saunanpesässä"), koska käsitteiden saapuessa etuotsalohkon toiminnanohjaukseen ovat jäljellä enää käsitteet ("jogurtti" "sanomalehdet, saunanpesä") joihin kohdistuvan toiminnan mies joutuu itse keksimään. Pahoittelen yksinkertaisuuttani, mutta eikö tuon luulisi nimimerkistäsi päätellen olevan sinun kannaltasi pelkästään positiivinen asia?
- 333333++
joo, aina kun esitän "tyhmää" ja kikattelen ja flirttailen avoimesti, miehet kiinnostuu... mutta kun on oma rauhallinen itsensä, haluais keskutella rennosti ja tutustua ihmiseen, tulee aina joku kikattelija ja vie huomion..noh, se ärsyttää. kai se kikattelu ja blondimaisuus on sitte naisellisempaa, miesten mielestä
333333++ kirjoitti:
joo, aina kun esitän "tyhmää" ja kikattelen ja flirttailen avoimesti, miehet kiinnostuu... mutta kun on oma rauhallinen itsensä, haluais keskutella rennosti ja tutustua ihmiseen, tulee aina joku kikattelija ja vie huomion..noh, se ärsyttää. kai se kikattelu ja blondimaisuus on sitte naisellisempaa, miesten mielestä
Hei nyt muistin.. Mulla on yks kaveri, joka (ainakin nuoruudessa, ei olla piiiitkään aikaan oltu sellaisessa tilanteessa) alkoi aina kikattaa ja nauraa holtittomasti, kun tuli jotain kiinnostavaa miesseuraa paikalle. Ei ollut musta ollenkaan oma itsensä, vaan ihan vieraan ja oudon, tyhmänkin oloinen silloin. Mutta kyllä- miehet tykkäs siitä kikattelusta, näin muistelen.. :)
- Tshihihi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Hei nyt muistin.. Mulla on yks kaveri, joka (ainakin nuoruudessa, ei olla piiiitkään aikaan oltu sellaisessa tilanteessa) alkoi aina kikattaa ja nauraa holtittomasti, kun tuli jotain kiinnostavaa miesseuraa paikalle. Ei ollut musta ollenkaan oma itsensä, vaan ihan vieraan ja oudon, tyhmänkin oloinen silloin. Mutta kyllä- miehet tykkäs siitä kikattelusta, näin muistelen.. :)
Onko se sitä, että mies viihdyttää ja nainen hihittää, mies kokee itsensä fiksummaksi ja nainen ottaa tilanteen viihteenä ja kyllä, huomiona, nainen kokee miehen viihdyttäjäksi ja mies toivoo, että nainen on helppo ;)
Tshihihi kirjoitti:
Onko se sitä, että mies viihdyttää ja nainen hihittää, mies kokee itsensä fiksummaksi ja nainen ottaa tilanteen viihteenä ja kyllä, huomiona, nainen kokee miehen viihdyttäjäksi ja mies toivoo, että nainen on helppo ;)
Joo. No kai tuohon itsekin on tullut sorruttua...:) Nauraa jonkun mieluisan vitseille vähän "liikaa" toisen mieliksi. Esittää, että toinen on viihdyttävämpi ja hauskempi kuin onkaan, vähän esittää ehkä itselleenkin. Ja haluaa antaa helpon mielikuvan, on sitten helppo tai ei..
Tshihihi kirjoitti:
Tuohan mukailee perinteisiä sukupuolirooleja, joissa mies on aloitteellinen viihdyttäjä ja nainen passiivinen viihdytettävä. Miestä täytyy kuitenkin vastavuoroisuuden nimissä vähän kannustaa, joten se onnistuu helpoiten vähän huonommallekin läpälle hihittelemällä.
Mua naisena viehättää miehissä tietynlainen simppeli henkinen olemus. Sellainen persoona, josta ei tarvi koko ajan pähkäillä, mitä tuo nyt oikeasti ajattelee, mitä se oikeasti tuolla tarkoitti, tai se, että suurinpiirtein ymmärtää mitä toinen puhuu ja millä mielellä. Kuitenkaan en pidä tyhmistä, ei-älykkäistä miehistä. Mutta helppous, joo, se on hyvä sana.. Voisko olla miehilläkin jotain tällasta..?
- 17+3
tyhmyys ja simppeli ei tarkoita rentoa... tai no, tyhmä voi olla rento siinä määrin että sen kanssa ei tarvitse miettiä mitä sanoo eikä se tarjoa mitään haasteita....
tappaa mielenkiinnon, jos ihmisellä ei ole mitään fiksua sanottavaa eikä ole persoona, pelkkää kikatusta ja hälläväliä olemista 17+3 kirjoitti:
tyhmyys ja simppeli ei tarkoita rentoa... tai no, tyhmä voi olla rento siinä määrin että sen kanssa ei tarvitse miettiä mitä sanoo eikä se tarjoa mitään haasteita....
tappaa mielenkiinnon, jos ihmisellä ei ole mitään fiksua sanottavaa eikä ole persoona, pelkkää kikatusta ja hälläväliä olemistaEn tarkoittanut rentoa, vaan sellaista ei-monimutkaista, ei-salamyhkäistä, yksinkertaista,selkeää, suoraa ihmistä. En myöskään kikattajaa/hohottajaa eikä hälläväliä olemista. Haasteita voi olla ihmisessä, älyllisessä mielessä, mutta ei sillä tavoin, että pitää pinnistellä siinä, että saa edes selkoa, onko ihminen pahalla tai hyvällä päällä, saati että puhuisi jotenkin salamyhkäisesti koodikielellä. Usein sekavuus ja yliälyllisen esittäminen on epävarmuutta omista mielipiteistä.
- 2+12
En tarkoittanut rentoa, vaan sellaista ei-monimutkaista, ei-salamyhkäistä, yksinkertaista,selkeää, suoraa ihmistä. En myöskään kikattajaa/hohottajaa eikä hälläväliä olemista. Haasteita voi olla ihmisessä, älyllisessä mielessä, mutta ei sillä tavoin, että pitää pinnistellä siinä, että saa edes selkoa, onko ihminen pahalla tai hyvällä päällä, saati että puhuisi jotenkin salamyhkäisesti koodikielellä. Usein sekavuus ja yliälyllisen esittäminen on epävarmuutta omista mielipiteistä.
siinä kyllä olen samaa mieltä, ettei toisen mielialoja ole kiva arvailla...
mutta aloittajan kuvailema tyhmä nainen nyt ei ole mitenkään suora tai avoin, luulisin. Pikemminkin päinvastoin, vähän pleijeri. esittää. 2+12 kirjoitti:
siinä kyllä olen samaa mieltä, ettei toisen mielialoja ole kiva arvailla...
mutta aloittajan kuvailema tyhmä nainen nyt ei ole mitenkään suora tai avoin, luulisin. Pikemminkin päinvastoin, vähän pleijeri. esittää.No yritin keksiä jotain selitystä ja ajatella positiivisesti tällaisesta aloittajan kuvailemasta naisesta ;) Vaikeaa se kyl oli, kieltämättä :P
Jospa miehet pitävät naisista joiden seurassa ei tarvitse esittää mitään tai ehkä seurasta jossa pääsee jopa pätemään omalla älykkyydellään, jos toinen on "tyhmä"?
Yleensähän ongelma onkin siinä, jos nainen on liian vaikea miehelle. Yli fiksu tai muuten vaan liian tarkkaa kaikesta.- 17+15
Ja mun mielestä tyhmät naiset ovat nimenomaan vaikeita -päämäärättömiä, ailahtelevaisia... ja elävät miesten imartelusta.
Fiksu nainen - niin "ylimieliseltä" kuin se kuulostaakin - on mielestäni tasapainoinen, muita ja itseään kunnioittava, diplomaattinen, arvojensa mukaan elävä, ja OMA ITSENSÄ. Ei koe tarvetta esittää mitään saadakseen huomiota ja seuraa.
ja siis miksi fiksun naisen seurassa pitäisi esittää? Jos nainen on fiksu, hän kyllä osaa olla kohtelias ja saa tehtyä kumppanin olon miellyttäväksi ja hyväksytyksi. Ihmissuhteet voivat myös perustua tasa-arvoisuuteen, kumpikin kunnioittaa toista ja kummallakin on oikeus sanoa omat mielipiteensä. Annetaan tilaa, ollaan yksilöitä. - S Etämies
Kaikki naiset ovat tyhmiä, eritoten himatuikku, jotamiehet siksi oiken himoitsevat
soita sulle illalla
sillä ilta on tyhmyyden ja tuhmien naisten aikaa
:D 17+15 kirjoitti:
Ja mun mielestä tyhmät naiset ovat nimenomaan vaikeita -päämäärättömiä, ailahtelevaisia... ja elävät miesten imartelusta.
Fiksu nainen - niin "ylimieliseltä" kuin se kuulostaakin - on mielestäni tasapainoinen, muita ja itseään kunnioittava, diplomaattinen, arvojensa mukaan elävä, ja OMA ITSENSÄ. Ei koe tarvetta esittää mitään saadakseen huomiota ja seuraa.
ja siis miksi fiksun naisen seurassa pitäisi esittää? Jos nainen on fiksu, hän kyllä osaa olla kohtelias ja saa tehtyä kumppanin olon miellyttäväksi ja hyväksytyksi. Ihmissuhteet voivat myös perustua tasa-arvoisuuteen, kumpikin kunnioittaa toista ja kummallakin on oikeus sanoa omat mielipiteensä. Annetaan tilaa, ollaan yksilöitä.Se on varmaan niin subjektiivinen kokemusperäinen juttu tuo, kuinka määrittelee vaikean ja tyhmän. Miehet nyt varmaan nauttii tilanteesta, jossa saavat valloittaa Don Juanina naisen tai useat miehet, ehkei kaikki ja pääsevät olemaan naisen silmissä fiksujakin.
Ei toi minusta mitenkään ylimielisesti ole sanottu. Ihan fiksuja asioita nostit esiin ja pidät arvossa. Miksi fiksun naisen seurassa pitää esittää? No epävarmuus omista rahkeista varmaan yksi tekijä? Mä en kykene sanomaan varmaa syytä mihinkään tämmöiseen jokaisen henkilökohtaiseen ajatusmaailmaan perustuvaan, vain oman mutuni aiheesta.
Ihmissuhteet voivat myös perustua tasa-arvoisuuteen, kumpikin kunnioittaa toista ja kummallakin on oikeus sanoa omat mielipiteensä. Annetaan tilaa, ollaan yksilöitä. -Täysin samaa mieltä.S Etämies kirjoitti:
Kaikki naiset ovat tyhmiä, eritoten himatuikku, jotamiehet siksi oiken himoitsevat
soita sulle illalla
sillä ilta on tyhmyyden ja tuhmien naisten aikaa
:DMenit sitten kaikille paljastamaan heikkouksiani ja sain samalla leimankin otsaani. Ou mai gaad, kuinka mä tämän jälkeen saan itseni taas koottua. :D
- Skeidas
himatuikku kirjoitti:
Menit sitten kaikille paljastamaan heikkouksiani ja sain samalla leimankin otsaani. Ou mai gaad, kuinka mä tämän jälkeen saan itseni taas koottua. :D
Stemlataa fritsu kaulaa ja kankkuihin..................... välilihaan=O)
- Nasdaq
En tiennytkään, että näin on. Itse olen liimautunut aina itseäni huomattavasti fiksumpiin naisiin.
Tätä on pidettävä jo melkoisena saavutuksena.
(naurua)Tai heikkona itsetuntona, itsensä vähättelynä tai kiertoilmauksena omasta viehätysvoimasta älykkäiden naisten keskuudessa eli ns. piiloälykkäänä tai muutoin vaan kyvykkäänä. ;)
- Nasdaq
himatuikku kirjoitti:
Tai heikkona itsetuntona, itsensä vähättelynä tai kiertoilmauksena omasta viehätysvoimasta älykkäiden naisten keskuudessa eli ns. piiloälykkäänä tai muutoin vaan kyvykkäänä. ;)
Niin niin, ja niin.
Tarkoitin saavutuksella saavutusta siinä, että on yleensäkin mahdollista löytää kiinnostavaa seuraa planeetalta.
No ei vainaskaan.
Ehkä kyse on laiskuudesta, sillä en jaksa enää - näin ikämiehenä - väitellä asioista, joissa ei ole mitään väiteltävää. Eli itse olen kaukana kertaajasta. Mieluummin elän kynnyksellä trafiikissa kuin sohvalla.
(naurua) Nasdaq kirjoitti:
Niin niin, ja niin.
Tarkoitin saavutuksella saavutusta siinä, että on yleensäkin mahdollista löytää kiinnostavaa seuraa planeetalta.
No ei vainaskaan.
Ehkä kyse on laiskuudesta, sillä en jaksa enää - näin ikämiehenä - väitellä asioista, joissa ei ole mitään väiteltävää. Eli itse olen kaukana kertaajasta. Mieluummin elän kynnyksellä trafiikissa kuin sohvalla.
(naurua)Elämä on siis opettanut, että mielummin on hiljaa kun että kuluttaa vähätkin voimansa turhan puhumiseen. ;)
- -----------
Tuota olen itsekin ihmetellyt. Juuri vähän aikaa sitten olin työn puolesta sellaisella kurssilla, jossa oli yksi äärettömän tyhmä kana. Ja juurikin tyhmä, epä-älykäs. Aina kun kouluttaja oli selittänyt jonkin asian, niin tämä yksi kiljui kimeällä äänellä, että "Hei, miten toi oikein menee? Mä en tajuuuu...? Onpas vaikee.. Hihihii...!" Ja sitten se selitettiin uudestaan ja uudestaan, niin kauan, että se yksikin luuli tajuavansa. Itse olin aika hermot tiukilla, kun koko päivä on tuhlattu toistamalla muutamaa samaa asiaa, mutta kaikki miehet olivat innoissaan neidistä ja jaksoivat nauraa hänen kysymyksilleen. Samoin suurin osa naisista pitivät häntä niin herttaisen ihanana, vähän yksinkertaisena, mutta aitona ja rohkeana tyttönä, kun uskaltaa kysyä.
Että eiköhän huomiota saa parhaiten olemalla vain mahdollisimman tyhmä. En tiedä miksi.Muiden opiskelijoiden myötämielisyys tuota "kanaa" kohtaan voi johtua siitäkin, että kun hänelle selitetään taas uudestaan jokin asia, muut voivat kerrata vielä mielessään, ovatko itse sisäistäneet opetettavan jutun. Samalla nauraen toisen tyhmyydelle ja peitellen ehkä vähän omaa mahdollista tyhmyyttään.
Naisen on helppo heittäytyä tyhmäksi, ilman että aiheuttaa tuomitsevaa tai halveksivaa suhtautumista. Tämä mahdollistaa sen, että saa tosiaan sitä perusteellista opastusta ja opetusta, kunnes varmasti ymmärtää ja tajuaa. Ja kyllä-käytän tätä joskus itsekin, kun aihealue on itselle täysin vieras ja omasta osaamisalueesta ulkona. Töissä siis kuitenkin äärimmäisen harvoin, se ei olisi järkevää. Tosin.. noh.. töissäkin voi olla fiksua ilmoittaa rehellisesti, kun ei jotain asiaa tai yksityiskohtaa muista, kuin että alkaisi hämäämään ihmisiä.Silloin voi olla hetken päästä ihan suossa..- 9+6
nimenomaan!
se tyhmyys on naisen keino pysyä valokeilassa, ja TOIMII. miehet on kuin sulaa vahaa!
mä nään taas tämmösen kihittelyn ja hihittelyn todella ärsyttävä luonteenpiirteenä, koska en usko tälläisten ihmisten aitouteen. - muidenkin aikaa
Muiden opiskelijoiden myötämielisyys tuota "kanaa" kohtaan voi johtua siitäkin, että kun hänelle selitetään taas uudestaan jokin asia, muut voivat kerrata vielä mielessään, ovatko itse sisäistäneet opetettavan jutun. Samalla nauraen toisen tyhmyydelle ja peitellen ehkä vähän omaa mahdollista tyhmyyttään.
Naisen on helppo heittäytyä tyhmäksi, ilman että aiheuttaa tuomitsevaa tai halveksivaa suhtautumista. Tämä mahdollistaa sen, että saa tosiaan sitä perusteellista opastusta ja opetusta, kunnes varmasti ymmärtää ja tajuaa. Ja kyllä-käytän tätä joskus itsekin, kun aihealue on itselle täysin vieras ja omasta osaamisalueesta ulkona. Töissä siis kuitenkin äärimmäisen harvoin, se ei olisi järkevää. Tosin.. noh.. töissäkin voi olla fiksua ilmoittaa rehellisesti, kun ei jotain asiaa tai yksityiskohtaa muista, kuin että alkaisi hämäämään ihmisiä.Silloin voi olla hetken päästä ihan suossa..Parhaimmillaan se voikin olla niin, että joku kysyy - ehkä noin yhden kysymyksen, joka saattaa olla monella muullakin mielessä. Kuten kohdasta, joka jäi epäselväksi tai alueen ulkopuolelta.
Pahimmillaan taas joku, joka ei voi ilmeisesti selvittää mitään omalla ajallaan, ilmaisee jokaisen ajatuksensa ääneen - aivan kuin vain hän olisi paikalla. muidenkin aikaa kirjoitti:
Parhaimmillaan se voikin olla niin, että joku kysyy - ehkä noin yhden kysymyksen, joka saattaa olla monella muullakin mielessä. Kuten kohdasta, joka jäi epäselväksi tai alueen ulkopuolelta.
Pahimmillaan taas joku, joka ei voi ilmeisesti selvittää mitään omalla ajallaan, ilmaisee jokaisen ajatuksensa ääneen - aivan kuin vain hän olisi paikalla.Nojoo, joskus nämä ääneenajattelijat ovat kieltämättä vähän haastavia. Niitä löytyy kyllä molemmista sukupuolista. Jos alkaa koko tunti olla yhden opiskelijan showta, voi tietysti kysyä ketä se palvelee. Mutta on aina huomioitava kuitenkin, että on adhd:eitä ym. keskittymishäiriöitä ihmisillä, ei välttämättä tahallista kiusantekoa.
- 6+10
Nimenomaan se aitous on näissä tytöissä se mitä niiltä puuttuu. Ne kyllä tietää että sen huomion saa esittämällä tyhmää, se rooli on vähän jäänyt päälle. Eikä sitten voida enää olla omia itsejään. Huomio on koukuttavaa..
Ne kyllä on aidosti sellasia tuulitunneleita, ettei vaivaa päätään esim. uutisten seuraamiseen, rakentavaan keskusteluun, koska olemalla tyhmä ja sitä kautta herttainen, pääsee ongelmista kuin koira veräjästä.
Meillä yksi samanikäinen nainen töissä (20v) on juuri tätä tyhmänainen -tyyppiä; mistään ei ikinä muka tajuta mitään, ja tämä nainen on aina myöhässä töistä, siis _aina_, mutta saa kaiken anteeksi räpyttelemällä silmiään ja naureskelemmalla "noku hih nukuin pommiin hih ja en saanu autoa käyntiin hihi :))" ... "vooi, mutta eihän sille voi mitään! "
- S Etämies
Tyhmä nainen ei opi käyttämään uutta automaatipesukonetta
Kun mies pyykkää rintsikoita ja pikkareita...............tulee mieleen
tässä on nyt äämällä ketunhäntä kainalossa:D - lifemocker
jos mies hakee seksikumppania niin ei sillä älykkyydellä ole juurikaan merkitystä.
on kuitenkin huomioitava, ettei tälläisten naisten kanssa haluta seurustella - pitääkö paikkansa?
http://www.terve24.fi/blogit/henry-laasanen/miehet-pitavat-tyhmista-ja-keskenkasvuisista-naisista
lukekaa miehet ja kertokaa oma rehellinen näkemys asiaan - ...
helpot ihmiset on vaan......helpompia !!
Kuka perkele sitä jaksaa kotonakin jotain ns. älykästä keskustelua. Ei sellaista jaksa erkkikään.
Kotia kun pääsee, niin haluttaa karistaa kaikenmaailman tekoälykkäät keskustelijat ja muut elämää vaikeuttavat tekijät harteiltaan. Silloin tämä mies painuu verstaalle tekemään käsillään, tai sohvalle telkkaria tuijottamaan ja aivot lyödään narikkaan.
Ei siinä enää mitään lisähaasteita elämään tarvita.
Kun ja jos muija on samanlainen, niin parisuhteen kestää. Sitte illalla naia napautetaan.- 7+19
joo, no jos kokee että elämään ei kaipaa muuta kuin "mitä ostetaan kaupasta" -keskusteluja, niin kaksi tyhmää voi todella tyydyttää toistensa henkisetkin tarpeet.
on hienoa jos ihmisen kanssa voi vaihtaa näkemyksiä, mielipiteitä, ajatuksia.... on hienoa tutustua toiseen ihmiseen. Ja kyllä, tykkään kotonakin jutella, jos tulee joku mielenkiintonen aihe esiin. Rennosti ja mukavasti.
Tyhmät ja yksinkertaiset naiset on tylsiä, ei niistä jaksa kiinnostua jos yhtään kaipaa intensiivistä sisältöä elämäänsä...mutta sänkyyn ne on kyllä naurettavan helppo saada, ei vaadi paljoa "sulla on kauniit silmät" (="pannaaks?") - hiphei..
7+19 kirjoitti:
joo, no jos kokee että elämään ei kaipaa muuta kuin "mitä ostetaan kaupasta" -keskusteluja, niin kaksi tyhmää voi todella tyydyttää toistensa henkisetkin tarpeet.
on hienoa jos ihmisen kanssa voi vaihtaa näkemyksiä, mielipiteitä, ajatuksia.... on hienoa tutustua toiseen ihmiseen. Ja kyllä, tykkään kotonakin jutella, jos tulee joku mielenkiintonen aihe esiin. Rennosti ja mukavasti.
Tyhmät ja yksinkertaiset naiset on tylsiä, ei niistä jaksa kiinnostua jos yhtään kaipaa intensiivistä sisältöä elämäänsä...mutta sänkyyn ne on kyllä naurettavan helppo saada, ei vaadi paljoa "sulla on kauniit silmät" (="pannaaks?")Eikö se ole parisuhteessa hyvä ominaisuus, että saa sänkyyn helposti? Nainen viattomasti kysyy ;)
- 19+3
hiphei.. kirjoitti:
Eikö se ole parisuhteessa hyvä ominaisuus, että saa sänkyyn helposti? Nainen viattomasti kysyy ;)
joo on, jos se on iha ok että se haarojen availu vieraille ukoille jatkuu parisuhteen ulkopuolellakin
No ei kyllä ole. Seksuaalista ja älyllistä haastetta (monimuotoisuutta) pitää olla ja suoranainen tyhmyys latistaa molemmat.
- Oasis
Mielestäni miehet eivät mitenkään erityisen paljon juokse tyhmien naisten perässä, ei ainakaan fiksut miehet.
Satunnaista seuraa etsittäessä kumppanin älykkyydellä ei ehkä ole niin suurta painoarvoa ja silloin vähemmän älykkäät ja "sinisilmäiser" naiset voivat olla helposti hurmattavissa.
Mikäli mies erityisesti etsii tyhmää naista, en keksi sille muuta syytä kuin että joko mies itsekin on älyllisesti rajoittunut tai sitten miehellä on huono itsetunto ja kaipaa rinnalleen naista, jonka tietää olevan älyllisesti itseään alempana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820