Rentoutumiskeinoja

Miten saat rentouduttua parhaiten?

Mä en saa millään tavoin nyt, ajatus menee aina siihen yhteen ja samaan asiaan. Asialle en voi mitään, asian eteen on nyt tehty kaikki. Nyt vaan odotellaan päätöksiä.
Kyseessä ei ole siis mikään kriisi, vaan ihan eräs tärkeä työasia. Joka tulisi avaamaan asioita tai sitten ei.
Eli kun mä menen nukkumaan mun pää on tyhjä siitä asiasta. Mutta kun herään alan vatvoa sitä ja kaikki mahdolliset peikot sekä kauhuskenaariot alkaa pyörii.
Huuhdon aivoja tuonne lenkkipoluille, ja kun iltapäivä tulee alkaa sama vatvominen. Eli en kykene rentoutumaan kun tämä ei jätä rauhaan.
Toisinsanoen mun päässä on pelkoja ja mielikuvitus saa vallan iltasella.
Viikon oli jo tensiosärky päässä, silkasta tuntemattoman pelosta mitä ei ole edes tapahtunut.
Eli kysynkin, miten sinä saat ajatukset pois parhaiten? Tekeminen auttaa vain hetkeksi minulle ja nettikin pahentaa, koska kaivan täältäkin konkurssitiedot etukäteen.
Hulluksi tulemista en pelkää, koska silloin elämäni olisi huoletonta taas.
Vinkkejä kiitos, olen valmis vaikka joogaamaan.

24

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • genio imbossible
      • Mutta kun siitä tulee krapula, ja vatvominen voi alkaa pahempana.

• keenio
        fiona70 kirjoitti:

Mutta kun siitä tulee krapula, ja vatvominen voi alkaa pahempana.

Ei tuu krapulaa, kun pysyy 24/7 jurrissa.

• Parasta terapiaa

Oikeanlainen intiimipalvelu toimii aina.

• ..h..

Postaa alastonkuvia alastonsuomi.com sivustolle.

• candyman can candyma

namusetä suu poikki!

• tykkäääääään

Intialainen päänhieronta ja tulee autuas olo.

• Miten saat rentouduttua parhaiten?

Käymällä hierojalla, tekemällä puutarhaa, sisustamalla, juttelemalla niitä näit joka vie ajatukset pois vakavemmista. Kuuntelemalla musiikkia ja ihan nukkumalla kun nukuttaa.

• Niin, mun persoona ylihuolehtiva. Ajattele mä yölläkin nousin sängystä, katsomaan hengittääkö vauva? harmittaa kun osa vauvaajoistakin meni tarkkailuun, en silloinkaan osannut rentoutua.
        Ja jos oli pikkuflunssaa, valvoin vierellä.....
        Olen tämmöinen.

• fiona70 kirjoitti:

Niin, mun persoona ylihuolehtiva. Ajattele mä yölläkin nousin sängystä, katsomaan hengittääkö vauva? harmittaa kun osa vauvaajoistakin meni tarkkailuun, en silloinkaan osannut rentoutua.
        Ja jos oli pikkuflunssaa, valvoin vierellä.....
        Olen tämmöinen.

Samaa vikaa mussakin. Kyylään hengitystä, mutta pikkuhiljaa alkaa helpottaa. Nytkin on mussukka sylissä ja caps lokilla saa eteen isot kirjaimet. Semmosta se tahtoo olla. Ei se paha ole, että lapsesta huolehtii.

• S Etämies

Suggestoterapiassa rentoutuu hetkessä
      Muitelen kun yleisöluennollan oli pätevä suggesterapeutti ja rentoutti koko
      yleisön 10minuutiksi----sen jälkeen kirkasääninen nuori nainen kiljaisi
      VOI KUN HYVÄ OLO

Aivoille on hyväksi ottaa kerran viikossa päivä, jolloin ei tee mitään muuta
      kuin sattuu huvittamaan-----hoksottimen akku latautuu

Meditointi on hyvä, kun oivaltaa sen yksinkertisuuden
      Ei tarvita mitään jooga-asentoja------on vain paikoillaan ajattelematta myhtään mitään--ei edesyritä ponnistellamielen tyhjetämiseksi
      vaan antaamielen leijua vapaasti

• Oasis

Itsellä valitettavasti samaa vikaa, asiat jää helpolla pyörimään mieleen enkä osaa tarpeeksi tehokkaasti päästää irti.

Viime aikoina olen parhaiten päässyt asioiden pyörittelystä liikunnan avulla. Aina sekään ei onnistu, esim juoksulenkillä liike on niin yksinkertaista, että jää liikaa tilaa miettiä kaikkea. Silloin lisään vauhtia, kun vetää täysillä jää turhat ajatukset taustalle.

Luen myös paljon, vietän aikaa rakkaiden ihmisten parissa ja pyrin tekemään asioita, joista nautin. En silti aina onnistu pääsemään esim. Työasioista eroon vaan ne saattaa vallata mielen vaikka keskellä yötä. Turhauttavaa...

• Itselläni on myös paha tapa pyöritellä ja veivata asioita mielessä. Joskus tuntuu ettei saa mielenrauhaa, pää hajoaa. Ajatukset kiertää ympyrää.
      Usein musiikki rauhoittaa.
      Liikunta auttaa rentoutuman. Kunnollisen hikirääkin jälkeen reipas suihku, mukavat olovaatteet, kupillinen teetä rauhoitta, sekä lisää musiikkia.
      Ainakin itseni kohdalla tämä resepti selkeyttää ajatuksia ja rentouttaa mieltä.

Unohtui sanoa... myös keskusteleminen luotettavan henkilön kanssa avartaa, se auttaa näkemään asioita hieman erilaisesta näkökulmasta.

• S Etämies

Itsesuggestiossa maalaan mieleeni muistoista paikan, jossa on ollut hyvä olla

Palaan uudenvuodenyöhön Karibian playalle ihalemaan täyskuuta, jok merestä heijastuen valaisee tropiikin yön
        señoritan kanssa vilvoittelemme salsasta kuumottavat jalat
        teen kookospähkinään reiän ja bacrdia reikään--nojaamme käsikkäin palmuun
        ja näen kuun heijastuvan neidon tummissa silmissa--silitä kaunista ja hyväntuoksuista tukkaa........nukahdammeja heräämme trooppisten lintujen lauluun

• Perseet olalle. Viikon putken jälkeen pää on taatusti tyhjä.

• siics

Akuuttiin tilanteeseen akuutti apu. Lasi punkkua ataraxin kera. Nukut hyvin, mutta et ole tajuton.

Atarax on vanhanajan kunnon väsyttävä antihistamiini, jolla on myös pelko- ja ahdistustiloja lievittävä vaikutus.

• S Etämies

Äläpäs puoskaroi tuollaisia!!!111!!!
        Atarax purkissa ei ole selkeästi varoitettu, että lasi viiniäkin voi viedä jalat alta
        Yx tunnettu lääkrikään ei aavistanut suorassa tv-lähetyksessä
        Otti vai lasin viiniä Ataraxia syöneenä ruoan kanssa
        Tuli pieni tauko ja kova kushätä--muttei päässyt tuolistaan ja rakko meinas haljetä
        kun haastattelu jatkui--piti kusta housuun:(

• Hullu ukko

Hulluna olo ei ole huoletonta.

Nimimerkki: kokemusta on.

• Rokkabilly jytkettä:
    • Kyöstix

Ottaa lepoasennon ja laittaa kuulokkeet korville ja aloittaa sopivan musiikin kuuntelun tai sitten esim. cd-levyltä jonkun hyvän romaanin kuuntelun.

• No nyt on lääkitys kohillaan....pidä toi:D Mutta pataan tulee heti kun heräät!

• Mulla ulkoilu auttaa parhaiten stressiin. Liikunta siellä mahdollisesti, mutta kun en muutenkaan välitä mistään hiki-liikkumisesta, niin en varsinkaan stressaantuneena. Kävelylenkki, pyöräily, hiihto, pulkkailu, kesällä melominen. Liikunta sisätiloissa ei aja yhtään samaa asiaa.

Jos on pakko olla sisällä, niin kaikenlainen sesonki-luonteinen sisustusnäpertely, kuten nyt vaikka pääsiäiskoristelut, -jutut

Lukeminen (ei miltään sähköiseltä laitteelta, mikä lisää stressiä), esim. kirjan tai lehtien on myös jees.

Iltaisin ei kannata tuijottaa netin näyttöä, sen sininen valo kuulemma heikentää unta. Mulla ei tosin ole koskaan univaikeuksia, ei edes stressantuneena, mut kumminkin.

Ja tietysti sauna.. :) Erittäin tehokas stressin poistaja, kun saunoo oikein pitkän kaavan mukaan, useat löylyt, vilvoittelut, vartalokuorinnat jne.

• Härr Yyberi

SIIDERI

• Olen nyt vapaa.
      Menin ns. "onnettottomana" ja lopen uupuneena nukkumaan eilen, kuten aikaisemminkin.
      Yöllä tapahtui unessa jotakin, mulla oli siinä kaikki saatuna se mitä tarvitsen siinä,edessä. Pointti oli unessa kun mä olin sen homman aivot, eli se toinen ei kyennyt tekemään mitään ilman minua. Vaikka sillä toisella oli se rahoituspuoli kunnossa.
      Istuin valtavan pöydän äärellä ja selostin ääneen mitä pitää tehdä, heräsinkin yhdessä vaiheessa omaan juttuuni.
      Aamulla kun heräsin, oli pakko jatkaa unta. Halusin tietää lopun ja mä näin sen siten että olin voittaja koska idea oli minun. Eli olin koko homman aivot ja kukaan ei voi sitä ottaa multa pois.
      Tänään olen ollut autuaallisessa tilassa, koska ei ole huolen häivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe