Miten saat rentouduttua parhaiten?
Mä en saa millään tavoin nyt, ajatus menee aina siihen yhteen ja samaan asiaan. Asialle en voi mitään, asian eteen on nyt tehty kaikki. Nyt vaan odotellaan päätöksiä.
Kyseessä ei ole siis mikään kriisi, vaan ihan eräs tärkeä työasia. Joka tulisi avaamaan asioita tai sitten ei.
Eli kun mä menen nukkumaan mun pää on tyhjä siitä asiasta. Mutta kun herään alan vatvoa sitä ja kaikki mahdolliset peikot sekä kauhuskenaariot alkaa pyörii.
Huuhdon aivoja tuonne lenkkipoluille, ja kun iltapäivä tulee alkaa sama vatvominen. Eli en kykene rentoutumaan kun tämä ei jätä rauhaan.
Toisinsanoen mun päässä on pelkoja ja mielikuvitus saa vallan iltasella.
Viikon oli jo tensiosärky päässä, silkasta tuntemattoman pelosta mitä ei ole edes tapahtunut.
Eli kysynkin, miten sinä saat ajatukset pois parhaiten? Tekeminen auttaa vain hetkeksi minulle ja nettikin pahentaa, koska kaivan täältäkin konkurssitiedot etukäteen.
Hulluksi tulemista en pelkää, koska silloin elämäni olisi huoletonta taas.
Vinkkejä kiitos, olen valmis vaikka joogaamaan.
Rentoutumiskeinoja
24
139
Vastaukset
- genio imbossible
känni päälle?
http://www.youtube.com/watch?v=bI4UoX7yzDc- keenio
fiona70 kirjoitti:
Mutta kun siitä tulee krapula, ja vatvominen voi alkaa pahempana.
Ei tuu krapulaa, kun pysyy 24/7 jurrissa.
- Parasta terapiaa
Oikeanlainen intiimipalvelu toimii aina.
- ..h..
Postaa alastonkuvia alastonsuomi.com sivustolle.
- candyman can candyma
namusetä suu poikki!
- tykkäääääään
Intialainen päänhieronta ja tulee autuas olo.
Miten saat rentouduttua parhaiten?
Käymällä hierojalla, tekemällä puutarhaa, sisustamalla, juttelemalla niitä näit joka vie ajatukset pois vakavemmista. Kuuntelemalla musiikkia ja ihan nukkumalla kun nukuttaa.Niin, mun persoona ylihuolehtiva. Ajattele mä yölläkin nousin sängystä, katsomaan hengittääkö vauva? harmittaa kun osa vauvaajoistakin meni tarkkailuun, en silloinkaan osannut rentoutua.
Ja jos oli pikkuflunssaa, valvoin vierellä.....
Olen tämmöinen.fiona70 kirjoitti:
Niin, mun persoona ylihuolehtiva. Ajattele mä yölläkin nousin sängystä, katsomaan hengittääkö vauva? harmittaa kun osa vauvaajoistakin meni tarkkailuun, en silloinkaan osannut rentoutua.
Ja jos oli pikkuflunssaa, valvoin vierellä.....
Olen tämmöinen.Samaa vikaa mussakin. Kyylään hengitystä, mutta pikkuhiljaa alkaa helpottaa. Nytkin on mussukka sylissä ja caps lokilla saa eteen isot kirjaimet. Semmosta se tahtoo olla. Ei se paha ole, että lapsesta huolehtii.
- S Etämies
Suggestoterapiassa rentoutuu hetkessä
Muitelen kun yleisöluennollan oli pätevä suggesterapeutti ja rentoutti koko
yleisön 10minuutiksi----sen jälkeen kirkasääninen nuori nainen kiljaisi
VOI KUN HYVÄ OLO
Aivoille on hyväksi ottaa kerran viikossa päivä, jolloin ei tee mitään muuta
kuin sattuu huvittamaan-----hoksottimen akku latautuu
Meditointi on hyvä, kun oivaltaa sen yksinkertisuuden
Ei tarvita mitään jooga-asentoja------on vain paikoillaan ajattelematta myhtään mitään--ei edesyritä ponnistellamielen tyhjetämiseksi
vaan antaamielen leijua vapaasti - Oasis
Itsellä valitettavasti samaa vikaa, asiat jää helpolla pyörimään mieleen enkä osaa tarpeeksi tehokkaasti päästää irti.
Viime aikoina olen parhaiten päässyt asioiden pyörittelystä liikunnan avulla. Aina sekään ei onnistu, esim juoksulenkillä liike on niin yksinkertaista, että jää liikaa tilaa miettiä kaikkea. Silloin lisään vauhtia, kun vetää täysillä jää turhat ajatukset taustalle.
Luen myös paljon, vietän aikaa rakkaiden ihmisten parissa ja pyrin tekemään asioita, joista nautin. En silti aina onnistu pääsemään esim. Työasioista eroon vaan ne saattaa vallata mielen vaikka keskellä yötä. Turhauttavaa... Itselläni on myös paha tapa pyöritellä ja veivata asioita mielessä. Joskus tuntuu ettei saa mielenrauhaa, pää hajoaa. Ajatukset kiertää ympyrää.
Usein musiikki rauhoittaa.
Liikunta auttaa rentoutuman. Kunnollisen hikirääkin jälkeen reipas suihku, mukavat olovaatteet, kupillinen teetä rauhoitta, sekä lisää musiikkia.
Ainakin itseni kohdalla tämä resepti selkeyttää ajatuksia ja rentouttaa mieltä.
Unohtui sanoa... myös keskusteleminen luotettavan henkilön kanssa avartaa, se auttaa näkemään asioita hieman erilaisesta näkökulmasta.- S Etämies
Itsesuggestiossa maalaan mieleeni muistoista paikan, jossa on ollut hyvä olla
Palaan uudenvuodenyöhön Karibian playalle ihalemaan täyskuuta, jok merestä heijastuen valaisee tropiikin yön
señoritan kanssa vilvoittelemme salsasta kuumottavat jalat
teen kookospähkinään reiän ja bacrdia reikään--nojaamme käsikkäin palmuun
ja näen kuun heijastuvan neidon tummissa silmissa--silitä kaunista ja hyväntuoksuista tukkaa........nukahdammeja heräämme trooppisten lintujen lauluun
Perseet olalle. Viikon putken jälkeen pää on taatusti tyhjä.
- siics
Akuuttiin tilanteeseen akuutti apu. Lasi punkkua ataraxin kera. Nukut hyvin, mutta et ole tajuton.
Atarax on vanhanajan kunnon väsyttävä antihistamiini, jolla on myös pelko- ja ahdistustiloja lievittävä vaikutus.- S Etämies
Äläpäs puoskaroi tuollaisia!!!111!!!
Atarax purkissa ei ole selkeästi varoitettu, että lasi viiniäkin voi viedä jalat alta
Yx tunnettu lääkrikään ei aavistanut suorassa tv-lähetyksessä
Otti vai lasin viiniä Ataraxia syöneenä ruoan kanssa
Tuli pieni tauko ja kova kushätä--muttei päässyt tuolistaan ja rakko meinas haljetä
kun haastattelu jatkui--piti kusta housuun:(
- Hullu ukko
Hulluna olo ei ole huoletonta.
Nimimerkki: kokemusta on. - Rokkabilly jytkettä:
.
Rokka billy rules oukei
http://youtu.be/kALK4kgqJJo
Har!
. - Kyöstix
Ottaa lepoasennon ja laittaa kuulokkeet korville ja aloittaa sopivan musiikin kuuntelun tai sitten esim. cd-levyltä jonkun hyvän romaanin kuuntelun.
Mulla ulkoilu auttaa parhaiten stressiin. Liikunta siellä mahdollisesti, mutta kun en muutenkaan välitä mistään hiki-liikkumisesta, niin en varsinkaan stressaantuneena. Kävelylenkki, pyöräily, hiihto, pulkkailu, kesällä melominen. Liikunta sisätiloissa ei aja yhtään samaa asiaa.
Jos on pakko olla sisällä, niin kaikenlainen sesonki-luonteinen sisustusnäpertely, kuten nyt vaikka pääsiäiskoristelut, -jutut
Lukeminen (ei miltään sähköiseltä laitteelta, mikä lisää stressiä), esim. kirjan tai lehtien on myös jees.
Iltaisin ei kannata tuijottaa netin näyttöä, sen sininen valo kuulemma heikentää unta. Mulla ei tosin ole koskaan univaikeuksia, ei edes stressantuneena, mut kumminkin.
Ja tietysti sauna.. :) Erittäin tehokas stressin poistaja, kun saunoo oikein pitkän kaavan mukaan, useat löylyt, vilvoittelut, vartalokuorinnat jne.- Härr Yyberi
SIIDERI
Olen nyt vapaa.
Menin ns. "onnettottomana" ja lopen uupuneena nukkumaan eilen, kuten aikaisemminkin.
Yöllä tapahtui unessa jotakin, mulla oli siinä kaikki saatuna se mitä tarvitsen siinä,edessä. Pointti oli unessa kun mä olin sen homman aivot, eli se toinen ei kyennyt tekemään mitään ilman minua. Vaikka sillä toisella oli se rahoituspuoli kunnossa.
Istuin valtavan pöydän äärellä ja selostin ääneen mitä pitää tehdä, heräsinkin yhdessä vaiheessa omaan juttuuni.
Aamulla kun heräsin, oli pakko jatkaa unta. Halusin tietää lopun ja mä näin sen siten että olin voittaja koska idea oli minun. Eli olin koko homman aivot ja kukaan ei voi sitä ottaa multa pois.
Tänään olen ollut autuaallisessa tilassa, koska ei ole huolen häivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770