19 päivän paasto/laihdutus - kuinka monta kiloa saisin pois?

Aloittaja-tyttö

Hei kaikki!

Kertokaapas - mikä olisi realistinen kilojen pudotusmäärä 19 päivässä?

Ja nimenomaan tuossa ajassa, koska vain 19 päivää on minulla aikaa hoikistua.

19 päivän päästä minulla on todella tärkeä päivä edessä, olen koko päivän ihmisten "pällisteltävänä" ja esiinnyn ihmisten edessä. Ja koska tässä talven aikana olen nyt ikävästi herkutellut aaaaivan liikaa, on noita kiloja muutama tullut, ja nyt tahtoisin saada niitä pois. Niin olisi kiva tietää, kuinka monta kiloa voisin tuossa ajassa about saada pois. Mitä mieltä olette?

(Huom! Tiedän hyvin, että tämä on vain väliaikainen painonpudotus. Jos tahdon pysyviä muutoksia, täytyy minun tehdä elämäntapamuutoksia ja pitkän tähtäimen muutoksia. Mutta nyt haenkin tähän hätään kertaluontoista, lyhytaikaista painonpudotusta tärkeän päivän vuoksi!)

Ja miten ITSE tiputtaisitte ne kilot? Mitä tekisitte? Mitä syömällä? Vai pelkkiä nesteitä? Ja kuinka monta kaloria/pvä?

Olen 170 cm ja 70 kg nainen. : )

Kiitos kaikille avusta!

4

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dkkdkdkk

      Mä pitäisin 10 päivän vesipaaston jollonka sulla tippuisin arviolta 7kg :)

      • 5 vrk paastonnut

        Tuosta on osa nestettä, rasvaa ei lähde tietenkään noin paljon. Osa painosta tulee takaisin, kun hiilihydraattivarastot taas täyttyvät paaston jälkeen.


    • Aloittaja-tyttö

      Kiitos paljon vastauksesta!! :)

      Tätä itsekin mietin. Ja toinen vaihtoehto olisi tuo vaahterasiirappi-paasto..

      Olisiko muita vinkkejä?

      Kiitos vielä ekalle vastaajalle! :)

      Ja todellakin tuollainen 5-7 kg riittää minulle pudotukseksi oikein hyvin! En enempää edes tahdo laihtua.

    • pystyraitaa

      Hyväksy itsesi. Ei tuossa ajassa mitään ihmeitä saa aikaa. Liikuntaa. Vihanneksia, etenkin porkkanoita, jolloin kasvojen väri paranee. Kävele auringonssa.
      Tee se minkä huolellisella ravinnon valinnalla ja liikunnalla voit saada aikaan.
      Koeta vaatetuksella saada itsesi näyttämään vähemmän pyöreältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe