Hei kaikki!
Kertokaapas - mikä olisi realistinen kilojen pudotusmäärä 19 päivässä?
Ja nimenomaan tuossa ajassa, koska vain 19 päivää on minulla aikaa hoikistua.
19 päivän päästä minulla on todella tärkeä päivä edessä, olen koko päivän ihmisten "pällisteltävänä" ja esiinnyn ihmisten edessä. Ja koska tässä talven aikana olen nyt ikävästi herkutellut aaaaivan liikaa, on noita kiloja muutama tullut, ja nyt tahtoisin saada niitä pois. Niin olisi kiva tietää, kuinka monta kiloa voisin tuossa ajassa about saada pois. Mitä mieltä olette?
(Huom! Tiedän hyvin, että tämä on vain väliaikainen painonpudotus. Jos tahdon pysyviä muutoksia, täytyy minun tehdä elämäntapamuutoksia ja pitkän tähtäimen muutoksia. Mutta nyt haenkin tähän hätään kertaluontoista, lyhytaikaista painonpudotusta tärkeän päivän vuoksi!)
Ja miten ITSE tiputtaisitte ne kilot? Mitä tekisitte? Mitä syömällä? Vai pelkkiä nesteitä? Ja kuinka monta kaloria/pvä?
Olen 170 cm ja 70 kg nainen. : )
Kiitos kaikille avusta!
19 päivän paasto/laihdutus - kuinka monta kiloa saisin pois?
4
334
Vastaukset
- Dkkdkdkk
Mä pitäisin 10 päivän vesipaaston jollonka sulla tippuisin arviolta 7kg :)
- 5 vrk paastonnut
Tuosta on osa nestettä, rasvaa ei lähde tietenkään noin paljon. Osa painosta tulee takaisin, kun hiilihydraattivarastot taas täyttyvät paaston jälkeen.
- Aloittaja-tyttö
Kiitos paljon vastauksesta!! :)
Tätä itsekin mietin. Ja toinen vaihtoehto olisi tuo vaahterasiirappi-paasto..
Olisiko muita vinkkejä?
Kiitos vielä ekalle vastaajalle! :)
Ja todellakin tuollainen 5-7 kg riittää minulle pudotukseksi oikein hyvin! En enempää edes tahdo laihtua. - pystyraitaa
Hyväksy itsesi. Ei tuossa ajassa mitään ihmeitä saa aikaa. Liikuntaa. Vihanneksia, etenkin porkkanoita, jolloin kasvojen väri paranee. Kävele auringonssa.
Tee se minkä huolellisella ravinnon valinnalla ja liikunnalla voit saada aikaan.
Koeta vaatetuksella saada itsesi näyttämään vähemmän pyöreältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va296569Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko735197Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934805Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64629Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694478Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184058Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544017Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1313920Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213520Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173337