19 päivän paasto/laihdutus - kuinka monta kiloa saisin pois?

Aloittaja-tyttö

Hei kaikki!

Kertokaapas - mikä olisi realistinen kilojen pudotusmäärä 19 päivässä?

Ja nimenomaan tuossa ajassa, koska vain 19 päivää on minulla aikaa hoikistua.

19 päivän päästä minulla on todella tärkeä päivä edessä, olen koko päivän ihmisten "pällisteltävänä" ja esiinnyn ihmisten edessä. Ja koska tässä talven aikana olen nyt ikävästi herkutellut aaaaivan liikaa, on noita kiloja muutama tullut, ja nyt tahtoisin saada niitä pois. Niin olisi kiva tietää, kuinka monta kiloa voisin tuossa ajassa about saada pois. Mitä mieltä olette?

(Huom! Tiedän hyvin, että tämä on vain väliaikainen painonpudotus. Jos tahdon pysyviä muutoksia, täytyy minun tehdä elämäntapamuutoksia ja pitkän tähtäimen muutoksia. Mutta nyt haenkin tähän hätään kertaluontoista, lyhytaikaista painonpudotusta tärkeän päivän vuoksi!)

Ja miten ITSE tiputtaisitte ne kilot? Mitä tekisitte? Mitä syömällä? Vai pelkkiä nesteitä? Ja kuinka monta kaloria/pvä?

Olen 170 cm ja 70 kg nainen. : )

Kiitos kaikille avusta!

4

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dkkdkdkk

Mä pitäisin 10 päivän vesipaaston jollonka sulla tippuisin arviolta 7kg :)

• 5 vrk paastonnut

Tuosta on osa nestettä, rasvaa ei lähde tietenkään noin paljon. Osa painosta tulee takaisin, kun hiilihydraattivarastot taas täyttyvät paaston jälkeen.

• Aloittaja-tyttö

Kiitos paljon vastauksesta!! :)

Tätä itsekin mietin. Ja toinen vaihtoehto olisi tuo vaahterasiirappi-paasto..

Olisiko muita vinkkejä?

Kiitos vielä ekalle vastaajalle! :)

Ja todellakin tuollainen 5-7 kg riittää minulle pudotukseksi oikein hyvin! En enempää edes tahdo laihtua.

• pystyraitaa

Hyväksy itsesi. Ei tuossa ajassa mitään ihmeitä saa aikaa. Liikuntaa. Vihanneksia, etenkin porkkanoita, jolloin kasvojen väri paranee. Kävele auringonssa.
      Tee se minkä huolellisella ravinnon valinnalla ja liikunnalla voit saada aikaan.
      Koeta vaatetuksella saada itsesi näyttämään vähemmän pyöreältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      70
      3287
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1068
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      895
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34