http://happypleasure.blogspot.fi
Toivon mielipiteitä blogiini asiastani !
Mielipiteitä?
4
156
Vastaukset
- Harkintaa mukaan
Toivottavasti tytöt eivät tee mitään,mitä saa katua!!! Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi koskaan!
Itse olen vaimo ja aikuisen lapsen äiti - Sp -57
Siis mitä mielipiteitä? Lapsellista kirjoitusta ja noitahan on pilvin pimein. Pitäisi olla jotain kiinnostavaa, erilaista.
Itse olen 55-vuotias nainen ja onhan se kivaa saada olla haluttu. Mutta kun se on liian yksinkertaista. Nainenhan saa kenet miehen tahansa. Ja miehet panevat ketä tahansa. Mikä Sinun kertomuksessasi oli jotenkin erilaista? - säälttävätapaus
Oikein tylsää luettavaa.Tätä kakkaa tulee jo monesta tuutista.
Ihan oman elämäsi vain pilaat kuksimalla vanhoja ukkoja.Ketään ei kiinnosta, jos olet täysi-ikäinen.Jos ala-ikäinen, pyydä äitiäsi lukemaan blogisi.Toivottavasti sosiaaliväki ottaa asiasi hoitaakseen.
Kannattaa tyydyttää huomiohakuisuus toisin tavoin.Näin vaan pilaat itsesi. - Päiväkirja ok
Kirjottakaa ihmeessä tarkkaa päiväkirjaa ja blogeja, kaikki kakkoset. Kaikki pvm:t, miehen vaatteet ja valheet, tapaamisajat ja -paikat ylös vaan. Kun mies jättää ja tulee itkun aika, blogilla on sitten helppo käräyttää vaimolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018234- 565122
- 244767
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274680Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364490Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744397- 623963
- 423605
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402894- 452599