MINKÄLAISEN NAISEN MIES YLEENSÄ HALUAA?

oip1

Minkälaisen naisen mies yleensä haluaa?

Sosiaalisen, kauniin, laihan, hyvin pukeutuvan, röyhkeän, ylimielisen kananko?

Miten käy ujon, kiltin ja kauniin, vähävaraisen muodokkaan tavallisen naisen?

Kommentoikaa =o)

19

975

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -OTK-

En tiedä muista, mutta minulle kelpaisi paremmin kuin hyvin ujo, kiltti ja vähävarainen "tavallinen" nainen.

• Dino Rex

"Sosiaalisen, kauniin, laihan, hyvin pukeutuvan, röyhkeän, ylimielisen kananko?"

Jos jätetään noi kaksi vikaa pois, niin sillä pääsee jo pitkälle. Tosin aloitusviestisi perusteella epäilen että sulla on noi kaks vikaa ominaisuutta jossain määrin, joten kannattaa myös niistä yrittää hankkiutua eroon.

• mies32

Sosiaalinen, kaunis, laiha, hyvin pukeutuva, muodokas, kiltti tavis on hyvä alku. Eikä se ujouskaan haittaa jos jollain konstilla alkuun päästään, eikä ujous ole sairaalloista, elämää estävää laatua.

• gnghnmhgm hm h

Yksi seksikkäimmistä piirteistä miehessä on mielestäni, että hän sietää naisessa ujoutta. Että itsestä tuntuu naisena, että voi olla oma itsensä ja ujo ja hermostunut, eikä se haittaa miestä, ettei tarvitse esittää coolia. Sellainen mies tuntuu hirveän miehekkäältä ja itsevarmalta.

Miesten kannattaisi siis ehdottomasti sanoa jotain sen tyyppistä sallivaa kommenttia, jos huomaavat olevansa ujon naisen kanssa, että nainen saa tuon positiivisen viestin. Heittää jotain, että ujous on naisessa viehättävää tms ja hymyillä rohkaisevasti päälle. Vakuutan, että ko. nainen pitää miestä sen jälkeen lähes loistavaan haarniskaan pukeutuneena sankarina.

• veiju

räkä poskella örveltävän aivottoman bilehile-valkoroskahuoran.

• haluan ujon, kiltin, köyhän, kaunis saa olla, tavis naisen. Muodoilla nyt ei niin merkitystä kunhan luonne on kiva.

• Oudoksuu

Miks sä köyhän naisen haluat? Miksi ylipäätänsä pitää ottaa toisen varaallisuus esille? Mitä pahaa jos nainen on rikas?

• Oudoksuu kirjoitti:

Miks sä köyhän naisen haluat? Miksi ylipäätänsä pitää ottaa toisen varaallisuus esille? Mitä pahaa jos nainen on rikas?

Ei rikkaudessa mitään pahaa ole. Naiset aina valittaa et pitää tavoitella sitä samantasoista naista. Eli köyhä kelpaa mulle. Ja rikas nainen tuskin ottais miestä jolla ei ole paljon rahaa. Kaunis nainenkaan ei ota rumaa miestä samalla ajatuksella. Miten se köyhyys siten määritellään. Afrikkalaiset on köyhiä, niillä ei ole televisiota eikä puhdasta vettä ja ruokaakin niillä on vähänlaisesti. Mä pärjään omillani kyllä, en tarvii rikkaan naisen rahoja et tuskin olen nälkään kuolemassa.
        En mä sano itteeni köyhäksi siinä mielessä, parempi sana on vähävarainen.

• silti hetken huumaa

Mie olen ujo, kiltti, perusrahoissa, kaunis, mukava, ja tavallinen nuori nainen enkä anna helposti ja kaikki miehet ovat tehneet paskasesti. Viimeisimmälläkin paljastui olevan tyttöystävä....:(

pitäis vissiin muuttua.......

• Oot just täydellinen minulle. Minä oon varmana sinkku ja kohtelen naista hyvin, en juopottele joka viikonloppu ja vietän mielelläni aikaa naisen kanssa.

• Hiiri mieheksi

Hyvät käytöstavat omaavan älykkään ja itsenäisen naisen, joka osaa myös pitää itsestään huolta kohtuullisesti. Ulkonäöllisesti vaatimukset ovat vähän niin ja näin. Tietysti ulkonäöllä on merkitystä koska ihmiset ovat visuaalisia olentoja. Painoltaan nainen saisi olla terveessä painossa eli ei mitään riisitikkuja mutta ei sitten mitään liian lihavaakaan. Pituudella nyt ei välttämättä ole niin suurta merkitystä. Kiinnostuksen kohteina ja harrastuksina voisi olla jotain muutakin kuin viikonloppuisin siiderin lipittäminen ja vittusaatanan huutelu aamuöisessä taksijonossa korkkarit käsissä. Yleinen elämänhallinta on myös sellainen ominaisuus jota olisi hyvä olla. Eli siis tuhansien eurojen ulosottovelat eivät herätä valtavasti kiinnostusta.

Valitettavasti suomesta tuntuu olevan lähes mahdottomuus tavata yllä olevia ominaaisuuksia omaavia naisia. Itse olen jo lähempänä kolmekymmentä ja ne parhaat on jo varattu. Sinkkuna oleville on niin kova kysyntä ettei siinä kilpailussa tahdo oikein olla ujohkolla ja hiljaisella miehellä olla mahdollisuuksia.

Varsinkin nykyfeministien kautta naisille syötetään jatkuvasti viestiä siitä, että naisen/tytön ei kuulu olla ns. "kiltti tyttö". 2000-luvun alun kärkifeministit pukivat päällensä "vittu haisee hyvälle" t-paidan, käyttivät ronskia kieltä ja vetivät kovemmat kännit kuin yksikään mies. Jotenkin minun on ollut vaikea ymmärtää sitä, että miksi näiden Rosa Meriläisten käsitys vahvasta naisesta on sellain nainen joka käyttäytyy kuin mikäkin ammattikoulun keskeyttänyt urpo. Se, että naiset olivat aikanaan paremmin käyttäytyviä kuin miehet on koettu huonoksi asiaksi ja nyt tavoitellaan toista ääripäätä. Käytöstavoilla ei mielestäni ole mitään tekemistä minkään alistumisen kanssa vaan ne ovat vain osoitus siitä, että ihminen on edes jollain tavalla fiksu ja osaa ottaa myös muut ihmiset huomioon.

Minä toivon siis hyvin käyttäytyvää tasapainoista ihmistä, jonka kanssa voisi käydä järkeviä keskusteluja, samalla kun aamuaurinko heijastaa varjoja keittiön pöydälle. Taitaa olla vain liikaa pyydetty.

• pölkkyjanuija

Hieno kuvaus ja vastaus. Toivon, että kohtaat tuon tyyppisen naisen ja pääsette alkuun. Missä minun arvostelukyky ja järki onkaan juoksennellu, koska ei tämmöinen eläjä ole vastaan tullut. Ok... olen juossu väärissä paikoissa. Koetan muuttaa tyyliä, jos vaikka saisi yllä olevan tyyppisen naisen tai miehen, ihan kaveriksikin vaan.

• Pilviprinssi

Kivan & söpön mussukan. Älykkyys on myös plussaa.
      Olisi myös kiva että maailmankuva ja -katsomus olisi edes jollain tapaa samankaltainen, omia mielipiteitä saa ja pitää kuitenkin olla.

• Aito mies

Jos näistä kahdesta pitää valita niin varmaankin jälkimmäisen. Röyhkeyttä ja ylimielisyyttä on vaikeaa sietää pidemmän päälle.

• Lifeblocker

Veikkaan että aloittaja on pikemminkin ujo, vähävarainen, muodokas, röyhkeä ja ylimielinen kana. Ei kiltti tai kaunis nainen kirjoittaisi tuollaista avausta.

• ----

Mukava, kainaloon sopiva, vois välillä sihistä silloin tällöin, leppyis helposti ja tärkein tulis toimeen miun kanssa. Aito oma itsensä.Ei katso ylös, eikä alas toisia ihmisiä.

• eräs kunnon mies

Kunnollinen, sporttinen ja semmonen perus nätti tyttö. Muita mukavuuksia mukava ja vähän saa ujoki olla. Missä päin suomea voisi tälläiseen törmätä?

• Selvähän tuo

Sopivasti sosiaalinen, nätti, hoikka ja vähärasvainen (vai mitä siinä luki), siististi pukeutuva tavallinen nainen.

• Diisseli

Mies haluaa "oman näköisensä" naisen. Varakas, tyylitajuinen ja muutenkin itsestään huolehtiva määrätietoinen mies haluaa vastaavanlaisen naisen. Gootit yleensä seurustelee goottien kanssa tms.. Katso peiliin ja arvio rehellisesti itseäsi! Vastakohdat täydentävät toisiaan -ei pidä paikkaansa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe