mikä miestä riivaa...

minä

tutustuin mukavan oloiseen mieheen reilu puoli vuotta sitten. Se mitä silloin tapahtu oli pelkkä yhden yön juttu, yhteyttä kyllä pidettiin. päätin ottaa välimatkaa aikoinaan koska selväähän se on että jos aikanaan menisi ihastumaan niin loukatuksi tulis - sehän ei kannata jos mies on vain yhtä asiaa vailla (pillua). Eli jatkoin omia polkuja ja joskus sattumalta törmäiltiin samoissa piireissä. Leikin välinpitämätöntä, jotenki sitä alkoi tuntemaan jotain tätä ihmistä kohtaan :/
jätkän käytös oli samanlaista myös minua kohtaan, kummatkin tavallaan mökötti eikä uskaltanut lähestyä toista. Juttelu oli yhtä naljailua...
pari viikkoa sitten osuttiin taas yhteisen kaverin kotiin juomaan, leikin TAAS viileää. huvitti kun jätkä seurasi pokkana perässä. En kuitenkaan hellittäny, toverillisesti vaan juttelin :)
myöhemmin tyyppi sitten rohkeni yrittää koskettaa. halusi minua mukaan jatkoille jne. ihmettelen sitä että joko jätkän pitää olla tosi päissään tai sitten kahden kesken että uskaltaa lähestyä minua.
Tahtoisin tietää mitä tämän tyypin päässä liikkuu ettei tule väärinkäsityksiä jos vaikka rohkenen joskus tulla hieman vastaan :)
olis ehkä parempi lopettaa tämä pelaaminen ja etsiä itselle kunnon mies. mutta ihmiset :) laittakaas mielipiteitä siitä mitä tämän miehen päässä voisi liikkua.

11

1760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttu

      Viinahan sen päässä liikkui ja kutitteli seksikeskusta. Jos ei selvin päin ehdota, unohda koko mies.

      • minä

        ...en halunnut alkaa millekään. :)


    • mungo

      ...yleensä nainen.

    • hoitoon

      Lopettakaa se viinan kanssa läträäminen niin saatatte joskus löytää itsenne tervehenkisestä parisuhteesta.

    • Taneli

      olevan pelaamista puolin ja toisin. Mies näkee sinun selvästi pelaavan ja vastaa samalla mitalla takaisin. Mitä sitten on miehen pelaamisen takana, luulisimpa hänen päässä liikkuvan samoja ajatuksia kuin sinunkin päässäsi, joten jos tiedät mitä omassa päässäsi liikkuu, niin toden näköisesti miehen päässä liikkuu hyvin samankaltaisia ajatuksia.

      Se että ryhtyy yleensäkin pelaamaan eikä kerro suoremmin tavoitteistaan vastapuolta kohtaan, se johtuu useimmin torjutuksi tulemisen pelosta ja näin pystyy säilyttämään kasvonsa.
      Kuitenkin kiinnostusta vastapuoleen on olemassa, sillä pelkästään vedätyksen ilota harvemmin pelataan.

      • minä

        luulen että mies tietää minun pelaavani, se on nähnyt kolme puolta minusta - lämpimän ja kiltin ihmisen, ihmisen joka ei ole kiinnostunut toisesta ja lopuksi tämän mitä nyt olen sitä kohtaan. itse pelkään torjutuksi tulemista aivan kamalasti :)
        tiedä sitten näkeekö mies minut saaliina, eli mitä vaikempi, sitä parempi. satun tietämään että entinen naisystävä petti kyseistä miestä, voisiko se olla tehnyt jälkensä tyyppiin(?).
        Ihmettelen vain sitä että joka kerta kun törmätään niin miehen käytös heittää laidasta laitaan, joskus mukava ja asiallinen, toisinaan vittuileva sika, kahden kesken aivan muuta kuin väen paljoudessa. mutta roolihan tässä on itse kullakin päällä :)


      • Taneli
        minä kirjoitti:

        luulen että mies tietää minun pelaavani, se on nähnyt kolme puolta minusta - lämpimän ja kiltin ihmisen, ihmisen joka ei ole kiinnostunut toisesta ja lopuksi tämän mitä nyt olen sitä kohtaan. itse pelkään torjutuksi tulemista aivan kamalasti :)
        tiedä sitten näkeekö mies minut saaliina, eli mitä vaikempi, sitä parempi. satun tietämään että entinen naisystävä petti kyseistä miestä, voisiko se olla tehnyt jälkensä tyyppiin(?).
        Ihmettelen vain sitä että joka kerta kun törmätään niin miehen käytös heittää laidasta laitaan, joskus mukava ja asiallinen, toisinaan vittuileva sika, kahden kesken aivan muuta kuin väen paljoudessa. mutta roolihan tässä on itse kullakin päällä :)

        torjutuksi tulemista, sillä eihän se todellakaan itsetuntoa kohota.
        Kuitenkin pelon pystyy pitämään kohtuullisena, kun hyväksyy sen tosiasian, että toimivan parisuhteen muodostuminen ei ole aivan simppeli juttu, vaan todennäköisesti joutuu tutustumaan hyvin moniin ihmisiin ennen kun törmää sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa molemmat kokevat samanlaisen vahvan kipinän ja yhteen kuuluvuuden tunteen. Usein vain toinen tuntee kipinän ja toinen ei sitä tunne, vaikka pitääkin toista muuten ihan kivana ihmisenä.
        Ajan mittaan sitä huomaa, varinkin jos toispuolisia ihastumisia sattuu puolin ja toisin, tällöin huomaa ettei se torjutuksi tuleminen niin kauheaa olekaan, sillä kysymys ei ole mistään viasta itsestä tai toisessa, vaan sen tarvittavan kipinän puutteesta, joskus kipinän voi helpostikin sanoa mistä se johtuu, toisinaan se on täysi mysteeri.

        Aika huolestuttava piirre on ajottainen sikamainen käytös miehessä, mikä tietysti voi johtua katkeruudesta edellisestä suhteesta, joskin sikamaisuus luonteessa on saattanut johtaa pettämiseen ja eroon jo edellisessä suhteessa, joten se voi olla pysyvä piirre.

        Ajattelin hänen poukkoilevan käytöksen heiluvan syvän kiinnostuksen ja välinpitämättämyyden välillä.

        Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ainakin minua häiritsi paljon jos huomasin naisen pelaavan ja aluksi vastasin samalla mitalla, mutta luovuin pelaamisesta, koska en halunnut suhdetta naiseen jonka kanssa yhdessäolo olisi jatkossakin pelaamista, eli pidin pelaamista naisella aika huonona piirteenä, joten suosittelisin sen lopettamista, koska se vaikeuttaa toisen todellisen olemuksen selvittämistä ja sehän on kuitenkin tärkeintä parisuhdetta luodessa.
        Tällöin suhteen kehitys on nopeampaa molempiin suuntiin, siis myös torjumisen suhteen, mutta silloinkin siinäkin on se etu, että pääsee etsimään uusia mahdollisuuksia, eikä roiku turhaan toivottomassa suhteessa kenties hyvinkin pitkään.

        Eli pyri jatkossa olemaan enemmän oma itsesi ja vähennä pelaamista tai härnäämistä, sillä härnäämisestä pelaamisessa on pitkälti kysymys.
        Sikamaisen käytöksen takia ole kuitenkin varovainen, mikäli sikamaisuus ei vähene pelaamisen lopettamisella piakkoin, niin se lienee liian syvässä hänessä, jolloin kannattaisi luopua ajatuksesta suhteen luomiseksi hänen kanssaan ja etsiä uusia mahdollisuuksia toisista ihmisistä.


      • hannele
        Taneli kirjoitti:

        torjutuksi tulemista, sillä eihän se todellakaan itsetuntoa kohota.
        Kuitenkin pelon pystyy pitämään kohtuullisena, kun hyväksyy sen tosiasian, että toimivan parisuhteen muodostuminen ei ole aivan simppeli juttu, vaan todennäköisesti joutuu tutustumaan hyvin moniin ihmisiin ennen kun törmää sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa molemmat kokevat samanlaisen vahvan kipinän ja yhteen kuuluvuuden tunteen. Usein vain toinen tuntee kipinän ja toinen ei sitä tunne, vaikka pitääkin toista muuten ihan kivana ihmisenä.
        Ajan mittaan sitä huomaa, varinkin jos toispuolisia ihastumisia sattuu puolin ja toisin, tällöin huomaa ettei se torjutuksi tuleminen niin kauheaa olekaan, sillä kysymys ei ole mistään viasta itsestä tai toisessa, vaan sen tarvittavan kipinän puutteesta, joskus kipinän voi helpostikin sanoa mistä se johtuu, toisinaan se on täysi mysteeri.

        Aika huolestuttava piirre on ajottainen sikamainen käytös miehessä, mikä tietysti voi johtua katkeruudesta edellisestä suhteesta, joskin sikamaisuus luonteessa on saattanut johtaa pettämiseen ja eroon jo edellisessä suhteessa, joten se voi olla pysyvä piirre.

        Ajattelin hänen poukkoilevan käytöksen heiluvan syvän kiinnostuksen ja välinpitämättämyyden välillä.

        Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ainakin minua häiritsi paljon jos huomasin naisen pelaavan ja aluksi vastasin samalla mitalla, mutta luovuin pelaamisesta, koska en halunnut suhdetta naiseen jonka kanssa yhdessäolo olisi jatkossakin pelaamista, eli pidin pelaamista naisella aika huonona piirteenä, joten suosittelisin sen lopettamista, koska se vaikeuttaa toisen todellisen olemuksen selvittämistä ja sehän on kuitenkin tärkeintä parisuhdetta luodessa.
        Tällöin suhteen kehitys on nopeampaa molempiin suuntiin, siis myös torjumisen suhteen, mutta silloinkin siinäkin on se etu, että pääsee etsimään uusia mahdollisuuksia, eikä roiku turhaan toivottomassa suhteessa kenties hyvinkin pitkään.

        Eli pyri jatkossa olemaan enemmän oma itsesi ja vähennä pelaamista tai härnäämistä, sillä härnäämisestä pelaamisessa on pitkälti kysymys.
        Sikamaisen käytöksen takia ole kuitenkin varovainen, mikäli sikamaisuus ei vähene pelaamisen lopettamisella piakkoin, niin se lienee liian syvässä hänessä, jolloin kannattaisi luopua ajatuksesta suhteen luomiseksi hänen kanssaan ja etsiä uusia mahdollisuuksia toisista ihmisistä.

        olet täysin oikeassa. Pelaaminen on raastavaa molemmille, eikä sillä saa kuin turhia haavoja aikaan. Jos pystyy olemaan rohkea ja kohtaamaan toisen aidosti ihmisenä ihmiselle, siitä saa huomattavasti enemmän. Naiselle pelaaminen saattoi olla puolustusreaktio, eikä hän sellainen sisimmältään välttämättä ole. Avoimena on riski haavoittua, mutta mitä ihminen saa, jos ei uskalla tulla kuorestaan ulos? Kulissielämää ja kulissisuhteita? Elät vain kerran, joten nauti siitä!


      • minä
        hannele kirjoitti:

        olet täysin oikeassa. Pelaaminen on raastavaa molemmille, eikä sillä saa kuin turhia haavoja aikaan. Jos pystyy olemaan rohkea ja kohtaamaan toisen aidosti ihmisenä ihmiselle, siitä saa huomattavasti enemmän. Naiselle pelaaminen saattoi olla puolustusreaktio, eikä hän sellainen sisimmältään välttämättä ole. Avoimena on riski haavoittua, mutta mitä ihminen saa, jos ei uskalla tulla kuorestaan ulos? Kulissielämää ja kulissisuhteita? Elät vain kerran, joten nauti siitä!

        te saitte todellakin minut ajattelemaan. pelaaminen tosiaan on raastavaa! ensi kerralla koitan olla tätä miestä kohtaan "reilumpi", mutta en anna hänen johtaa minua harhaan eli sängyn pohjalle. katsotaan jospa hän rohkenisi myös tulla ulos kuorestaan. en todellakaan uskalla alkaa tunteilemaan, yritän lämpimää ja rohkaisevaa lähestymistapaa. voi olla että mies hämmentyy aluksi poikkeavaa käytöstäni (joka kuitenkin on todellinen minä :) ), joten pikkuhiljaa - niinhän se hyvä tulee vai mitä?


      • Taneli
        minä kirjoitti:

        te saitte todellakin minut ajattelemaan. pelaaminen tosiaan on raastavaa! ensi kerralla koitan olla tätä miestä kohtaan "reilumpi", mutta en anna hänen johtaa minua harhaan eli sängyn pohjalle. katsotaan jospa hän rohkenisi myös tulla ulos kuorestaan. en todellakaan uskalla alkaa tunteilemaan, yritän lämpimää ja rohkaisevaa lähestymistapaa. voi olla että mies hämmentyy aluksi poikkeavaa käytöstäni (joka kuitenkin on todellinen minä :) ), joten pikkuhiljaa - niinhän se hyvä tulee vai mitä?

        ymmärsit täysin oikein. Tietysti mies aluksi luulee sinun edelleen pelavan, mutta jos hän ei vähitellen ymmärrä sinun lopettaneen peliä ja olevan vain oma itsesi, jatkaen samanlaista poukkoilevaa käytöstä, ehkei hän ole sinulle se oikea.
        Toivon kuitenkin hänen ymmärtävän asian ja toimivan sen mukaisesti, joten suotuisaa kehitystä suhteellenne jatkossa. Taneli


      • vaikuttunut
        Taneli kirjoitti:

        torjutuksi tulemista, sillä eihän se todellakaan itsetuntoa kohota.
        Kuitenkin pelon pystyy pitämään kohtuullisena, kun hyväksyy sen tosiasian, että toimivan parisuhteen muodostuminen ei ole aivan simppeli juttu, vaan todennäköisesti joutuu tutustumaan hyvin moniin ihmisiin ennen kun törmää sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa molemmat kokevat samanlaisen vahvan kipinän ja yhteen kuuluvuuden tunteen. Usein vain toinen tuntee kipinän ja toinen ei sitä tunne, vaikka pitääkin toista muuten ihan kivana ihmisenä.
        Ajan mittaan sitä huomaa, varinkin jos toispuolisia ihastumisia sattuu puolin ja toisin, tällöin huomaa ettei se torjutuksi tuleminen niin kauheaa olekaan, sillä kysymys ei ole mistään viasta itsestä tai toisessa, vaan sen tarvittavan kipinän puutteesta, joskus kipinän voi helpostikin sanoa mistä se johtuu, toisinaan se on täysi mysteeri.

        Aika huolestuttava piirre on ajottainen sikamainen käytös miehessä, mikä tietysti voi johtua katkeruudesta edellisestä suhteesta, joskin sikamaisuus luonteessa on saattanut johtaa pettämiseen ja eroon jo edellisessä suhteessa, joten se voi olla pysyvä piirre.

        Ajattelin hänen poukkoilevan käytöksen heiluvan syvän kiinnostuksen ja välinpitämättämyyden välillä.

        Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ainakin minua häiritsi paljon jos huomasin naisen pelaavan ja aluksi vastasin samalla mitalla, mutta luovuin pelaamisesta, koska en halunnut suhdetta naiseen jonka kanssa yhdessäolo olisi jatkossakin pelaamista, eli pidin pelaamista naisella aika huonona piirteenä, joten suosittelisin sen lopettamista, koska se vaikeuttaa toisen todellisen olemuksen selvittämistä ja sehän on kuitenkin tärkeintä parisuhdetta luodessa.
        Tällöin suhteen kehitys on nopeampaa molempiin suuntiin, siis myös torjumisen suhteen, mutta silloinkin siinäkin on se etu, että pääsee etsimään uusia mahdollisuuksia, eikä roiku turhaan toivottomassa suhteessa kenties hyvinkin pitkään.

        Eli pyri jatkossa olemaan enemmän oma itsesi ja vähennä pelaamista tai härnäämistä, sillä härnäämisestä pelaamisessa on pitkälti kysymys.
        Sikamaisen käytöksen takia ole kuitenkin varovainen, mikäli sikamaisuus ei vähene pelaamisen lopettamisella piakkoin, niin se lienee liian syvässä hänessä, jolloin kannattaisi luopua ajatuksesta suhteen luomiseksi hänen kanssaan ja etsiä uusia mahdollisuuksia toisista ihmisistä.

        Taneli tuntuu ymmärtävän ihmiselämää. Olen aivan vaikuttunut sinun mielipiteistäsi. Näinhän se menee enimmäkseen, se elämä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe