mulla toista viikkoa menossa ja orjallisesti noudattanut, nyt on alkanut ongelmat ja päässä pyörii koko ajan ! siis huimaa jatkuvasti. Mitä teen väärin ? auttaisiko jonkun ruoka-aineen lisääminen tai poistaminen ????
Apua !!!!!!!!!!!
gofatgo =(
Kamalaa !!!
2
292
Vastaukset 2
- mikälie menossa
Ota muutama rae merisuolaa ja nauti nesteitä riittävästi.
- kyskys?
Ihan itseksesikö lähettelet rasvaa vai oletko ostanut dieetin? Kysy tietysti ensin sieltä mistä olet sen ohjelman hankkinut.
Miten siinä on liikuntaa määrätty ja oletko noudattanut sitäkin prikulleen? Jos tuo suola ei auta, lisää vähän hiilareita aterialle. Jos olet liikkunut oikein paljon ja rankasti, sulle ei ehkä sovi noin vähähiilarinen dieetti.
Onko tuota kestänyt kauan? Oletko varma, että johtuu tuosta dieetistä?
Tai ehkä olet muuttanut elämäntapojasi liian radikaalisti liian lyhyessä ajassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643