Pikavipit

pettynyt3

Mieheni ottaa taas pikavippejä useista pikavippifirmoista, jo useita tonneja minun tietojeni mukaan. Mies ei tiedä, että minä tiedän. On juuri saanut luottotietonsa kuntoon, mutta mitään ei ole näköjään oppinut edellisestä kerrasta.
Ero on tässä tilanteessa ainoa vaihtoehto, mutta sitä ennen haluaisin tietää miten voin olla varma, ettei hän ota vippejä minun nimilleni? Tarvitaanko siihen aina verkkopankkitunnukset, vai pystyykö lainoja ottamaan pelkän sotun avulla?

2

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdedrrder

Selviää varmaankin tutustumalla niiden pikavippifirmojen nettisivuihin. Google on hyvä hakukone esimerkiksi.

Liekkö tuo jotain sairautta, niinkuin peliriippuvuus, vai liekkö ihan vaan tyhmyyttä... mikset vaan suoraan sano, että tiedät asiasta ja kakistutat sanomaan ulos, että kenen nimissä niitä on tullut otettua. Jos on sinun nimissäsi ottanut, niin käsittääkseni et ole niistä veloista vastuussa kunhan voit jotenkin todistaa, että toinen on nimissäsi tehnyt velkaa tietämättäsi.

• määää.

Sun kannattaa pitää pankki tunnukset pitää omana tietona tai vaihtaa ne tai jopa ottaa kokonaan pois käytöstä. Yleensä pikavippiin tarvitään sotu ja verkkopankkitunnus jotta pikavippifirma tunnistaa sut. Eli kannataa lopettaa vähäksi aika se sun verkkopankkis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2303
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      999
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      860
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    9. 36
      776
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe