Mieheni ottaa taas pikavippejä useista pikavippifirmoista, jo useita tonneja minun tietojeni mukaan. Mies ei tiedä, että minä tiedän. On juuri saanut luottotietonsa kuntoon, mutta mitään ei ole näköjään oppinut edellisestä kerrasta.
Ero on tässä tilanteessa ainoa vaihtoehto, mutta sitä ennen haluaisin tietää miten voin olla varma, ettei hän ota vippejä minun nimilleni? Tarvitaanko siihen aina verkkopankkitunnukset, vai pystyykö lainoja ottamaan pelkän sotun avulla?
Pikavipit
2
200
Vastaukset 2
- gdedrrder
Selviää varmaankin tutustumalla niiden pikavippifirmojen nettisivuihin. Google on hyvä hakukone esimerkiksi.
Liekkö tuo jotain sairautta, niinkuin peliriippuvuus, vai liekkö ihan vaan tyhmyyttä... mikset vaan suoraan sano, että tiedät asiasta ja kakistutat sanomaan ulos, että kenen nimissä niitä on tullut otettua. Jos on sinun nimissäsi ottanut, niin käsittääkseni et ole niistä veloista vastuussa kunhan voit jotenkin todistaa, että toinen on nimissäsi tehnyt velkaa tietämättäsi. - määää.
Sun kannattaa pitää pankki tunnukset pitää omana tietona tai vaihtaa ne tai jopa ottaa kokonaan pois käytöstä. Yleensä pikavippiin tarvitään sotu ja verkkopankkitunnus jotta pikavippifirma tunnistaa sut. Eli kannataa lopettaa vähäksi aika se sun verkkopankkis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459