Mun hiuksia ei oo koskaa vielä värjätty, niii mietin että voiko tota käytättää hiuksille jota ei oo värjätty?
siis tätä tarkotan: http://www.kauniitjaruskeat.fi/eshop/categories/971/
color mask EI-värjätyille hiuksille
15
23830
Vastaukset
- dfgjjhhju
Minkä takia haluat tuota käyttää? Mihin tarkoitukseen.
- 6363463463
Että hiuksista tulis vähän paremman väriset (:D)
- Kampaaja opiskelija
6363463463 kirjoitti:
Että hiuksista tulis vähän paremman väriset (:D)
Siis jos et oo koskaan värjänny ja käytät colormaskia, lopputuloksesta voi tulla laikukas eikä pysy kauaa. Colormaskit on värjättyjen hiusten sävyä kirkastava pigmenttihoitoaine eli jos väri haalistuu niin colormaskilla sitä kirkastetaan. Ei hirveen hyvin toimi värjäämättömiin hiuksiin.
- kampaaja2
Kampaaja opiskelija kirjoitti:
Siis jos et oo koskaan värjänny ja käytät colormaskia, lopputuloksesta voi tulla laikukas eikä pysy kauaa. Colormaskit on värjättyjen hiusten sävyä kirkastava pigmenttihoitoaine eli jos väri haalistuu niin colormaskilla sitä kirkastetaan. Ei hirveen hyvin toimi värjäämättömiin hiuksiin.
ei oo vielä opiskelut kovin pitkällä varmaan ;) color mask kuten kaikki muutkin suoravärit kiinnittyvät hiukseen sähkövarauksella, joka värjäämättömässä hiuksessa on pienempi ->väri tarttuu huonommin kuin värjäämättömään hiukseen tai ei ollenkaan. Toki jos esim latvaosa on huonossa kunnossa, saattaa napata väriä enemmän, muuten näin yleisesti suomalaiseen värjäämättömään hiukseen ei suoravärit hirveästi nappaa:)
- Anonyymi
kampaaja2 kirjoitti:
ei oo vielä opiskelut kovin pitkällä varmaan ;) color mask kuten kaikki muutkin suoravärit kiinnittyvät hiukseen sähkövarauksella, joka värjäämättömässä hiuksessa on pienempi ->väri tarttuu huonommin kuin värjäämättömään hiukseen tai ei ollenkaan. Toki jos esim latvaosa on huonossa kunnossa, saattaa napata väriä enemmän, muuten näin yleisesti suomalaiseen värjäämättömään hiukseen ei suoravärit hirveästi nappaa:)
Mulla on sitten varmaan tosi huonot latvat, käytin tota pirkka color maskia siis ihan aluks ku sitä käyttää nii ei se niin paljon värjää mut jos useemman kerran laittaa nii kyl se toimii. Ps en tiiä et onks tää nyt kauheen hyväks mun hiuksille et meneeks mun hiukset tosi huonoon kuntoon täst:(.
- ColorMask addicted
Itse olen ihastunut kyseiseen tuotteeseen! Olen kokeillut vanillaa, silveriä ja lattea raidotettuihin hiuksiin, eli jonkinlainen väripohja löytyy. Color mask silver toimii mulla ihanasti raitojen kirkastamiseen ja tarttuu myös hieman luonnonhiukseen. Lämpimämmän hiussävyn saan latten kanssa. En ole kampaaja, joten en osaa kommentoida asiaa muulta kuin oman kokemukseni pohjalata. Toivottavasti tästä oli kuitenkin jotain apua.
ps. Löysin linkistäsi http://www.kauniitjaruskeat.fi/eshop/categories/971/ tarjouksessa olevia Color mask tuotteita! :D - kokeillutoooooooon
Mä käytin color maskia tukkaani kun en ollut sitä vielä ikinä värjännyt. Sävy muuttui muutaman haudutuksen (hauduttelin vielä aika pitkään, ihan jotain 40min :D) vähän tummemmaksi. Oma värini on siis vaalean ruskea, ja ostin tota tumminta. Tämän jälkeen kyllä värjäsin tukkani sit tummanruskeaksi kuitenkin heh :D Ei se sävy hirveästi muutu, vaan tosiaan SÄVYTTYY. Ja lähtee joidenkin pesujen jälkeen pois, haalistuu. Sävyttyy kuitenkin tasaisesti ja tekee hiuksista hyväkuntoiset! En voi muuta kuin suositella noita maskeja :)
- haha23
itsekin olen harkinnut noita color maskeja, mutta miten sitten nää biozellin color maskit?
- jillbill
Minulla on täysin luonnontilassa oleva tukka, eli ei ole mitään käsittelyjä.
Biozellin ColorMaskeista olen kokeillut Chiliä, Chokolatea ja Cappuccinoa.
Cappuccino ei mielestäni tarttunut ollenkaan.
Chokolate toi pientä sävyä ja kiiltoa pariksi viikoksi.
Chokolate ja loraus Chiliä yhteensekoitettuna toi pientä punaruskeaa sävyä, ja punertavuus näkyi latvoissa monta viikkoa tietyssä valossa katsottuna. - hiuskokeilija
Itsellänikin luonnonhiukset ja on kyllä ruvennut ihan p*rkeleesti tympimään väri, kun vuosi vuodelta muuttuu maantienruskeammaksi. Mietiskelin tässä itsekkin että meneekö ihan hukkaan jos tota pepper sävyä kokeilisin. Kyseessä on siis jo hyvin maantienruskeat hiukset
- colormaskrasberry
Itse olen luonnollinen blondi alunperin, nyt olen Biozellin Color maskilla värjännyt koko pään pinkiksi ja lopputulos oli parempi kun odotin! Kestää useampien pesujenkin jälkeen, en tiedä miten hyvin lähtee pois mutta sain ihan vaan pelkällä pinkillä Color maskilla kirkkaat pinkit hiukset, tein käsittelyn 2 kertaa, yksi päivä välissä ja oon tyytyväinen! Suosittelen! Itselläni ei siis millään tavalla käsitelty hiuksia aijemmin.
- MammaMatilda
Tein saman jutun Pirkan tuotteella ja sain tummanvaaleaan värjäämättömään tukkaan liukuvärjätyn pinkin sävyn joka onnistui tosi hyvin!
- XhiusväritX
Itselläni oli ensimmäistä kertaa color maskin punaista ja sai kivan raidan sen jälkeen biozellin sävytettä oisko ollut sänkön sininen ja se todellakin tarttui oli varmaan puolvuotta ennen kuin lähti pois kokonaan ja siitä hiukset pinkiksi biozellin sävytteellä rasberry mutta nyt ostin soft ice sävytteen eikä tartu oikein millään mut vinkki jos tekee raitoja vaaleilla sävyillä kannattaa käyttää foliota ja kun värin on levittäny laittaa ohuen kerroksen talkkia niin saa vähän enemmän vaaleammat
- olentyhmä
Käytin tota Raspberryä käsittelemättömään vehnänvaaleaan hiukseeni, ja ilmeisesti mulla on sit aika huokoiset hiukset, se nimittäin jämähti kiinni niin, ettei edes askorbiinihappokäsittely saa sitä irti, ihan kiva... Not.
- Anonyymi
Sama! Mut mul jämähti taas sitten se night sky, sininen, kiinni ja haha.. tosi kivaa kasvattaa pois ja kun se alkaa näyttämään vihertävän siniseltä niinnjoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161