Etsin vanhemman miehen

nainen nimittelee

Minulla oli 1,5 v. suhde vanhemman miehen kanssa mutta hänen vaimonsa sai tietää suhteestamme ja kävi minuun käsiksi. Olen sinkku nainen 32v. ja tykkään olla vanhemman miehen kanssa edellinen oli 18v vanhempi minua ja asui naapurissa. Käräys kävi sillai , että naapurin rouva läksi töihin ja miehensä tuli takaovesta luokseni pikkuhousut jalassa. Vaimonsa oli sairastunut töissä ja tuli yllättäen kotiin ja soitti kotoa missä olet miehensä vastasi minun luota , että kotona. Vaimo sanoi olen tulossa kotiin vaikka oli jo kotona. Mies lähti kiireellä luotani mutta vaimonsa oli vetänyt takaoven lukkoon. Vaimo tuli oven ääreen ja sanoi miksi olet ulkona ja mies joutui tunnustamaan missä oli.

Tuo naapurin akka sitten levittelee (rivitalo) pihapiirissä juttua , että olen huora.
Voinko tehdä asiasta rikosilmoituksen naista vasten.

13

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan..

      No, miettihän nyt ihan itseksesi ensin, että oletko SINÄ tehnyt jotain väärin?

      • Jukakuuloki

        Moraalinen vääryys ja rikosoikeudellinen vääryys ovat suomen lakien mukaan vielä hyvin eri asioita...


    • sssna

      No mutta huorahan sinä oletkin, joten eipä tuo vallan väärässä vaimo ole. Kaikki naiset jotka antaa varatulle ovat huoria.

      • huoruus on vääryyttä

        Kyllä se, joka toisen aviopuolison kanssa menee sänkyyn, on huora ja avioRIKOKSEN osallnen, joten miehen vaimo on täysin oikeassa ja huora sinä oikeasti olet! Olet aviorikoksen osapuoli.

        Ja vieläkö meinaat TOISTEN aviomiesten kanssa sänkyyn mennä! Häpeä! Luulisi jo sinun ikäisesi tajuavan, mitä teet, ja edes jonkinlaista myötätuntoa kokea tuota petettyä vaimoa kohtaan! Narsistiseen luonnehäiriöön kuuluu, ettei osaa asettua toisen asemaan eikä tuntea myötätuntoa lainkaan.
        Vaimo tekee ihan oikein, kun huutelee pitkin naapurustoa, mikä olet! Ole itse oman maineesi huoran hankkinut!!!


      • sssna
        huoruus on vääryyttä kirjoitti:

        Kyllä se, joka toisen aviopuolison kanssa menee sänkyyn, on huora ja avioRIKOKSEN osallnen, joten miehen vaimo on täysin oikeassa ja huora sinä oikeasti olet! Olet aviorikoksen osapuoli.

        Ja vieläkö meinaat TOISTEN aviomiesten kanssa sänkyyn mennä! Häpeä! Luulisi jo sinun ikäisesi tajuavan, mitä teet, ja edes jonkinlaista myötätuntoa kokea tuota petettyä vaimoa kohtaan! Narsistiseen luonnehäiriöön kuuluu, ettei osaa asettua toisen asemaan eikä tuntea myötätuntoa lainkaan.
        Vaimo tekee ihan oikein, kun huutelee pitkin naapurustoa, mikä olet! Ole itse oman maineesi huoran hankkinut!!!

        Eipä tuohon mitään lisäämistä varmaan kellään löydy!=) onneksi on vielä oikeamielisiäkin olemassa!!!!


      • sanaton....

        Kato ettei aivot putoa hernekeittoon, et löydä niitä sit enään!


      • tekevällesattuu
        huoruus on vääryyttä kirjoitti:

        Kyllä se, joka toisen aviopuolison kanssa menee sänkyyn, on huora ja avioRIKOKSEN osallnen, joten miehen vaimo on täysin oikeassa ja huora sinä oikeasti olet! Olet aviorikoksen osapuoli.

        Ja vieläkö meinaat TOISTEN aviomiesten kanssa sänkyyn mennä! Häpeä! Luulisi jo sinun ikäisesi tajuavan, mitä teet, ja edes jonkinlaista myötätuntoa kokea tuota petettyä vaimoa kohtaan! Narsistiseen luonnehäiriöön kuuluu, ettei osaa asettua toisen asemaan eikä tuntea myötätuntoa lainkaan.
        Vaimo tekee ihan oikein, kun huutelee pitkin naapurustoa, mikä olet! Ole itse oman maineesi huoran hankkinut!!!

        Kyllä tuo täyttää julkisen herjaamisen tunnusmerkit, voit tehdä rikosilmoituksen ja kannattaa. Sakot tiedossa minimissään herjaamisesta, täytyy toki voida todistaa asia.
        Vaikka oletkin paneskellut toisen aviomiehen kanssa, silti ei saa huudella ympäri pihapiiriä asiasta.

        Itsellä oli samanlainen tapaus ja aviovaimohan siitä innostui kun sai tietää, että mies oli paneskellut muitakin kun lasten äitiä (melkonen läski), enkä ihmettele ollenkaan.
        Hermostumista ei varmasti vähentänyt tieto, että herpes oli peräisin miehensä rakastajalta.

        No tuli jaettua tämäkin asia.


    • peertsa

      Voi tsiisus mitä porukkaa!! :) Itteppä olet soppasi keittänyt, sitä joudut lusikoimaan... Mutta näille kommentoijille, niin missä ihmeessä se oikein määritellään, että tulisi olla seksin suhteen yksi avioinen vaikka eläisi avioliitossa? Itse olen pitkässä avioliitossa (20v) ja molemmilla meillä on aina silloin tällöin muita. Ei sitä paikat kulu, päin vastoin pysyy kunnossa ja vireys molemmilla hyvin yllä :) Tokikin me ollaan sovittu pelisäännöistä, tämä ihmeellisen jyrkkä asenne pettämistä ja huoraamista kohtaan on jotenkin vain niin huvittavaa tiukkapipoisuutta!

      • sssna

        Ei ole kuin oikeamielisyyttä! Ei siittä kukaan oikeasti tykkää! peertsakin voisi viettää elämänsä poikamiehenä ja huorata miten tykkää. Ei siitä paikat kulu mutta satuttaa se kuitenkin. Ei kuulu avioliittoon muut panokaverit.


      • Pelkureita

        Oletteko selvittäneet myös niille "tosille" missä mennään. Vai valehteletteko että ollaan "eroamassa" jolloin on helpompaa saada baarista yhdenyön seuraa. Joku tulee aina loukatuksi.

        Sinkkuvuosina tapasin todella valtavan määrän aviossa olevia miehiä, jotka etsivät yhden yön seuraa valheellisin perusten "ollaan eroamassa, jne". Todellisuudessa olivat juuri näitä seikkaliujen perässä juoksevia. On oikein kertoa myös sille yhden yön pokalle missä mennään, jottei hänkään tule kusetetuksi. Tosin harva sitten enää lähteekään mukaan, joten kyse on lopulta teidän vapaamielisten pelkuruudesta.


    • Aman

      Tottakai voit, julkisesta panettelusta ja herjaamisesta. Mikäli et ole edes ottanut rahaa paneskelusta kyseisen herran kanssa, on naisen ulvahtelu naapurustossa kaiken lisäksi vielä edesvastuutonta käytöstä!

    • Valivalioujee

      Hei läskipäät! Eikös tässä pitänyt jauhaa AVOIMESTA suhteesta? Taitaa nyt joka jankuttaajalla lillua ne "aivot" siellä hernekeitossa. :D

    • sssna

      Ole sinä saatanan valivalioujee hiljaa. Saa jauhaa mistä haluaa! Vitun juoppo!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe