Hei,
Itse tein sen virheen, että maksoin alusta lähtien suhteessamme kaikki ja nainen ei koskaan kieltäytynyt ja tarjoutunut maksamaan edes puolia kuluista. Tätä on jatkunut jo useita kuukausia. Kyllä tyttöystäväni on varsin viehättävä ja useimpien miesten mieleen, mutta onko se syy sille että minun tulisi maksaa kaikki?
Olette saattanut törmätä samanlaiseen tapaukseen, jos seuraavat piirteet/seikat täyttyvät:
-juttu ei meinaa millään edetä kaveritasolta pidemmälle
-aina kun olisi täydellinen hetki nauttia läheisyydestä, tyttöystävälle tulee kiire jonkin verukkeen nojalla jonnekin
-tyttöystävänne ei koskaan ole aloitteellinen, vaan ei odottaa sinun aina järjestävän ja organisoivan kaikki (yhteiset hetket)
Edellä mainitut voivat olla vakavia varoitusmerkkejä naisesta, joka näkee miehen olevan suhteessa vain höykyytettävä palvelija ja viulujen maksaja. Hidastelu saattaa puolestaan ilmentää sitä, että naisesti ei ole varma haluaako hän olla kanssasi vai ei (tälläkin hetkellä hän saattaa hakea seuraa jollain treffipalstalla tai baarissa). Jossette pääse seksiin asti muutaman kuukauden tapailun aikana, älkää missään nimessä jatkako maksajan roolissa olemista vaan ottakaa myös itse takapakkia. Tässä vaiheessa teistä on tullut maksajia ja naisellenne itsestäänselvyys.
Voin uraohjuksena sanoa, että kukaan ei jaksa tyttöystävää, joka itseään täynnä olevan luonteensa johdosta tuottaa suuremman stressin kuin kovimmatkaan neuvottelut asiakkaiden kanssa.
Olen keskustellut tästä asiasta myös naispuolisten ystävieni kanssa, mutta mikä erottaa tyttöystävän ja korkean tason ilotytön, jos kummankin viulut pitää maksaa? Tämän kysymyksen tarkoitus ei ole olla loukkaava tai naisia alentava, vaan saada teiltä näkemyksiä asiasta.
Onko tasa-arvo sitä, että mies on normaalin vaativan työnsä lisäksi myös töissä naisella? Arvostan näkemyksiänne ja kiitos niistä!
Miehet, älkää ikinä maksako treffeillä! Tästä syystä...
102
2647
Vastaukset
- lopeta maksaminen
Mitäs jos ottaisit asian puheeksi asianosaisen eli naisesi kanssa!
Onko naisesi SINULLE pelkkä koriste, statussymboli.. Pelkäätkö, että jollet maksa hän häipyy?- Ikäväkyllänäin
Sano naisellesi, että missä olet #orosein... Tyhmä ja kiltti mies maksaa ja hänestä tulee naiselle pelkkä pulittaja...!
- Vuodestatoiseen
Tällä palstalla on pelinaisia, jotka käyvät viikosta toiseen, kuukausista vuosiin treffeillä ja maksattavat kaikki miehillä... Samat naamat täällä näkyy vuodesta toiseen, aina välillä ne pistää yhden profiileistaan piiloon...
- games alkuperäinen
Vuodestatoiseen kirjoitti:
Tällä palstalla on pelinaisia, jotka käyvät viikosta toiseen, kuukausista vuosiin treffeillä ja maksattavat kaikki miehillä... Samat naamat täällä näkyy vuodesta toiseen, aina välillä ne pistää yhden profiileistaan piiloon...
"Vuodesta toiseen"
No, oliko edes mukavat treffit pelinaisen kanssa?
Menitkö maksamaan kahvit? - PELINAISISTA
games alkuperäinen kirjoitti:
"Vuodesta toiseen"
No, oliko edes mukavat treffit pelinaisen kanssa?
Menitkö maksamaan kahvit?Menin maksamaan ja esitin messevää jäbää lainassa olleen kaverin tuliterän avobemarin kanssa... Mulla oli tosi hauskaa, kun toi neiti luuli, että musta irtoaa hilloa pidemmällä tähtäimellä. Sitten vein typyn vessaan ja touhuttiin siellä ja lopuksi kerroin, että olen PA ja tyttö lähti, eikä ole enää vastaillut puheluihin;)... Se näistä palstan pelinaisista.
- Games alkuperäinen
PELINAISISTA kirjoitti:
Menin maksamaan ja esitin messevää jäbää lainassa olleen kaverin tuliterän avobemarin kanssa... Mulla oli tosi hauskaa, kun toi neiti luuli, että musta irtoaa hilloa pidemmällä tähtäimellä. Sitten vein typyn vessaan ja touhuttiin siellä ja lopuksi kerroin, että olen PA ja tyttö lähti, eikä ole enää vastaillut puheluihin;)... Se näistä palstan pelinaisista.
"PELINAISISTA"
Höpö höpö, on ainakin hyvä mielikuvitus.
Et oo pelinaista nähnytkään, ei kyse ole tuosta vaan aivan muusta enkä ala selittämään.
- 5+7
Joo, älä maksa enää yhtään mitään ennenkuin alkaa tulemaan läheisyyttä tai seksiä. Jos muija lähtee menemään, niin anna mennä. Siitä ei tule kuin ikuinen riesa.
- Setämiestosimies
Jees näin juuri!
- tavis mies.
No en varmaan pääse koskaan treffeille joten rahatkin säästyy mulla.
- kuuma blondi
No jos kiinnostaa niin tässä olis hoikka blondi jolla on isot tissit ja ootan märkänä
- Eikiinnosta11
kuuma blondi kirjoitti:
No jos kiinnostaa niin tässä olis hoikka blondi jolla on isot tissit ja ootan märkänä
Ei kiinnosta!
- 2nd rounder
Jos ei seksiä ole ekan kahden viikon aikana, niin sua on vedätetty kunnolla. Jotain on jäänyt puuttumaan jo ekan tapaamisen aikana... Intohimoa, halua, tms. Sun pitäis hoksata se aika nopeaan.
- Oppinu läksynsä
Älä maksa, älä osta, älä auta opiskeluissa jne jos et tunne kunnolla. Kun edellä mainittuja on tehty tarpeeksi sua ei sitten enään halutakaan tavata.
- Törmännyt kanssa
Oon törmännyt tuollaiseen samanlaiseen naiseen. Oli taiteiden maisteri ja yritti alusta alkaen maksattaa kaikki. Jo ensi tapaamisella huomasin mistä oli kyse, ja otin niin töykeän käytöksen päälle että pääsin tuosta loisesta eroon samantien.
Pyrki pelkästään maksattamaan itselleen safkat ja kahvilat.
10 euroa hävisin kahvilassa mutta siihen jäi. Syötettävä sika koko ämmä.- häh?
Olisit sanonut suoraan ettet maksele naisen juttuja, etkä sellaista naista halua. Voin kyllä vakuuttaa ettet menetä mitään sanomalla asiallisesti suoran totuuden. Todella lapsellista heittäytyä kusipääksi jos haluaa päästä naisesta eroon.
- Alottajalle
Alottajalle. Olet törmännyt kyllä niin tasan samanlaiseen eukkoon, että pitää ihan kysyä koordinaatteja. Onko tuo muija tumma, ravintola-alan ammattilainen, noin neljänkymmenen paremmalla puolella about 43 paikkeilla. Erittäin tyylikäs, hillittykäytöksinen. Tavatessa jopa vaikea antaa tervetuliaishalausta.
Tiedän mistä puhut. Itselleni tuotti juurikin kovempaa stressiä kuin mikään asiakasneuvottelu. Aivan samat fiilikset sai aikaan tuo tyyppi.
Jätin tyypin koska mikään ei edennyt ei sitten millään. - POSEIDON OF HEARTS
Kiitos vaan kaikille tähänastisille vastaajille asiallisista vastauksista! En varmasti ole vain halunnut nähdä totuutta. olen halunnut uskoa, että tuo ulkonäöstään huolehtiva ja ulkoisin puolin unelma-tyttö olisi unelma myös persoonallisuutensa puolesta, mutta näin ei kyllä valitettavasti ole...
Mieleeni jäi juuri muutama päivä sitten naispuolisen ystäväni kanssa käymäni keskustelu, jossa hän sanoi että tuntisi olonsa halvaksi, jos joku maksaisi jatkuvasti hänen laskunsa. Olen myös samanlainen, en halua olla kenellekään velkaa ja en voisi elää jatkuvasti kenenkään toisen kustannuksella. Teen paljon töitä ja minulla on paljon vastuuta, mutta siitä huolimatta haluan uskoa, että löydän vielä sen oikean, mutta en tapaa nykyään paljon ketään tai jos tapaan, naiset ovat melkein aina joko varattuja tai työkavereitani (joita en ala tapailemaan).
Muutama kuukausi sitten tapasin eräissä pirskeissä yhden espanjalaiskaunottaren, joka sulatti kyllä täysin sydämeni. Olin kuitenkin tuolloin juuri alkanut tapailemaan tämän "miehen tehtävä on elättää" -kaunottaren kanssa ja siksi en halunnut ko. naisen flirtistä huolimatta pyrkiä sen pidemmälle. Se oli ehdoton virhe. En kannusta täällä ketään pettämään. Se mitä kannustan tekemään, on seurustelun aloittaminen vasta kun joku saa todella sydämen pamppailemaan (siis vielä seksin jälkeenkin). Eikä koskaan kannata olla niin epätoivoinen, että ottaa kenet tahansa. Se johtaa vain pettymykseen. Itse olen oppinut kyllä läksyni ja myös teidän kommenttinne ovat auttaneet silmieni avautumisessa. Kiitos niistä! Joskus kannattaa minimoida tappionsa (joita on jo pelkän tapailumme aikana tullut minulle toista tuhatta euroa) ja jatkaa elämäänsä. Mikä ero on loppupeleissä toimia suhteessa maksajan roolissa ja jatkuvasti henkilönä joka joutuu aina järjestämään kaikki ja ainoana tekemään työtä suhteen toimimisen eteen ja sillä, että vuokraisi itselleen korkean tason seuralaisen? Itse en koskaan maksaisi seksistä, mutta tuo on hypoteettinen kysymys.
Jakakaa ihmeessä vielä kokemuksianne tässä ketjussa! Hyvää pääsiäistä kaikille! - Vähän järkeä
Nykyaikaan kuuluu, että nainen haluaa tasata tilit jossain vaiheessa. Ellei sitten ole tietyntyyppinen nainen, joka hakee elättäjää. Minusta miehen kuuluu maksaa ensitreffeillä (joojoo, ei "kuulu", mutta itselleni ne ovat viimeiset treffit, jos näin ei tapahdu ja jokaisella on oikeus valita). Jos viimeistään kolmansilla treffeillä nainen ei maksa koko(!) laskua tai kutsu vaikka kotiinsa syömään tms. on kyseessä elätti.
Eli ensi treffeillä kyse on herrasmiesmäisyydestä ja tavoista ja kohteliaisuudesta. Tavallaan soidinmenoista. Jokainen nykyaikainen ihminen kuitenkin oivaltaa, ettei sellaisen menon ole tarkoitus jatkua loputtomiin, vaan tavalla tai toisella molemmat maksavat suunnilleen saman verran.
Myös intohimon ja tapaamishalukkuuden pitäisi olla molemminpuolista. Miksi ihmeessä siis haluat elätin, joka ei halua sinusta muuta kuin taloudellista hyötyä ja mahdollista statusarvoa. Onko kyseinen nainen koulutettu ja menestyvä itsekin? Vai haluatko nimenomaan päteä ja olla naista "ylempänä". Silloin olet elättäjän roolisi ihan ansainnut ja valinnut.- välttäkää pummeja
Juttu ei etene ensimmäistä tapaamista pidemmälle, se ensimmäinenkin saattaa jäädä puolitiehen, jos huomaan naisen välttelevän oman osuutensa maksamista treffeillä, mikään muu ei luo vastemielisempää mielikuvaa ihmisestä, kuin pummaava nainen.
Neuvonkin kiinnittämään tähän huomiota, välttyy jatkossa monilta
ikävyyksiltä.
Jos on pidempään tunnettu ja nähdään usein, voi maksaa vuorotellen, tai tarjota jotakin muuta, mutta juurikin se ensimmäinen tapaaminen on ratkaiseva.
On tietysti toinen juttu, jos heikkotasoinen mies, tai miksei nainenkin haluaa ostaa toisen ja toinen myydä itsensä, siinä on sopiva pari, vaan eipä käy kateeksi.
- fdfdfdfdfdfd
Itse en maksa yhdellekkään naiselle mitään ihan periaatteesta. Tarkoitus on olla tasapuolisia alusta alkaen ja edetä samassa suhteessa.
Höpöhöpö kaikeille "herrasmies maksaa ekat treffit". Näissä mitään sääntöjä ole, eletään vuotta 2013 ja puhutaan tasa-arvosta.- Vähän järkeä
Siksi korostinkin, ettei ole mitään velvollisuutta. Kuten ei ole velvollisuutta tervehtiä kerrostalon rappukäytävässä, antaa paikkaansa raskaana olevalle/vanhukselle bussissa, hymyillä ja onnitella kun joku kertoo menneensä naimisiin, viedä tuliaisia jos kutsutaan vieraaksi jne. jne. Kyse on tavoista, joita toiset pitävät hyvinä. Itselleni se merkkaa paljon. Jos olisimme treffeillä, en lähtisi sinun kanssasi toisille treffeille, olisimme liian erilaisia. Etkä sinäkään varmasti haluaisi kanssani edetä, huomaisithan erilaisuutemme itsekin.
Kaikki voittaa, samanlaiset ihmiset löytävät kyllä toisensa, no hard feelings! :) - Kiiiisu
Vähän järkeä kirjoitti:
Siksi korostinkin, ettei ole mitään velvollisuutta. Kuten ei ole velvollisuutta tervehtiä kerrostalon rappukäytävässä, antaa paikkaansa raskaana olevalle/vanhukselle bussissa, hymyillä ja onnitella kun joku kertoo menneensä naimisiin, viedä tuliaisia jos kutsutaan vieraaksi jne. jne. Kyse on tavoista, joita toiset pitävät hyvinä. Itselleni se merkkaa paljon. Jos olisimme treffeillä, en lähtisi sinun kanssasi toisille treffeille, olisimme liian erilaisia. Etkä sinäkään varmasti haluaisi kanssani edetä, huomaisithan erilaisuutemme itsekin.
Kaikki voittaa, samanlaiset ihmiset löytävät kyllä toisensa, no hard feelings! :)En edes tiedä, mistä moinen tapa on tullut, että miehen pitäisi maksaa naiselle. On eri asia, jos haliaa osittaa toiselle, että välittää ja antaa silloin tällöin lahjoja. En ainakaan itse voisi koskaan hyväksyä, että joku toinen maksaisi joka trefffeillä, koska siitä syntyisi vastavuoroisuuden tunne. Ja mies todennäköisesti haluaa seksiä, joten en periaatteesta ensitreffeillä maksa lounasta luonnossa.
Onko joku nainen oikeasti deittaillut miestä useampia kuukausia antamatta seksiä? - Vähän järkeä
Kiiiisu kirjoitti:
En edes tiedä, mistä moinen tapa on tullut, että miehen pitäisi maksaa naiselle. On eri asia, jos haliaa osittaa toiselle, että välittää ja antaa silloin tällöin lahjoja. En ainakaan itse voisi koskaan hyväksyä, että joku toinen maksaisi joka trefffeillä, koska siitä syntyisi vastavuoroisuuden tunne. Ja mies todennäköisesti haluaa seksiä, joten en periaatteesta ensitreffeillä maksa lounasta luonnossa.
Onko joku nainen oikeasti deittaillut miestä useampia kuukausia antamatta seksiä?Niin no, itse en ikinä ole antanut seksiä. Olen kyllä harrastanut sitä silloin kun olen halunnut ja toinenkin osapuoli on ollut suostuvainen. Molemmat ovat toivottavasti saaneet siitä yhtä paljon.
Minulle tuo ensitreffeillä maksaminen vaan kertoo herrasmiesmäisyydestä ja erikseen makselu silloin vetää omalta osaltani suhteen kaveritasolle. Se on vähän sama juttu, kuin että tykkään kokata miehelle, enkä pyydä häneltä maksua aineksista. Itselleni on tärkeää että molemmat ovat anteliaita ja tahtovat miellyttää toisiaan. Myös intohimon suhteessa on oltava molemminpuolisesti yhtä vahvaa.
Mutta tämä tosiaan vain omalla kohdallani, muut toimikoon niin kuin parhaaksi näkevät. Yksi tärkeä periaate maksamisesta on se, että maksamisen on oltava aina maksajalähtöistä. Jos joku ruinaa olutta tai siideriä tai muutakaan, sitä ei saa ostaa. Sen sijaan jos on mennyt treffit hyvin naisen kanssa esim. elokuvaillassa, on mahdollista, että mies oma-aloitteisesti tarjoaisi esimerkiksi YHDEN viinilasillisen jossakin ravintolassa, jos katsoo tarpeelliseksi esim. vauhdittamaan henkevää keskustelua ja katsoisi sen mahdollisesti hyväksi katalyytiksi kohti pyytämistä kotiinsa yöksi. Sellainen seikka, mihin pitää myös kiinnittää huomiota on se, että jos nainen on vailla töitä, niin kuinka aktiivista ja todellista hänen työnhakunsa tai opiskelunsa on. Jos joku on täysi tyhjäntoimittaja, jonka elämänmenosta arkisin ei tiedä mitään, se on huono merkki.
- Kylläonjoo
mikko_n_1975 kirjoitti:
Yksi tärkeä periaate maksamisesta on se, että maksamisen on oltava aina maksajalähtöistä. Jos joku ruinaa olutta tai siideriä tai muutakaan, sitä ei saa ostaa. Sen sijaan jos on mennyt treffit hyvin naisen kanssa esim. elokuvaillassa, on mahdollista, että mies oma-aloitteisesti tarjoaisi esimerkiksi YHDEN viinilasillisen jossakin ravintolassa, jos katsoo tarpeelliseksi esim. vauhdittamaan henkevää keskustelua ja katsoisi sen mahdollisesti hyväksi katalyytiksi kohti pyytämistä kotiinsa yöksi. Sellainen seikka, mihin pitää myös kiinnittää huomiota on se, että jos nainen on vailla töitä, niin kuinka aktiivista ja todellista hänen työnhakunsa tai opiskelunsa on. Jos joku on täysi tyhjäntoimittaja, jonka elämänmenosta arkisin ei tiedä mitään, se on huono merkki.
Hyvä pointti ja on totta, että jotkut oikeasti haluavat vain elättäjää, mutta toisaalta juuri tuo mainitsemasi maksajalähtöinen tarjoaminen on ihan ok (kunhan maksaminen tosiaan lähtee maksajan omasta aloitteesta, eikä toisen käytöksestä-->kuten passiivisuudesta jne. selkeästä maksunväistämisyrityksestä)!
- !!!
Tasa arvon piti olla sellaista joka kohentaa naisen asemaa perheessä ja työelämässä..edelleenkin naisen palkka on joissakin ammateissa pienempi kuin miehen palkka.Onko se tasa-arvoa?
- tasa-arvoa
!!! kirjoitti:
Tasa arvon piti olla sellaista joka kohentaa naisen asemaa perheessä ja työelämässä..edelleenkin naisen palkka on joissakin ammateissa pienempi kuin miehen palkka.Onko se tasa-arvoa?
Mainitse nyt vielä sellainen ammatti ettei heittosi ole pelkkää tuuleen räksyttämistä. Jos mainitset kaksi, käyttämäsi monikkokin saa oikeutuksen.
Pitäisikö mielestäsi naisten muuten maksaa itse eläkkeensä vai onko se tasa-arvoa että miehet maksavat kaksi kolmasosaa eläkemaksuista ja saavat eläkkeistä kolmasosan?
- Yksi eletty kokemus
Jaa. Olen puolestani tavannut miehiä, jotka maksattavat minulla kahvinsa ja sisäänpääsymaksunsa. Sanovat sujuvasti "maksa sinä".
Se on outoa, koska en ole tottunut siihen että mies maksaa kahvini ym. Eihän kavereidenkaan kanssa vain maksateta toisella omia ostoksia. Lähtökohtaisesti kummatkin maksavat omansa tai kysyy voitko maksaa jos TILAPÄISESTI ei ole varaa. Saati että maksattaa tuntemattomalla. Tuttujen kesken ja seurustellessa on eri asia.
Olen avoimena ihmisenä tullut siihen tulokseen, että jos asiasta ei voi keskustella avoimesti heti kättelyssä vaan otetaan käyttöön neuvottelematon röyhkeys "maksa sinä", niin se juttu ei jatku sen pidemmälle. Koska se on se toimintapa jolla ihminen toimii jatkossakin.
Koska tuloni ovat vielä toistaiseksi suht pienet, en edes toivo treffeille äveriäämmän kanssa. Koska heillä on kalliit menot ja jos sanon, etten tahdo mukaan, koska minulla ei ole varaa juuri nyt. Sanon, että maksan itse kuluni. Kyllä treffi tekemistä pitää löytyä ilman että aina tarvitaan satasia ravintolaan tms. Ja miehen kotiin en mene "illalliselle ja katsomaan leffoja" ennenkuin olen tutustunut. Keksin kyllä kummallekin maksutonta tekmistä, jos toisen tahtoo tavata. Yleensä ne ovat liikunnallisia ja terveellisiä menoja.
Treffit vaatii minulta toistaiseksi aina joko rahaa (syömäään tms) tai jos mies vaatii seksiä (eikä osaa/ uskalla käyttää kumia) minun henkeni ja maineeni. En syö pillereitä eivätkä ne muutenkaan suojaa taudeilta. Vahinkoraskaus veisi minulta hengen. Eikä satunnainen pano tuntemattoman kanssa kiinnosta muutenkaan. Eli niin tai näin, treffeistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Mies ystävänä vielä menee ihan ok.
Deittailu maksaa rahaa ja/ tai terveyden. Sinua ap. se vain vituttaa kun ei mene oman maun mukaan, koska et saa suutasi auki.
Jos raha -asia vaivaa niin avaa keskustelu hänen kanssaan.
Jos tahdot häneltä seksiä sano sekin, nyt heti. Ja ota huomioon, sekin, että jos naisesi aloitti vasta nyt pillerit, hän voi vuotaa monta viikkoa putkeen ja kun elimistö tottuu niihin, voi halut olla mennyttä "kalua". Pillerit muuttavat parhaimmillaan naisessa kaiken mielialoja ja muotoja myöten. Mä en rupea siihen uhrautumiseen enää.- :))
Joten sitten sanot että pane perseeseen niin en tule raskaaksi eikä tarvi tuhertaa kumien kanssa!!
- itsenäinen nainen
Onpa täällä vaativaa porukkaa. Oikein säännöt sille millä treffeillä maksetaan, ja jos ei näin käy, niin näytetään ovea. Huh huh. Mistähän löytyisi normaaleja ihmisiä? Mitä te kuvittelette saavuttavanne näillä säännöillä?
- Moikkelisvaanteillek
No olisiko vaikka jotain muuta kuin iilimatoja imemään rahaa ja elämään siivellä. Tasa-arvoisuus on mielestäni tasapuolista vastuunottoa myös taloudellisessa mielessä!
- Onko se niin ruma?
Jos nainen on niin vastenmielistä seuraa, ettei hänelle voi edes kahvia tarjota, miksi pyytää hänet mukaan ollenkaan? Tai jos rahat on todella vähissä, miksi raahata neito sellaiseen paikkaa, missä ei ole varaa käydä? Mieluummin jokainen mies käy kerran kahvilla suloisen naisen kanssa kuin kaksi kertaa itsekseen - luulisin.
Kriittisemmät rahakysymykset kuten se, haluaako nainen elättäjän, minkkiturkin ja kolme ulkomaanmatkaa vuodessa tai unelmoiko hän yhdessä ostettavasta miljoona-asunnosta, selviävät vasta pitemmän kahvittelun kautta. Jos odotukset eivät kohtaa ravintolalaskun hoitamisessa, tuskin nämä isommatkaan kysymykset ratkeavat. - Ei ilman rahaa
Tänäpäivänä alkaa yleisen työttömyyden ja vähävaraisuuden sumuverho peittämään alleen myös koko Suomen. Itse olen sitä mieltä, että en voisi naista viedä mihinkään halpaan ja laaduttomaan "bensiiniaseman" kahvilaan, vaan paikassa pitää olla tyyliä. Vieminen tyylikkääseen paikkaan osottaisi jo sen miten naista arvostan muutenkin.
Koska rahasta on itselläni erittäin paljon ongelmia, enkä ole yrittäjänä oikeutettu minkäänlaisiin tukiaisiin, olen päätynyt että pitää kärvistellä itsekseen eikä voi oikeastaan edes tavata naisia, koska naisen kanssa oleminen vaatii aina rahaa.
Ikävä juttu mutta kun ei ole rahaa jää suhteetkin sitten kokonaan väliin.
Joskus saattaa tilanne korjaantua, mutta kuka sen tietää meneekö vuosia, kymmenen vuotta...tms.
Tilanne kulkee väistämättä ohi. Voi olla että on menetys itselleni, voi olla että menetys myös jollekin mukavalle naiselle, ei voi mitään.- Hyvää kevättä
Katos, täällä on toinenkin yrittäjä.
Mun treffit jäävät nyt käymättä paljolti samasta syystä.
En halua maksaa miehen menoja treffeillä, rahani riittävät omiin menoihini.
Eikä tässä ole ongelma pelkästään raha vaan miehen asenne. Tarvitsen tilaa ja aikaa työlleni. Eli vaikka tekisinkin 8-10 h/ pv, niin miehen asenne voi olla niin lyttäävä, etten pysty enää jatkamaan. Halveksunta lamaannuttaa. Tarvitsen sellaisia ihmisiä ja ystäviä ympärilleni joille ei tarvitse kertoa kaikkea tai jos tietävät, niin kannustavat tai eivät ainakaan arvostele ja mollaa.
Miesten maailma on kilpailua ja nimittelemistä ja mä en jaksa sitä. Miksi mun pitäisi olla kokoajan puolustamassa itseäni? Käyttää energiaa pitääkseni itseni ihmisenä toisen silmissä? Tällä toisella tarkoitan tässä seurustelukumppania. Sehän sotii koko ideaa vastaan.
Miehet tekevät tuota luonnollisen huomaamatta. Olen seurustellut luovan ihmisen kanssa ja tiedän millaisen tilan se vaatii. Voi olla lähellä ja kannustaa. Uskoa toiseen. Niinhän minäkin uskoin häneen onnistui tai ei. Yrittäminen on sellaista.
Nostan firmaa toista kertaa. Sillä on väliä millaisia ihmisiä päästät lähellesi.
Onnea ja menestystä matkaasi. Usko itseesi. - voi voi
Buhuu..Elämä on valintoja. Ole luova ja vie treffisi jonnekin missä ei rahaa tarvita. Minun yhdet mieleenpainuvimmat treffit oli kun mentiin katsomaan ilotulituksen sm- kisoja, siinä kallioilla istuskellessa oli tunnelma kyllä kohillaan! ja hän oli korkeasti koulutettu hyvin fiksu kaveri, "uraohjus". (sanana aika läppä)
Tämä näin 26v. näkökulmasta ja tuo tosin tapahtui n.20 vuotiaana..
Keskustelun aloittajan teksti oli kyllä karmiva, aika luokatonta valittaa että "joutuu" maksamaan naiselle. Lähtökohtasi ovat aivan päin seiniä. Puhut vain treffikumppaniesi ulkonäöstä. ilmeisesti se on tärkein asia. surullista ja säälittävää. Mutta varmasti löydät kaltaisesi! Ja nuo piirteet joita luettelit, sokeakin näkee että välillänne ei ole mitään aitoa syvää tunnetta, eikä ikinä tule.
Voisin jatkaa loputtomasti siitä mitä virheitä toistat mutta enpä jaksa nyt jatkaa. :D
- Karpollaonasiaanyt
Naisiakin on erilaisia, jotkut eivät suostu maksattamaan toisilla elämistään ja olemistaan, toiset taas eivät muuta teekään.
Tyypillisesti "isin tytöt" ovat kaikista haasteellisimpia, koska he ovat tottuneet saamaan miessukupuolelta epätavanomaisen paljon huomiota.
Myös äidin tytöt voivat olla hankalia, jos äiti on itsekin elätettävä ja kouluttaa tyttärensä tähän jaloon taitoon.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siinä, että kun törmäät todella söpöön sinkkutyttöön, kysy itseltäsi: "Miksi hän ei ole huolinut ketään?"
Voi olla, että olet törmännyt unelmiesi naiseen tai sitten painajaistesi elätettävään!- Ei elätti
Kyllä. Täytyy sulle sitten löytää orpo.
- sillon ku mä olin...
"-juttu ei meinaa millään edetä kaveritasolta pidemmälle
-aina kun olisi täydellinen hetki nauttia läheisyydestä, tyttöystävälle tulee kiire jonkin verukkeen nojalla jonnekin
-tyttöystävänne ei koskaan ole aloitteellinen, vaan ei odottaa sinun aina järjestävän ja organisoivan kaikki (yhteiset hetket)"
Miten tämmöinen tapaus on edes laskettavissa "tyttöystäväksi"? Kuulostaa lähinnä teinien meiningeiltä, mutta ehkä oon vaan jo liian vanha ymmärtämään nuoremman polven määritelmiä tyttö- ja poikaystäville. Mutta mä mieltäisin tyttöystäväksi naisen joka just haluaa sitä läheisyyttä, nuo kaveritasot on ihan eri kuvio kuin parisuhdejutut.
Ite maksoin aina ekat treffit, tapana oli viedä naiset kahvin ääreen tutustumaan. Ei se yhden kahvikupin verran naiseen panostaminen mua konkkaan vienyt, naiselle tuli kiva fiilis ja itelle kans kun pitivät herrasmiehenä. Jos toisia treffejä tuli niin puhuttiin laskuasiat selviksi kuten kaikkien aikuisten pitäiskin osata tehdä - molemmat hoiti omansa jos esim syömään mentiin. Ei ollut koskaan ongelmia finanssipuolen suhteen naisten kanssa, täytyy ihmetellä jos juniorit eivät saa suutaan auki jotta voisivat suoraan sanoa jos jokin asia hiertää.- Vähänerijuttu
Kahvikupin tarjoaminen on vähän eri juttu kuin tarjota kalliita lounaita ja kestittää viineillä jne...
- ei ole vaikeaa
Vähänerijuttu kirjoitti:
Kahvikupin tarjoaminen on vähän eri juttu kuin tarjota kalliita lounaita ja kestittää viineillä jne...
"Jos toisia treffejä tuli niin puhuttiin laskuasiat selviksi kuten kaikkien aikuisten pitäiskin osata tehdä - molemmat hoiti omansa jos esim syömään mentiin."
Miksi tarjota ja kestittää ellei ole varaa/ ei haluaisi oikeasti tehdä niin/ kokee joutuvansa hyväksikäytetyksi?
Kyllä aikuinen ihminen saa suunsa auki ja voi sanoa että mennään lounaalle ja maksetaan puoliksi, jos nainen siitä närkästyy ja lähtee kiitämään niin sen parempi. Kuka nyt moisia gold diggereitä elämäänsä haluaisikaan?
Kyllä pitää kyetä puhumaan suhteessa raha-asioista avoimesti ja suoraan. Jos toisella on varaa ja halua jatkuvasti kustantaa yhteiset menot niin mikäs siinä! Jos taas on varaa mutta ei halua toisen sapuskoja sun muita maksella, niin sitten sovitaan ruokapaikat sen mukaan, että vähemmän rahakkaalle ei tule hiki kuitin saapuessa.
Moni asia ratkeaisi helpoiten ihan suoraan puhuen, turha se on netissä itkeskellä jos ei uskalla sanoa että ei tunnu reilulta maksella molempien menoja jatkuvasti. Ja edelleen, jos nainen (tai mies) siitä suutahtaa niin parempi vaan jos häippäsee. Ei ole kenenkään tehtävä parempaa puoliskoa vastoin omaa tahtoaan elätellä. - samaa mieltä
ei ole vaikeaa kirjoitti:
"Jos toisia treffejä tuli niin puhuttiin laskuasiat selviksi kuten kaikkien aikuisten pitäiskin osata tehdä - molemmat hoiti omansa jos esim syömään mentiin."
Miksi tarjota ja kestittää ellei ole varaa/ ei haluaisi oikeasti tehdä niin/ kokee joutuvansa hyväksikäytetyksi?
Kyllä aikuinen ihminen saa suunsa auki ja voi sanoa että mennään lounaalle ja maksetaan puoliksi, jos nainen siitä närkästyy ja lähtee kiitämään niin sen parempi. Kuka nyt moisia gold diggereitä elämäänsä haluaisikaan?
Kyllä pitää kyetä puhumaan suhteessa raha-asioista avoimesti ja suoraan. Jos toisella on varaa ja halua jatkuvasti kustantaa yhteiset menot niin mikäs siinä! Jos taas on varaa mutta ei halua toisen sapuskoja sun muita maksella, niin sitten sovitaan ruokapaikat sen mukaan, että vähemmän rahakkaalle ei tule hiki kuitin saapuessa.
Moni asia ratkeaisi helpoiten ihan suoraan puhuen, turha se on netissä itkeskellä jos ei uskalla sanoa että ei tunnu reilulta maksella molempien menoja jatkuvasti. Ja edelleen, jos nainen (tai mies) siitä suutahtaa niin parempi vaan jos häippäsee. Ei ole kenenkään tehtävä parempaa puoliskoa vastoin omaa tahtoaan elätellä.Niin, miksi jatkaa jotain kaavaa jos ei haluaisi ollenkaan niin toimia? en ymmärrä.
Kyllä naisetkin on ihan normaaleja ihmisiä ja kyllä se treffitilannekkin on ihan normaali ihmisen kohtaaminen, eikä kuuluisi mennä niin että mies kuvittelee että vain kuninkaallinen kohtelu riittänee. Outo ajatuksenjuoksu näillä "maksajilla". Palatkaahan alaspäin sileltä pilvilinnoista ja käyttäytykää normaalisti. Ja hyvin kauniskin nainen haluaa ihan normaalia kohtelua. Diivailijat on sitten eri ryhmä, eikä aina liity ulkonäköön. Mutta tuossa tilanteessa pallo on kyllä sinulla(aloittaja).. turha moittia naista.
- Beauty in Scarlett
Hah, pihit miehet saavatkin miesmäiset femakot jotka huutelevat tasa-arvosta. Kyllä meillä kauniilla ja tasokkailla naisilla riittää deittejä joilla on varaa ja halua hemmotella naisiaan. Totuushan on se, että jos nainen on riittävän tasokas, miehelle ei tule mielenkään näitä maksanko vai enkö maksa pulmia. Femme fatalet vievät järjen.. ;) Mutta juu kyllä ne pesjalkaiset tantat saa kelvata teille.
- Tasokkaita
Jep, mulla on tasokas nainen ja rotukoira. Ensin kierrätän näyttelyissä ja kerään palkintoja. Sitten teetän pentuja. Kun se tulee vanhaksi, on pakko antaa piikki ja ottaa uusi söpöliini. Nyyh.
- Höpöhöpöhöö
Ai ei vai tule, jos joku haluaa siipeilijän semmoisen voi tilata katalogista ulkomailta, mutta täällä olettaisi, että kaikkia viuluja ei miehenä tarvitsisi maksaa!
- lyhyeen loppui
Hmm, olin työttömänä ja aloin tapaillla erittäin hyvätuloista miestä. Mies vaati että kaikki kulut pitää maksaa puoliksi, tosi naurettavaa, ei käsittänyt poloinen ettei työttömällä ole varaa laittaa keilaukseen, kylpylään yms.
Juu, eipä sitten loppukuusta ollut mahdollisuutta tavata superpihiä treffikumppania..- 5+12
Toi työttömyysjuttu on varmasti joissain tapauksessa eri asia, mutta ongelmana on se, että mistä tietää, ettei tule taloudellisesti hyväksikäytetyksi tuossa tarjoamisjutussa? On normaalia, että kumppanit auttavat taloudellisesti toisiaan, mutta joillain naisilla tuntuu olevan semmoinen käsitys, että se on mies joka suhteessa automaattisesti maksaa kaikki viulut (perustuen siihen, että nainen luottaa omaan markkinapotentiaaliinsa kysynnän ja tarjonnan lakien määrittämässä maailmassa).
- harmi juttu
Tottakai jokainen maksaa itse omat menot, ja oikeastaan se on se perusolettamus. Toki olit työtön, mutta vaikka sinulla ei olisi edes pankkitiliä, tai et olisi rahaa eläissäsi nähnytkään, se ei olisi mikään syy miksi miehen pitäisi maksaa. Onko unohtunut mitä se tarkoittaa että mies maksaa? se on kaunis ele, kohteliaisuus. Ei päivänselvyys, tai asia jota voi vaatia tai käydä neuvotteluja. Muutenkin omien raha-asioiden selvittely TREFFEILLÄ ei liene järkevin veto. Tietysti harmi jos treffailu kaatui rahan takia.. t. nainen.
- saakopanna.com
Niin, onkohan miehillä tuo tarjoamisjuttu kiinni siitä saako seksiä vai ei. Sitten ostellaan jos..
- k.pop
Ei vaan juttu menee usein niin, että jos nainen ei anna seksiä, hän ei ole kiinnostunut vaan epäröi sitoutua ja saattaa ilmentää jopa sitä, ettei halua miestä tosissaan:)!
Josset siis saa seksiä, saatat olla väliajan korvike... - Mirjamikisu
k.pop kirjoitti:
Ei vaan juttu menee usein niin, että jos nainen ei anna seksiä, hän ei ole kiinnostunut vaan epäröi sitoutua ja saattaa ilmentää jopa sitä, ettei halua miestä tosissaan:)!
Josset siis saa seksiä, saatat olla väliajan korvike...Totta puriset!
- 56jktte
Mitä järkeä on kärjistää asia tyyliin "ei ikinä" tai "useita kuukausia".
Ekat treffit voi ihan hyvin maksaa kenelle tahansa, eikä siellä treffeillä ole aina pakko syödä tai juoda jotain, voi vaikka käydä kävelemässä.
Tuo että sinä olet useita kuukausia maksanut naiselle kaikkea ei ole todellakaan naisen vika.
Viimeistään toisilla treffeillä pitää yrittää lähennellä vähän niin näkee eteneekö juttu vai ei.
Moni asia on sellainen että mitä kauemmin vetkuttelee, sitä hankalampaa on edetä.
Kyllä minullekin miehenä kelpaisi jos nainen makselisi ruokani ja sitten lähtisimme omille teillemme kotvasen kuluttua, mikäpä se siinä? - naisen kosto
Ikävystyttävät, seksittömät miehet joutuvat maksajan rooliin.
- hsjhdumnb
Hmm...kyllä tässäkin asiassa varmaan puhumalla pääsee aika pitkälle. Naisena otan lompakon esiin kahvilaan mennessä...joskus joku on tarjoutunut maksamaan , joskus olen maksanut itse... mutta ollaan yleensä kahvikupin ääressä tästäkin aiheesta puhuttu.
Joskus olen "heittänyt" treffikutsun esim että " Ollaan menossa tyttöjen kanssa baariin, pääsetkö mukaan? tarjoatko siiderin?" - dsdsdssdsd
Tosimies ei maksa naiselle yhtään mitään. Ystävyyttä ei osteta
- sexi-sijoitus
Just joo, mutta seksiä ostetaan.Joten reippaasti rahaa sijoittamalla naiseen voi monikin kohtalaisen kunnollinen eukko heittäytyä anteliaaksi seksin suhteen
- stroborobo
Maksaisitko kaverillesi ne kahvit, safkat ja liput, mitä nyt olet maksanutkaan? Luultavasti et, tai tietäisit, että kaveri maksaa takaisin jossain vaiheessa. Mun mielestä on ihan normia, että nyky-Suomessa jokainen maksaa omansa, ainakin suht nuoret ihmiset.
Jos sitä naista ei "läheisyys kiinnosta", niin sitä suuremmalla syyllä kannattaa jättää maksamiset sikseen. Kuulostaa vedättäjältä. Itsellä treffailut ovat kaatuneet/onnistuneet ihan muusta syystä kuin siitä, kuka maksaa ja paljonko. - tttttttttff
Nuo naiset jotka olettaa miehen maksavan on sellaisia naisia, johon en haluaisi tutustua enempää.
En sen takia, että olisin kitupiikki. Päinvastoin, olen melko antelias.
Kaiken pitäisi olla tasapuolista tänä päivänä.- Mieheneitarvimaksaa
Näin juuri, kyse ei ole siitä, että mies ei voisi välillä maksaa vaan siitä, jos tilanteesta tehdään jotenkin itsestäänselvyys!
- Ihanaatämäonikanaa
Ihanaa leijonat!
Olen itse törmännyt samantapaisiin ongelmiin. Sanoisin, että tuo "suhde" ei ole mikään seurustelusuhde ja se on todennäköisesti auttamattomasti pilalla. "Tyttöystävälläsi" on toiset miehet, joiden kanssa hän käy hoitamassa sänkyhommat. On iso pettymys ja elämänmuutos ottaa etäisyyttä tai pysyvästi katkaista välit, mutta se voi olla tässä tilanteessa paras vaihtoehto uuden oikean suhteen solmimiseksi jonkun toisen tytön kanssa.
- Juuriniintee
Samaa mieltä ja fiksuja ajatuksia Mikolla!
- Tasa-arvo on tätä
Tasa-arvon nimissä naisen vuoro maksaa!
- Hupsista :))
Jos naisen euro on 80 senttiä niin monennellako treffikerralla
maksat tasa-arvon nimissä kaksi kertaa peräkkäin? - kjlkjlkjlklkl
Hupsista :)) kirjoitti:
Jos naisen euro on 80 senttiä niin monennellako treffikerralla
maksat tasa-arvon nimissä kaksi kertaa peräkkäin?Naisilla on vähemmän työtunteja. Tehkää pidempää päivää, niin saatte enemmän palkkaa.
- Eiköhän homman
kjlkjlkjlklkl kirjoitti:
Naisilla on vähemmän työtunteja. Tehkää pidempää päivää, niin saatte enemmän palkkaa.
kuitenkin kompensoi naisten julkisesti tunnustettu ahkeruus ja tehokkuus.
Joten mitenkäs laskutoimitus menikään? - Jöööran
Eiköhän homman kirjoitti:
kuitenkin kompensoi naisten julkisesti tunnustettu ahkeruus ja tehokkuus.
Joten mitenkäs laskutoimitus menikään?Linkkejä naisten tehokkuuteen?
- !!1
Niin milloinka se oli miehen vuoro maksaa?Sinun iso isäsi aikaanko?Tasa arvon ymmärrän,mutta en sitä että mies hakee ilman minkäänlaista kulujen peittämis halua ilmaista seksiä.Seksi ei ole koskaan ilmaista.Kierukkakin maksaa jo 100 euroa yms.liukuvoiteet ja kondomit.
- Run_Mr_run!
Itse seurustelin kolme kuukautta ja ihan sama kuvio. Nainen ei suostunut maksamaan mitään ja aina maksutilanteissa vetäytyi taakse. Kyseinen nainen ei antanut seksiä. Myöhemmin sain tietää, että kolme kuukautta tapailemani nainen oli vehdannut kyseisten 3kk:n aikana 8 miehen kanssa, vaikka oma varustukseni on varsin hyvä. Jos vastaanne tulee nainen, joka automaattisesti odottaa teidän maksavan ja tekevän kaikki aloitteet---juoskaa ja juoskaa lujaa!
- mistähän
tiedät, että vahtas vaan 8:n muunkin kanssa?
- hämmästynyt n42
Miten ihmeessä aikuiset ihmiset pitävät seurusteluna tuollaista? Että maksellaan toisen osapuolen menot vaikka ei haluaisi - miksi et saanut suutasi auki, keskustelemallahan tuokin asia olisi ratkennut ja olisit päässyt halvemmalla. Jos nainen olisi sanonut että höh, miehen kuuluu maksaa, niin olisit heivannut menemään - jos taas nainen olisi todennut että hitsi vieköön, hyvä kun tuli puheeksi totta kai hoidan omani, niin kiva! Mutta asia olisi ratkennut aikoja sitten.
Siks toisekseen, ei se ole aikuisten välillä mitään seurustelua jos vaan treffaillaan (sun kustannuksella) eikä ole mitään intiimiä kanssakäymistä. En laske omalla kohdalla edes seurusteluksi ellei ole seksiä. Kahvilla/ leffassa/ syömässä jne. voi käydä kavereiden kanssa jos haluaa viettää aikaa ihmisten seurassa ilman läheisyyttä.
Opetelkaa hyvät nuoret avaamaan ne sanaiset arkkunne, ette menetä mitään kun puhutte raha-asiat selviksi! Ellei toinen ole halukas kompromisseihin niin eipä sillä suhteella olisi kovin lupaavaa tulevaisuutta ollutkaan. Mikäli taas raha-asiat saadaan lutviutumaan kivuttomasti niin sehän on vaan hyvä merkki, ja monesti myös tae siitä että muutkin ongelmat saadaan jatkossakin puhuttua selviksi. - !!!
kukaan mitään varustusta kato.. ..sillä se alapää muokkautuu partnerin kokoiseksi...minä katson kykyä huolehtia perheestään ja vaikka kuolema tulis niin ei oo kiva jos jää itkemään kun ei nyt olekkaan naisen palkka käytettävissä talous menoihin.Vaikka sulle jäis hoidettavaksi kolme päiväkoti ikäistä niin kodinhoitajakin/lasten hoitajakin maksaa.
- truulia
Ei missään nimessä pidä kaikkea maksaa toisen puolesta! Hyi! Minua hävettäisi, jos antaisin miehen maksaa parikin kuukautta kaiken puuhan treffeillä. Minulle saattaa olla jopa vaivaannuttavaa niillä yksillä treffeillä, jos mies tahtoo maksaa välttämättä. Monesti olen sanonut, että oikeasti voisin itse maksaa, mutta joskus tämäkin otettu vastaan "höpöhöpö" -asenteella. Noh, onneksi en ole ihan tossu ja tajuan kyllä seuraavalla kerralla tiukasti ilmoittaa, että minä maksan tällä kertaa. En tahdo elättäjää, eikä kenenkään pidä minun syömisiäni, juomisiani tai viihdykkeitäni. Jos olen ollut (olen opiskelija) oikeasti rahaton, olen ehdottanut toiselle jotain halvempaa tai ilmaista tekemistä. En edes alkuvaiheessa kehtaisi suoraan töräyttää, ettei ole rahaa. Koska toinen saattaisi haluta sitten kustantaa homman puolestani (vaikka olisin valmis sitten vastavuoroisesti maksamaankin takaisin). Tämä asenne minuun varmaan tullut kasvatuksesta. Rahan arvo minulle on opetettu ja että se pitää ansaita. Ilmaisia aterioita ei ole, velat kuitataan. Se ateria maksaa kuitenkin toiselle ihmiselle, jos ei minulle. Osaan ajatella asiaa myös toiselta kantilta ja miettiä miltä minusta tuntuisi kustantaa parikin kuukautta toisen syömiset. Ei onnistuisi! En tahdo kokea olevani toiselle ihmiselle "velkaa." Ja huoraamaan en rupea.
- 16+12
MIstä tuollaisia naisia löytää:)?
- truulia
16+12 kirjoitti:
MIstä tuollaisia naisia löytää:)?
Jaa'a. Enpä osaa sanoa, mistä erikseen samoin ajattelevia ihmisiä löytää. Jos vaikka unohtaisi niiden bimbojen tapailun, niin pääsee askeleen edemmäs. :D Ihan ajattelemalla näitä asioita voi päätellä, ettei jatkuva toisen rahoilla eläminen ole reilu ratkaisu.
- caroline g
Olen samoilla linjoilla. Jos menen syömään tai kahvittelemaan ventovieraan kanssa, maksan todellakin itse itseni. Miksi ihmeessä tuo toinen kustantaisi minun syömiseni ja juomiseni? Ja juuri tuo tunne siitä, että jää velkaa... ei hyvä. Muutaman kerran olen ensitreffeillä maksanut miehen kahvit ja kerran ruokailun. Aika jännää, että asia oli miehille ihan ookoo.
- Merituulitaikakukka
Kulut olisi hyvä maksaa puoliksi reilun pelin hengessä!
- 3+18
Jos tarjoudut maksamaan, saat maksaa aina ja jossain vaiheessa sinun maksamisesta tulee naisellesi itsestäänselvyys.
- Perinteinen mies kii
..tos . Ennen mies maksoi kaikki menot perheessä ja nainen hoivasi miestä,lapsia ja kotia.Lapsia saatto olla kymmenkunta ja mies ei valittanut yhtään.Minne on kadonneet tällaiset miehet?Nykyisin naisen tehtävä on maksaa vuokra,käydä töissä,hoitaa lapset ja maksaa päiväkotimaksut,perheen ruuat,harrastukset,kondomit ja kierukat,mahdolliset abortit ja kesäloma matkat.Tasaarvo on mennyt liian pitkälle kun mies alkaa jo salaa kaivaa lisä valuuttaa omiin menoihinsa naisen käsilaukusta.Ja tämä ei ole tarinaa vaan olen itse kokenut kaiken.Itsellä päättyi juuri seurustelu suhde kun jouduin aina maksamaan tapaamisesta aiheutuvat kulut ja käsilaukustakin oli viety 40 e.Säännöllinen ja turvallinen seksi elämä vaatii kuluja mutta jos ette ole valmiita maksamaan siitä aiheutuvia kuluja niin menkää venäjälle vonkaamaan
- KYSYMYSSULLE
Jos miehen pitäisi maksaa kaikki naisen menot, mitä eroa siinä olisi verrattuna siihen, että vuokraisi naisen aina tarpeen mukaan?!
- !!!
KYSYMYSSULLE kirjoitti:
Jos miehen pitäisi maksaa kaikki naisen menot, mitä eroa siinä olisi verrattuna siihen, että vuokraisi naisen aina tarpeen mukaan?!
no mieti jos vaimo kuolee ja jää lapsia elätettäväksi niin paljonko maksaa kodinhoitaja 7/24.Silloinkin sun pitäs vaan maksaa kaikki.Mut mun puolesta maksa pelkästä seksistä jos haluat jos tarviit naista vain silloin tällöin tarpeesi mukaan.
- !!!
!!! kirjoitti:
no mieti jos vaimo kuolee ja jää lapsia elätettäväksi niin paljonko maksaa kodinhoitaja 7/24.Silloinkin sun pitäs vaan maksaa kaikki.Mut mun puolesta maksa pelkästä seksistä jos haluat jos tarviit naista vain silloin tällöin tarpeesi mukaan.
ns.irto suhteissakin miehelle on vaikeaa jopa hankkia niitä ehkäisyvälineitä.. ..kaikki vaan naisen kustantamiksi.Ja onko kahvin tarjoaminen eka treffeillä niin vaikeaa.Kyllähän sinä sitä kahvia saat joka aamu kun heräät naisesi luota naisesi kustantamina ja yleensä nainen leipoo sulle pullat ja valmistaa sulle ensimmäiset yhteiset ateriat .
- !!!
ja sitä mieltä olen,että se kumpi kulut maksaa saa paidat silitettyinä ja kahvit keitettyinä ennen työ päivän alkua ja lämmin ateria odottaa työstä tullessa.Lapset siisteinä ja hiukset kammattuina odottavat perheen päätä kotiin ja jos haluat niin voi se perheen pää nainenkin olla.
- Moikkamoitimotäi
Niin voisi hyvin olla nainenkin joo! Täällä kaikki puhuu kahvikupin tarjoamisesta, mutta entä jos treffeille mennään naisen vaatimuksesta johonkin muualle...vaikka ravintolaan ja lasku on min. 50€ per hlö..?!!!
- !!!
treffaillaan lompakon paksuuden mukaan.. ..ei sellaiseen tarvitse suostua.. ..ylipäätään mulla on sellasta kokemusta että just miehet asuvat siivellä.. ..munkin ex-mies ajoi ajokortin ja ei osallistunut vuokraan eikä ruuan maksamiseen ja kyse on n1000 e hyväksikäytöstä kuukaudessa eli jos kulut puoliksi laittaisi niin 500 euroa ja ei antanut minulle mahdollisuutta ajaa korttia vaan jatkoi tätä hyväksi käyttöä 5v
- !!!
Minä tiedän miehiä jotka maksavat vaikka hevosen kulut perheen käyttöön joten ihmettelen kyllä tota treffien maksu kiistelyä.. ..pienet alle1200 e tulot on sit eriasia.. siitä kun verot otetaan pois ja maksellaan esim.etelä suomessa kalliit vuokrat ja auton ylläpito,ruoka vaatteet yms niin ei siitä rahasta tietenkään jää rahaa treffailun kulujen maksamiseen.Kannatan näissä tapauksissa täysin tasa-arvoa.. ..mutta niinku sanoin olen itse opiskelija ja miesystäväni oli työtön ja odotti koko ajan että minä maksaisin tapaamisesta aiheutuvat kulut,kierukat,terveyskeskus maksut ja kondomit.Puhun tässä jo kahdesta eri miehestä ja tätä samaa kohtelua sain kummaltakin eli on vaan sanottava että olen huono valitsemaan kumppania..
- !!!
!!! kirjoitti:
Minä tiedän miehiä jotka maksavat vaikka hevosen kulut perheen käyttöön joten ihmettelen kyllä tota treffien maksu kiistelyä.. ..pienet alle1200 e tulot on sit eriasia.. siitä kun verot otetaan pois ja maksellaan esim.etelä suomessa kalliit vuokrat ja auton ylläpito,ruoka vaatteet yms niin ei siitä rahasta tietenkään jää rahaa treffailun kulujen maksamiseen.Kannatan näissä tapauksissa täysin tasa-arvoa.. ..mutta niinku sanoin olen itse opiskelija ja miesystäväni oli työtön ja odotti koko ajan että minä maksaisin tapaamisesta aiheutuvat kulut,kierukat,terveyskeskus maksut ja kondomit.Puhun tässä jo kahdesta eri miehestä ja tätä samaa kohtelua sain kummaltakin eli on vaan sanottava että olen huono valitsemaan kumppania..
Mites sitten jos toinen on yritys johtaja/lääkäri ja toinen opiskelija.. ..laitetaanko silloinkin kulut aina ja ikuisesti puoliksi?Jos yrityjohtajalla on rahaa ostaa omakotitalo luksus alueelta etelä-suomesta niin maksaako opiskelija asumisesta/lainan maksusta koituvat kulut puoliksi?
- Tuohanonhulluutta
!!! kirjoitti:
Mites sitten jos toinen on yritys johtaja/lääkäri ja toinen opiskelija.. ..laitetaanko silloinkin kulut aina ja ikuisesti puoliksi?Jos yrityjohtajalla on rahaa ostaa omakotitalo luksus alueelta etelä-suomesta niin maksaako opiskelija asumisesta/lainan maksusta koituvat kulut puoliksi?
Tuommoiseen liittoon ei edes kannata lähteä, jossei ole varautunut pettymyksiin. Itse seurustelisin siksi mieluummin vaikka mallin kanssa kuin minkään opiskelijan, joka käyttää sinua hyväksi vain sen ajan, että on saanut mitä tarvitsee...!
- plasmakanuuna
!!! kirjoitti:
Yritysjohtaja ostaa kämpän ainakin suurimmaks osaks itselleen ja teettää avioehdon, jos mennään naimisiin. Ettei nainen pääse erolla kuppaamaan rahoja.
- lokeroitu
Voi kauheeta mitä tekstiä täällä on, tämän mukaan minun kannattaa jäädä kotiin 4 seinän väliin yksinäni! Olen aina luullut että kun kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa siis oikeasti, niin elämän asioita hoidetaan yhdessä! Tietenkin on kohteliasta että mies maksaa sen kahvi kupposen, mutta koskaan en ole sitä treffeillä odottanut! Minua ei ole koskaan kiinostanut mitä mies tekee työkseen, olkoon vaikka työtön, pääasia että kemiat kohtaavat ja tulee tunne että haluaa olla tämän henkilön kanssa! Tottakai niitä pettymyksiä tulee ja suhteissakin niitä ongelmia, mutta pitäisihän niitä asioita osata tarkastella muultakin kannalta kuin omasta navastaan! Täällä lokeroidaan ihmiset, jos olet yksin, on sinussa vikaa, jos sinulla on lapsia, on sinussa vikaa, jos sinulla ei ole rahaa, on sinussa vikaa, jos sinulla on rahaa niin silloinkin on sinussa vikaa! Luulin että tässä maailmassa ihmiset ovat yksilöitä eikä lokeroituja zombeja. Joten nyt silmät auki, katse sieltä navasta ylös ja etsimään sitä ihmistä joka tuntuu hyvältä eikä vaan näytä hyvältä! Ite olisin maailman onnellisin ihminen, jos löytäisin saman henkisen ihmisen kuin itse olen ja itse olen maksanut omat kuluni aina! Mutta luultavammin ilmoitusta laittaessani, minut leimattaisiin onnenonkiaksi, vaikka minulta ei todellisuudessa puutu mitään muuta kuin mies kenen kanssa tehdä yhteisiä juttuja ja omia juttuja, kunhan iltaisin olisi joku jolle kertoa se päivän tarina, ehkäpä ihan vaan tylsäkin, saa halin ja voi käpertyä toisen kainaloon yöksi! Mutta siihen tarvitaan että viihtyy toisen kanssa ja tuntee vetoa toiseen! Mulle ulkonäkö ei ole ehdoton, luonne tekee jo komeaksi, mutta tottakai niinkuin kaikilla muillakin, on sillä jotain merkitystä! Ja tottakai niitä hännystelijöitä on, itekkin sellaisen kanssa ollut, kävi vielä ite töissä ja itse olin tyhmä ja maksoin kaikki kodin kulut ja elämisen kulut, jokainen meistä tekee virheitä, opitaan niistä ja yritetään löytää se ystävä josta tulee se kumppani, itse määrittelet mitä haluat ja mitä olet valmis jakaamaan ja millaisen ihmisen kanssa.
- minttulinen
Vähän asian vierestä huutelen tässä, että itsellänikin on tuosta maksattamisesta kokemus, mutta mies yritti oli maksattajana...
Itsehän pyrin aina maksamaan oman osuuteni tai jopa molempien (vaikka olenkin köyhä opiskelija), mutta tämä tapaus oli jotenkin niin kamala, että hämmennyin pitkäksi aikaa. Ensimmäisillä treffeillä halusi kahvilaan, mutta kahvilassa ei käynyt kortti, joten minä maksoin. Tuolloin en ajatellut mitään, olen aina varautunut käteisellä juurikin tuollaisten tapausten vuoksi.
Oli sitten toiset treffit ja mies, ennen kuin oli edes kunnolla tervehtinyt, kysyi että onko minulla rahaa, koska hän haluaa rinnekahvilasta makkaraa ja mehua. Valehtelen, ettei ole muuta kuin kortti, koska mielestäni hänen käytöksensä oli suorastaan törkeää. Totaalinen turnoff. Mies lakkasi kiinnostamasta edes vähäsen sillä siunaamalla sekunnilla.
Aloittajan ajatuksissa olen pitkälti samalla linjalla, mutta yksi asia kalskahti ilkeästi, nimittäin se että maksaa kyllä voi, mutta vain jos nainen antaa sitten. Ei siinä ole kyse mistään kaupankäynnistä! Mies on itse valinnut maksaa ja järjestää! Sen sijaan että naiselleen olisi asiasta puhunut, rutisee siitä täällä.
Että tähän keskustelusoppaan lisään omaan lusikkani sanomalla: se maksaa joka haluaa ja jolla on varaa, mutta ketään ei saisi käyttää hyväkseen. Jos mies haluaa maksaa minun juomani/syömiseni, annan maksaa, mutta en todellakaan hyppää sänkyyn hänen kanssaan sen vastineeksi.
... Tosin harvemmin annankaan miehen maksaa, enkä koskaan 1.-4. treffeillä. - Mieskukaties
No parempi tuo on tajuta muutamien kuukausien jälkeen kuin, että huomaat pettäjän 20 vuoden ja kolmen lapsen jälkeen!
- mozo :)
Eihän sitä ole pakko maksaa/ tarjota naiselle.Itse en ole loukkaantunut jos minulle mies ei tarjoaisi. Miksei nainen pyydä miestä kylään hänen luokseen ja valmista maukasta ateriaa, niin varmasti mies olisi tyytyväinen ja tyydytetty ;)
Olisi ainakin edullinen ruoka ja rennompaa istua kahden kuin ravintolassa.
- suominainen4
ihan ihmeellistä valitusta mieheltä, tuon aloittajan.
Pitää kait sitä naista niin tavoittelemisenarvoisena, että jaksaa maksaa. Oiskohan kyse "tatjaanasta" tai "suhingista"
niillehän suomipoika maksaa ihan mielellään,,,,
minä maksan aina kuluni itse,, - Splättyjä
Joskus on vähän hankala, kun menee kahville, kun ei tiedä haluaako toinen maksaa ne vai maksaako itse. Mutta sen voin sanoa, että jos toisesta heti tietää, että en halua sen kanssa olla, niin maksan itse kahvini. Näin en jää toiselle mitään velkaa :p
- KULUTPUOLIKSI
Itse olen sitä mieltä, että kulut menevät tapailun ajan puoliksi...vakavammassa liitossa on sitten asia erikseen miten tehdään...
- No pay no fun
Hei pliis eihän perheen perustaminen vaimonhankinnasta alkaen muuta olekaan kuin rahanmenoa. Nytkö sä sen vasta tajusit? Suhteilla sait varmaan työpaikkasikin, kun et elämän perusasioita tiedosta?
- Mieshaaremi
Olen myös itse huomannut, että on turhaa maksaa naiselle mitään ekoilla treffeillä... Jos naikkonen on rahan perässä tullut, hän kyllästyy pian, jos mies ei törsää häneen.
Itse seurustelin kuukausia naisen kanssa, joka ei kaiken kustantamisestani huolimatta ostanut minulle edes lahjaa syntymäpäivänä, saati tuonut tuliaisia matkoilta. Itsekkäät naiset saalistavat täällä ja toisten tunteista he eivät piittaa mitään pyörittäessään mieshaaremia täällä;)... - lallikki
PEPPUPANO ON NANNAA
- maksulliset naiset
Luin vastaavia näkökulmia http://pleieri.blogspot.fi/2013/07/maksullinen-nainen.html kirjoituksesta. Miksi pitäisi mainitsemasi kaltaista maksullista naista suhteessa?
- järkevä
Itse käytän OMAT rahani OMAAN syömiseeni, juomiseeni ja viihdyttämiseeni.
En kutsu koskaan ketään meille esim. syömään, ystäviä, tuttavia, sukulaisia- tai jos kutsun niin ovella on kolehtiastia johon jokainen laittaa täsmälleen sen summan jonka olen käyttänyt hänen kestitsemiseensä.
En harrasta hyväntekeväisyyttä.
Jos jollakulla ei ole rahaa mukana niin lasku tulee perässä.
- tosi on
Miehet haluavat tapailla nuoria ja superkauniita naisia.
Näillä naisilla on PALJON ottajia, jotka heitä mielellään tapailisivat.
Jotkut miehet maksavat treffeillä, jotkut eivät.
Keidenköhän kuvittelette pääsevän treffeille ? :)
Jos haluaa että nainen maksaa puolet kaikesta, kannattaa treffailla vähemmän kauniita, ns. tavallisen näköisiä naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285