tietääköö kukaan suomesta tai muualta metal/black bändejä joissa normaali örinän/karjumisen/huutamisen/kiljumisen hoitaa naislaulaja. olen kuullut muutaman kipaleen ja kuulostaa kieltämättä hyvältä jos sen tekee oikein!!
karjuva naislaulaja?
15
1694
Vastaukset
- Kojo
Arch Enemy, Ruotsista
- akka
...Arch Enemyn Angela niinku jo tossa aijemmin mainittiin ja eikös se Sinisterinki laulaja örise/karju? Eikös se ole nainen? Vai muistanko ihan väärin... Muistan kuulleeni joskus jotain juttua...
Mä en kyllä Sinergyn Kimberlyn laulua kutsuis karjumiseksi mutta poweria siinä äänessä kyllä on :)
- Sanni
Ainakin Sinergyn naislaulaja karjuu aika loistavasti!
- ....
Sinergyssä ei karjuta, paitsi parissa biisissä ja nekin karjuu Alexi Laiho.
- ArchHereticAngelo
Astarte. Kolme lättyä pihalla. Vanhoilla levyillä kunnollista ja brutaalia menoa (kuulemma), ja uudemmilla sitten sellaista gootahtavampaa bläkkistä ala Cradle.
- snowhite
Myös suomalaisessa Lullacry:ssä naislaulaja...ja hyviä biisejä.
- Malchor
Kittie on vallan mainio eukkoörinäbändi... jos vaan diggaa niitten femakkosanoituksista;)
- ...
Ainakin semmonen on kun "my ruin". Siinä karjuu loistavasti nainen.
- ....
velcrassa ainaki on sellanen naislaulaja
- murmeli
jessi on kyllä aivan taivaallisen hyvä ja monipuolinen laulaja.
VELCRAN kunnon fiiliksen luoja =)
ainakin livenä aivan käsittämätön! huh huh
suosittelen tutustumaan ainakin livenä siis kaikille ketkä ei ole viellä nähnyt sitä!
ja kyllä muillekkin =)
- the Dying Unicorn
NIGHTWISH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis Tarjahan laulaa niin jumalattoman kauniisti että huhheijakkaa! Paremmin ei laula erkkikään!
Mutta Nightwishillä on vain pari biisiä suomeksi, muunmuassa: "Lappi" ja se mikä on oncella.. "LUojani, luoksesi, anna minun tulla siksi miksi lapseni minua luulee..." Kyllä vaan! kuunnelkaa Nightwishiä! Tarja laulaa kovimmankin hevi-sian transsiin, ja ajaa silmät kyyneliin.. =)- pööh
Tarja Turunen ei karju. Se kiljuu. :D
- the Dying Unicorn
pööh kirjoitti:
Tarja Turunen ei karju. Se kiljuu. :D
No niin, eihän se Turuska karjukkaan, vaan se laulaa nätisti. =)
Eikä se oikein kiljukkaan, en sanoisi sitä kiljumiseksi, tosin Oceanbornin "dewil and a deap dark ocean"-nyt ette suutu, vaikka kirjoitin nimen väärin! =( - biisissä kyllä joku kiljuu..,
Okhei, ei kilju, vaan laulelee, sulo sointuja, suloisesti, laulaa siis. Nätisti. Ei rumasti.
*kuuntelee "Swan hearttia" parhaillaan ja ulvoo mukana, "iiinnn wiiinttryy eweee once upooon aaa taleee, aan uckly duuuuckliiingg, lostt iin aaa werce..."* =) Näin ollen. Mulla on hammaslääkäri ehkä ylihuomenna,, Toivon mukaan, tai tilaan jo huomenna, viilaan ylimääräiset pois, tästö helvetin pilatusta hampaasta, HAMMASLÄÄKÄRIT HAISEE!
- Suvi
Joka on hmm...mielenkiintoista kuunneltavaa.
- Peto
No ainakin Otepi:ssa on loistava nais-"ör"-laulaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073