Oletko masokisti?

...

Jos vastasit myöntävästi, niin miten kuvailet masokismia itsessäsi. Miksi masokistisuus on saanut sinusta yliotteen?

9

402

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Olkoon sitten kun kerran tuon aloituksen väsäsin, niin vastaan itse.

      Olin kolikkilapsi, itkin joka yö. Kukaan ei minua lohduttanut. Vanhempiani en syytä. Tosiasialle emme mahda mitään.

      Elämä meni aina päin persettä. Pelkkää vastoinkäymistä ja ainaista ahdistusta.

      Viimein opin nauttimaan piiskasta. En enää kaivannut muuta kuin lisää piiskaa.

      Alkoholilla lääkitsin itseäni. En sen tähden, että humalatila tuottaisi vapauden ja rentoutuksen tilan. Ei, vaan sen tähden että krapulassa tuntisin olevani viheliäisin luotu kaikkeudessa. Saisin itkeä katkeria kyyneleitä pahuuteni/heikkouteni/mitättömyyteni tähden.

      • onnen täyttymys

        Ala seukkaa Serpicon kaa.


      • ap.
        onnen täyttymys kirjoitti:

        Ala seukkaa Serpicon kaa.

        Siis mitä häh.


      • onnen täyttymys
        ap. kirjoitti:

        Siis mitä häh.

        Palstan kovin piiskaaja ja S/M mies.


    • En ole. Voisin muutenkin ollakin mutta liian mukavuudenhaluinen sellaseen. Joskus kyllä kiva kokeilla rajojaan, ihan omaksi iloksi sopivassa asiassa.

    • Anonyymi

      Meidän suvussa oli monia hyvin voimakkaita miehiä ja meno myös sen mukaista. Voimia näytettiin ja voimia käytettiin. Jos josakin tarvittiin riskiä miestä, niin minut hätisteltiin pois tieltä, että voima mahtui jylläämään.

      Aloin nostaa arvoani ärjymällä ja tiuskimalla. Sain äksyn maineen ja sen mukaisen kohtelun, mikä tarkoitti, että housut alas ja vitsaa. Kerran nuorempi veli minut piiskasi oikein näytösluontoisesti. Silloin minusta lähti uhma ja minusta oli tullut maso. Olin tuolloin 17-vuotias ja sain vielä kurinpalautusta, mutta vain nuoremmalta veljeltä, koska yritin saada akkaa pois. Se tarkoittaa, että veli ei saisi minua enää piiskattua.

      Jos veli sattuu tämän löytämään, saattaa tulla jotakin seurata..

    • Anonyymi

      Oltiin keksikoulun yläluokilla ja tehtiin pahojamme. Rehtori tuli pitämän sijaistuntia meidän luokkaan. Jostain se oli hankkinut vanhoja lukukirjoja, josta yksi aina luki vuorolaan palan ääneen. Tarina kertoi pojasta, joka teki pahojaan. Kyllä sen jotenkin arvasi rehtorin ilmeestä kuinka kirja päättyisi. Rehtri kommentoi aina väillä tekstiä ja naurekeli.

      Niinhän siinä kävi, että tarinan poika sai illalla piiskaa. Siihen rehtori kommentoi, että kyllä piiskaaminen on hyvä tehokas kasvatuksessa.

      Minä en saanut enää silmiäni irti rehtorista. Hän oli lähes 190 senttinen harteikas ja lihaksikas mies. Joka osasi puhua ja hiostaa ainakin minua. Meikeläisellä oli masto pystyssä kun vähäkin ajattelin, että rehtosi rupeaisi minua piiskaamaan. Jos me jouduttasiin mies miestä vastaan yksitellen, niin mitä ilmeisimmin joka jätkä meistä saisi piiskaa.

      Tuolloin minä tajusin, että minut oli luotu masoksi. Minusta ei ollut minkään tekijäksi, jos rehtori rupeaisi vitsaa käyttämään.

    • Anonyymi

      Olen.Miksi muuten olisin nyt palstalla?

    • Anonyymi

      Olen saanut piiskaa niin nuorena kuin jaksan muistaa. Ne olivat kauhean jännittäviä ja pelottavia toimituksia. Mutta aivan toisin käyttäydyin, kun kaksi vuotta vanhmpi veli hermostui minuun, repi minulta housut alas ja väänsi minut mahalleni syliinsä ja antoi veljen kädestä. Se oli ensimmäinen selkäsauna joka kietoi minua, olin silloin 13-vuotias.

      Veli tietenkin härnäsi minua asiala ja minä väitin vastaan, että ei hän ollut saanut minua oikeasti piiskattua, hätäisesti vain pari läpsäystä. Veli myöhemmin todisti, että hän oli oikeassa.

      Minä olen syntynyt masoksi niin fyysisesti kuin pssyykkisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe