Janottaako sitä exää?

suola1

Olen eronnut jo muutama vuosi sitten, katkeruutta ja pahaa mieltä vieläkin, mutta exäni ei kaikista tunteistani kuitenkaan tiedä, olen melkein sinut eron kanssa. hän seurustelee jo uudessa suhteessa, MUTTA kuitenkin käy luonani harrastamassa seksiä, edelleen. emme koskaan ole päässeet seksistä eroon, koko tänä aikana kun olemme erossa olleet. mitä siis entiseni haluaa, tuntuuko seksi paremmalta minun kanssani kuin hänen uuden naisystävän? en todella mieti enää suhdetta hänen kanssaan, vaikka pahaa mieltä tunnen vielä, mutta koska olen itse sinkku, en minä mitään väärää tee, itsehän hän päättää mitä tekee ja mitä ei. ehkä miehet osaisivat paremmin vastata mitä mies tällä haluaa, sitä itseään vaan ilmeisesti, mutta miksi?

8

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeh1

      Ehkä. minulla oli sama tilanne ja kusautin naisen.

    • neiti näpsäkkä

      Itselläni kanssa sama tilanne, eksäni jätti ja petti, ja nyt ilmeisesti "seurustelee" sen henkilön kanssa jonka kanssa petti minua, silti eksä laittelee sillon tällön viestiä ja harrastamme seksiä ja itse olen sinkku, viime kerralla suuttui pahastikin koska kerroin että hänen jälkeen olen ollut toisenkin kanssa, sen lisäksi hän laittelee mustasukkaisia viestejä jos olen hänen ystävien kanssa ollut tekemisissä, en tiedä mitä sitten miettiä, haluaako kenties juuri sitä vain vai mikä on homman nimi, miehet mitä yleensäkin ottaen ajattelette tämmöisissä tilanteissa?

    • 2 on prempi ku 1

      kokemuksesta sanon,että tää mainitsemasi ukko on pakiainen.minäkin siihen syylistynyt!

    • morkkista...

      Hmmm en olekkaan ainut minulla myös sama tilanne nyt ex-miehellä jo toinen uusikko menossa jota pettää kanssani. Mietin ihan samoja asiota ja ajattelin pistää tälle kaikelle lopun.
      En pysty ajattelemaan että olisin syytön pettämisessä vaikka sinkku olenkin, olen kuitenkin suostunut tähän tietäen toisesta naisesta.
      Kamalin tilanne joka minua ravisteli oli kun Ex-mies oli lähdössä ja totesi minulle "jaha kai sitä täytyy lähteä kotiin sopimaan taas riita"
      Mieleeni tuli elävästi se kuinka minä odotin kotona tuota samaa miestä joka ei ollut tullut yöksi kotiin, kuinka pahalta minusta tuntui siinä samassa sängyssä ja samassa huoneessa jossa tuo toinen nainen nyt odottaa...
      Nyt se on vain niin päin että minä olen se toinen nainen joka tietoisesti on tähän lähtenyt, en olisi uskonut tätä itsestäni ja tuntuu sen myöntäminenkin aivan järkyttävältä.
      Olen ollut täysi idiootti.

    • jihhuuuu

      Pakko munkin kommentoida asiaa koska itsellä sama tilanne, sulle morkkista, niin.. tuo kuulostaa oikeesti ihan kauheelta kun sen noin sanoo, toinen odottaa kotonaa ja mies onkin sun luona.. kyllä sääliksi käy sitä naista, se on varmasti jokaisen normaali reaktio jos tuntee yhtään miten pahalta asiat voi tuntua. omassa tilanteessani ihan sama homma, mies käy ja lähtee uuden naisensa luo, mutta en kuitenkaan sitä mieti sen kummemmin. mihin se suhde voi johtaa loppupelissä? Mies valehtelee silmät päästään, ei voi kun nauraa sellaiselle kulissi liitolle. itse vielä tiedän että nainen on mustasukkainen, jopa minusta, vaikka välillämme ei mitään olekkaan, muutakuin seksi meidän kesken. KUITENKIN itse mies tekee päätöksensä, ihan yhtä lailla me naiset, mutta jos sinkku olen ja tunnen ex mieheni läpikotaisin ja tiedän että seksi on hyvää, en sitä sen kummemmin mieti. idiootti olo minullakin on. olkoon.

    • morkkista..

      Minä tein sen kieltäydyin ja sanoin etten ole enään käytettävissä. Kerroin myöskin syyn siihen. Nyt tuntuu sekavalta sinne meni todella hyvä pano olen helpottunut ja samalla hiukan surullinen koska se oli sitten siinä.
      Toisaalta ehkä nyt vihdoin jatkan omaa elämääni ja pääsen lopullisesti eroon eksästäni.
      (vaikka en kieltämättä ole vielä täysin varma halusinko sitä)

    • selkärankaa kiitos

      Ihan pakko kommentoida.

      Melkosia luusereita olette... eikö ero ole ero. Ja jostain syystähän se ero on tullut. Onko teillä ex-tyttöystävillä/vaimoilla kenties tarve näyttää tällä menetelmällä entisille ukoillenne mitä menettivät kun teidät jättivät?

      Ei tulisi mieleenikään päästää ex-ukkoani panemaan mua enää... mennyt on mennyttä. Jos hän nykyistä suhdettaan haluaa pettää, niin etsiköön seuransa muualta, minä en ole siihen käytettävissä.

    • Ei sexiä exälle

      Olihan tässä pari kertaa tilaisuus päästä seksiin exän kanssa, mutta olin sen verran koppava vielä, että en juuri silloin sattunut lankeamaan.

      Minusta oli selvää, että kaikkea hän ei voi saada.

      Jälkikäteen muutaman uuden suhteen jälkeen muistuu hämärästi mieleen, että kyllä silloin ennen seksi oli aika hyvää.

      Mutta mennyt on mennyttä. Moni muukin asia voi olla itsessäkin muuttunut.

      Nyt ollaan paremmissa (neutraalimmissa) väleissä. Jos joskus lankean exääni silleen, niin se on sitten ikäänkuin eri juttu.

      Joka tapauksessa tää itsekunnioitus tuntuu ihan mielettömän hyvältä.

      Ja maailma on puolillaan kovasti erilaisia ja kiinnostavia naisia... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe