Kysykää multa ihan mitä vaan niin kerron toduuden...paitsi mikä koskee erästä toista palstadiivaa kenen nimeä en nyt tässä yhteydessä mainitse.
Modelli vastaa! HALOO!
Ok,,, olen tästä eteen päin ihmisiksi
8
56
Vastaukset 8
- himatuikku off
Kuka toinen? Rakkaasi S Etämies?
Voitko esittää kysymyksesi selkokielellä ja vastaan aina kun tullut 10 kysymystä. Mutta nyt anolle: en harrasta suhteita miesten kanssa ja varsinkaan setien kanssa.
- S Etäämies
EIIIIIIIIIIIIIIH
motell on jo fossilli mulle
liitukauden ajan kultuurelli - faktaa peliin
Ikä
Sos.tunnus.
Pankkitilin numero ja saldo
Luottokorttien tunnukset
Paljonko viinaa kaapissa
Oletko kännissä
???
saa jatkaaIkä-5v
Sos.tunnus.-4.7.2008-xnxx
Pankkitilin numero ja saldo- fixxxxxxxxxxxxx ja xxx.xxx,xx
Luottokorttien tunnukset- 0000-1234-7777
Paljonko viinaa kaapissa-riittää yli juhannuksen
Oletko kännissä-en vielä puhalsin just 1.2 joten hyvä nous on ainakin menossa.- iicss
modelli kirjoitti:
Ikä-5v
Sos.tunnus.-4.7.2008-xnxx
Pankkitilin numero ja saldo- fixxxxxxxxxxxxx ja xxx.xxx,xx
Luottokorttien tunnukset- 0000-1234-7777
Paljonko viinaa kaapissa-riittää yli juhannuksen
Oletko kännissä-en vielä puhalsin just 1.2 joten hyvä nous on ainakin menossa.Nähdäkseni et ole täyttänyt vielä viittä.
iicss kirjoitti:
Nähdäkseni et ole täyttänyt vielä viittä.
Me optikolle tai hyppää kaivoon, ihan sama, mut mä oon tänään 5 ja sillä sipuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742445Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372027- 1021266
- 491032
- 95946
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.27874- 31770
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154758- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56608