Heippa kaikille!=)
Olen 23 vuotias nuori nainen ja aloitellut easydiet -dieettiä jo lukemattomia kertoja - ja aina repsahtanut kolmantena tai neljäntenä päivänä.
Nyt pääsiäisen aikaan (eli tänään) syötyäni mokkapaloja, banaanikakkua, pullaa, keksejä, suklaata, mämmiä, pipareita, karkkia, jäätelöä, porkkanakakkua ymymym (SAIRASTA!) päätin, että NYT SAA RIITTÄÄ.
Ylipainoa minulla ei ole, ihan normaalipainoinen olen. Mutta kärsin närästyksestä, turvotuksesta ja ilmavaivoista, joten ajattelin, että tämä elämäntapa ei ole hyvä. Oloni on epämukava, morkkis on valtava ja vatsani on kuin ilmapallo. Tiedättekö tunteen - aina se ikuinen "nautin vielä tämän, sitten aloitan laihduttamisen" ... niin, NIINPÄ:D
joten huomenna se minulla alkaa. ei enää niitä "olen ollut 'jo' kolme päivää, joten ansaitsen konvehtirasian" -selityksiä, vaan yksinkertaisesti tahdonvoimaa ja pidemmän tähtäimen suunnitelma kehiin. Jospa nyt saisin apua ilmavaivoihini, turvotukseen, epämääräiseen suolentoimintaan ja täyspainoisen elämäntaparemontin. 6 päivän paketti on ostettu, huomenna aloittelen. Ja tosiaan tuo 6 päivän paketti on ehdoton minimi, sen jälkeen jatkan vielä toisen paketin verran, mikäli vaan pystyn:D
laittelen tänne teille tietoja siitä, miten minulla menee ja mitä kuuluu.
Oikein ihanaista pääsiäistä itse kullekin!=)
easydiet -dieetti!
maisa23
2
177
Vastaukset
- Hyvin onnisttu
No miten on mennyt??? Itse olen ollut n. 85 päivää EasyDiet kuurilla vuosi sitten. Hyvin tehos ja tuloksia syntyi. 17.5 kg. Tosin elämäntavat pitää muuttaa lopullisesti ja liikuntaa lisätä. Jatkoin noiden pussien jälkeen uudistettua ruokavaliota, niin kokonaisuudessaan painoa on lähtenyt vielä n. 10 kg eli yhteensä. 27.5 kg.,
- jfkaöeretetet
Ettei vaan olis maisalle makoiset maistuneet edelleen........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747314Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131612- 181569
- 101569
- 521568