Heippa kaikille!=)
Olen 23 vuotias nuori nainen ja aloitellut easydiet -dieettiä jo lukemattomia kertoja - ja aina repsahtanut kolmantena tai neljäntenä päivänä.
Nyt pääsiäisen aikaan (eli tänään) syötyäni mokkapaloja, banaanikakkua, pullaa, keksejä, suklaata, mämmiä, pipareita, karkkia, jäätelöä, porkkanakakkua ymymym (SAIRASTA!) päätin, että NYT SAA RIITTÄÄ.
Ylipainoa minulla ei ole, ihan normaalipainoinen olen. Mutta kärsin närästyksestä, turvotuksesta ja ilmavaivoista, joten ajattelin, että tämä elämäntapa ei ole hyvä. Oloni on epämukava, morkkis on valtava ja vatsani on kuin ilmapallo. Tiedättekö tunteen - aina se ikuinen "nautin vielä tämän, sitten aloitan laihduttamisen" ... niin, NIINPÄ:D
joten huomenna se minulla alkaa. ei enää niitä "olen ollut 'jo' kolme päivää, joten ansaitsen konvehtirasian" -selityksiä, vaan yksinkertaisesti tahdonvoimaa ja pidemmän tähtäimen suunnitelma kehiin. Jospa nyt saisin apua ilmavaivoihini, turvotukseen, epämääräiseen suolentoimintaan ja täyspainoisen elämäntaparemontin. 6 päivän paketti on ostettu, huomenna aloittelen. Ja tosiaan tuo 6 päivän paketti on ehdoton minimi, sen jälkeen jatkan vielä toisen paketin verran, mikäli vaan pystyn:D
laittelen tänne teille tietoja siitä, miten minulla menee ja mitä kuuluu.
Oikein ihanaista pääsiäistä itse kullekin!=)
easydiet -dieetti!
maisa23
2
182
Vastaukset
- Hyvin onnisttu
No miten on mennyt??? Itse olen ollut n. 85 päivää EasyDiet kuurilla vuosi sitten. Hyvin tehos ja tuloksia syntyi. 17.5 kg. Tosin elämäntavat pitää muuttaa lopullisesti ja liikuntaa lisätä. Jatkoin noiden pussien jälkeen uudistettua ruokavaliota, niin kokonaisuudessaan painoa on lähtenyt vielä n. 10 kg eli yhteensä. 27.5 kg.,
- jfkaöeretetet
Ettei vaan olis maisalle makoiset maistuneet edelleen........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740