Hei!
Miten ootte jaksanut treenata tai urheilla dieettienne aikana? Mä rakastan itse urheilua, mutta sitten tulee aina ihan järkky nälkä treenin jälkeen. En tiiä, miten setvisin tilanteen, kun liikkuakkin haluaisin ihan kunnolla=/
treeni/jaksaminen
3
96
Vastaukset
- Jotain vialla
Juo treenin jälkeen paljon vettä ja ajoita päivän toinen lämmin ruoka sen treenin jälkeen. Silloin ei tule niin helposti ahmittua ylimääräistä. Vartin kun odottelet ruuan syömisen jälkeen, niin suurin nälätys on ohi. Kovan treenin jälkeen kannattaa muutenkin juoda palautusjuoma, sekin vähän hillitsee nälän tuntua.
Toi voi olla myös merkki siitä että syöt väärin tai/ja liian vähän. Kun liikkuu, täytyykin syödä kunnolla laihtuakseen. - ellupellu29
Kiitos !
Entä ennen treeniä, jotta jaksaa ylipäätään treenata?- Jotain vialla
Siis... jos syöt oikein ja tarpeeksi, jaksat kyllä treenata. Tai sitten kuntosi on vielä kovin huono.
Ajoita välipala sopivasti ennen treeniäsi. Sitten jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747364Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271948- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus141615- 181569
- 101569
- 521568