Kesäaikaan siirtyminen

Neiti Aika

21

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kesäaika" on täällä pohjoisessa pelkästään haitallinen ja tuo natsien sota-ajan keksintö levisikin pelkästään lentoyhtiöiden painostuksen vuoksi. Käykää allekirjoittamassa lakialoite kesäajasta luopumiseksi!

    • seko klupilaisia

      Tän palstan kirjoittajat on muutenkin jo sekaisin saatikka sitten kun kelloja pitäis kääntää.

    • Kyöstix

      Taitaa monella olla kellot vielä talviajassa huomenna. Käänsin jo kesäaikaan.

    • Riimu merkki

      Joku vei minulta tunnin. Treenit on vielä tekemättä ja ulkona on sumua.
      Aurinko on siis piilossa. Aurinkokin pelästyi, luonnotonta vääntelyä.

      Eilen illalla oli kyl valtava iltarusko.

    • Neiti Aika.

      Käsi ylös,kenellä on kellot vielä väärässä?
      Pysähtyikö aika, seisooko viisarit, tai yleensä mikään

      • 8inchlovepole

        seisoo, ota suihin


      • Neiti Aika.
        8inchlovepole kirjoitti:

        seisoo, ota suihin

        Siellä seisoo järki.
        Sun lerppa viisari ei kiinnosta. Ryskytä tumppuus!


      • Masturboy69
        Neiti Aika. kirjoitti:

        Siellä seisoo järki.
        Sun lerppa viisari ei kiinnosta. Ryskytä tumppuus!

        kohta lentää mjälli Neiti Aika mieles


      • Neiti Aika. ap.
        Masturboy69 kirjoitti:

        kohta lentää mjälli Neiti Aika mieles

        Impo elää harhakuvitelmissa


    • Minulle ja varsinkin työnantajalleni tämä merkitsee paljon, koska tästä alkaa taas uuden henkisen tasapainon hakeminen, juuri kun tottunut siihen, että 6kk sitten siirrettiin kelloja tunnilla taaksepäin.

      Nyt sitten alkaa taas se 5 kuukauden ryyppyputki sun muut sairastelut puhumattakaan siitä miksi suomalaiset ovat väkivaltaisia ja sekoilevat alvariinsa.

      Luultavasti -1 ajasta luopumista ei enää vastusta kuin lääketeollisuus ja viinadrokarit.

      • Neiti Aika.

        Taidat nyt muistella aikaasi työelämässä. Mutta eihän siihen aikaan ollut erikseen kesä- ja talviaikaa.


      • Neiti Aika.
        Neiti Aika. kirjoitti:

        Taidat nyt muistella aikaasi työelämässä. Mutta eihän siihen aikaan ollut erikseen kesä- ja talviaikaa.

        Keksi itsellesi oma nimimerkki, jätä tää mun nimi rauhaan.

        Olet nikkivaras, pahinta laatua palstatrolli!!


      • Neiti Aika.
        Neiti Aika. kirjoitti:

        Keksi itsellesi oma nimimerkki, jätä tää mun nimi rauhaan.

        Olet nikkivaras, pahinta laatua palstatrolli!!

        Mutta modellia koskien tietysti oikeassa :)


      • Neiti Aika. ap.
        Neiti Aika. kirjoitti:

        Mutta modellia koskien tietysti oikeassa :)

        Tee itsellesi oma ketju, omalla nimimerkilläsi. Häivy!


      • Rouva Ratikka
        Neiti Aika. ap. kirjoitti:

        Tee itsellesi oma ketju, omalla nimimerkilläsi. Häivy!

        Eewarikos se siinä raivoaa? :-)


      • Neiti Aika. ap.
        Rouva Ratikka kirjoitti:

        Eewarikos se siinä raivoaa? :-)

        Eewari on mun ruma ja läski pikkuserkku =)


      • Rouva Ratikka
        Neiti Aika. ap. kirjoitti:

        Eewari on mun ruma ja läski pikkuserkku =)

        Itse olet kuvankaunis erotomaani? :-)


    • Neiti Aika. ap.

      Näin ollaan ml-palstalla, perinteisesti ja leppoisissa tunnelmissa siirrytty kesäaikaan.
      Keskustelu jatkuu =)

    • Kyöstix

      Hyvää tepattia tässä ketjussa ;)

    • Näkkärin murusia

      Mulla meni näkkileivän muruja topin alle. Erittäin nipistelevää materiaalia.

    • S Etämies

      Onpa maakravuille pulmaa:O)
      seilori kun seilaa maapallo ympäri itään, tulee kellon siftaus usein onen yönä peräkkäin
      ja tulee paradoksi koko vuorokausi kadonnut elämästä jo silti kuukaispalkkaine tehnyt ilmaiseksi työäivän
      Länteen mennessä saa nukku tunnin kauemmin
      sekoitta unirutmejä jetlag ilmiö ja jengi on selvästi ärtyisämpää itään mennessä

      Jostain kumman syystä ihmsen elimistö vaatisi 25tunnin vuorokauden
      Uni jakaantuu 1½tunnin sirkadeihin ja normaalia on iltäpäiväväsymys laskien työtehoa---siksi monissa etelän maissa pidetään siestaa ja otaan päikkärit
      soka vähentää yöunen tarvetta 5-6tuntiin, ekä Ratikoille ehdi tulemaan krapulaa
      Suomen aika on Ryslndin aikaa tähtitieellseti auink on kekpäivällä Joensuun kohdalla----kännykin vaihtoi Nigerasta ajast Kairon aikaan
      jäänne ajasta, jolloi Suomi oli venäjää vielä ja Viipurikin oli tärkeä kauppakaupunki
      Neukkuaikan seiloreiteen interclubeilta sai ilmaiseksi suomenkielistä
      propaganda kirjallisuutta--sota histriassakin kerrotaan Viipurin vapauttamisesta
      kapitalisti imperiumista----harm, että jäivät laivoilla---lahjoittaisin Ratika kaanoniin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe