Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaljaa,makaa sohvalla..

arkli

Olen perheellinen,mies ja yksi lapsi(onneksi).mies käy töissä,ja meillä oisi yhteistä vapaata aina viikonloppuisin.mies ei muuta tee silloin kun avaa kaljatölkkejä yömyöhään ja istuu netissä.seksiä ei ole viikonloppuisin ollut vuosikausiin,sekin piti hoitaa aina viikolla miehen takia.perheen kanssa se ei viitti yhtään mitään.viikollakin tulee duunista,niin sohvalle lojumaan.hyvä kuin lapselleen tervettä viittii sanoo kun tulee koulusta.en nkkaan enää sen vieressä,haisee kaljalle,kuorsaa,yskii varmaan 10-minuutin välein.ärsyttää sen koko olemus.olen maininnut kaljottelusta,että eikö muuta voi tehdä koskaan vapaalla esim.hiihtämään,paistaan makkaraa perheen kanssa yhdessä.ei kuuntele mitään.kaikki jää lapseltakin pois,yhteinen perheen aika.lapsi viettää sitten kaverinsa kanssa ajan ulkona.en edes haluu häntä enää,en ole halunnut moneen kuukauteen.onkohan tässä ero tulollaan.kaikki on kuulemma minussa se vika.ei pysty jutteleen meidän suhteestakaan yhtikäs mitään.outo tyyppi.mikään muu ei merkitse hänelle kuin se että en kulje yksin tuolla baareissa.ite kuitenkin pitää tätä kotia baarinaan.miten tulee ensin toimia jos harkitsen lähtöä lapsen kanssa.mihin otan yhteyttä,hommaako sossu vuokrakämpän,kun olen itse työtön?kiitos etukäteen.

17

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

      Sinun miehesi ei ole isä tyyppiö ja ei osaa olla iasä joka harrastaisi lapsen kanssa kaikkea kivaa ja jos puhe ei auta niin laitappa paperille mitä haluat mieheltasi ja käske lukemaan se niin hyvä tulee ja jos muutosta ei tule niin ero on edessä että silleen.

    • pakoon pötkinyt

      No jopas oli känniläiseltä sekoviesti??!! Vai vielä paperille, eihän tuollanen vätys jaksa lukea yhtään mitään.

      Jätkä on se "toinen" lapsi! Odottaa täysylläpitoa ja luulee olevansa jossain hotellissa. Kengän kuva persiiseen vätykselle ja uutta elämää etsimään. En jaksais katella pitkään tuollaista ja olen muutaman jätkän kohdalla kokenut saman tilanteen ja "ylös, ulos ja etäs" eikä paluulippua.

      Mutta sinulla on harhakäsitys siitä, että sossut tekevät kaiken puolestasi, itse alat sitä kämppää etsimään ja hakemuksia tekemään, ei niitä kukaan puolestasi tee, vai oletko holhouksen alainen? Et ole!!!

      Eron tullessa työttömyys ei todellakaan ole este vuokra-asunnon saamiselle. Itse olin aikoinaan lähes samassa tilanteessa, tosin työtön, eroamassa avoliitosta ja vielä luottotiedoton. Kunnan vuokra-asunto on pakko järjestää, varsinkin tilanteessa, jossa on alaikäisiä lapsia.

      • arkli

        näin just.viestinne sai kyllä ajattelemaan.en kyllä jatkossa jos häippään,ni asu enää kenenkään ukon kanssa.samanlaiseksi menisi vaan elämä,mokomatkin vätykset:)


      • kiltti mies.
        arkli kirjoitti:

        näin just.viestinne sai kyllä ajattelemaan.en kyllä jatkossa jos häippään,ni asu enää kenenkään ukon kanssa.samanlaiseksi menisi vaan elämä,mokomatkin vätykset:)

        Tuollaisiin miehiin naiset yleensä rakastuu. Ja ison kirjaimen käyttöä ja välilyöntiä voisit harjoitella pilkun ja pisteen jälkeen. Oletko ajatellut eroa koskaan vai aiotko olla tuon juopon kanssa loppu elämäsi?

        Kelpaisko esimerkiksi tällänen kiltti mies sulle jolla on muitakin harrastuksia kuin kaljan juonti? En ole vätys vaikka olenkin työtön. Mun kanssa elämä olisi paljon parempaa kun tuollaisen miehen kanssa.

        No sosku on se eka paikka minne menet jos haluut eroa. Kyllä ne kai auttaa sua maksamalla ainakin vuokratakuun uuteen kämppään ja ehkä ne sulle jonkun sijais asunnonkin antaa, riippuu missä asustelet?


      • ihan paras

        lippu vaan yhteen suuntaan, niin sitä pitää X))))


    • Monille käy samoin

      Miksi suomalaisesta miehestä tulee vanhemmiten ärtyisä sohvaperuna? Kun lapset ovat vähän kasvaneet, nainen aktivoituu, alkaa harrastamaan, opiskelemaan, nauttimaan kulttuurista ja elämästä eri tavoin. Mutta mies linnottautuu kotiin kaljoineen, ei halua tehdä mitään, ei osallistua mihinkään, ei kehitä itseään mitenkään, lihoo ja passivoituu television ja netin ääreen ja ärtyilee kyynisenä kaikesta erilaisesta. Joskus vaimo saa mennä yksinään, joskus mies syyttää vaimoa jokaisesta pienestäkin kodin ulkopuolisesta aktiviteetista. Olemme 40 tuttavapiirissa todenneet tämän käyneen todella monelle, vaikka nämä miehet olivat nuorina vilkkaita, tekeviä ja elämäniloisia. Ihmeellinen juttu, tämä sohvaperunointi tuntuu todella olevan vallitseva trendi suomalaisen, ikääntyvän miehen kohdalla.

      Oman exmiehenikin kohdalla kävi samoin, paitsi kaljan lisäksi löysi yhden oman harrasteen.Hän kävi sohvaperunoimassa myös vieraan yh-naisen kotona. Ero tuli, miten nyt? Pelkään kovasti, että vanha, tunnettu tarina jatkuu exmiehen elämässä:yksinäisen miehen ainoa lohtu ja harraste on keskikaljakuppilat, joihin poistuu yksinäisestä kodistaan samanmielisiä huru-ukkoja kuuntelemaan.

      • mek

        Sen takia monesta miehstä tulee sohvaperuna kun lapsen tulttua ei nainen päästä miestä enää harratuksiin vaan pitää sitä kotia leikkiä ja kun tarpeeksi monta vuotta on vain illat kotona niin se kiinostus niinhin vanhoihin harratuksiin menee ja kaverit kaikkoavat ja sen takia ei tehdä muuta kun velttoillaan. Miesten pitää itse kiinni siitä että ne haratukset pysyvät vaikka lapsia tulee mutta semmoinen 2-4 kertaa viikossa on sopiva määrä että silleen. Riittäväsit vielä sekiä niin se mies pysyy virkeänä ja jaksaa harrataa mutta jos nainen aina moittii miestä siitä että viettää aikaaharratuksiin niin sohvaperunahan siitä tullee jos ei muuten kropan kunnossapito kiinnosta.


      • Taas löytyi syyllinen
        mek kirjoitti:

        Sen takia monesta miehstä tulee sohvaperuna kun lapsen tulttua ei nainen päästä miestä enää harratuksiin vaan pitää sitä kotia leikkiä ja kun tarpeeksi monta vuotta on vain illat kotona niin se kiinostus niinhin vanhoihin harratuksiin menee ja kaverit kaikkoavat ja sen takia ei tehdä muuta kun velttoillaan. Miesten pitää itse kiinni siitä että ne haratukset pysyvät vaikka lapsia tulee mutta semmoinen 2-4 kertaa viikossa on sopiva määrä että silleen. Riittäväsit vielä sekiä niin se mies pysyy virkeänä ja jaksaa harrataa mutta jos nainen aina moittii miestä siitä että viettää aikaaharratuksiin niin sohvaperunahan siitä tullee jos ei muuten kropan kunnossapito kiinnosta.

        Kas, taas vaimosta tehtiin syyllinen miehen ongelmiin. Jokainen meistä on vastuussa omasta käytöksestään, ei muiden, ei edes puolisonsa.


      • ent.sohvaperuna

        kyllä se on tollasten nalkuttaja akkojen vika.. Ajatte miehenne sellaisiksi,puristamalla väkisin tiettyyn muottiin. Itsekin olin pusertua tuohon muottiin ja olin sohvaperuna..kaljaa juova sellainen. Vaimon vika ihan suoraan. Ajattelin että vitut ja pudotin 30 kiloa painoa,käyn puntilla..ja juon edelleen kaljaa. Silti olen hyvä tyyppi. Olen aina ollut.


      • mek
        Taas löytyi syyllinen kirjoitti:

        Kas, taas vaimosta tehtiin syyllinen miehen ongelmiin. Jokainen meistä on vastuussa omasta käytöksestään, ei muiden, ei edes puolisonsa.

        Monet miehet eivät viitti kuunnela sitä natinaa kun vaimo sanoo että onko harratus tärkeämpää kuin perhe.elämä mutta jos mies haluaa huolehtia terveydestään niin sitä urheilua on harrastettava. Itse jo yli 50v mies ja jos en vähintään kolmeakertaa viikossa pääse urheilemaan niin hyvpin seinille ja sen takia pysyn kunnossa ja naistanikin olen saanut houuteltua kuntoilemaan.


    • miettikääs sitä

      Harva nainen tykkää miehistä joka ei juo lainkaan tai juo harvoin.

      • Ei pidä paikkaansa

        No ainakin naiset jotka ei itse juo tai juovat vähän tykkäävät, että mieskään ei jois paljoa. Mun mielestä mies saa juoda kohtuudella, mutta ei mitään päivittäistä lipittelyä tai kunnon kännejä 1-3 krt tai enemmän viikossa. Ja aikuinen mies vois osata rajansa, harva nainen kai ihan innoissaan on, jos kumppani on konttauskunnossa?

        Yks sukulaismies hämmästeli jotain tuttuaan, että ei se käytä alkoholiakaan ollenkaan. No johon onkin kumma tapaus!


    • goygiuhi

      siis olette homopari?

    • turha mies

      Hieno mies sulla ,oikein unelma mies. Kaljaa vetää ja makaa vaan.

    • Ihmettelen tätä

      Miksi sinä teit lapsen tuollaisen sian kanssa? Jos olet nyt tullut järkiisi, jätä se kaljoinensa ja vie ainakin lapsesi muualle ettei joudu isänsä kaljoittelua katsomaan.

    • Kotona 5v

      Kyllä minäkin sanon että suurimmaksi osaksi se on naisen syy. Ei saa mennä ollenkaan harrastuksiin ja pitää olla kotona. Kaverit tosiaan kaikkoavat ja nainen vihaa kaikkea mitä on ennen tehnyt. Nyt harvakseltaan vapaana v-loppuna pitäisi juosta jossain ihme teatterissa missä ei kiinnosta olla.

      Naiset, jos haluatte että mies pysyy virkeänä antakaa harrastaa ja elää. Mies vaatii myös ns. omaa aikaa, olkoot sitten uimahallissa, rinteessä taikka silloin tällöin kapakassa. Kun mies on onnellinen haluaa hän että nainenkin on!

    • kiltti mies.

      Enkö mä kelpaakkaan? No ei ole yllätys!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe