En tiedä mitä juoksijoiden päässä liikkuu mutta osaapas olla epäsiistiä porukkaa. Mikähän massatapahtuma kerää ja jättää jälkeensä yhtäpaljon jätettä kuin em tapahtuma.
Muutoin niin siisti reitti lehtisaari-kuusisaari-keilaniemi-länsiväylä on taas niin törkeässä kunnossa, on tienpenkat täynnä vesipulloa, mukia, sinisiä Dexal- paperia. Ei näitä tule järjestäjä maasta poimimaan vaan ne jää meidän harmiksi jotkä täälläpäin asumme.
Onko liian vaikeaa kantaa sitä juomapulloa seuraavalle roskikselle, ei kai siinä montaa sekunninsadasosaa kulu?
Kukahan kertoisi järjestäjälle tästä ongelmasta? minä en jaksa.
Juoksijat varmaankin olettaa että joku tulee siivoamaan heidän sotkunsa, ei tule, korkeintaan juottopiste siivotaan.
nim.merkki: Ei kaipaa juoksijasikoja asuinsijoilleen.
HCM
5
986
Vastaukset
- def
Reitin palauttaminen alkuperäiseen siisteyteen kuuluu vain ja ainoastaan tapahtuman järjestäjälle!
Ja vastauksena kysymykseesi: Juomapullon/mukin kantaminen seuraavalle roskikselle todellakin _on_ liian vaikeaa.- npng
maksoin järjestäjälle 70 euroa ko.hommasta valitukset sinne suuntaan.
- misu
npng kirjoitti:
maksoin järjestäjälle 70 euroa ko.hommasta valitukset sinne suuntaan.
itse en ko. tapahtumaan osallistunut, mutta kyllä se on järjestäjien hommaa siivota, eikä osallistujien, jotka maksavat kalliin maksun päästäkseen juoksemaan. pitäisikö siihen vielä siivotakin???!
- maratoonari
misu kirjoitti:
itse en ko. tapahtumaan osallistunut, mutta kyllä se on järjestäjien hommaa siivota, eikä osallistujien, jotka maksavat kalliin maksun päästäkseen juoksemaan. pitäisikö siihen vielä siivotakin???!
Teepäs valitus HCM:lle, netistä löydät yhteystiedot. Juoksija siaksi en nimittäisi ketään maratoonaria, ollaan me sen verran sitkeitä ja upeita tyyppejä! Olemme maksaneet 55-70e ko. tapahtumasta joten valitukset sinne minne kuuluvat. Toivottavasti et saanut kauheita traumoja, mene juoksulenkille se auttaa! : D
- roskiin
Roskainen luonto on todella huono juttu ja itsekin taisin juostessa syyllistyä roskaamiseen mutta tottakai oletin että tapahtuman järjestäjä siivoaa kaikki paikat tapahtuman jälkeen sillä me osallistujathan maksamme nimenomaan siitä että voimme keskittyä itse juoksemiseen ja järjestäjä huolehtii muusta. Toki yksittäinen juoksijakin voi hieman vaikuttaa asiaan esim. nauttimalla energiageelin juuri ennen juomapistettä jolloin tyhjän geelipussin voi jättää juomapisteen välittömään läheisyyteen josta järjestäjänkin on se helppo poimia roskikseen mutta energiaa on ehkä saatava muuallakin kuin juomapaikoilla. Ehkä järjestäjä kuitenkin vain säästi sunnuntaipalkkoja ja siivoaa reitin maanantaina, toivottavasti. Juoksijat ei todellakaan ole mitään sikoja vaikka tarpeitaankin tekivät matkan varrelle. Mielummin näen maratoonarin roskaavan ja kusevan puun juurella kuin jonkun huumehörhön joka vielä heittelee teräviä neulojakin kadulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844