Mitä pitäis tehdä mun tumman puvun housuille, kun juovuspäiten kaaduin ne päällä kuralätäkköön. Meni aika pahaan kuntoon. Onnistuukohan puvun pesu pesulassa? Onko olemassa riskiä, että housut menis piloille pesulassa?
puku pesulaan?
3
1377
Vastaukset
- Teemu
Tuossa tapauksessa nimenomaan ainoa vaihtoehto on viedä se pesulaan. Kemiallinen pesu toki lyhentää vaatekappaleen ikää, mutta olettaisin että pidät pukuasi mieluummin puhtaana kuin likaisena.
Eivät mene pilalle siis. Älä vaan missään nimessä yritä pestä niitä itse, vesipesu tuhoaa villapuvun.- juoppo
kiitos neuvosta! Näin ollen voin siis turvallisin mielin kiikuttaa pukuni pesulaan. Mitäköhän kemiallisessa pesussa vaatteelle tehdään?
- Teemu
juoppo kirjoitti:
kiitos neuvosta! Näin ollen voin siis turvallisin mielin kiikuttaa pukuni pesulaan. Mitäköhän kemiallisessa pesussa vaatteelle tehdään?
Se pestään kemiallisilla aineilla, jotka on valmistettu nimenomaan vesipesuun kelpaamattomien vaatteiden pesemiseen. Mitään muuta tapaa saada pukukangas puhtaaksi ei edes oikein ole, viimeksi varsinaista kuivapesua käytettiin joskus 150 vuotta sitten. Jos tulee pieniä tahroja niin ne kyllä kannattaa paikallisesti pestä jollain tarkoitukseen sopivalla pesuaineella kotona, pesu kun aina kuluttaa vaatetta ja varsinkin puvun takin silittäminen kunnolla on aika kinkkinen homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919