Moi oon kiinostunut noista QUAD rullaluistimista. Ne vaikuttaa turvallisemmilta kun ne toiset missä on vaa rullia päräkkäin eikä parittain. Voiko niillä ihan samallalailla luistella asfaltilla kuin niillä toisilla? Toivottavasti joku jaksais vastata! Hyvää kevään alkua!:)
QUAD rullaluistimet?!
5
6049
Vastaukset
- mausupilami
http://www.youtube.com/watch?v=TUShM6rU17w ainakin toi ukko käyttää niitä :)
- agfagg
Kyllähän niillä voi. Yhden ainoa kerran olen rullaluistelu lenkillä ollessa nähnyt täällä suomessa livenä noita kun ulkomaista pariskuntaa ohitin. Menivätpä vielä yllättävän kovaa vauhtia. Katoin kyllä ihmeissäni että näinkö oikein.
- inlineri
Minä jaksan vastata.
En millään usko että ulkoilmassa, suomalaisella asfaltilla, nuo quad-rullaluistimet olisivat turvallisemmat kuin inline -luistimet. Tuolla videolla on hyvin tasainen pinta, ei rosoja, vain railoja.
Inline -luistimiin on tullut isoja pyöriä, 100mm, jopa 110mm, ne rullaavat tasaisesti yli pienten epätasaisuuksien. Niissä toisissa luistimissa on hyvin pienet pyörät.
Jos kysymys olisi paikallaan seisomisesta, siis passiivisesta tasapainosta, niin voisit olla oikeassa, koska tukipinta on suurempi mutta luistimilla ollaa liikkeellä, joka kysyy dynaamista tasapainoa, luistinten ja kehonhallintaa liikkeen aikana.
Vaikuttaahan polkupyöräkin ihan mahdottomalta, varsinkin kapearenkainen maantiepyörä, kun sitä tarkastelee tuorein silmin, miten sillä yleensä voi pysyä pystyssä. Kuitenkin kilpapyöräilijät saattavat vaikkapa syödä ja juoda kilpailun aikana, vaikka ovat vain senttien päässä toisista pyöräilijöistä. - 138#
Kyllä quad -luistimillakin vetää asfaltilla siinä missä in-lineseillä. Quadeihin on saatavissa esim. matkaluistelurenkaitakin, esim. tällaisia: http://gearcheck.fi/index.php?id_product=41&controller=product&id_lang=7
Siitä vaan hankkimaan!
Quadit myydään pääsääntöisesti sisärenkailla ainakin Suomessa, koska ne myydään pääosin sisällä pelattavaan roller derbyyn. - LunaC
Voi. Itse ostin ja ne on mahtavat, oon ettiny harrastusta kauan ja vihdoin löysin rullaluistelun Quad rullaluistimilla ja se on mahtavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1273769Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72965Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai312819Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82424Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322383- 401786
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611165"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821089Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361060Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 761040