Hei onx kukaan testannu tota armeija diettii? Diettihän kestää 3 päivää ja pitää syödä tarkasti ohjeen mukaan. Mä nnostuin kokeilee ekan kerran elämässäni pika dietti jos toi aineenvaihdunta heräis...
Eli tänään eka päivä ja aamupala syöty : 1 täysjyväleipä, 1/2 greippi, tee(ilman sokeria)
Dietti lupaa -4,5 kg painon tippuvan. kun noudattaa tarkasti ohjetta ja liikkua täytyy paljoon eli kunnon army menoo :) jihaa
Armeija dietti
22
6656
Vastaukset
- anonyymi5
Mä kans alotan ton dietin, mut mietin vaa sen toimivuutta?. Oon täs nyt ite 7 kuukaudes pudottanu painoo 15kg ja vielki tuntuu et ei riitä. T: 14.v tyttö :)
- läskitout
Mä vedin ton dietin ja lähti vain 1,6kg :( ja noudatin täsmälleen ohjetta ja liikuin joka päivä tosi paljon.
- kunhan kokeilin...
itsellä lähteny ny kolmannen päivän alkuun mennessä 1,7kg. :D
- jea1
Paitsi, että oikeassa armeijassa syödään 5-6 kertaa päivässä ja niin paljonkuin napa vetää, että jaksaa ne harjoitukset! Sielä et tulisi jaksamaan greipeillä ja teellä! Eli syökää kunnolla ja koittakaapa liikkua taas paljon, niin kummasti tippuu paino!
- kers karoliina
paitsi että oikeassa armeijassa syödään kolme kertaa päivässä, jos olisit armeijan käynyt tietäisit sen. Muu syöminen on sitten omasta kiinnostuksesta kiinni, mutta firma kustantaa aamupalan, lounaan, päivällisen ja vapaaehtoisen iltapalan, joka yleensä on jotain pullaa tai vanukasta. Tämäkin ainoastaan kasarmilla, eli leirillä asia on taas toisin.
MIKÄ TÄÄ ARMEIJA DIETTI ON?
- pyllerö
Itse aloitin tänään armeijadieetin, eli nyt on ensimmäinen päivä takana ja kaksi vielä jäljellä. Oon varmaan laihdutellu tähän asti hiukan pienemmällä kalorimäärällä, koska tuntu, et tulin tosta ruokamäärästä tosi täyteen. Mut mielenkiinnolla vedän nyt tän dieetin läpi ja katon miten käy, Tuskin kolmessa päivässä mitään suurta tuhoa voi saada aikaan... :D Mitään huimia tuloksia en odota, koska mulla ei varmaan oo kropassa paljon nesteitä, josta toi paino vois lähteä.
Kerron perjantaina miten kävi.
Paino oli tänä aamuna 65,1kg.- haeiohgeoöijh
Ja mistäköhän kohtaa sinun pitää laihtua..? :) 65kg,,
Jos olet laiha läski (löysää löytyy), keskity mieluummin kiinteyttämään itseäsi kuntoilemalla.
- inthearmynow
Oikea armeijadieeti on se että ruokavaliosta 90% koostuu munkista, berliininmunkista, limpparista, karkista ja kahvista.
- dumbass
Riippuu täysin omasta kiinnostuksesta. Jos haluat olla sotkuporsas niin siitä vaan. Itse vietin iltani mielummin salilla.
- inthearmynow
dumbass kirjoitti:
Riippuu täysin omasta kiinnostuksesta. Jos haluat olla sotkuporsas niin siitä vaan. Itse vietin iltani mielummin salilla.
Vuonna 93 kun armeijan kävin meillä ei ollut mitään saleja ja muita hömpötyksiä, oli vain sotku.
- dumbass
inthearmynow kirjoitti:
Vuonna 93 kun armeijan kävin meillä ei ollut mitään saleja ja muita hömpötyksiä, oli vain sotku.
niin, eikä lenkkipolkuja eikä apinaratoja... Edelleen, oma valinta oli vuosi sitten 2014 tai 1984.
- ne_ajat_ne_ajat
dumbass kirjoitti:
Meillä inttiaikaan hyväkuntoisimmat menettivät kuntoaan ja lihoivat. Huonokuntoisimmat paransivat kuntoaan ja laihtuivat.
Ja sitten tietysti olivat ne sotkupossut, jotka onnistuivat ottamaan koko intin hämmästyttävän rennosti. Yksi oli lihava inttiin mennessä, laihtui peruskoulutuskaudella ja oli painoonsa nähden todella livakka. Sitten aliupseerina oli sotkupossujen aatelia. Siviilissä lyhyessä ajassa lienee tuplasi painonsa. Googeltin, on vielä elossa parikymmentä vuotta myöhemmin.
- Kukka127
Multa lähti 2,5 kg. Jee, eikä ollut lainkaan paha homma. Vois ottaa pienen tauon jälkeen toinen samanlainen, niin pääsee tavoitepainoon.
- Läskiiii
Pitäiskö mun kokeilla... Oon 12v 150cm ja 34.5kg
- Läskiiii
Tai 2 viikon päästä 13
- Anonyymi
sairasta.
- Anonyymi
USA:n armeijalla valtavia paino-ongelmia 2001-2016
Eikä uudet 2015-2020 ravintosuositukset
näytä parantavan tilannetta yhtään.
Tyydyttyneen rasvan täysin
perustelematon pelko jatkuu ja painopiste pysyy kaloreissa (teoria
jota ei ikinä ole todistettu toimivaksi ihmisen kohdalla). Järkkymätön usko kokojyvätuotteisiin ei paranna tilannetta yhtään.
“Ei lisättyä sokeria” kuulostaa monien tuotteiden kohdalla lähinnä isolta pilalta koska itse tuote on pullollaan sokeria.- Anonyymi
"Tyydyttyneen rasvan täysin perustelematon pelko jatkuu"
Aivan. Ja järkevästi koostetussa ruokavaliossa on niin vähän rasvoja ettei niistä mitään uhkaa ole senkään puolesta.
_Kaikki_ lisätyt öljyt ja lisätyt rasvat pitää täysin poistaa ruokavaliosta. Ja kaikkia elintarvikkeita jotka eivät ole niukka- öljyisiä/rasvaisia pitää kunnioittavasti karttaa. Voilla, homejuustoilla, y.m.s voi herkutella siinä missä suklaallakin ja muilla nameilla, erittäin vähän ja erittäin harvoin.
"painopiste pysyy kaloreissa (teoria jota ei ikinä ole todistettu toimivaksi ihmisen kohdalla)."
Aivan selvästi mielesi on sekoittanut käsitteet 'caloric theory' ja ensimmäisen lain kokonaisuudesta: 'laws of thermodynamics'. Termodynamiikan lait pätee, olipa kyseessä atomipommi, ihminen tai virus tai mikä tahansa.
"Järkkymätön usko kokojyvätuotteisiin ei paranna tilannetta yhtään."
Aivan. Sillä ei ole mitään erityistä eroa syökö sokeria vaiko (lähes) tyhjää energiaa viljoista. Vastaava sokerisatsi täytyy vain jakaa hyvin pieniin annoksiin ja nauttia niitä harvakseltaan ajan kuluessa.
“Ei lisättyä sokeria” kuulostaa monien tuotteiden kohdalla lähinnä isolta pilalta koska itse tuote on pullollaan sokeria."
Minusta vieläkin parempi pila on "Sokeriton" ja vielä erikseen mainitaan että "Tuote ei sisällä sokeria". Kun tuotteessa on 235 kCal/100g sokeria muodossa xylitoli, maltitoli, sorbitoli t.m.s. polyoli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Ja järkevästi koostetussa ruokavaliossa on niin vähän rasvoja ettei niistä mitään uhkaa ole senkään puolesta.
_Kaikki_ lisätyt öljyt ja lisätyt rasvat pitää täysin poistaa ruokavaliosta. Ja kaikkia elintarvikkeita jotka eivät ole niukka- öljyisiä/rasvaisia pitää kunnioittavasti karttaa. Voilla, homejuustoilla, y.m.s voi herkutella siinä missä suklaallakin ja muilla nameilla, erittäin vähän ja erittäin harvoin.
"painopiste pysyy kaloreissa (teoria jota ei ikinä ole todistettu toimivaksi ihmisen kohdalla)."
Aivan selvästi mielesi on sekoittanut käsitteet 'caloric theory' ja ensimmäisen lain kokonaisuudesta: 'laws of thermodynamics'. Termodynamiikan lait pätee, olipa kyseessä atomipommi, ihminen tai virus tai mikä tahansa.
Aivan. Sillä ei ole mitään erityistä eroa syökö sokeria vaiko (lähes) tyhjää energiaa viljoista. Vastaava sokerisatsi täytyy vain jakaa hyvin pieniin annoksiin ja nauttia niitä harvakseltaan ajan kuluessa.
“Ei lisättyä sokeria” kuulostaa monien tuotteiden kohdalla lähinnä isolta pilalta koska itse tuote on pullollaan sokeria."
Minusta vieläkin parempi pila on "Sokeriton" ja vielä erikseen mainitaan että "Tuote ei sisällä sokeria". Kun tuotteessa on 235 kCal/100g sokeria muodossa xylitoli, maltitoli, sorbitoli t.m.s. polyoli."Aivan. Ja järkevästi koostetussa ruokavaliossa"
Ja loppu onkin sitten puuta heinää ja vanhentuneita luuloja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta vieläkin parempi pila on "Sokeriton" ja vielä erikseen mainitaan että "Tuote ei sisällä sokeria". Kun tuotteessa on 235 kCal/100g sokeria muodossa xylitoli, maltitoli, sorbitoli t.m.s. polyoli.Nuo on sokerialkoholeja eikä imeydy. Ksylitolit sun muut. Ne ei ole sokereita
- Anonyymi
Pätkäpaastolla onnistuu eikä tarvitse laskea kaloreita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924