Armeija dietti

Läskitout

Hei onx kukaan testannu tota armeija diettii? Diettihän kestää 3 päivää ja pitää syödä tarkasti ohjeen mukaan. Mä nnostuin kokeilee ekan kerran elämässäni pika dietti jos toi aineenvaihdunta heräis...

Eli tänään eka päivä ja aamupala syöty : 1 täysjyväleipä, 1/2 greippi, tee(ilman sokeria)

Dietti lupaa -4,5 kg painon tippuvan. kun noudattaa tarkasti ohjetta ja liikkua täytyy paljoon eli kunnon army menoo :) jihaa

22

6532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi5

      Mä kans alotan ton dietin, mut mietin vaa sen toimivuutta?. Oon täs nyt ite 7 kuukaudes pudottanu painoo 15kg ja vielki tuntuu et ei riitä. T: 14.v tyttö :)

    • läskitout

      Mä vedin ton dietin ja lähti vain 1,6kg :( ja noudatin täsmälleen ohjetta ja liikuin joka päivä tosi paljon.

    • kunhan kokeilin...

      itsellä lähteny ny kolmannen päivän alkuun mennessä 1,7kg. :D

    • jea1

      Paitsi, että oikeassa armeijassa syödään 5-6 kertaa päivässä ja niin paljonkuin napa vetää, että jaksaa ne harjoitukset! Sielä et tulisi jaksamaan greipeillä ja teellä! Eli syökää kunnolla ja koittakaapa liikkua taas paljon, niin kummasti tippuu paino!

      • kers karoliina

        paitsi että oikeassa armeijassa syödään kolme kertaa päivässä, jos olisit armeijan käynyt tietäisit sen. Muu syöminen on sitten omasta kiinnostuksesta kiinni, mutta firma kustantaa aamupalan, lounaan, päivällisen ja vapaaehtoisen iltapalan, joka yleensä on jotain pullaa tai vanukasta. Tämäkin ainoastaan kasarmilla, eli leirillä asia on taas toisin.


    • MIKÄ TÄÄ ARMEIJA DIETTI ON?

    • pyllerö

      Itse aloitin tänään armeijadieetin, eli nyt on ensimmäinen päivä takana ja kaksi vielä jäljellä. Oon varmaan laihdutellu tähän asti hiukan pienemmällä kalorimäärällä, koska tuntu, et tulin tosta ruokamäärästä tosi täyteen. Mut mielenkiinnolla vedän nyt tän dieetin läpi ja katon miten käy, Tuskin kolmessa päivässä mitään suurta tuhoa voi saada aikaan... :D Mitään huimia tuloksia en odota, koska mulla ei varmaan oo kropassa paljon nesteitä, josta toi paino vois lähteä.

      Kerron perjantaina miten kävi.
      Paino oli tänä aamuna 65,1kg.

      • haeiohgeoöijh

        Ja mistäköhän kohtaa sinun pitää laihtua..? :) 65kg,,
        Jos olet laiha läski (löysää löytyy), keskity mieluummin kiinteyttämään itseäsi kuntoilemalla.


    • inthearmynow

      Oikea armeijadieeti on se että ruokavaliosta 90% koostuu munkista, berliininmunkista, limpparista, karkista ja kahvista.

      • dumbass

        Riippuu täysin omasta kiinnostuksesta. Jos haluat olla sotkuporsas niin siitä vaan. Itse vietin iltani mielummin salilla.


      • inthearmynow
        dumbass kirjoitti:

        Riippuu täysin omasta kiinnostuksesta. Jos haluat olla sotkuporsas niin siitä vaan. Itse vietin iltani mielummin salilla.

        Vuonna 93 kun armeijan kävin meillä ei ollut mitään saleja ja muita hömpötyksiä, oli vain sotku.


      • dumbass
        inthearmynow kirjoitti:

        Vuonna 93 kun armeijan kävin meillä ei ollut mitään saleja ja muita hömpötyksiä, oli vain sotku.

        niin, eikä lenkkipolkuja eikä apinaratoja... Edelleen, oma valinta oli vuosi sitten 2014 tai 1984.


      • ne_ajat_ne_ajat
        dumbass kirjoitti:

        Riippuu täysin omasta kiinnostuksesta. Jos haluat olla sotkuporsas niin siitä vaan. Itse vietin iltani mielummin salilla.

        Meillä inttiaikaan hyväkuntoisimmat menettivät kuntoaan ja lihoivat. Huonokuntoisimmat paransivat kuntoaan ja laihtuivat.

        Ja sitten tietysti olivat ne sotkupossut, jotka onnistuivat ottamaan koko intin hämmästyttävän rennosti. Yksi oli lihava inttiin mennessä, laihtui peruskoulutuskaudella ja oli painoonsa nähden todella livakka. Sitten aliupseerina oli sotkupossujen aatelia. Siviilissä lyhyessä ajassa lienee tuplasi painonsa. Googeltin, on vielä elossa parikymmentä vuotta myöhemmin.


    • Kukka127

      Multa lähti 2,5 kg. Jee, eikä ollut lainkaan paha homma. Vois ottaa pienen tauon jälkeen toinen samanlainen, niin pääsee tavoitepainoon.

    • Läskiiii

      Pitäiskö mun kokeilla... Oon 12v 150cm ja 34.5kg

      • Läskiiii

        Tai 2 viikon päästä 13


      • Anonyymi

        sairasta.


    • Anonyymi

      USA:n armeijalla valtavia paino-ongelmia 2001-2016

      Eikä uudet 2015-2020 ravintosuositukset
      näytä parantavan tilannetta yhtään.

      Tyydyttyneen rasvan täysin
      perustelematon pelko jatkuu ja painopiste pysyy kaloreissa (teoria
      jota ei ikinä ole todistettu toimivaksi ihmisen kohdalla). Järkkymätön usko kokojyvätuotteisiin ei paranna tilannetta yhtään.

      “Ei lisättyä sokeria” kuulostaa monien tuotteiden kohdalla lähinnä isolta pilalta koska itse tuote on pullollaan sokeria.

      • Anonyymi

        "Tyydyttyneen rasvan täysin perustelematon pelko jatkuu"

        Aivan. Ja järkevästi koostetussa ruokavaliossa on niin vähän rasvoja ettei niistä mitään uhkaa ole senkään puolesta.

        _Kaikki_ lisätyt öljyt ja lisätyt rasvat pitää täysin poistaa ruokavaliosta. Ja kaikkia elintarvikkeita jotka eivät ole niukka- öljyisiä/rasvaisia pitää kunnioittavasti karttaa. Voilla, homejuustoilla, y.m.s voi herkutella siinä missä suklaallakin ja muilla nameilla, erittäin vähän ja erittäin harvoin.


        "painopiste pysyy kaloreissa (teoria jota ei ikinä ole todistettu toimivaksi ihmisen kohdalla)."

        Aivan selvästi mielesi on sekoittanut käsitteet 'caloric theory' ja ensimmäisen lain kokonaisuudesta: 'laws of thermodynamics'. Termodynamiikan lait pätee, olipa kyseessä atomipommi, ihminen tai virus tai mikä tahansa.


        "Järkkymätön usko kokojyvätuotteisiin ei paranna tilannetta yhtään."

        Aivan. Sillä ei ole mitään erityistä eroa syökö sokeria vaiko (lähes) tyhjää energiaa viljoista. Vastaava sokerisatsi täytyy vain jakaa hyvin pieniin annoksiin ja nauttia niitä harvakseltaan ajan kuluessa.

        “Ei lisättyä sokeria” kuulostaa monien tuotteiden kohdalla lähinnä isolta pilalta koska itse tuote on pullollaan sokeria."

        Minusta vieläkin parempi pila on "Sokeriton" ja vielä erikseen mainitaan että "Tuote ei sisällä sokeria". Kun tuotteessa on 235 kCal/100g sokeria muodossa xylitoli, maltitoli, sorbitoli t.m.s. polyoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tyydyttyneen rasvan täysin perustelematon pelko jatkuu"

        Aivan. Ja järkevästi koostetussa ruokavaliossa on niin vähän rasvoja ettei niistä mitään uhkaa ole senkään puolesta.

        _Kaikki_ lisätyt öljyt ja lisätyt rasvat pitää täysin poistaa ruokavaliosta. Ja kaikkia elintarvikkeita jotka eivät ole niukka- öljyisiä/rasvaisia pitää kunnioittavasti karttaa. Voilla, homejuustoilla, y.m.s voi herkutella siinä missä suklaallakin ja muilla nameilla, erittäin vähän ja erittäin harvoin.


        "painopiste pysyy kaloreissa (teoria jota ei ikinä ole todistettu toimivaksi ihmisen kohdalla)."

        Aivan selvästi mielesi on sekoittanut käsitteet 'caloric theory' ja ensimmäisen lain kokonaisuudesta: 'laws of thermodynamics'. Termodynamiikan lait pätee, olipa kyseessä atomipommi, ihminen tai virus tai mikä tahansa.


        "Järkkymätön usko kokojyvätuotteisiin ei paranna tilannetta yhtään."

        Aivan. Sillä ei ole mitään erityistä eroa syökö sokeria vaiko (lähes) tyhjää energiaa viljoista. Vastaava sokerisatsi täytyy vain jakaa hyvin pieniin annoksiin ja nauttia niitä harvakseltaan ajan kuluessa.

        “Ei lisättyä sokeria” kuulostaa monien tuotteiden kohdalla lähinnä isolta pilalta koska itse tuote on pullollaan sokeria."

        Minusta vieläkin parempi pila on "Sokeriton" ja vielä erikseen mainitaan että "Tuote ei sisällä sokeria". Kun tuotteessa on 235 kCal/100g sokeria muodossa xylitoli, maltitoli, sorbitoli t.m.s. polyoli.

        "Aivan. Ja järkevästi koostetussa ruokavaliossa"

        Ja loppu onkin sitten puuta heinää ja vanhentuneita luuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tyydyttyneen rasvan täysin perustelematon pelko jatkuu"

        Aivan. Ja järkevästi koostetussa ruokavaliossa on niin vähän rasvoja ettei niistä mitään uhkaa ole senkään puolesta.

        _Kaikki_ lisätyt öljyt ja lisätyt rasvat pitää täysin poistaa ruokavaliosta. Ja kaikkia elintarvikkeita jotka eivät ole niukka- öljyisiä/rasvaisia pitää kunnioittavasti karttaa. Voilla, homejuustoilla, y.m.s voi herkutella siinä missä suklaallakin ja muilla nameilla, erittäin vähän ja erittäin harvoin.


        "painopiste pysyy kaloreissa (teoria jota ei ikinä ole todistettu toimivaksi ihmisen kohdalla)."

        Aivan selvästi mielesi on sekoittanut käsitteet 'caloric theory' ja ensimmäisen lain kokonaisuudesta: 'laws of thermodynamics'. Termodynamiikan lait pätee, olipa kyseessä atomipommi, ihminen tai virus tai mikä tahansa.


        "Järkkymätön usko kokojyvätuotteisiin ei paranna tilannetta yhtään."

        Aivan. Sillä ei ole mitään erityistä eroa syökö sokeria vaiko (lähes) tyhjää energiaa viljoista. Vastaava sokerisatsi täytyy vain jakaa hyvin pieniin annoksiin ja nauttia niitä harvakseltaan ajan kuluessa.

        “Ei lisättyä sokeria” kuulostaa monien tuotteiden kohdalla lähinnä isolta pilalta koska itse tuote on pullollaan sokeria."

        Minusta vieläkin parempi pila on "Sokeriton" ja vielä erikseen mainitaan että "Tuote ei sisällä sokeria". Kun tuotteessa on 235 kCal/100g sokeria muodossa xylitoli, maltitoli, sorbitoli t.m.s. polyoli.

        Nuo on sokerialkoholeja eikä imeydy. Ksylitolit sun muut. Ne ei ole sokereita


    • Anonyymi

      Pätkäpaastolla onnistuu eikä tarvitse laskea kaloreita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe