Miten saada sellainen kundi joka harrastaa paljon piletystä ja urheilua, ei tiedä tietokoneist sen vertaa miten ne saa käynnistettyä, on 20 v, kaks isosiskoo ja kiva perhe, koira, on matkustellu vaikka kuinka paljon, käyttää ihanaa Diorin deodoranttia ja on tosi hyvää jätkää, ja joka on muuten sekstaillut mun kanssa jo kahdesti.
Miten saan TÄN kundin?
7
2776
Vastaukset
- ihanainen**
Hän ei ola sanonut vielä mitään tunteistaan mua kohtaan ja riudun epävarmuudessa. En varmaan saakaan häntä tunnustamaan rakkauttaan muhun, mut sen aistin et hän (ehkä) rakastaa mua.
Ollaan suhteessamme vielä alkutekijöissä...- riittää
...toistaiseksi. Ja ihastuminen. Rakkaus on sellaista, joka syntyy suhteen kestäessä pitempään. Älä odota äläkä vaadi rakkaudentunnustuksia ennenkuin olet varma.
- epäilen suuresti
riittää kirjoitti:
...toistaiseksi. Ja ihastuminen. Rakkaus on sellaista, joka syntyy suhteen kestäessä pitempään. Älä odota äläkä vaadi rakkaudentunnustuksia ennenkuin olet varma.
näitä tänne rustaa, vaikuttaa sille että yks ja sama kirjoittaa sekä miehen, että naisen nimimerkillä. Lopeta jo!
- sama
epäilen suuresti kirjoitti:
näitä tänne rustaa, vaikuttaa sille että yks ja sama kirjoittaa sekä miehen, että naisen nimimerkillä. Lopeta jo!
enää edes lukea näitä, täällä on liikaa eri ihmisiä, sotkeentuu vain kaikkien kuviot.
- mmm
No etkös sitten jo saanut? Ja vielä kahdesti.
- sovis
hankkiudut raskaaksi
- Radon
Todennäköisesti mies ei halua sinusta seurustelukumppania koska olette jo harrastaneet seksiä ennen seurustelua! Olet hänelle pelkkää seksiä. Monet miehet ei halua noin helppoa naista. Ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662241Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2391391Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2221027En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96996Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22977- 85833
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39770