Miten saan miehen huomion kun etsin ravitolas yhden yön juttua

viivi36

Apua... millä tavalla saisin parhaiten miesten huomion kun haluan löytää ravintolasta ihan vaan yhden yön jutun?

Mikä on hyvä tapa saada huomion itseeni? Joku iskurepliikki... pukeutuminen... käyttäytyminen...
Minkälaiset jutut sytyttävät miehen?

40

2709

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinkertaista

      Tarpeeksi avonainen kaula-aukko.

    • isäaurinkoinen

      Kuuntelet biisin
      Fintelligens - Rotko

      Yrität samaistua "rotkoon".
      Tällä tavalla saa niitä taviksia.

    • 13+3

      Vihjaileva pukeutuminen, mutta ei mitään huoralookkia.

      sitten se tärkein: esitä tyhmää (eli tyhmiä kysymyksiä, sano ettet seuraa uutisia, et tiedä mikä on veden kiehumispiste jne.), näytä että nautit huomiosta jonka saat ja lopulta tulet palkitsemaan miehen seksillä siitä että hän jaksoi piirittää ja kehua sinua koko illan.

      miehet tykkää tyhmistä ja yksinkertaisista naisista -ainakin sänkyseurana. Joillain se taso saattaa sitten olla korkeammalla, mutta eihän ne tyhmää tyttöystävää haluaiskaan joten se siitä...

      • Haha.. vai että veden kiehumispiste? Mikä muuten on veden kiehumispiste? Eihän sitä tarvii tietää, riittää, et osaa laittaa hellan levyn kutoselle.

        Entä jos on vain väärään aikaan vääräs ravintolassa, josta ei satu löytyy niitä miehiä, jotka etsis naista antamaan seksiä?


      • 16+12
        fonde kirjoitti:

        Haha.. vai että veden kiehumispiste? Mikä muuten on veden kiehumispiste? Eihän sitä tarvii tietää, riittää, et osaa laittaa hellan levyn kutoselle.

        Entä jos on vain väärään aikaan vääräs ravintolassa, josta ei satu löytyy niitä miehiä, jotka etsis naista antamaan seksiä?

        voijeesus....


      • 16+12 kirjoitti:

        voijeesus....

        Jaahas.. taas yks joka ei ymmärrä käytännön asioista. Sanopa, että millä lämpötilalla sä haudutat sun vihreän teen?


      • 123123123
        fonde kirjoitti:

        Haha.. vai että veden kiehumispiste? Mikä muuten on veden kiehumispiste? Eihän sitä tarvii tietää, riittää, et osaa laittaa hellan levyn kutoselle.

        Entä jos on vain väärään aikaan vääräs ravintolassa, josta ei satu löytyy niitä miehiä, jotka etsis naista antamaan seksiä?

        Juurikin tuollaisia kun selität miehelle niin hän kokee itsensä viisaaksi. Käy sinulta näköjään luonnostaan.


      • viivi36
        123123123 kirjoitti:

        Juurikin tuollaisia kun selität miehelle niin hän kokee itsensä viisaaksi. Käy sinulta näköjään luonnostaan.

        No nyt minä ymmärrän miksi tarvii kysyä täältä neuvoa... veden kiehumispiste, absoluuttinen nollapiste ja Kustaa Vaasan poikien elämän vaiheet ovat lempiaiheita...

        Täytyisi näköjään kaivaa se sisäinen blondi jostain... :-)


      • no joo nää on näitä
        fonde kirjoitti:

        Haha.. vai että veden kiehumispiste? Mikä muuten on veden kiehumispiste? Eihän sitä tarvii tietää, riittää, et osaa laittaa hellan levyn kutoselle.

        Entä jos on vain väärään aikaan vääräs ravintolassa, josta ei satu löytyy niitä miehiä, jotka etsis naista antamaan seksiä?

        Sun älylläs varustetun kiertää kaukaa ihan vaistolla =)
        Siin kohtaa kun sun yläpäässäs on vähempi toimintaa ku mun alapääs niin terve.


      • huh huh

        Toi on niin totta. Muuten, voiko joku oikeesti olla niin tyhmä???


    • Käyttäjätunnus.

      Sano suoraan,moon huara.

    • niin se on.

      Reittä paljastamalla hienovaraisesti, fiksusti, anna hamen helman kohota puolihuolimattomasti sinne missä sukkanauhat alkaa pilkottaa, luo samalla tietty katse mieheen eiköhän onnistu. Ellei mies tajua on todella tyhmä joten kokeile seuraavaa.

      • itsenäinen n

        Eli käyttäydy kuin huora.Eiköhän nää tapahuorat osaa sen jo omasta takaa


    • viivi36

      Jos nyt pysyn tässä keskustelussa mukana, kannattaa antaa hameen nousta sillee vai vihkaan vähän ylemmäs, paidan ei tarvitse olla hirvittävä peittävä - eteenkään kaulan kohdalta ja kannattaa puhua mahsollisimman vähän - ettei vaan vahingossa paljasta että tiedän miten kuusi eroaa männystä muutenkin kuin ulkonäöltä...

      • Voin kyllä sanoa, että mä ainakin saan miesseuraa helposti, kun on tarpeeksi avonainen paita ja push-up'it tyrkyttämässä mun rintoja esille. Miehet tuijottaa kuitenkin ekaksi rintoja, eikä siinä vaiheessa tarvita minihametta tai paljaita reisiä niiden miesten kiinnostuksen herättämiseen. Enemmän voi näyttää sitten myöhemmin tai antaa vaikka kokeilla, jos homma alkaa menee kiihkeäksi.


      • pariutumisriitti
        fonde kirjoitti:

        Voin kyllä sanoa, että mä ainakin saan miesseuraa helposti, kun on tarpeeksi avonainen paita ja push-up'it tyrkyttämässä mun rintoja esille. Miehet tuijottaa kuitenkin ekaksi rintoja, eikä siinä vaiheessa tarvita minihametta tai paljaita reisiä niiden miesten kiinnostuksen herättämiseen. Enemmän voi näyttää sitten myöhemmin tai antaa vaikka kokeilla, jos homma alkaa menee kiihkeäksi.

        Sun fonde kannattaa ensi kerralla jättää ne sinun rintsikat kokonaan pois sieltä sinun paitasi alta ja jättää sen sijaan paidan 5-6 ylintä nappia napittamatta, niin sä herätät varmasti vielä enemmän mielenkiintoa. Naisen paljaiden rintojen liikkeitä on kiva seurata ja mä takaan, että sä saat silloin sinusta kiinnostuneita miehiä juttelemaan sun kanssa. Sitten sä voit valita vain sen, että keiden miesten sänkyseuraksi sä haluat sillä kertaa.


      • itsenäinen n
        fonde kirjoitti:

        Voin kyllä sanoa, että mä ainakin saan miesseuraa helposti, kun on tarpeeksi avonainen paita ja push-up'it tyrkyttämässä mun rintoja esille. Miehet tuijottaa kuitenkin ekaksi rintoja, eikä siinä vaiheessa tarvita minihametta tai paljaita reisiä niiden miesten kiinnostuksen herättämiseen. Enemmän voi näyttää sitten myöhemmin tai antaa vaikka kokeilla, jos homma alkaa menee kiihkeäksi.

        Kyllä tällä palstalla todellakin liikku vain näitä epätoivoisia tyrkkyämmiä.Säälin teitä


    • tsupp

      Menet juttelemaan sellaselle miehelle, kuka kiinnostaa. Jos se ei ala 'pitämään huolta susta' (eli pitämään huolta, että pysyt hänen seurassaan) niin seuraava ehdokas. Jossain vaiheessa kun kosketat (kun on käynyt selväksi että se valkkaamasi mies pyrkii viihdyttämään sinua) niin "annat luvan" sillekin.

    • laatu-uros

      kelpaisko tämä mies? Ookko etelä-pohjanmaalta

    • sfbsfb

      Jos etsit yhdenillanjuttua, niin olet limainen huora, eikä sinun siis tarvitse välittää siitä mikä olisi joku tyylikäs tapa kiinnittää miehen huomio.
      Huorana sinulla ei ole mitään kunniaa, joten käy vaikka saman tien vain käsiksi jonkun miehen muniin ja sano että lähdetään paneen. Se on kutakuinkin arvollesi sopiva lähestymistyyli. Sillä tavalla asia tulee ainakin selväksi.

    • itsenäinen n

      Miksi Viivi olet noin epätoivoinen tyrkky.Yritä bvähän vähemmän.Mun eu ole tarvinu koskaan tehdä mitään ja seuraa olsii ollut.En vaan ole mikään huoraaja ja yhden yön nainen.Yäk

    • miesyli40

      En tiedä nyt miten ravintola, vaan yleisesti.... siis mitä itse on huomannut.

      Siis otat ns. lämpöohjuksen käyttöön. Eli käyttäydyt itsellesi mielenkiintoisen miestä kohtaan....

      Eli käytä body languagea. Tuo omat kriittisen paikat miehen tietoon.... siis yleinen olemus, takapuoli, rinnat ja ehkä sitten "SE-paikka" ja jalat.

      Katso miestä silmiin, ja tee se mitä moni pelkää.... käytä käsiäsi ja sano suoraan

    • qwertti1

      Mie olen mies ja ei minnuu sytytä mikää tyhmä tai näyttelevä nainen tai että on sillai ja silli elehtivä,..
      Jos haluu yhden illan juttua tai että mennee siin yökin,.. niin minä sytyn naisen kanssa, joka osaa olla oma ihtensä, jos on opettaja, siivooja tai jonkin alan tohtori, niin hyvään ja vapaaseen jutteluun kuuluu leikin laskukin, pien flirttti molemmin puolin,. joa alkoholia on mukana, niin ei seksi sillai ole kuin aitona selvinpäin tai yhden kaljan jälkeen, Kun molemmat silleest syttyy juttelemaan,. niin siitä on helppo lähteä kaikessa hiljaisuudessa autolle, asunnolle tai hotelliin pitämään toisiaan hyvänä.

      Ei muutakuin tule reilusti juttelemaan niin katsotaan mihin päädytään,.
      Missä ravintolassa käyt?

    • ritu 35

      Kattele 60:nen herrasmies, saat sen helposti, on hyvä rakastelija (ei mikään pikapruuttaaja), on luotettava ja saat varmasti kehuja ja kohtelijaisuuksia.
      mulla on nimittäin kokemus

    • ddgdjgj

      Älä etsi baarista, vaivattomammin saat seuraa netistä

      • viivi36

        Totta, mutta haluan ihan oikeasti nähdä ja "tuntea" ihan livenä ennen kun lähden yhtään mihinkään kenekään kanssa :-).
        Se että on turvallinen olo ja tietää että kaverilla on kaikki kotona on tosi tärkeää...


      • qwertti1
        viivi36 kirjoitti:

        Totta, mutta haluan ihan oikeasti nähdä ja "tuntea" ihan livenä ennen kun lähden yhtään mihinkään kenekään kanssa :-).
        Se että on turvallinen olo ja tietää että kaverilla on kaikki kotona on tosi tärkeää...

        Totta puhut viivi36,..
        En lähtisi kenenkään kanssa tai ottaisi mukaan, jos ei ensin ole silleesti henkisellä tasolla noin niinkuin samalla tasolla.
        Jutuissa huomaa aika nopeesti ett onko kaikki kaverilla kotona, ja jos viihtyy kumpikin toistensa kanssa, esim päivällispöydässä, juttu ja huumorilentää, kivasti niin kyll se petaa hyvin kahden kesken jatkoillakin,.. :=)) Tietenki voi tulla pettymyksiä, mut ei se silleesti haittaa, kun molemmat sen ymmärtää oikein. Jos ei nappaa niin ei väkisin,. pääasia on että on molemmilla kivat fiilikset siinä ja nyt sekä jälkeen päinkin,.. ;)))


      • ddgdjgj
        viivi36 kirjoitti:

        Totta, mutta haluan ihan oikeasti nähdä ja "tuntea" ihan livenä ennen kun lähden yhtään mihinkään kenekään kanssa :-).
        Se että on turvallinen olo ja tietää että kaverilla on kaikki kotona on tosi tärkeää...

        Totta kai se nettituttukin pitää sit ensin tavata vaik kahvilas tms, eikä kutsua kotiinsa :)


    • 19+14

      Huh olihan kysymys. Tuohon nyt ei todellakaan kovin paljoa tarvitse tehdä, pukeutuminen silleen sopivan seksikkäästi, äärimmäisyyksiin voi mennä muttei ole pakko. Sen jälkeen sitten juttelemaan kiinnostaville miehille tai ainakin vähintä mitä voit tehdä on ettet ajaudu nurkkapöytään istumaan usean kaverin kanssa ja näin nosta kynnystä lähestymiseen.

      Ja sitten ehkä tärkein, jos mukava mies löytyy ja juttua saadaan käyntiin niin koita olla "katoilematta" paikalta. Tarkoitan esimerkiksi tämmöisiä tilanteita, joissa vaikka tupakkapaikalla saadaan hyvää juttua aikaiseksi ja hetken päästä nainen ilmoittaa että lähtee tanssimaan ja toisena esimerkkinä vaikka bändin keikalla nainen yhtäkkiä liikkuu eturiviin päin katsomatta tuleeko se mies matkassa vaiko ei. Itse miehenä koen tämmöiset tilanteet pakkeina ja usein sitten ärsyttääkin kun jälkeenpäin saa kuulla naisen ihmettelevän miksei mitään tapahtunut.

    • thwhwhwrh

      Huudat kovaan ääneen: "Kuka panis mua tänään?" Ihme, jos ei yhtään löydy

    • Mister Y

      Mulle riiitäis kuiskauskin...

    • Mimmi jostakin

      Sillä saa, kun ei edes kysy moista netissä. Kokemani mukaan itseluottamuksella, olemalla oma itsensä ja oma-aloitteisuudella. Näemmä myös yksinolo on miesten silmissä plussaa.

      Kah, puoli vuotta sitten istuin selvin päin illalla baarissa. Naputtelin puhelintani, kunnes huomasin komean miehen olevan vastapuolellani istumassa. Hän oli miespuolisen henkilön seurassa, mutta heitteli minuun päin katseita. Aloin vastata katseisiin ja flirttailemaan pepsi-lasia hyödyntäen. Ellei minulle olisi ollut tulossa baariin seuraa, niin olisin pika pikaa siirtynyt tuon miehen lähelle istumaan (aivan viereen ei saa koskaan istua) ja tekemään tuttavuutta. Myöhemmin, kun seurani oli jo tullut, tuo samainen mies hyvästeli minut lähtiessään. Olen melko varma, että menetin siinä lähes varman yhden illan jutun.

    • jnu6hb5gyv4tfcrw

      Eiköhän lie naiselle helpointa vaan kysyä suoraan kiinnostavan näköiseltä mieheltä, että miten olisi. Sit jos se jostain kumman syystä ei suostu, niin kysyy seuraavaksi parhaimman näköseltä. Säästää aikaa, ja naisilla toimii varmasti, miehillä harvemmin

    • arvosta itseäsi

      Jokainen nainen saa seksiseuraa halutessaan helposti. Kunnollista miestä ei.

    • antti täältä

      Minä vihaan vaimoani. Kunpa saisin olla tarjan kanssa. Minulla on 5 lasta ja näillä tuloillani en ikinä pysty maksamaan elatusmaksuja. olen kokenut tarjan kanssa rakkauden. Kunpa hän tajuaisi rakkauteni ja sydämmeni. Muutettaisiin vain pois tästä kylmästä pohjoisesta kaupungista vaikka tampereelle.

    • Haluatko valita?

      Valitset ulkonäön perusteella sopivan miehen ja puhut hänelle. On aivan sama, mitä sanot. Se, että nainen tulee iskupaikalla puhumaan, on riittävä merkki. Mies joko vastaa huomioon riittävällä innolla tai ei. Jos mies tarttuu seuraasi ja tuntuu oikealta, ehdota kotiin lähtöä ennen kuin jutunaiheet loppuvat. Aloita jo alkuillasta, niin ehdit heittää muutaman koukun eri baareissa etkä vaikuta epätoivoiselta vaan rohkealta.

      Toinen vaihtoehto on istua yksin lasi kädessä ja odottaa miehen aloitetta. Jonkun miehen saat silläkin tavalla, muttet pääse itse valitsemaan.

      • aargh2

        menet baariin ja olet että mitä v-ttua, evvk, ja heti on joku kiinni hihassa. Se on vaan se jokin, joka vie ne miehet siitä muiden nenän edestä.


    • Katso silmiin

      Katso silmiin ja sano että nielet

    • äijä marttilasta

      Sanot vain miten asia on ja sillä selvä.

    • Isojööti!

      Kuules naikkonen! Tanssit miehen kanssa hitaita ja työnnät kielesi syvälle suuhun ja suutelet, samalla tarraat kevyesti mulkkeroon kiinni, eiköhän tuo ole sen merkki että nyt meille panemaan ja heti :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16328
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14594
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      373
      9231
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5199
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4472
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      162
      2951
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1780
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1329
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe