Milloin fyysistä läheisyyttä?

Hieman jo puutteessa

Olen tavannut mukavan ja fiksun nettituttavuuden muutama kerran. Jokaisen tapaamisen jälkeen hän halaa ystävällisesti, mutta mihinkään muuhun läheisempään kontaktiin ei ole tullut elettäkään. Naisihmisenä alkaa vähän ihmetyttää, että enkö sittenkään ole miehen mielestä viehättävä tai varteenotettava kumppaniehdokas, kun hän ei ole tehnyt mihinkään muuhun aloitetta. En tarkoita, että heti pitäisi hyökätä kimppuun ja **kstailla kuin kanit välittömästi, mutta onhan fyysisyyskin tärkeää... Eikös yleensä kolmannella tapaamiskerralla voisi jo odottaa ainakin pusua? Vai olenko liian hätäinen?

Mitä mieltä olette siitä, että missä vaiheessa tapailua oma deittiprofiili pitäisi poistaa? Pitääkö asia ottaa puheeksi vai odottaa, että toinen tekee sen oma-alotteisesti? Olen aivan ymmällä näiden sanomattomien nettideittietikettien kanssa.

34

5190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito mies

Hitaasti hyvä tulee, että älä hätäile. Ei kai ole mitään tarkkoja rajoja, että n:llä kerralla tapahtuu sitä ja tätä. Eiks se oo hienoa, että naisena jo odotat miehen lähestymistä niin se ole sitten epämiellyttävä yllätys :)

• siirry seuraavaan

Itse haluan suudella ekalla tapaamisella tai viimeistään ainakin tapaamisen lopuksi. Suutelu kertoo niin paljon yhteensopivuudesta tai sopimattomuudesta. Jos suutelu ei tunnu kaikin puolin hyvältä ja haluttavalta, niin se on varma merkki ettei tyyppi ole se oikea.

• niin-joo

Mielipiteitä ja toiveita on monenlaisia. Itse en halua missään nimessä suudella
      ekatreffeillä. Mitä tulee tähän seks.tailuun, niin tapailin miestä, joka ilmoitti
      heti alussa, että haluaa aikaa edetä, tässä asiassa (harvinaista). En toki tarkoita,
      että siinäkään pitää hosua, mutta joku raja sentään.

No aikaa kului viikosta viikkoon, sitten kävi niin, ettei koko hommasta tullut mitään.
      Ei ekalla, eikä tokalla yrittämisellä.

• jospaonkinniinettä

Jospa teidän välillä ei vaan hänen mielestään ole sitä kemiaa? Ei tunne sua kohtaan himoa?

• ~cissi~

Otapa riski ja tee aloite seksiin sekä piilota treffiprofiilisi. Ei se ota jos ei annakaan. Miehiähän on maailmassa yli kolme miljardia kappaletta.

• e567kkll

Vaikken nettideittailua harrasta niin yleisesti deittailussa pidän sitä sääntöä (miehenä) että toisella tapaamisella vasta lähentelen hieman.
      Jos nainen lähtee toisille treffeille, se ainakin kertoo että ensimmäiset eivät olleet totaali turn off.

Eka treffeillä ei edes tunneta joten ei ole hyvä merkki jos nainen on heti kieli kurkussa.

• lifemocker

etpähän tuota ole ITSEKKÄÄN nähtävästi MITÄÄN ALOITETTA tehnyt!!

joten eikö hän sittenkään ole naisen mielestä viehättävä tai varteenotettava kumppaniehdokas, kun hän ei ole tehnyt mihinkään muuhun aloitetta??

• kaalimaan vartija

Voihan se olla niin, että mies pelkää saavansa pukin leiman, kun rupeaa
      ehdottemaan, joten panttaa hampaat irvessä pientä singaalia sulta.

• aloitt.

En _ekoilla_ treffeillä olisikaan vielä halunnut pusssilla enkä ollut työntämässä kieltä kurkkuun. Mutta kai nyt jotain merkkiä lähentymisestä pitäisi tulla, jos mies on kiinnostunut? Hipaisuja, edes kevyt suukko. Pelkään, että muuten käy kuin niin-joo:lle. Olisi muuten kiva tietää vähän tarkemmin mitä tapahtui, miksi seksi ei sitten onnistunut,?
      En halua olla liian tyrkky, koska ymmärtääkseni vakavaa suhdetta etsivät miehet eivät siitä pidä.
      Kertokaas (miehet) miten voin ilmaista kiinnostukseni läheisepään kontaktiin sillain fiksusti..?

• lifemocker

mitenkä itse osoitit kiinnostuksesi??

• pihtari mies

Minä kun tapasin nykyisen tyttöystäväni niin oli joku 12 treffit ennen kun pussattiin. Seksiä se olis halunnut jo 3 tapaamisen jälkeen mut en antanut kun josku 4 kk päästä vasta. Jos se mies ei tiedä et haluut pussailla tai seksiä. Pyydä se yökylään ja sit nukut vaikka alasti. Luulis sit jotain tajuavan vihjeestä.

• MUUTAMASATAKAATOO

oletko hiukka toope vai enemmän?Sä olet varalla ja sillä siisti.Pantavat naiset ovat muualla.T:PELIMIES

• kokemuksia...

Kokemuksesta olen huomannut, että jos mies ei yhtään yritä lähennellä tai on oikein kärsivällinen ja haluaa edetä hitaasti, se johtuu kiinnostuksen puutteesta. Olen tietysti selitellyt itselleni, että toinen on ujo, ei halua painostaa minua jne. Mutta kyllä asia oikeasti on niin yksinkertainen: miestä ei kiinnosta.

Poikkeuksia voi olla, mutta minulle ei niitä kyllä ole tullut vastaan.

• lifemocker

höpöhöpö, ei kaikki miehet halua suoraan iholle, kyllä se on parempi TUTUSTUA toiseen ennen näitä hommia!

• kokemuksia...
        lifemocker kirjoitti:

höpöhöpö, ei kaikki miehet halua suoraan iholle, kyllä se on parempi TUTUSTUA toiseen ennen näitä hommia!

Monenko miehen kanssa deittailusta sinulla on kokemusta?

• 6+12
        kokemuksia... kirjoitti:

Monenko miehen kanssa deittailusta sinulla on kokemusta?

Tuskin tarvitsee miehenä olla kokemusta miesten kanssa deittailusta. Riittänee kai, että tuntee miehiä itsensä lisäksi ja on puhunut asioista esim. kaveripiirissä.

Ehkä sinä olet sitten onnistunut deittailemaan jotain outoja miehiä, jotka tapailevat sinua vaikka et voisi pätkääkään kiinnostaa. Saavutushan se on tietysti sekin. Kyllä normaali ihminen, mies kuten nainenkin, lopettaa deittailun, jos sitä kiinnostusta ei kertakaikkiaan ole. Jos deittailu taasen jatkuu, niin jätän siitä sinulle iltatehtäväksi miettiä, että mitähän se voisi tarkoittaa.

• kokemuksia...
        6+12 kirjoitti:

Tuskin tarvitsee miehenä olla kokemusta miesten kanssa deittailusta. Riittänee kai, että tuntee miehiä itsensä lisäksi ja on puhunut asioista esim. kaveripiirissä.

Ehkä sinä olet sitten onnistunut deittailemaan jotain outoja miehiä, jotka tapailevat sinua vaikka et voisi pätkääkään kiinnostaa. Saavutushan se on tietysti sekin. Kyllä normaali ihminen, mies kuten nainenkin, lopettaa deittailun, jos sitä kiinnostusta ei kertakaikkiaan ole. Jos deittailu taasen jatkuu, niin jätän siitä sinulle iltatehtäväksi miettiä, että mitähän se voisi tarkoittaa.

Kyllä omakohtaisella kokemuksella on enemmän merkitystä kuin kavereiden puheilla.

Eikä deittailua heti lopeteta vaikka kiinnostusta ei olisikaan. Kyllä aika monet haluavat katsoa jos se kiinnostus siitä alkaisi kehittyä. Olen vain huomannut ettei se ala ja odottelu on turhaa.

Ja pidä iltatehtäväsi, et ole opettajani.

• 6+12
        kokemuksia... kirjoitti:

Kyllä omakohtaisella kokemuksella on enemmän merkitystä kuin kavereiden puheilla.

Eikä deittailua heti lopeteta vaikka kiinnostusta ei olisikaan. Kyllä aika monet haluavat katsoa jos se kiinnostus siitä alkaisi kehittyä. Olen vain huomannut ettei se ala ja odottelu on turhaa.

Ja pidä iltatehtäväsi, et ole opettajani.

Kyllä deittailu lopetetaan siinä kohtaa kun kiinnostusta ei ole. Ei kukaan jaksa tapailla epäkiinnostavaa ihmistä deittailumielessä. Ilmeisesti puhut nyt kuitenkin siitä, että kiinnostaa, mutta ei ehkä lopulta kiinnosta tarpeeksi. On toki selvää, että deittailua jatketaan, jos kiinnostusta on sopivasti ja ainakin se olisi mielestäni ihan tervettä toimintaa. Eivät ne kaikki suhteet synny kuin jossain elokuvissa. Tavallinen elämä on yleensä aika lailla muunlaista. Se että kohdallasi siitä ei ole syystä tai toisesta enempää kuitenkaan syntynyt ei tarkoita sitä, että koskaan ei voisi syntyä. Minulla on kokemusta siitä ja monilla tuntemillani ihmisillä. Siinä lienee useamman kokemuksia kuin sinun yhden henkilön kokemukset? Asia ei siis ole niin kuin kuvittelet.

• lifemocker
        6+12 kirjoitti:

Kyllä deittailu lopetetaan siinä kohtaa kun kiinnostusta ei ole. Ei kukaan jaksa tapailla epäkiinnostavaa ihmistä deittailumielessä. Ilmeisesti puhut nyt kuitenkin siitä, että kiinnostaa, mutta ei ehkä lopulta kiinnosta tarpeeksi. On toki selvää, että deittailua jatketaan, jos kiinnostusta on sopivasti ja ainakin se olisi mielestäni ihan tervettä toimintaa. Eivät ne kaikki suhteet synny kuin jossain elokuvissa. Tavallinen elämä on yleensä aika lailla muunlaista. Se että kohdallasi siitä ei ole syystä tai toisesta enempää kuitenkaan syntynyt ei tarkoita sitä, että koskaan ei voisi syntyä. Minulla on kokemusta siitä ja monilla tuntemillani ihmisillä. Siinä lienee useamman kokemuksia kuin sinun yhden henkilön kokemukset? Asia ei siis ole niin kuin kuvittelet.

tapailun tarkoitushan on TUTUSTUA siihen toiseen ja TUTUSTUESSA toisesta paljastuu niitä huonojakin puolia ja jos näitten puolien kanssa ei pysty elämään - tällöinhän se on viisasta lopettaa se tapailu kun toinen ei olekkaan sopiva

• kokemuksia...
        6+12 kirjoitti:

"Eivät ne kaikki suhteet synny kuin jossain elokuvissa. Tavallinen elämä on yleensä aika lailla muunlaista."

Kuka väitti muuta?

"Minulla on kokemusta siitä ja monilla tuntemillani ihmisillä."

Meneekö tämä nyt Mun kaverit on fiksumpia kun sun kaverit -isotteluksi? Jätän välistä.

Ihmiset eivät toimi kuin koneet. Kukaan ei analysoi tunteitaan selkeästi, tee päätöstä sekunnin murto-osassa ja ilmoita sitten välittömästi vastapuolelle että sitä kiinnostusta ei ole. Ihmiset epäröivät ja jahkailevat eivätkä tiedä itsekään mitä haluavat. Se on täysin luonnollista. Enkä tässä nyt mitenkään vastusta hidasta tutustumista, se ei ollut se ongelma.

Minulla oli pointtina se, että niitä kiinnostuksen puutteen merkkejä voi etsiä itsekin, ja juuri tuo vähäinen fyysinen kontakti on yksi merkki josta tietää, että kohta tulee se kaverikortti.

• now or never

Omalla kohdalla huomasin deittailuaikoina että ellei ekojen treffien aikana tullut mitään fyysistä lähestymistä - ei välttämättä suukkoa, mutta ainakin jotain hiusten siirtämistä kasvoilta, kädestä pitämistä, hyvin vieressä istumista... - niin ei sitä yleensä ollut luvassa sitten seuraavillakaan. Jos toisesta on aidosti kiinnostunut niin kyllä sen haluaa melkoisen selväksi tehdä jo ekalla tapaamisella. Kyllähän niitä tunteita saatettiin yrittää lämmitellä muutamilla jatkotreffeilläkin, mutta kun sitä surullisenkuuluisaa kemiaa ei ole, niin ei sitä väkisin vääntämälläkään kahden ihmisen välille ilmesty.

Tähän "sääntööni" poikkeuksena oli yksi mies, jonka kanssa kävin viisillä treffeillä. Hän vaikutti hyvin kiinnostuneelta minusta mutta ei koskaan tehnyt mitään lähestymisyritystä, eikä antanut sellaisia signaaleita että olisin itsekään viitsinyt. Ilman mitään vihreän valon näyttämistä olisi hölmöä yrittää esim suukottaa toista, pitää siinä ne tietyt ennusmerkit olla jo ilmassa.
      Miehen kanssa oli erittäin mukavaa ja luontevaa jutustella, mutta jäimme sitten vain kavereiksi. Hän oli hauskaa seuraa joten siksi peräti viidet treffit ilman mitään fyysistä kontaktia, mut ei se ihastus oikein pääse leimahtamaan jos ei toinen vaikuta lainkaan halukkaalta koskemaan, halaamaan, suutelemaan...

• Mulla on mennyt muutaman kans sillai et ollaan harrastettu toisilla treffeillä seksiä. Noin 60.stä naisehdokkaasta joiden kanssa treffeillä, löytyi yksi kenen kanssa seurustelin 1,5kk.tta ja alussa kun toisen kerran nähtiin niin sovittiin että poistetaan profiilit.
      No ei sitten kuitenkaan sovittukaan yhteen.

• m624

olen eronnut 2006 ja sen jälkeen käynyt n kymmenellä treffeillä ja seurustellut pidempään kolmen eri naisen kanssa ja nyt on löytynyt sopiva kumppani.
      Kerron nyt että menin sänkyyn ekatreffeillä viiden kanssa ja muut neljä olin vaan kahvilla eikä sen enempää ja yhden kanssa oli seksiä vasta tokatreffeillä.
      Ensin pussailtiin ja sitteen olimme joko naisen luona tai minun luona ja pari kertaa oli kyllä niin että nainen oli aktiivisempi osapuoli.
      Jos ei eka eikä tokatreffeillä suukotella edes niin on se aika ihmeellistä mun mielestä.

• eimitenkäänhyvä

Jaa, mutta täällä miehet haukkuu naisia yhtenään jalkojaan levitteleviksi
        rasioiksi. Milloin mennä sänkyyn niin, että siitä ei saa lehmän leimaa.

Pusut nyt on erijuttu sitten..

• näin se on , mutta jos on ikää jo vähän enemmän ja ei olla hakemassa äitiä omille lapsille niin seksi on kyllä molemmille sukupuolille ykkösjuttu ei siitä pääse yli eikä ympäri piste...

• 16+19

Jos nainen kerran tulee jo useammille treffeille, niin kai häntä mies silloin kiinnostaa. Ei toista yökylään silloin kutsuta, jos sitä ennen ei ole ollut mitään läheisyyttä. Noidankehäkö

Sanokaa nyt miten nainen voi antaa myönteisiä ja positiivisia vinkkejä tekemättä itsestään "liian helppoa"?! Vai onko se tosiaan vaan joko tai, nunna tai *utsu???

• Kokemukseni mukaan jopa ekatreffeillä on menty petiin ja keskellä päivää ja selvinpäin , ja omasta mielestäni en ole ollut mikään naisten ihanne.
      Sanoisin naisille jotka haluaa seksiä muttei ole profiilissa tai kirjoittelussa maininnut siitä mitään , että kannatta vihjata viesteissä muttei suoranaisesti ja treffeillä jos mies lähestyy ja suutelee niin likistä sopivasti ja ehkä varovasti kielellä vähän kokeilla.

• 66655433346677654446

Jos on oikeasti kiinnostunut, eli kommunikoi useasti ja pitkään, koskettelee jne. niin heti vaan. Exän kanssa paneskeltiin heti ensimmäisellä tapaamisella, 10 minuuttia siitä että päästiin kämppään sisään. Tosin oltiin etäisyyden takia jutusteltu netitse kolmen kuukauden aikana melkein joka päivä, ja jo puhuttu seksistä ja yhteisestä elosta.

• Hiemanko vain

No mitä ihme valitusta nyt taas, kun ei käydäkään päälle kuin ne kuuluisat jyystärikarjut. Eiköhän tässäkin nyt ole kyseessä ihan tavallinen tapaus, eli ujommanpuoleinen mies, joka ei ole naisen kosketusta päässyt juuri kokemaan. Voi olla jopa todennäköistä, että hän hakkaa tattiaan joka ilta juuri sinua ajatellen. Ei se homma toimi niinkuin leffoissa, että mies tietää automaattisesti tarkalleen koska tehdä mitäkin.

Lisäksi treffien ympäristö voi vaikuttaa asiaan. Jos ei ole tottunut fyysiseen läheisyyteen, voi olla todella epäluontevaa, jopa epämiellyttävää, alkaa tehdä jossain julkisella paikalla hellyydenosoituksia. Kotikenttä ja semmoinen luontaisesti tapahtuva lähentyminen niin eiköhän se siitä.

On sitäpaitsi välillä todella vaikea erottaa ne naiset, jotka oikeasti haluavat jotain muuta kuin munaa, vaikka kaikkihan sitä tositarkoituksella elämänkumppaniaan mainostavatkin hakevansa... toiset miehet sitten näkevät läpi ja toimivat (vaikkakin joskus tulee parit avokämmenet ja taas pääsee nainen moittimaan siaksi), toiset pelaavat "varman päälle" ja lopputulos onkin juuri päinvastainen, eli nainen hylkää. Kokemuksen rintaäänellä.

Tuli yhtäkkiä mieleen, että mitäs jos seuraavilla treffeillä vain sanot päättäväisesti: "suutele minua"?

• mies29waahjbkb

Mä ainakin arvostaisin sitä että nainen kertois
      ihan suoraan että tässä on nyt tapailtu kyl jo jonkin
      aikaa että eikös olis jo ehkä aika että kosketat,
      ja kertois myöskin minkälaisesta seksistä pitää
      ennenkuin mennään sänkyyn,
      etten sitten tee vahingossa jotain mistä hän ei pitäisi..

• bskdjiryk

Näin "aikuisena", mutta melko tuoreena nettideittailijana olen myös miettinyt tuota samaa...olen jutellut monen miehen kanssa joista osalle olen jo aika pian ilmoittanut että ei kannata jatkaa, hankala elämäntilanne ei mahdollista jatkuvaa treffeillä juoksemista, joten on pitänyt luottaa siihen kirjoitettuun tekstiin...poistin sitten profiilin melko pian kun löytyi sellainen mies, jonka kanssa tuntui luontevalta jutella ja keskusteltiin paljon siitä mitä kumpikin hakee ja juttua oli myös siitä mitren treffeillä edetään :)
      Tapaamiset on olleet oikein menestyksekkäitä.. itse olen hyvin varautunut enkä pidä koskettelusta (tai en pitänyt ennen) ja kun mies tiesi tämän hän osasi "käyttäytyä" sen mukaan....vaikka edettiin hitaasti niin jo ekoilla treffeillä kyllä suudeltiin.
      Toki tiedän että koko homma olisi voinut päätyä huonostikin...mutta tässä tapauksessa oli onni matkassa...

• aloitt.

Mies on ollut pitkässä suhteessa, joten kyseessä ei ole kokematon tapaus, siitä ei ole kiinni.
      Mietin vain sitä, että minun on joskus sanottu antavan "etäistä" signaalia miehille enkä haluaisi että niin käy nyt. Mies tulkitsee etten ole kiinnostunut ja vetäytyy pois ennen kuin mitään ehti edes alkaa.
      Toisaalta en halua antaa liian helppoakaan kuvaa, koska hän vaikuttaa älykkäältä ja hyvältä kumppaniehdokkaalta ja kokemukseni perusteella sellaiset eivät pidä "helpoista" naisista.

• lurppis

Et mitään menetä jos otat housut pois periaatteen käyttöön. Tarviit siis kossupullon ja kutsut miehen kotiisi. Ota housut pois ennen kun se huiasee koko kossupullon naamariin. Pienesä kännissä alkaa yleensä panettaa

• Justiinsa joo

Tyypillinen suomalainen vastaus, lääkkeeks viinaa pulmaan kun pulmaan. Ei nainen halua tietää panisko mies häntä kännissä vaan onko hän tarpeeksi kiinnostava selvin päin ja pitempiaikaisesti. Niin että mies jaksaa vähän nähdä vaivaa naisenkin mielihyvän eteen just "lämmittelemällä" sitä selvänäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3141
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2127
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81