niin kysyisin tässä että kuinka miesten uima housujen valinta kanataa tehdä katsotaanko valitaanko ne samala koola kun on alus housut eli jos minula on alushousujen koko xxl ni pitäisikö uima housujen koko olla siloin 1 kokoa pienempi koska nykyiset uimahousuni ovat nyt kokoa xxl ja niihin kerääntyy ilmaa typerästi
uima housujen valinta ??
4
2531
Vastaukset
- Kysy naisilta
Kuppikoon mukaan.
- ukjyhtg
Riippuu ihan siitä minkä merkkiset ne uikkarit on, kokojärjestelmät sekä myös samat koot samoissa järjestelmissä vaihtelevat eri valmistajien mukaan
Monissa uikkareissa kokonumeroinnista löytyy ainakin tuumakoko. Tämä on miesten uimahousuissa sama kuin vyötärönympärys tuumina. Eli saman kokoiset uimapuvut kuin mitä farkut. Mikäli oma koko ei ole tuttu, niin mitataan vyötärö ja jaetaan mittaustulos kahdella ja puolella, esim. jos vyötärö on pyöreät sata senttiä, niin uimahousun koko on noin 40. Kokoja on yleensä kahden tuuman eli noin viiden sentin välein, sen verran pelaa helposti vyötärönauhalla ja uimahousujen venymisellä.
Kilpauimarin malliin jos hankitaan (kilpailu)uimapukua, niin silloin sopiva koko on kaksi numeroa liian pieni. Tällä tavoitellaan puristusvaikutusta ja mahdollisesti keskivartalon tukea; joskin ihan harjoitus- ja harrasteuintiakin varten uimapuvun/housujen kannattaa olla melkolailla ihonmyötäinen.
Muutamia kokotaulukoita, joista voi vertailla valmistajan mukaan:
http://www.uintikauppa.fi/miesten_kokotaulukko
http://www.essenuoto.fi/Lahkeelliset-uimahousut/Kokotaulukko- Anonyymi
Uimahousut on yhdyssana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398