Elikkäs oon 13-vuotias, kohta 14-vuotias nuori, joka on kiinnostunut musiikista, varsinkin rumpujen soitosta. Koulussa saanut hyvän opetuksen rumpuihin joten en ainakaan mitään opettajaa tarvitse mutta hyvän (ja halvan) rumpusetin tarvitsisin. Setissä saisi olla: hihat, hi- mid- ja lowtom, snare, basari, 2x crash, ride. Voiko joku suositella jotain rumpusettiä? Akustisen siis haluan, sähkörummut jotenki vaikeet. Itse tarvitsis setti hankkia, joten tarvitsen rahaa, voiko jo 14-vuotiaana mennä kesätöihin?
halvalla rummut?
kfkflelelelgogltogl
1
135
Vastaukset
- oikeesti3
Pikku vinkki:
Jos oot vakavasti alottamassa rumpujen soittamisen,
Säästä rahaa, ja osta kerralla kunnon rummut.
Ite sain rummut(n.300e Millenium), ja nyt sitä miettii että kerralla kunnon rummut ois pitäny ottaa, setti kun lahoo käsiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965