Olisiko jotain hyviä vinkkejä millä voisin kostaa toiselle naiselle?
Tämä miestä enemmän muistuttava "nainen" tiesi mieheni olevan naimisissa niin tämä läski horo meni hänelle jalkojaan availemaan, lirkuttelua tekstiviestein päivätpitkät, yli puolenvuoden ajan. Kaiken lisäksi tällä toisella naisella ja minulla on yhteisiä kavereita (lue oli). Laitoin kaikki välit poikki myös näihin "ystäviin" jotka olivat tätä heikkoa NA UA valmiita puolustamaan ja tukemaan.
Nyt päällimmäisenä on vain kosto, että se läski, vanha, ruma lehmä saisi tuntea edes pieneosan siitä tuskasta jonka aiheutti minulle ja lapsille.
Ymmärrettävistä syistä ei ole yläkerran Herrakaan luonut tälläiselle hirvölle, ihmiskuvan vääristymälle, jälkikasvua saatika joskus omaa miestä. Yhteisen jo pois menneen ystävämme sanoin " Se nainen ei tule ikinä omaa miestä saamaan", Kuinka oikeassa olikaan....
Tapahtuneesta on kulunut nyt kolmisen kuukautta ja pieniä kepposia olen ehtinyt jo väsäämään. En niitä tässä viitti eritellä ettei tulisi kirjoiteltua ohi sormiensa.
Mutta nyt vähän apuja. Mieluiten sellaisia mistä ei voi minua tunnistaa, tai kenties aavistaa. varmaan kyllä aika haastavaa, sillä olen jo yhden uhkailu viestin häneltä saanut poliisien suhteen.
Ajattelin jos hänen työpaikalle (pomolle) vähän informoisi tämän työpuhelimen käytöstä, puolethan siitäkin laskusta on tullut tekstiviesteistä ja puheluista jotka eivät hänen varsinaiseen työhönsä liity vaan siihen "ilta/vapaaajantyöhön". Tämän sivistymättömän H ron vapaa-ajantyö on ollutkin sitten ihan jotain muuta.
Kiitokset etukäteen.
Miten saan kotettua toiselle naiselle?
31
1918
Vastaukset
Jos tämä ei ole provo, niin sinä olet umpihullu kanttura ja toisen naisen todellakin kannattaisi mennä poliisin juttusille. Semminkään kun se nainen ei ole pettänyt ketään vaan sinun miehesi. Miehellesi sinun pitäisi vihainen olla ja miettiä samalla, mikä hänet ajoi toisen naisen syliin.
- fvfdbgn hgnh
Ap, katso nyt ensin tarkasti omaa miestäsi, joka on sinua pettänyt. Harkitse vaikka eroa sellaisesta ääliömiehestä, joka juoksee vieraissa. Hän on enemmän syyllinen kuin joku toinen nainen (joita on luultavasti miehelläsi useita, etä vain ole kuullut niistä vielä).
Joo, ja hanki ammattiapua.
Täysin samaa mieltä kuin Ratikkakuski. Jos kirjoitus on totta niin aloittajan kannattaisi hakea ensitilassa ammattiapua.
- Delight*
MInäkin olem samaa mieltä edellisten kanssa. Aloittajan asenne ei todellakaan kuulosta terveeltä. Ammattiavulle olisi siis suurta tarvetta.
- lifemocker
ei ainakaan kannata kasvaa aikuiseksi tai käydä psykiatrin juttusilla?
- ~cissi~
Tee poliisille ilmoitus, että holhouksen alainen miehesi on kunnianvastaisesti ja arvottomasti vietelty käyttäen tämän alisteista ja puolustuskyvytöntä asemaa hyväksi.
- Anna-Leena1
kiitos Oissi. Tuo olis aika hyvä. Ja tämä ei ole provo! Voisko joku teistä asettua minun asemaan? Miltä teistä tuntuis jos näin teille tapahtuisi? Olen katsonutkin peiliin ja tiedän että minussakin virheenija vikani sitä en kiellä. Nykyään myös olemme mieheni kanssa edelleen yhdessä ja parisuhteemme voi paremmin kuin koskaa. Mietinkin että kummankirjeen tälle toiselle naiselle lähettäisin, kiitos kirjeen vai adressin....
Kyllä mielestäni "naisen" tulisi kuitenkin saada jonkinsortin muistutus/opetus siitä mitä kannattaa elämässä tehdä ja mitä välttää. Ettei vaan sattuis teidän miestänne/naistanne lähteä nus maan.- säoletsenarrijollena
Mäpä asetun sun pöksyihisi: Kyllä sulla on täysin munaton mies, suorastaan akka, kun toinen nainen hänet väkisin vei sänkyynsä. Mitä sä teet tuollaisella luuserilla, joka on täysin holhouksenalainen? Jonka peli ei pysy pöksyissä vieraan naisen edessä?
Oikeasti: naisella voi olla työpuhelin, jonka käytöstä on sovittu, että saa käyttää myös yksityisesti. Työnantaja pidättää tietyn summan kuukaudessa hänen palkastaan puhelimen käytöstä. Näin ainakin meillä. Jos sä naurettavaksi haluat itsesi tehdä, niin rimpautappa hänen työnantantajalleen, että nainen laitteli viestejä työpuhelimesta sun holhouksenalaiselle miehellesi, panikin sitä väkisin!
Kyllä mä ymmärrän, että sua sattuu. Mutta itsehän olet päätöksesi tehnyt, jäänyt petturin kanssa elämään. Olis sulla ollut varaa ottaa ero hänestä, vai? Et sä kostolla mitään voita. Sun ystäväsi ja se toinen nainen nauraa sulle vielä enemmän. Haluatko olla edelleen se narri jolle nauretaan? - lifemocker
säoletsenarrijollena kirjoitti:
Mäpä asetun sun pöksyihisi: Kyllä sulla on täysin munaton mies, suorastaan akka, kun toinen nainen hänet väkisin vei sänkyynsä. Mitä sä teet tuollaisella luuserilla, joka on täysin holhouksenalainen? Jonka peli ei pysy pöksyissä vieraan naisen edessä?
Oikeasti: naisella voi olla työpuhelin, jonka käytöstä on sovittu, että saa käyttää myös yksityisesti. Työnantaja pidättää tietyn summan kuukaudessa hänen palkastaan puhelimen käytöstä. Näin ainakin meillä. Jos sä naurettavaksi haluat itsesi tehdä, niin rimpautappa hänen työnantantajalleen, että nainen laitteli viestejä työpuhelimesta sun holhouksenalaiselle miehellesi, panikin sitä väkisin!
Kyllä mä ymmärrän, että sua sattuu. Mutta itsehän olet päätöksesi tehnyt, jäänyt petturin kanssa elämään. Olis sulla ollut varaa ottaa ero hänestä, vai? Et sä kostolla mitään voita. Sun ystäväsi ja se toinen nainen nauraa sulle vielä enemmän. Haluatko olla edelleen se narri jolle nauretaan?kyllä on akkakin ihan yhtä luuseri kun tuollaista ukkoa katselee
- Anna-Leena1
Tiedän että mieheni on k pää, run ri, paska, kun satuttaa meitä tällätavoin. Ainakin minulle opetettu, että niitä joita rakastaa ei satuteta. Mutta minkäs voit jos toista valitettavasti rakastaa. Yhteiseloa 12vuotta. Ei yks läskiperse sitä kaada sen löysällä ja haisevalla vi lla. Mieheni sanoin "se oli pelkkä pi u.
Tuntuu vaan, että kun olen saanut kostoni tälle kuihtuneelle horolle, pystyn jatkamaan elämääni. Tiedän ettei kosto auta eikä katkeruus elätä mutta helpottaa hel tisti.
Ja tiennyhän sekin suttura, että ei se oikein ole, että antaa näin tapahtua!!!! On minulle myös opetettu, että ei saa koskea toisen omaa......- tässä sulle ohje
Mitä sä oikein riehut, jos nainen ei merkinnyt miehellesi mitään, oli vaan pelkkä pi00u? Jos mulla olis tuollainen mies, joka naisista (joita itse vapaaehtoisesti vonkaa) noin sanoo, niin väärin olisin mieheni valinnut. Ei ainakaan kunnioita naisia eikä rakasta ketään. Sä olet oikeassa, rakkaitaan ei petetä. Joten rakastaako mies sua lainkaan? Mieti sitä.
Jos sä tuollaista kieltä käytät kotioloissakin, niin eipä ihme, jos mies etsi vähän empaattisempaa seuraa. Jotain siinä naisessa on ollut, jota susta puuttuu. Kysy mieheltäsi, mitä.
Ai niin, se ohje: avaa finder ja etsi sieltä lähimmän mielenterveysaseman puhelinnumero. Sun täytyy saada jotain rauhoittavia nappeja.
Sun ei kannata mihinkään kostotoimiin ryhtyä. Ihan oikeasti saatat saada syytteen kotirauhan rikkomisesta tai yksityisyyden loukkaamisesta. Olisko sulla sitten voittaja olo? - lifemocker
tässä sulle ohje kirjoitti:
Mitä sä oikein riehut, jos nainen ei merkinnyt miehellesi mitään, oli vaan pelkkä pi00u? Jos mulla olis tuollainen mies, joka naisista (joita itse vapaaehtoisesti vonkaa) noin sanoo, niin väärin olisin mieheni valinnut. Ei ainakaan kunnioita naisia eikä rakasta ketään. Sä olet oikeassa, rakkaitaan ei petetä. Joten rakastaako mies sua lainkaan? Mieti sitä.
Jos sä tuollaista kieltä käytät kotioloissakin, niin eipä ihme, jos mies etsi vähän empaattisempaa seuraa. Jotain siinä naisessa on ollut, jota susta puuttuu. Kysy mieheltäsi, mitä.
Ai niin, se ohje: avaa finder ja etsi sieltä lähimmän mielenterveysaseman puhelinnumero. Sun täytyy saada jotain rauhoittavia nappeja.
Sun ei kannata mihinkään kostotoimiin ryhtyä. Ihan oikeasti saatat saada syytteen kotirauhan rikkomisesta tai yksityisyyden loukkaamisesta. Olisko sulla sitten voittaja olo?voiko tuollaista raivohullua akkaa kukaan edes rakastaa? mietitäänpä tätäkin, sillä parisuhteeseen tarvitaan aina 2!
- 1+15
Miehesi oli valmis aiheuttamaan sinulle tuollaista surua pelkän pillun takia ja sinä mietit, miten kostaisit naiselle? Eikö sinua pitäisi häiritä enemmän se, että miehellesi on pelkkä pillu ollut tärkeämpi kuin teidän suhteenne? Rakastatko sinä sitä miestäsi, vai onko kyse vain omistuksenhalusta ja loukatusta ylpeydestä?
Kostaa ei kannata, ellet halua hullun leimaa otsaasi. Uskotko tosiaankin, että helpottaa, kun sinusta on tullut hullu akka muiden silmissä? Jotain järkeä kehiin nyt... - tässä sulle ohje
lifemocker kirjoitti:
voiko tuollaista raivohullua akkaa kukaan edes rakastaa? mietitäänpä tätäkin, sillä parisuhteeseen tarvitaan aina 2!
Harva mies siihen varmastikaan pystyisi. Ellei sitten aloittajan miehen kaltainen vätys. Oikein hävettää näin naisena ap:n kirjoitukset. Missä hänen ylpeys on, kun tuollaista tekstiä suoltaa ja kostoa miettii? Tooosi nainen nostaisi pään pystyyn ja jatkaisi elämäänsä itsenäisesti. Ilman pettäjää.
- sä olet naurettava
Ootpa hyvin miehen itellesi valinnut kun kuka tahansa suttura hänelle kelpaa. Oksettava äijä, mutta toisillenne taidatte hyvin sopia. Uskotko hänen sinua rakastavan?
- ~cissi~
lifemocker kirjoitti:
voiko tuollaista raivohullua akkaa kukaan edes rakastaa? mietitäänpä tätäkin, sillä parisuhteeseen tarvitaan aina 2!
Rakkaushan ei ole mitään, jonka voi ansaita. Se on aina ansaitsematonta.
Eli aloittajaa voi rakastaa yhtä hyvin kuin sinuakin, tai olla rakastamatta, yhtä hyvin kuin sinuakin.
- miten on?
Sun kaverisi on tykänneet tästä toisesta kantturasta enemmän kuin susta. Miksiköhän? Olisitko sä kuitenkin heidän mielestään se läski, vanha ruma lehmä, jolle on oikein vähän saada näpeilleen?
- 3 + 14
Muuta en kommentoi, mutta tuo uskottomuuspalsta sopisi tälle keskustelulle paremmin. Eihän tällä aiheella oikeastaan parisuhteen kanssa ole paljonkaan tekemistä. Mikä oli syynä siihen, että laitoit tämän parisuhdepalstalle? Täällähän on ideana keskustella parisuhteista. Tuolla uskottomuuspalstalla taas on enemmän noita sunkaltaisia ja sieltä myös enemmän "vertaistukea" voisit löytää.
- toinen teoinen
Se läski, vanha, ruma lehmä taisi olla oikeasti mukava tyyppi... toisin kuin aloitustekstin kirjoittaja.
Miksi kostaa toiselle naiselle, mieshän tässä petti. - tuota noin
Minusta sinun pitäisi ottaa huomioon, että mies on se joka petti suhteessa ja jätti. Mies olisi mennyt jonkun toisen matkaan, jos ei tuon. Ongelma on miehessä. En usko että mikään kostaminen auttaa. Naisia on näet maailma pullollaan ja miehen on itse kyettävä olemaan uskollinen jos on. Elämänarvot. Toki toinen nainen usein on suuttumuksen kohteena, jos on kateellinen hänen asemalleen. Vaikea kuitenkaan uskoa että kukaan värkkiään tunkee miehelle ensimmäisenä, olisiko muu kiinnostus ollut.
Kielenkäyttö on rumaa, voisitko siistiä sanoja vähempään. Kirositko noin miehen kanssa. Toivottavasti saat sen miehen jonka haluat. Onko mies ottanut mitään vastuuta tekemisistään? - väärä palsta
Uskottomuus-palstalta löytyy sulle tukijoita. Mahdollisesti myös neuvoja. Täällä kaikki tietävät, että uskottomuus on väärin. Mutta he myös tietävät, ettei kosto kannata. Siksi ei sun puolesta kukaan tunne myötätuntoa ja kirjoitustyylisi on suorastaan ala-arvoista. Ei uskoisi naisen pystyvän tuollaisia kirjoittamaan.
- täytyy olla provo!
Aloittajan tulevaisuusvisio nro 1; kostaa naiselle = tekee itsestään pellen, saa syytteen, mies jättää >nainen katkeroituu.
visio 2: hakee apua itselleen nyt!
Suosittelen jälkimmäistä - 2 + 19
täytyy olla provo! kirjoitti:
Aloittajan tulevaisuusvisio nro 1; kostaa naiselle = tekee itsestään pellen, saa syytteen, mies jättää >nainen katkeroituu.
visio 2: hakee apua itselleen nyt!
Suosittelen jälkimmäistäKyllä mäkin edelleen uskon, että tämä on provo. Aloittaja haluaa ehkä mustamaalata tällä jotakuta. Liekö aloittaja itse tuo nainen, jonka kanssa mies pettänyt ja haluaa itse kostaa sille ykkösnaiselle, kun mies ei valinnutkaan sitä kakkosta, vaan jäi vaimonsa luo. Niinhän noissa jutuissa useimmiten käy. Eli kuvio saattaa olla toisinpäin kuin aloituksessa.
- kuffjfk
Tiedän että tuo koskee ihan kamalasti.
Kun itselle selvisi että mies oli pettänyt mua niin otin aikalisän. Olimme erossa kolme kuukautta ja sen jälkeen tuntui että rakastan vielä häntä ja haluan aloittaa alusta. Ja olimme onnellisia.
Mut joo, mun mielestä meet hakoteille jos keskityt siihen toiseen naiseen etkä omaan suhteeseesi ja asian käsittelyyn teidän parisuhteessa. - gfjkjgksdfgjkf
Käytät hyvin alatyylisiä ilmaisuja.
Tuollaisia naisia ja varmaan miehiäkin on, jotka tahtovat toisten omaa. Avioliitto, avoliitto tai parisuhde ei heille ole este, pelkkä hidaste vain. Exääni riiusteli yksi naimisissa oleva naikkonen, kahden lapsen äiti. Lähetteli useamman kuukauden erilaisia viestejä miehelleni, kuukausien uurastuksen jälkeen, nainen sai tahtonsa läpi.... Vielä ohuesti olisin ymmärtänyt todellisen rakkauden, mutta pelattuaan minut ulos exäni elämästä, jätti hän exän. Olimme exän kanssa yhdessä 20 vuotta ja kaikki mitä olimme rakentaneet yhdessä kaatui. Exä luuli naisen muuttavan hänen kanssaan yhteen, hän otti valtavan asuntolainan, jotta saisi minut maksettua ulos yhteisestä kodistamme. Sitten exäni yritti itsemurhaa ja oli välillä jossain hoidossakin.... Exän kanssa emme ole enää puheväleissä kaiken tämän jälkeen, niin törkeetä se peli vain oli. Ja tämä oli vain sen naikkosen puolelta jotain ihme peliä... - ..........
Mulla OLI huorahtava muija... ...vedin turpaan ja nakkasin pihalle! Kun anoppi ja appi kuuli niin sai selkäänsä isältään ja appi sanoi ettet ole enään minun tytär ja ajoi pois pihaltaan. Kuuteen vuoteen ei ole nähnyt lapsiaan eikä vanhempiaan. Yrittää luovia naimisissa olevan huoripukin kanssa.
- lirkuttelua testarei
Ap. Kun kirjoitit seuraavan lauseen "lirkuttelua tekstiviestein päivätpitkät,." Sitähän nämä seireenit juuri harrastavat olivatpa sitten kumpaa sukupuolta hyvänsä.
Kysehän on spyykeen vaikuttamisesta, eli toisella on itsetunto huono, silloin on hyvä iskeä, kirjoittaa juuri näitä viestejä, jossa kirjoittaa kuinka kaunis toinen on ja muutenkin ihan ja kuinka rakastunut on tähän, samalla tietenkin voi tuoda itseään esiille, että eihän hän koskaan niin tekisi kuin nykyinen puoliso. Vaikka tämä sama pukki joka näin kirjoittaa on jo monta perhettä laittanut, kaikki jättänyt, entisään haukuu ja niintulee haukkumaan sinuakin jossain vaiheessa.
Mutta juttu on toinen, kuinka pelastaa näistä kynsistä harhautunut puolisonsa, sillä eihän se puoliso enää kuuntele ketään muutta, hän on aivopesty. Tämä on järkyttävää, sillä tuohon tie on kuunnellaa toisen lirkutuksia, jos tämän lirkuttelijan tausta on juuri rikkoutuneita ihmissuhteita täynnä ja muioden ihmisten hyväksikäyttöä. - miehen kommentti
Noista teksteistä ja kommenteistasi päätellen en oikeastaan ihmettele miksi miehesi petti MUTTA ei se ole sen toisen naisen vika jos ukkosi huoraa tai sinä et sitä pysty kurissa pitämään.
Hirveästi vaahtoat täällä sitä toista naista vastaan ja ukkosi on varmaan kertonut sinulle oman viattoman versionsa? Itse aina aika-ajoin törmään varattuihin naisiin jotka alkaa iskemään ja vaikka niitä vähän toppuuttelee niin kyllä ne aina ovat se aktiivisempi osapuoli ja tasan tarkkaan tietävät mitä tekevät. Ei ole minun ongelma heidän avio-ongelmansa ja se että jos heitä muut kiinnostaa, hoitakoot itse sotkunsa. Minä hoidan vain omat asiani ja niin sinun ja miehesikin tulee hoitaa liitto kuntoon tai sitten eroatte, ihan turha sitä on sille kolmannelle osapuolelle teidän itsenne aiheuttamia ongelmia kostaa ensinnäkin kun siitä ei ole mitään hyötyä ja toisekseen kun siinä se kosto menee ihan väärään osoitteeseen. - Anna-Leena1
Hei ja kiitos kaikille kommenteista.
En oikeasti ole tuollainen räyhääjä/kiroilija. Sainpahan purettua pahaa oloa pois kun ei paljon kotona asiaa viitsi kokoajan esille nostaa.
Olette varmaan oikeassa kostamisen suhteen mutta mutta..... Ei ole mukavaa nukahtaa/herätä joka ikinen päivä siihen kun näkee silmissään nämä kaksi touhuissaan. Sattuu vaan niin hitosti. "Näen" myös tätä toista naista ties missä. Bussissa, kaupassa, pankissa.... Kummittelee mielessä ja ajatuksissa.
Odottelen kyllä päivää kun tämä keijukainen kävelee vastaan niin voin muutaman kannustavan sanan sanoa. (toivottavasti uskallan).
Kehut kyllä voi jäädä vähemmälle.
Vielä palatakseni tuohon reilun 3kk takaiseen iskuun, kun sydämeni /maailmani koki pienimuotoisen romahduksen.
Mieheni pakkasi kamansa ja lähti, pyynnöstäni. Niin eiköhän tuo heikura jo pyydellyt asumaan luokseen ja kertoi kuinka rakastunut mieheeni on. Muutaman panon jälkeen!!! Olisi vielä halunnut lapsetkin (omiahan ei tuollaiselle suoda)No, eihän se paljoa tarvi kun ei ole kohdalle ikinä miestä sattunut joka olisi pidemmäksi aikaa jäänyt.
No nyt mennään päiväkerrallaan kevättä kohti. Pyrimme muuttamaan paikkakunnalta, josko se toisi minulle mielenrauhaa....
Saimme kuitenkin mieheni kanssa puhuttua pöydänpuhtaaksi molempien osalta.- lifemocker
ei sun pöytä todellakaan ole vielä puhdas johan sen näkee tästäkin viestistä!
- Delight*
lifemocker kirjoitti:
ei sun pöytä todellakaan ole vielä puhdas johan sen näkee tästäkin viestistä!
Nyt pitää kyllä olla samaa mieltä. Jos tämä toinen nainen sekä miehesi "touhut" hänen kanssaan kummittelevat mielessäsi "joka ikinen päivä" - omia sanoja lainataksesi - niin sinulla on vielä paljon käsiteltävää asian suhteen. Vaikka olisittekin käyneet sitä läpi miehesi kanssa.
Paikkakunnalta muutto ei varmaankaan ratkaise mitään: juokset sen avulla karkuun ongelmiasi, joita et osaa (pysty, halua?) käsitellä. Joudut kohtaamaan ne samat tunteet jossain välissä kuitenkin - viimeistään sitten, kun miehesi löytää uudelta asuinpaikkakunnaltanne uuden naisen, jonka viettelys käy liian suureksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414608Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh58831- 137785
- 48770
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716