Mistä tunnistaa aidon louis vuitton lompakon? voin laittaa kuvan

Mietiskelijävain

Mun kummitäti ja sen mies osti mulle 18-vuotislahjaksi louis vuitton lompakon. En itse tykkää juuri yhtään merkkituotteista ja ajattelin laittaa myyntiin. Mietin vain, että onkohan se oikeesti edes aito? Eli mistä tunnistaa aidon ja mistä epäaidon? Roskiin menee jos ei aito ole. Kiitos!

Niin ja voin laittaa kuvia lompakosta jos haluatte.

9

5604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipuii

ihan ekana kannattaa tarkistaa, meneekö LV merkin päällä saumaa (siis jos monogram), jos menee takuulla feikki.

• Mietiskelijävain

Näytti tutulta.

• lllvvvv

Etkö voi suoraan kysyä tädiltäsi?? Aidossa lompakossa kuviot menee silleen ettei tule saumoja katkaisemaan esim LV-logoa, saumat siistit, ei koskaan mitään keltaista lankaa, vetoketjut näyttää tukevilta, lompsa haisee nahalta, sisällä muistaakseni jossain sarjanumero??

• Fani

Noiden vinkkien lisäksi se kertoo aitoudesta jos se tulee louis vuitton laatikossa. Lisäksi lompakossa on louis vuitton pahvikortti. Tai ainakin omassani oli.

• Mietiskelijävain

Kysyin tädiltäni ja se on aito. Mikähän sen hinta on?

• näin:

Jos sitä ei ole ostettu Louis Vuittonin myymälästä tai tilattu ulkomailla Louis Vuittonin (louisvuitton.com) nettikaupan kautta, joka myy tietylle markkinalle (kuten UK, Saksa tms.), se ei ole aito. Koska Louis Vuittonia EI myydä muuten netissä missään.

• Mietiskelijävain

Se on ostettu Louis Vuittonin Helsingin liikkeestä. Mutta kummitätini antoi vain pelkän lompakon.

• maiski

Etsi LV:n omilta sivuilta kuvien perusteella malli ja vertaa vielä niihin kuviin. Saumojen tulee olla suorat, LV kuvio ei koskaan katkea, tai ole sijoitettuna epäsymmetrisesti tuotteen reunoihin nähden. Kuviot ovat aina samoissa kohdissa samoissa tuotteissa. Myös lompakossa kuuluu olla datecode, jossa on kaksi kirjainta ja neljä numeroa, jotka kertovat milloin ja missä lompakko on valmistettu. Mikäli löydät oikein lompakon, voit katsoa esim Italian kielisiltä sivuilta hinnan, sillä ne ovat hyvin lähellä Suomen hintoja. Saitko lompakon mukana edes dustbagiä eli kangaspussukkaa? Sellainen tulee aina aidon mukana ja tuntuu oudolta, että tätisi ei olisi antanut sitä, mikäli lompakko olisi aito.

Asutko missä? Voit aina mennä LV:n myymälään ja kysyä sieltä aitoutta, tai laittaa kuvat Purseforumin sivustolle, jossa arvioidaan merkkituotteiden aitoutta. Tai jos myyt tuotteen, voit antaa ostajalle halutessa aitoustakuun, jolloin hän voi itse vielä käydä tarkistuttamassa aitouden ja mikäli osoittautuu feikiksi, niin voitte purkaa kaupat. Karkeasti arvioituna monogram kuvioiset lompakon ovat varmaan 200€:sta-600€:roon. En tiedä meneekö kuinka metsään, kun en omista yhtään lompakkoa kyseiseltä merkiltä, mutta laukkuja kylläkin ja ainakin edellämainitut pätevät laukkuihin :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5240
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2485
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1488
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      52
      1084
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1043
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66