Mun kummitäti ja sen mies osti mulle 18-vuotislahjaksi louis vuitton lompakon. En itse tykkää juuri yhtään merkkituotteista ja ajattelin laittaa myyntiin. Mietin vain, että onkohan se oikeesti edes aito? Eli mistä tunnistaa aidon ja mistä epäaidon? Roskiin menee jos ei aito ole. Kiitos!
Niin ja voin laittaa kuvia lompakosta jos haluatte.
Mistä tunnistaa aidon louis vuitton lompakon? voin laittaa kuvan
9
5604
Vastaukset
- pipuii
ihan ekana kannattaa tarkistaa, meneekö LV merkin päällä saumaa (siis jos monogram), jos menee takuulla feikki.
- lompakoita
Tuossa noita on kasapäin? Näyttääkö tutulta?
http://www.google.fi/search?q=louis vuitton lompakko&hl=fi&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=UyNhUZLqH4aC4gSu9YHgAw&sqi=2&ved=0CEAQsAQ&biw=1366&bih=598- Mietiskelijävain
Näytti tutulta.
- lllvvvv
Etkö voi suoraan kysyä tädiltäsi?? Aidossa lompakossa kuviot menee silleen ettei tule saumoja katkaisemaan esim LV-logoa, saumat siistit, ei koskaan mitään keltaista lankaa, vetoketjut näyttää tukevilta, lompsa haisee nahalta, sisällä muistaakseni jossain sarjanumero??
- Fani
Noiden vinkkien lisäksi se kertoo aitoudesta jos se tulee louis vuitton laatikossa. Lisäksi lompakossa on louis vuitton pahvikortti. Tai ainakin omassani oli.
- Mietiskelijävain
Kysyin tädiltäni ja se on aito. Mikähän sen hinta on?
- näin:
Jos sitä ei ole ostettu Louis Vuittonin myymälästä tai tilattu ulkomailla Louis Vuittonin (louisvuitton.com) nettikaupan kautta, joka myy tietylle markkinalle (kuten UK, Saksa tms.), se ei ole aito. Koska Louis Vuittonia EI myydä muuten netissä missään.
- Mietiskelijävain
Se on ostettu Louis Vuittonin Helsingin liikkeestä. Mutta kummitätini antoi vain pelkän lompakon.
- maiski
Etsi LV:n omilta sivuilta kuvien perusteella malli ja vertaa vielä niihin kuviin. Saumojen tulee olla suorat, LV kuvio ei koskaan katkea, tai ole sijoitettuna epäsymmetrisesti tuotteen reunoihin nähden. Kuviot ovat aina samoissa kohdissa samoissa tuotteissa. Myös lompakossa kuuluu olla datecode, jossa on kaksi kirjainta ja neljä numeroa, jotka kertovat milloin ja missä lompakko on valmistettu. Mikäli löydät oikein lompakon, voit katsoa esim Italian kielisiltä sivuilta hinnan, sillä ne ovat hyvin lähellä Suomen hintoja. Saitko lompakon mukana edes dustbagiä eli kangaspussukkaa? Sellainen tulee aina aidon mukana ja tuntuu oudolta, että tätisi ei olisi antanut sitä, mikäli lompakko olisi aito.
Asutko missä? Voit aina mennä LV:n myymälään ja kysyä sieltä aitoutta, tai laittaa kuvat Purseforumin sivustolle, jossa arvioidaan merkkituotteiden aitoutta. Tai jos myyt tuotteen, voit antaa ostajalle halutessa aitoustakuun, jolloin hän voi itse vielä käydä tarkistuttamassa aitouden ja mikäli osoittautuu feikiksi, niin voitte purkaa kaupat. Karkeasti arvioituna monogram kuvioiset lompakon ovat varmaan 200€:sta-600€:roon. En tiedä meneekö kuinka metsään, kun en omista yhtään lompakkoa kyseiseltä merkiltä, mutta laukkuja kylläkin ja ainakin edellämainitut pätevät laukkuihin :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947