Voitteko kertoa mikä olisi paras värinpoistoaine? Ihan kotona pitäs vaalentaa ja kannattaako hiukset olla likaiset vai puhtaat kun sen laittaa päähän?
Kiitti auttajille :)
Värinpoisto...
14
4078
Vastaukset
- onnetonhius
Ainiin ja siis juurikasvua jonkun verran kun omat hiukset vaaleat ja sitten on sellasta punertavan ruskeeta ja aikas tummaa kyllä on...
- asd6
Mä oon ite kans samassa tilanteessa. Ite just ostin Lorealin värinpoiston ja maksoi Prismassa jotain n. 12e. Ite en oo viel kokeillu mut tarkotus olis täs tänään vielä laittaa...Likasista ja puhtaista, en oikeen tiiä ite oon pessy eilen hiukset...en usko et se on mitenkää tärkee asia
- suojaa ihoa
tuoteisiin ja tekniikoihin en puutu, onnea matkaan, mutta värinpoisto laitetaan mieluummin "likaisiin" hiuksiin, miksi;
Hiuspohjan ihon tali/rasvoittuminen suojaa ihoa. Siksi siis. Itse hiusten värinpoiston onnistumisen kannalta ei asialla ole mitään merkitystä.
Samaten jatkovärjäykset tai mahdolliset värinpoistot mielellään tehdään vasta, kuin iho on taas rasvoittunut uudelleen. - lifemocker
paras värinpoisto on jättää värjäämättä ja antaa luonnostaan vaalentua!
eli kun kasvatat niin leikkailet pois sitten sitä huonoa värjättyä tukkaa niin alta tulee sitten omaa terveempää hiusta.
nuo kaikki myrkyt mitä te päähänne työnnätte vaan saavat hiukset ihan sika huonoon kuntoon!- platinablondi88
Tuo on vale. Hiukset eivät vaalene luonnostaan. Joillekin ihmisille voi tulla aurinkoraitoja kesällä, mutta samaa tulosta kuin mitä värinpoistolla vai vaalennuksella saadaan aikaan ei tule luonnostaan.
Mitä tarkoitat "huonolla värjätyllä tukalla"? Omaa tukkaasi, jota olet värjäillyt ilman mitään hajua mistään ja se on mennyt huonoon kuntoon?
Itse olen tehnyt aikoinani 8 värinpoistoa tummaan tukkaan jotta sain siitä vaalean, leikkasin latvoista n. 10cm pois ja hius on yhtä tervettä (jopa terveemmän näköistä) kuin oma luonnollinen hiukseni.
Älä puhu ennenkuin tiedät asioista. - lifemocker
platinablondi88 kirjoitti:
Tuo on vale. Hiukset eivät vaalene luonnostaan. Joillekin ihmisille voi tulla aurinkoraitoja kesällä, mutta samaa tulosta kuin mitä värinpoistolla vai vaalennuksella saadaan aikaan ei tule luonnostaan.
Mitä tarkoitat "huonolla värjätyllä tukalla"? Omaa tukkaasi, jota olet värjäillyt ilman mitään hajua mistään ja se on mennyt huonoon kuntoon?
Itse olen tehnyt aikoinani 8 värinpoistoa tummaan tukkaan jotta sain siitä vaalean, leikkasin latvoista n. 10cm pois ja hius on yhtä tervettä (jopa terveemmän näköistä) kuin oma luonnollinen hiukseni.
Älä puhu ennenkuin tiedät asioista.missäs on sun luetunymmärtäminen? lueppas uudestaan pari kertaa ihan ajatuksen kanssa!
ja kiitos kysymästä; mä en ole 10 vuoteen värjännyt hiuksiani, siksi se hyvässä kunnossa ovatkin ;) - platinablondi88
lifemocker kirjoitti:
missäs on sun luetunymmärtäminen? lueppas uudestaan pari kertaa ihan ajatuksen kanssa!
ja kiitos kysymästä; mä en ole 10 vuoteen värjännyt hiuksiani, siksi se hyvässä kunnossa ovatkin ;)Haha. Sillon kun ihminen ei tiedä mistä puhuu tulee aina tää "luehan ajatuksen kanssa"-kortti pöytään ja koitellaan omia sanomisia muokata vaikka mihinkä muotoon.
Mutta voin vaikka kopioida tähän sinun kirjoittamasi lauseen:
"paras värinpoisto on jättää värjäämättä ja antaa luonnostaan vaalentua!"
Minun ensimmäinen pointtini oli: "Hiukset eivät vaalene luonnostaan."
Liekkö sulla sitten luetunymmärtämisessä jotain ongelmaa. Vaiko kirjoittamisessa. - lifemocker
Haha. Sillon kun ihminen ei tiedä mistä puhuu tulee aina tää "luehan ajatuksen kanssa"-kortti pöytään ja koitellaan omia sanomisia muokata vaikka mihinkä muotoon.
Mutta voin vaikka kopioida tähän sinun kirjoittamasi lauseen:
"paras värinpoisto on jättää värjäämättä ja antaa luonnostaan vaalentua!"
Minun ensimmäinen pointtini oli: "Hiukset eivät vaalene luonnostaan."
Liekkö sulla sitten luetunymmärtämisessä jotain ongelmaa. Vaiko kirjoittamisessa.no eikai tuo ole minunkaan ongelmani jos sä et ymmärrä, että VÄRI haalistuu ajan kanssa?
- platinablondi88
lifemocker kirjoitti:
no eikai tuo ole minunkaan ongelmani jos sä et ymmärrä, että VÄRI haalistuu ajan kanssa?
En oikein tiedä onko tää joku vitsi vai ootko oikeasti tosissasi.
Nyt väität jo että HIUSVÄRI vaalenisi LUONNOSTAAN? Mitä ihmettä, putosin kärryiltä. - lifemocker
En oikein tiedä onko tää joku vitsi vai ootko oikeasti tosissasi.
Nyt väität jo että HIUSVÄRI vaalenisi LUONNOSTAAN? Mitä ihmettä, putosin kärryiltä.kokeileppa joskus värjätä esim punaiseksi ;)
tai itseasiassa...älä värjää, näyttää nuo aivosolut kärsivän - platinablondi88
lifemocker kirjoitti:
kokeileppa joskus värjätä esim punaiseksi ;)
tai itseasiassa...älä värjää, näyttää nuo aivosolut kärsivänMulla on ollut suoraväreistä punainen, pinkki, sininen ja joskus lilaistakin päässä. Kaupan punaisiin boksiväreihin en koskisi pitkällä tikullakaan, sillä ne haalistuvat todella ruman värisiksi.
En tiedä miten hyvin ymmärrät suomen kieltä, mutta haalistuminen ja vaaleneminen ovat termeinä hiuksen värjäyksessä täysin eri asioita.
Hyi, millainen mies haukkuu naista tyhmäksi. - fiksumpi
lifemocker kirjoitti:
kokeileppa joskus värjätä esim punaiseksi ;)
tai itseasiassa...älä värjää, näyttää nuo aivosolut kärsivänSaattaisi olla että täs tapauksessa punasen värjäämine auttaa jos se tekee ihmise todella helposti fiksummaksi kuin sinä."älä värjää,näyttää nuo aivosolut kärsivän" kasvata aivosolut jos sinulla on mitään alkua aivosoluille,uskon todella vahvasti että sinun aivosoluja ei voida pelastaa,nääs kun ei kuullosta puheestasi siltä
- Fiksumpi
lifemocker kirjoitti:
missäs on sun luetunymmärtäminen? lueppas uudestaan pari kertaa ihan ajatuksen kanssa!
ja kiitos kysymästä; mä en ole 10 vuoteen värjännyt hiuksiani, siksi se hyvässä kunnossa ovatkin ;)Ilmankos et tiedä mitään värjäämisestä kun et ole kymmeneen vuoteen värjäillyt(: Ja jos siitä kymmenen vuotta on kulunut niin uskotko,että elämme vuotta2016? Ajat muuttuu,toivottavasti aivosolusikin kasvaa
- asd6
Mä tein värinpoiston illalla ja annoin olla yön yli ja aamulla laitoin hiusvärin. Sitten tein XZ:n öljyhoidon ja hoitoainetta päähän. Ite en tykänny hiusten väristä sillä jäivät hieman liian oransseiksi joten värjäsin vielä kerran uudestaan. Sitten taas öljyhoito ja hoitoaineet. Hiukset vielä päässä ja ihan kivan näköset. Vähä tietysti rasittuneet mutta kun välillä leikkailee ehkä puoli senttiä tai sentin pois niin kyllä ne pikkuhiljaa taas on elollisemmat. Ja tietysti jatkan sännöllistä öljyhoitoa ja hoitoainetta. Hiukset ovat kyllä hieman erituntuiset niitä kuivatessa pyyhkeellä kuin aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666