miesten vaatemerkkejä. Panomieheltä löytyvät usein Tommy Hilfiger alushousut naiselle riisuttaviksi.
Ätämi pukeutuu Prismasta, Anttilasta tai Tokmannilta (se halpaketju) ostettuihin halpisvaatteisiin.
Tommy Hilfiger,Björn Borg ja Calvin Klein
75
3982
Vastaukset
- ntiperhonen
Pelimiehillä on Björn Borgin bokserit ja Jean Paul Gaultierin tuoksua.
- Halpakalsariätämi
Meikällä on Black Horset ja haisen hieltä ja valkosipulilta.
- hän
Oikealla playjarilla ei ole boksereita farkkujen alla kun tulee treffeille!!
- Halpakalsariätämi
Turha investoida niihin Tompan kalsareihin kun ei niitä kukaan nainen koskaan kuitenkaan näe.
- Käytät selvästi
vääränlaisia housuja, jos alushoususi eivär näy.
Kun olin eksäni luona yökylässä, hän ihmetteli ja nauroi sinisiä pitkiä kalsareitani. Sanoin hänelle että turha minua on näistä syyttää, sillä äitini osti nämä minulle.
Mitä luulette, voiko tällä asialla olla vaikutusta siihen että en sillä(kään) kertaa päässyt poksauttelemaan?- ntiperhonen
Pitkillä kalsareilla tuskin merkitystä, äidistä puhumisella todennäköisesti enemmän...
- 5+2
ntiperhonen kirjoitti:
Pitkillä kalsareilla tuskin merkitystä, äidistä puhumisella todennäköisesti enemmän...
Juuri näin. YT ja KT miehet olisivat vain viileästi todenneet että ulkona oli kylmä sää ja riisuneet tytöltä pikkarit.
Oletko tosiaan vielä yli parikymppisenä noin kovasti äitisi holhouksessa, ettet osaa tai halua ostaa edes itse omia vaatteitasi? Ootko koskaan käynyt shoppailemassa vaateostoksilla ilman äitisi mukanaoloa?
Entä meinaatko edes yli kolmekymppisenä tai neljäkymppisenä käydä itse vaateostoksilla, vai pitääkö äitisi lähteä vielä silloinkin mukaasi?DarkFear kirjoitti:
Oletko tosiaan vielä yli parikymppisenä noin kovasti äitisi holhouksessa, ettet osaa tai halua ostaa edes itse omia vaatteitasi? Ootko koskaan käynyt shoppailemassa vaateostoksilla ilman äitisi mukanaoloa?
Entä meinaatko edes yli kolmekymppisenä tai neljäkymppisenä käydä itse vaateostoksilla, vai pitääkö äitisi lähteä vielä silloinkin mukaasi?Olin tuolloin 16.
periaatteen-mies kirjoitti:
Olin tuolloin 16.
No käytkö sitten nykyään jo yksin vaateostoksilla?
DarkFear kirjoitti:
No käytkö sitten nykyään jo yksin vaateostoksilla?
Kyllä. Ja itse asiassa kävin tuolloinkin, mutta äitini osti ja ostaa vieläkin minulle toisinaan vaatteita jos bongaa jotain edullisia vaatteita joiden voisi olettaa sopivan minulle.
Kyllä. Ja itse asiassa kävin tuolloinkin, mutta äitini osti ja ostaa vieläkin minulle toisinaan vaatteita jos bongaa jotain edullisia vaatteita joiden voisi olettaa sopivan minulle.
No hyvä kun osaat sentään käydä yksin vaateostoksilla. Mutta vielä sulla olisi paljon matkaa siihen aikuistumiseen ja itsenäistymiseen. Seuraavana voisitkin sitten harkita jo sitä omilleen muuttamista, joko sitten vuokra-asuntoon tai vaikka ihan omistuskämppään, jos vaan varat siihen riittävät.
- Yksi unohtui
DarkFear kirjoitti:
No hyvä kun osaat sentään käydä yksin vaateostoksilla. Mutta vielä sulla olisi paljon matkaa siihen aikuistumiseen ja itsenäistymiseen. Seuraavana voisitkin sitten harkita jo sitä omilleen muuttamista, joko sitten vuokra-asuntoon tai vaikka ihan omistuskämppään, jos vaan varat siihen riittävät.
Tai laivaristeilyllä lähtemistä ilman kumpaakaan vanhempaa.
Yksi unohtui kirjoitti:
Tai laivaristeilyllä lähtemistä ilman kumpaakaan vanhempaa.
Tietenkin laivalle voi lähteä ilman kumpaakaan vanhempaa, jos on sellaista seuraa kenen kanssa haluaa sinne lähteä. Mutta yksin sinne tuskin kukaan haluaa lähteä, en mä ainakaan, eikä varmaan edes periaatteen mies.
DarkFear kirjoitti:
Tietenkin laivalle voi lähteä ilman kumpaakaan vanhempaa, jos on sellaista seuraa kenen kanssa haluaa sinne lähteä. Mutta yksin sinne tuskin kukaan haluaa lähteä, en mä ainakaan, eikä varmaan edes periaatteen mies.
Laivareissut ovat humpuukia ja vuokra-asunnot tyhjästä maksamista.
Laivareissut ovat humpuukia ja vuokra-asunnot tyhjästä maksamista.
Kuinka niin laivaristeilyt on muka humpuukia? Olet kai säkin sentään joskus käynyt Tukholmassa tai Tallinnassa?
Siinä oon kyllä osittain samaa mieltä kanssasi, että vuokra-asunnot ovat tyhjästä maksamista, varsinkin jos vertaa niitä oman asunnon ostamiseen. Mutta valitettavan usein tänä päivänä monet nuoret ja myös aikuiset joutuvat tyytymään siihen vuokralla asumiseen, kun se vakituinen työpaikka ei ole mikään itsestään selvä asia ja omistusasunnot ovat usein sen hintaisia, ettei kovinkaan monella ole heittää tosta vaan sitä oman asunnon alkupääomaa, jonka pankit aina vaativat.
Vai olisiko mun pitänyt myös jäädä kotiseuduille vanhempien nurkkiin asumaan, ettei olisi tarvinnut maksaa vuokra-asunnosta?- Onpa hauska näin
DarkFear kirjoitti:
Kuinka niin laivaristeilyt on muka humpuukia? Olet kai säkin sentään joskus käynyt Tukholmassa tai Tallinnassa?
Siinä oon kyllä osittain samaa mieltä kanssasi, että vuokra-asunnot ovat tyhjästä maksamista, varsinkin jos vertaa niitä oman asunnon ostamiseen. Mutta valitettavan usein tänä päivänä monet nuoret ja myös aikuiset joutuvat tyytymään siihen vuokralla asumiseen, kun se vakituinen työpaikka ei ole mikään itsestään selvä asia ja omistusasunnot ovat usein sen hintaisia, ettei kovinkaan monella ole heittää tosta vaan sitä oman asunnon alkupääomaa, jonka pankit aina vaativat.
Vai olisiko mun pitänyt myös jäädä kotiseuduille vanhempien nurkkiin asumaan, ettei olisi tarvinnut maksaa vuokra-asunnosta?sivusta seurata kun kaksi asburgeria kekustelee keskenään
- Kiihottaako?
Onpa hauska näin kirjoitti:
sivusta seurata kun kaksi asburgeria kekustelee keskenään
Seisooko? Veteletkö?
Kiihottaako? kirjoitti:
Seisooko? Veteletkö?
"Kuinka niin laivaristeilyt on muka humpuukia? Olet kai säkin sentään joskus käynyt Tukholmassa tai Tallinnassa?"
Olen käynyt laivalla muutaman kerran, viimeksi vuonna 2010. En kuitenkaan ole erityisen kiinnostunut moisesta, sillä en käy juuri baareissakaan eikä laivalla ole oikeastaan mitään tekemistä. Ne käyköön laivalla, jotka siitä tykkäävät.
"Vai olisiko mun pitänyt myös jäädä kotiseuduille vanhempien nurkkiin asumaan, ettei olisi tarvinnut maksaa vuokra-asunnosta? "
Jokainen tekee omat ratkaisunsa itse eikä yhtä oikeaa vaihtoehtoa ole. Kuitenkaan en näe siinä mitään järkeä, että minun kaltainen yksinäinen mies maksaisi 500 euroa kuukaudessa siitä että saan/joudun asumaan yksin. Samanaikaisesti ikääntyvä äitini asuisi 200m2 talossa yksin ja joutuisi hoitamaan kaikki kiinteistöhommat ja arkiaskareet yksin. Joutuisin myös päivittäin tulemaan vuokra-asunnostani tänne, sillä yritykseni tiloja ja varastoa on pihapiirimme välittömässä läheisyydessä.Onpa hauska näin kirjoitti:
sivusta seurata kun kaksi asburgeria kekustelee keskenään
Puhu omasta puolestasi vain tai sitten jostain ihan muusta henkilöstä, sillä mä kun en ole mikään vitun asburgeri! Ja mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, sillä sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten näin ollen sun onkin parasta vaieta!!!
- Hyvä Darkkis!
DarkFear kirjoitti:
Puhu omasta puolestasi vain tai sitten jostain ihan muusta henkilöstä, sillä mä kun en ole mikään vitun asburgeri! Ja mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, sillä sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten näin ollen sun onkin parasta vaieta!!!
Näytä niille siolle!
"Kuinka niin laivaristeilyt on muka humpuukia? Olet kai säkin sentään joskus käynyt Tukholmassa tai Tallinnassa?"
Olen käynyt laivalla muutaman kerran, viimeksi vuonna 2010. En kuitenkaan ole erityisen kiinnostunut moisesta, sillä en käy juuri baareissakaan eikä laivalla ole oikeastaan mitään tekemistä. Ne käyköön laivalla, jotka siitä tykkäävät.
"Vai olisiko mun pitänyt myös jäädä kotiseuduille vanhempien nurkkiin asumaan, ettei olisi tarvinnut maksaa vuokra-asunnosta? "
Jokainen tekee omat ratkaisunsa itse eikä yhtä oikeaa vaihtoehtoa ole. Kuitenkaan en näe siinä mitään järkeä, että minun kaltainen yksinäinen mies maksaisi 500 euroa kuukaudessa siitä että saan/joudun asumaan yksin. Samanaikaisesti ikääntyvä äitini asuisi 200m2 talossa yksin ja joutuisi hoitamaan kaikki kiinteistöhommat ja arkiaskareet yksin. Joutuisin myös päivittäin tulemaan vuokra-asunnostani tänne, sillä yritykseni tiloja ja varastoa on pihapiirimme välittömässä läheisyydessä.No itse kyllä kävisin laivalla useamminkin, jos vaan olisi siihen varaa ja mahdollisuuksia. Mielestäni se baareissa kiertely onkin laivalla just parasta.
Ainakin omalla kohdallani oon kokenut sen vuokralla asumisen ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi, sillä pätkätyöläisenä en ole uskaltanut hakea mitään asuntolainoja, eikä kyllä pankit ole koskaan olleet niitä mulle edes innokkaita myöntämään, kun joskus oon käynyt ihan uteliaisuuttani noita lainoja kyselemässä.
Kotiseuduille kun en halunnut jämähtää asumaan, niin näin ollen se vuokralle muuttaminen oli sitten ainoa vaihtoehto, vaikka haaveissa on kyllä edelleen se omistusasunnon ostaminen.
Mutta itse oon kyllä maksanut vuokraa reilusti enemmänkin kun ton mainitsemasi 500euroa/kk ja yksin oon aina asunut ja tämän maksanut, vaikka mullakin olisi ollut mahdollisuus asua vanhempien nurkissa melkein yhtä isossa omakotitalossa kun missä sä asut.
Ymmärrän kyllä sen, että jokainen tekee itse ne valintansa. Mutta jos meinaat äitisi nurkissa vielä pitkäänkin asua, niin ei ne 16-18-vuotiaat teinitytöt susta sillä kiinnostu, eivätkä ole kovin innokkaita tulemaan kyläilemään äitisi luokse.- Kirjoitustesi
DarkFear kirjoitti:
perusteella et ole ihan normaali nuori mies
Kirjoitustesi kirjoitti:
perusteella et ole ihan normaali nuori mies
Ai kuka? Ai periaatteen mies? No ei olekaan, siinä olen ihan samaa mieltä kanssasi.
- PAM on trolli
DarkFear kirjoitti:
Ai kuka? Ai periaatteen mies? No ei olekaan, siinä olen ihan samaa mieltä kanssasi.
Kyllä
- Isäs oli trolli
PAM on trolli kirjoitti:
Kyllä
kun sua teki
- gaylord feardark
DarkFear kirjoitti:
Viikon parhaan itkuraivarin tarjosi DarkFear jonka nimestä voi jo päätellä että Force(asburgerius) on vahvaa hänessä.
gaylord feardark kirjoitti:
Viikon parhaan itkuraivarin tarjosi DarkFear jonka nimestä voi jo päätellä että Force(asburgerius) on vahvaa hänessä.
Ai minkä muka? Sä et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on parempi olla hiljaa ja olla kommentoimatta mitään muhun liittyvää!!!
- Sä oot kyllä
DarkFear kirjoitti:
Ai minkä muka? Sä et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on parempi olla hiljaa ja olla kommentoimatta mitään muhun liittyvää!!!
kertonut itsestsi kaiken kertomalla, että et uskalla mennä yksin ravintolaan tai laivalle.
Sä oot kyllä kirjoitti:
kertonut itsestsi kaiken kertomalla, että et uskalla mennä yksin ravintolaan tai laivalle.
Niin, no en vaan halua yksin noihin paikkoihin mennä, kun pelottaa se, että mitä muut ihmiset siitä oikein ajattelevat. Mutta ei kai tässä ole mitään epänormaalia?
Eihän koskaan ketkään nuoret käy yksin baareissa tai laivaristeilyillä? Joten miksi mun pitäisi haluta lähteä sinne yksinäni?- Höh!
DarkFear kirjoitti:
Niin, no en vaan halua yksin noihin paikkoihin mennä, kun pelottaa se, että mitä muut ihmiset siitä oikein ajattelevat. Mutta ei kai tässä ole mitään epänormaalia?
Eihän koskaan ketkään nuoret käy yksin baareissa tai laivaristeilyillä? Joten miksi mun pitäisi haluta lähteä sinne yksinäni?Minä ainakin menen yksin baariin ja tulen sieltä sitten naisen kanssa pois
- realismus
DarkFear kirjoitti:
No itse kyllä kävisin laivalla useamminkin, jos vaan olisi siihen varaa ja mahdollisuuksia. Mielestäni se baareissa kiertely onkin laivalla just parasta.
Ainakin omalla kohdallani oon kokenut sen vuokralla asumisen ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi, sillä pätkätyöläisenä en ole uskaltanut hakea mitään asuntolainoja, eikä kyllä pankit ole koskaan olleet niitä mulle edes innokkaita myöntämään, kun joskus oon käynyt ihan uteliaisuuttani noita lainoja kyselemässä.
Kotiseuduille kun en halunnut jämähtää asumaan, niin näin ollen se vuokralle muuttaminen oli sitten ainoa vaihtoehto, vaikka haaveissa on kyllä edelleen se omistusasunnon ostaminen.
Mutta itse oon kyllä maksanut vuokraa reilusti enemmänkin kun ton mainitsemasi 500euroa/kk ja yksin oon aina asunut ja tämän maksanut, vaikka mullakin olisi ollut mahdollisuus asua vanhempien nurkissa melkein yhtä isossa omakotitalossa kun missä sä asut.
Ymmärrän kyllä sen, että jokainen tekee itse ne valintansa. Mutta jos meinaat äitisi nurkissa vielä pitkäänkin asua, niin ei ne 16-18-vuotiaat teinitytöt susta sillä kiinnostu, eivätkä ole kovin innokkaita tulemaan kyläilemään äitisi luokse.Olen menossa laivalle, koska en jaksa uida Tallinnaan. Varsinkaan korkokengissä matkatavaroiden kanssa . Matka on tylsä, hikinen paatti jossa on huono ruoka. Mutta ei onneksi kestä kauaa.
- realismus
DarkFear kirjoitti:
Eihän koskaan ketkään nuoret käy yksin baareissa tai laivaristeilyillä? Joten miksi mun pitäisi haluta lähteä sinne yksinäni?Kyllä se ihan totta ON epänormaalia. Usko pois. On TYLSÄÄ mennä yksin ravintolaan tai laivalle, mutta aivan helkutin epänormaalia mikäli muiden ihmisten ajattelevat liittyy asiaan jotenkin.
- ATM:lle jämät
Turha ostaa merkkivaatteita jos joutuu joka tapauksessa tyytymään käytettyyn tavaraan.
- pengo pengo
Niin juuri. Kirppikseltä voi saada käytettyjä kalsareita. Ovat jonkun jämiä.
Ps. voi tehdä löydön ja saada jopa merkkikalsarit.
- ms. gougar
Ihanasti pullistelee komeiden nuorten miesten kalut merkki alushousuissa. Ihana vetäistä Tommy Hilfigerit hitaaaasti alas......
- ??????
Entä jos nainen on lukutaidoton. Alushousujen merkki ei lisää silloin seksikkyyttä. Sama lukeeko pirkka vai mikä hilfiger.....
- Yök!
Vastenmielistä. Nuori mies ei halua mitään mummoa housujaan riisumaan vaan ihanan teinitytön.
Niin koska tämän palstan kirjoittajien mielestä se on miesten tapauksessa vain turhamaista, jos miehet panostavat ulkonäköönsä ja pukeutumiseensa liian suuria summia. Tämän takia kun tällä palstalla ei koskaan ymmärretä myös sitä, jos mies onkin valmis syömään lääkkeitä tai menemään hiustensiirtoon välttääkseen kaljuuntumisen.
- Mies1985
ATM on siis viisas kun ei tuhlaa alushousuihin, jotka riisuu kuitenkin itse. Eikä noissa liikkeissäkään ole mitään vikaa. Tyhmien ihmisten on vain pakko maksaa itsensä kipeäksi jostakin merkistä.
- Hmmm olet
selvästi ns. juntti
- ggggffffdddd
Itelläni on ollut esim. niin punaiset boxerit missä pusuhuulia kuin pitkät kalsarit missä pääkalloja ja silti on saanut, huumori rulaa enemmän kuin homojen nimillä myydyt kuteet.
- Hilfigerit on
finninaamaisten teinipoikien merkki ja BjörnBorgia saa halpismarketeistakin. Laatu ei ole kummassakaan kovin kummoinen. Calvin Kleinit on vaan niin homot.
Parhaat alushousut tehdään silkinohuiksi egyptiläisestä puuvillasta. Italialaiset merkkivalmistajat osaavat yhdistää tasokkaan materiaalin ja istuuvuuden sekä tyylikkyyden. - enkeli-93
Kyllä tärkeämpää on omasta hygieniasta huolehtiminen, kuin alkkarien merkki. Kunhan alkkarit on siistit, niin hyvä se... tietty jos on hyvän näköiset, niin kiihoittaahan se, ennen kuin ne otetaan pois jalasta.
- 101% hetero
Merkkialusvaatteet on homoille!
- Kalsarit?
Tunnustaudutko YTM mieheksi vai Pelimieheksi??Vai miksi naiset ostelee sinulle lahjoja..
- Pelimieli
Äiti osti 20-vuotissynttärilahjaksi.
- Mummokin on kuollut
Pelimieli kirjoitti:
Äiti osti 20-vuotissynttärilahjaksi.
Tuskin osti, kyllä mun haaremin naiset ostaa mulle jatkuvasti lahjoja.Eikä ole tapana käydä äitin tai siskon kanssa treffeillä ja
- Mummokin on kuollut
YTM tai Pelimies on ihmisten keksimiä lapsellisia termejä.En ole kumpikaan,olen vain mies muiden joukossa.Jonka seksuaaliferomonit on erittäin voimakkaita joita naiset ei voi vastustaa..
- Mummokin on kuollut
Viimmeksi sain Emporio Armanin GA.T Lahjaksi ,kaksi paria.Eikä mulle äiti ole ostanut yli 20vuoteen enään vaatteita.
- Mummokin on kuollut
Seksuaaliferomonien avulla houkutellaan vastakkaisen sukupuolen edustaja paritteluun. Näistä sukupuolihormoneista käytetään joskus harvoin myös nimitystä gamoni (engl. gamones). Koostumukseltaan nämä feromonit voivat toisinaan olla verrattain yksinkertaisiakin yhdisteitä kuten asetaatteja, estereitä, aldehydejä, ketoneita ja sekundäärisia alkoholeja. Tavallisesti niiden kemiallinen rakenne on kuitenkin paljon monimutkaisempi.
Ihminen aistii feromoneja nenän sierainten välissä sijaitsevalla vomeronasaalielimellä. Miehen hiessä oleva feromoni on androstenoni (C19H28O). Naisen emättimen erittämä feromoni on nimeltään kopuliini.- zöhö
Ihmekkö sitä saunanraikasti pimppiä on nii kuva haistella.
- Logoalkkarit
kertoo tyylittömyydestä: toisen nimi ja näkyvät brändit antaa kuvan siitä, että omaa tyyliä ei ole. Ja ne brändit ovat mainoksia. Miksi ostaa paidan, jotta voit mainostaa jotain merkkiä? Niiden pitäisi maksaa mulle mainostilasta.
Merkkien sijaan alushousuja ostaessa ratkaisee niiden laatu, päällä ollessa niiden käyttömukavuus, miten paketti on tarjolla tai pysyy paikoillaan - ja sänkyyn mentäessä puhtaus.- mies32
Juuri näin. Se, että tyylikkyydeksi kuvitellaan jonkun brändin esiintuomista isosti kirjoitettuna, kertoo nimenomaan kantajansa tyylitajuttomuudesta. Oikea tyyli ei perustu siihen mikä merkki vaatteessa lukee, vaan siihen miltä se näyttää. Alusasujen kohdalla tyyli ja näkö nyt muutenkin vähän toissijaista, mutta toki jos saa valita kaksista muuten yhtä mukavista ja samanhintaisista, niin alkaa tyylikin merkitsemään.
Yksi huvittavimpia brändityyli-ilmiöitä ovat brändihupparit: ihan niin kuin siitä löysästä mökkihupparista tulisi trendikäs sen takia, että siinä lukee Hilfiger tms. pinnalla oleva merkki. No tämä ilmiö kai jo laantunut? 10v sitten oli kovaa huutoa. - Anonyymi
Oisko nyt kuitenkin niin, että ne kalliit merkit on myös tasokkaimmat ja kestävät& säilyttävät istuvuutensa huomattavasti pitempään.
- 2+16
Löytyy Calvin Kleinia hajuvetenä. Pitäisköhän alkaa testailemaan jos pelkästään sillä hajulla alkais saada naista mukaan baarista. En kyllä usko että auttaa vaikka pukeutuisi miten tyylikkäästi tahansa ja käyttäis laatumerkkejä kun en muutenkaan ole saanut tähän asti. Supliikkitaidot taitaa olla se tärkein tekijä naistenkaatamisessa.
- Ikisinkku M
Eiköhän se ole tuossakin asiassa niin että jos ne vaatemerkit kiinnostaa enemmän mies niin silloin se mies ei ole kovinkaan kiinnostava persoona, toki niiden kamppeiden pitää olla istuvia niin se ulosmittaa minulla ainakin yleensä nuo prisman, anttilan ja tokmannin tarjonnat ne kun on lyhyille ja lihaville enimmäkseen mutta eipä ole tullut koskaan mieleen merkeillä koreilukaan.
- Mitä se kertoo
suomalaisista että normivaate on tarkoitettu alimittaiselle läskille?
- Muotialusvaatteilla
rehvadtelevat ovat homoja
- Minulla on
jalassa Hilfigerit mutta en saa silti naisia. Ei naiset tiedä millaiset alushousut minulla on.
- ätämihater
Tyyli ulottuu alusvaatteisiin saakka. Nämä ovat valintoja joilla omasta tasostaan päätetään.
Ätämiys, peräkammarinpoikuus ja luuserius ovat valittuja ja itse haluttuja tiloja.- mies32
Alusvaatteiden merkistä kohkaava mies on kylläkin päättänyt olla YTM:ää alemmalla tasolla.
Oma valinta. - ätämihater
mies32 kirjoitti:
Alusvaatteiden merkistä kohkaava mies on kylläkin päättänyt olla YTM:ää alemmalla tasolla.
Oma valinta.Merkeistä puhuvat köyhät, ylemmällä tasolla hankitaan oikeaa tyyliä, kun ei urheilla puetaan ylle silkki- tai satiinialushousut. Mustien merkit eivät ole tyyliä, vaikka niistä maksaisi kuinka paljon - puuvillaiset on tehty kuntosalille.
Oma valinta.
- mies32
Merkkikalsarit ovat oivallisin esimerkki markkinoinnin voimasta. Jollain ihmeen ilveellä alushousut, joita ei siis kukaan etukäteen näe, eivätkä ne käytännössä mitenkään voi vaikuttaa naisensaantiin, on saatu brändättyä joksikin sellaiseksi, joista vaan täytyy maksaa 3 x hinta saadakseen naista.
Voin teille Hilfiger-pissispojille kertoa, ettei siinä vaiheessa, kun farkkujen ylänappi aukeaa, ole enää mitään väliä vaikka niiden alta löytyisi reiälliset Mummo Ankka-kalsarit, Ei nainen niistä ole silloin kiinnostunut, vaan siitä mitä niiden alta saa. Ainoa millä on vähän väliä on se, että kalsongit saavat mielellään olla suhteellisen puhtaat, ettei sentään hajuhaitta karkoita naista.
Ainoat kenelle alushousujen merkillä voi olla väliä, ovat ne pissispojat, jotka roikottavat housujaan polvissa, jolloin alushousut ovat näkyvä osa vaatetusta. - hehhhh
Huvitti kun tapailemani mies ei voinut pitää boxereita joissa oli Mikki-hiiren kuva. Ajatteli varmaan että hän on mies eikä mikään mikki-hiiri... :D
Lahjotti ne mulle. :-D- mies32
Minulle yksi exä osti mikkihiiret. Taitavat olla edelleen käytössä, silloin kun kaapista nyt käteen tarttuvat.
Suhde ei loppunut tuohon, vaan kesti vielä pari vuotta, joten ei ilmeisesti ollut mikään halveksuntaa osoittava signaali.
- pappamallin_kalsareita
cK, Boss, Armani, Hilfiger jne ovat nykyisin ukkomiesten kalsarimerkkejä. Trendikkäitä ne olivat viimeksi 90-luvulla, jolloin black horse ja sloggi väistyivät niiden tieltä ja muuttuivat pappamerkeiksi. Mutta nykyisin mikään noista ysäribrändeistä ei ole enää nuorekas.
Tässä esim. tällä hetkellä cK:n uusin ja trendikkäin malli (magnetic micro gold low rise). Varsinkin takaapäin se on ihan lässähtäneen ja pappamaisen näköinen. Ei voi uskoa että tuollaisia enää nykyisin myydään, ja varsinkaan sinkkumiehet niitä ostaisivat:
http://www.barenecessities.com/calvin-klein-magnetic-microfiber-low-rise-trunk-nu9986_product.htm?pf_id=CalvinKleinNU9986
Vertailukohtana esim. JUNK Underjeans. Takaapäin se on ryhdikäs ja todella hyvännäköinen. Leikkaukset ja istuvuus on kohdallaan, vastoin kuin cK:n ja muiden vanhojen designereiden pappamaisissa kalsareissa.
http://www.junkunderjeans.com/?menu=collection&collection=&product=297 - Naisasialooseri1
Calvin Klein on harmaantunut vanhempi herrasmies, jonka omaa nimään kantavia kalsareita riisuvat nuoret ja kauniit naiset.
- Anonyymi
Mielenkiintoista periksen ja darkkiksen keskustelua alussa :)
- Anonyymi
Hauska vanha ketju😂. Juuri eilen nauroin pyykkejä lajitellessa merkkialuhousuille, kuinka aiheuttivat kummastusta ihan viranomaistasolla😂😎. Ilmeisesti eivät käytä kalsareita virka- asujensa alla😛. En tullut tarkistaneeksi ( joku pv tsekkaan)
- Anonyymi
Sen takia niissä vaatteissa ne nimet että tietää jos hukkaa kenelle se vaate kuuluu, eli kuka sen vaatekappaleen oikeasti omistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023